Kedves Ügyfelünk!

Kedves Ügyfelünk!

A Magyar Telekom Nyrt. értesíti előfizetőit, hogy a 2014. ….- én a mobilszolgáltatásban tapasztalt fennakadások, problémák elhárultak, szolgáltatásaink ismét zavartalanul működnek.

Az üzemzavar okozta szünetelések miatt, társaságunk 1 napi havidíj-kedvezmény jóváírást biztosít a következő havi számlában a szolgáltatás-kimaradásban érintett lakossági előfizetőknek, illetve Dominós ügyfeleink esetében 10 perc lebeszélhető kedvezményt, amelyet Telekom belföldi mobil hívásirányban használhatnak fel.

A kedvezmény igénybevételéhez lépjen be az alábbi linken mobiltelefonszámával és jelszavával, ahol egyből aktiválhatja kedvezményünket. Ha nem emlékszik jelszavára, ugyanitt ideiglenes jelszót igényelhet, ezt követően elvégezheti a műveletet.

Abban az esetben, ha további kérdése lenne, esetleg a szolgáltatásban még mindig problémát tapasztalna, akkor kérjük, szíveskedjen a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1430-as ügyfélszolgálati telefonszámunkon azt jelezni.

Az esetleges kényelmetlenségekért szíves megértését kérjük, és köszönjük együttműködését!

Aktiválom a kedvezményt