Kedves Ügyfelünk!

A Magyar Telekom Nyrt. értesíti előfizetőit, hogy a 2014. ….- én a ………….szolgáltatásban tapasztalt fennakadások, problémák elhárultak, szolgáltatásaink ismét zavartalanul működnek.

Az üzemzavar okozta szünetelések miatt, társaságunk 1 napi havidíj-kedvezmény jóváírást biztosít a szolgáltatás-kimaradásban érintett lakossági előfizetőknek, illetve Dominós ügyfeleink esetében 10 perc lebeszélhető kedvezményt, amelyet Telekom belföldi mobil hívásirányban használhatnak fel.

Kérjük, amennyiben az üzemzavar okozta szünetelés érintette az Ön Telekom lakossági mobil és/vagy otthoni szolgáltatását, a kedvezmény igénybe vételéhez töltse ki az alábbi regisztrációs adatlapok egyikét, vagy mindkettőt, ha otthoni és mobilszolgáltatással egyaránt rendelkezik:

Otthoni előfizető Mobil-előfizető

Ha az üzemzavar több szolgáltatást is érintett, kérjük, az összes azonosítóját adja meg!Felhívjuk figyelmét, adatait pontosan adja meg, mert  hiányos vagy téves adatok esetén, az azonosíthatóság hiánya miatt nem tudjuk Önnek biztosítani kedvezményünket.

Abban az esetben, ha további kérdése lenne, esetleg a szolgáltatásban még mindig problémát tapasztalna, akkor kérjük, szíveskedjen a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1412-es vagy 1430-as ügyfélszolgálati telefonszámunkon azt jelezni.

Az esetleges kényelmetlenségekért szíves megértését kérjük, és köszönjük együttműködését!