Smart Campaigns

Ötszörözze meg marketing költésének hatékonyságát!

Smart Campaigns szolgáltatásunkkal lézer-precíz, lokáció alapú célzással küldhet SMS üzenetet potenciális ügyfeleinek.

Mit tudunk nyújtani ügyfeleinknek?


  • Kiemelkedő konverziós mutatók
  • Real-time tartozkodási hely alapú célzás
  • Demográfiai és érdeklődési adatokkal való kombinálás
  • Biztosított jogszabályi megfelelés

Mit takar a “Smart Campaings”?

Olyan SMS kampány, mely célzásakor a klasszikus demográfiai ismérveken túl, az ügyfelek valós idejű tartózkodási helye, érdeklődési köre valamint egyéb releváns jellemzői is figyelembe vehetők.


Miért hatékony?

Az ajánlatot csak azok kapják meg, akik akkor tartózkodnak egy adott helyszínen, amikor az Ön ajánlata térben és időben is elérhető - ennél fogva kiemelten releváns - a számukra. Az ajánlat aktualitása miatt a válaszarány jellemzően szignifikánsan magasabb, mint a hagyományos marketingmegoldásoknál.


Mennyire pontosan célozhat?

Egy adott földrajzi terület meghatározása után - azt mintegy virtuális kerítéssel körbevéve - az Ön által definiált célcsoportba tartozó személy akkor kapja meg az üzenetet, amikor átlépi a kijelölt „virtuális kerítést” (geofence). A virtuális kerítés gyakorlatilag a fizikai világ bármely helye köré felhúzható, így például bevásárlóközpontok, városi parkok, vagy más hirdetési pontok köré.

Hogy indíthat SMS kampányt?

Amennyiben már megrendelte a szolgáltatásunkat, a bejelentkezés után pár egyszerű lépéssel indíthat lézerpontosságú SMS-kampányt!


  • 1

    Lépjen be a Smart Campaigns online önkiszolgáló felületre

  • 2

    Határozza meg nagy pontossággal, a város mely területén megforduló embereket szeretné megcélozni!

  • 3

    Állítson be további demográfiai, érdeklődési kör alapú célzási feltételeket!

  • 4

    Adja meg a kampány üzenetét!

  • 5

    Indítsa el a kampányát!

  • 6

    Kövesse kampánya statisztikáit a dashboardon!

Akik már használják

„Innovatív, figyelemfelkeltő hirdetési lehetőség. A felgyorsult környezet miatt sok esetben kifejezetten nehéz felkelteni az emberek figyelmét, ezért meg kell becsülni azokat a csatornákat, melyek erre képesek. Szakmailag is mellé lehet állni, mert valóban jók az eredmények és kifejezetten nagy az adatbázis!”

Markweb Kft. a Smart Campaigns-ről

„A piaci bevezetés kezdetén saját üzleteink körében elsőként próbáltuk ki a szolgáltatást, mely konkrét bevételnövelő meglátásokat hozott számunkra. Az elemzett adatokból nyert insightok alapján módosítottuk nyitvatartási időnket bizonyos üzletekben, így hatékonyabbak vagyunk és többlet forgalomra tettünk szert!”

T-Mobile Horvátország a Footfall Analytics-ről

„A rendszerből nyert elemzések megmutatják, hogy hol érdemes új T-Pontokat nyitnunk. Korábbi elemzéseinktől eltérően lehetőségünk van nemi és korcsoporti bontásban is látni a pontoknál lévő forgalmat. A rendszer használata kényelmes, felülete könnyen tanulható és kezelhető, a riportok szép grafikai megjelenésűek és egyszerűen elemezhetőek.”

Telekom üzletek a Footfall Analytics-ről

A Smart Campaings páratlan lehetőségeket rejt

A Smart Campaigns tér, idő, demográfia és érdeklődés alapú célzásával a kampányötleteknek csak a képzelőerő szabhat gátat

1

Délután három és öt óra között gyakran üres az étterme/kávézója?

Csábítsa be adott korcsoportba tartozó vendégeit egy vonzó kedvezménnyel éppen ebben az időszakban!

A szavatossági idő végéhez közeledő termékei vannak?

Mondja el mindenkinek a közelben, hogy mekkora kedvezménnyel adja őket!

Nem fér el az új női kollekció az előző miatt?

Kiárusításról szóló ajánlatát küldje el azoknak a hölgyeknek is, akik csak átrohantak a plázán és nem vették észre a feliratot a kirakatban!

Sportboltja van?

Hatékonyan reklámozhat sportszereket edzőtermek környékén!

Készen áll az adatok kiaknázására?

Szakértőnk örömmel válaszol a kérdéseire!

Kovács HajnalkaSenior Portfólió Manager