Footfall Analytics

Hányan fordulnak meg a város egy pontján? Honnan jönnek? És kik ők?

Mozgáselemzési hőtérképeink a lakosság anonim mozgási adatait kiértékelve adnak választ a fenti és további lokáció alapú kérdésekre!

Mit tudunk nyújtani ügyfeleinknek?


  • Gyors és költséghatékony lokációs elemzések
  • Demográfiai adatokkal kombinálható
  • Könnyen értelmezhető
  • Magas szintű adatvédelem

Mit takar a Footfall Analytics?

Web alapú felületünkön olyan könnyen elemezhető hőtérképeket kérhet le, amelyek mobilhálózati adatokra alapozva, anonim információkat szolgáltatnak az emberek mozgási szokásairól. Az eszközzel hosszadalmas, komplex, drága és sok manualitást igénylő kutatásokat válthat ki.


Honnan jönnek az adatok?

A mobiltelefonok nyomot hagynak maguk után a hálózati rendszerekben. Elemzéseink ezekre az adatokra alapoznak a hőtérképek összeállítása során. A lokációs adatokat további értéknövelés céljából demográfiai adatokkal egészítjük ki, vetjük össze.


Szigorú adatvédelem

Elsődleges szempontunk minden megoldásnál az adatvédelem kritériumának való megfelelés. A szóban forgó elemzések teljesen anonim módon készülnek és a szigorú folyamatok által biztosítjuk az adatok tökéletes biztonságának a fenntartását.


Könnyen kezelhető

Annak érdekében, hogy ez elemzéseket ügyfél-baráttá tegyük hőtérképeket fejlesztettünk ki. A vizualizáció segít a minél egyszerűbb ámde mindenre kiterjedő mély megértésben. A web-alapú vizualizációs felületnek köszönhetően bármikor, bárhol hozzáférésünk van az eszközhöz.

A Footfall Analytics páratlan lehetőségeket rejt

Milyen kérdésekre kaphatunk választ az elemzések segítségével?


Hány ember halad el a boltom előtt minden nap?

Hol lenne a legjobb elhelyezni az óriásplakátomat?

Honnan jönnek a vásárlóim?

Mely lokációk potenciálja a legjobb?

Különösképpen mely időszakban erős a helyi forgalom?

Hányan utaznak egy adott útvonalon?

Hogyan optimalizáljam a nyitvatartást?

Milyen intenzitással vannak kihasználva egyes utak/útvonalak?

Kik a saját és a versenytársaim vásárlói?

Melyik a megfelelő helyszín a vállalkozásom számára?

Milyen mértékben változik egyes lokációk (pl. turisztikai helyek) „telítettsége”?

Akik már használják

„Innovatív, figyelemfelkeltő hirdetési lehetőség. A felgyorsult környezet miatt sok esetben kifejezetten nehéz felkelteni az emberek figyelmét, ezért meg kell becsülni azokat a csatornákat, melyek erre képesek. Szakmailag is mellé lehet állni, mert valóban jók az eredmények és kifejezetten nagy az adatbázis!”

Markweb Kft. a Smart Campaigns-ről

„A piaci bevezetés kezdetén saját üzleteink körében elsőként próbáltuk ki a szolgáltatást, mely konkrét bevételnövelő meglátásokat hozott számunkra. Az elemzett adatokból nyert insightok alapján módosítottuk nyitvatartási időnket bizonyos üzletekben, így hatékonyabbak vagyunk és többlet forgalomra tettünk szert!”

T-Mobile Horvátország a Footfall Analytics-ről

„A rendszerből nyert elemzések megmutatják, hogy hol érdemes új T-Pontokat nyitnunk. Korábbi elemzéseinktől eltérően lehetőségünk van nemi és korcsoporti bontásban is látni a pontoknál lévő forgalmat. A rendszer használata kényelmes, felülete könnyen tanulható és kezelhető, a riportok szép grafikai megjelenésűek és egyszerűen elemezhetőek.”

Telekom üzletek a Footfall Analytics-ről

Készen áll az adatok kiaknázására?

Szakértőnk örömmel válaszol a kérdéseire!

Kovács HajnalkaSenior Portfólió Manager