Magyar Telekom Csoport

A Magyar Telekom Csoport tevékenysége révén három alapvető üzleti területet fed le:

  • vezetékes és mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásokat (Telekom márkanéven),
  • kis- és középvállalati szolgáltatásokat (Telekom márkanéven),
  • nagyvállalati ügyfeleknek nyújtott vállalati szolgáltatásokat (T-Systems márkanéven).

A vállalati Telekom márka alatt jelennek meg a Magyar Telekom munkáltatói és HR, gazdasági és befektetői kapcsolati, jogi és társasági ügyek, fenntarthatósági és társadalmi szerepvállalási, üzletfejlesztési és innovációs, valamint műszaki és hálózatfejlesztési tevékenységei is.

A Magyar Telekom irányítási struktúrája elősegíti, hogy a Magyar Telekom az ügyféligények változására és a piaci kihívásokra rugalmasan és időben reagálva, képes legyen az új, innovatív szolgáltatási és üzleti lehetőségek kiaknázására, valamint az ügyfelek magas szintű, korszerű és hatékony kiszolgálására. A vezérigazgató vezetése alatt vezérigazgató-helyettesek irányítják az egyes irányítási területeket (gazdasági, emberi erőforrás, lakossági szolgáltatások, kis- és középvállalati szolgáltatások, vállalati szolgáltatások, üzletfejlesztési, műszaki, jogi és társasági ügyek).

A Magyar Telekom Csoport belföldi tagvállalatai az egyéb márkaneveken nyújtott tartalom-, média- és más, nem hozzáférési szolgáltatásokat menedzselik. A Csoport nemzetközi tagvállalatai integrált, illetve alternatív telekommunikációs szolgáltatóként a délkelet-európai régió piacain működnek.