Válasszon Telekom online pénztárgép szolgáltatáscsomagot!

Hűségidő, illetve belépési és túlforgalmazási díj nélkül!

A Telekom kialakította az online pénztárgépek működéséhez kínált speciális szolgáltatáscsomagját, amely lehetővé teszi a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) rendszere és a pénztárgépek közötti adatkommunikációt, emellett ügyfélszolgálati támogatást is tartalmaz.

A NAV rendszere és a pénztárgép közötti adatkommunikációt lehetővé tevő kiskasszákhoz kínált szolgáltatáscsomagot belépési és túlforgalmazási díj, valamint hűségidő nélkül, nettó 1500 Ft (bruttó 1905 Ft) havi díjért biztosítja a Telekom a pénztárgépet üzemeltető kis- és középvállalkozások, valamint egyéni vállalkozók számára. A kiskasszákhoz kínált szolgáltatáscsomag kizárólag az arra alkalmas, nem számítógép alapú online pénztárgéphez vehető igénybe, illetve rendelhető meg a Telekom szerződött partnereinél.

 

Szerződést érintő módosítások

Felfüggesztés

Felfüggesztésnél a szüneteltetést megelőző 7 munkanappal korábban, maximum 6 hónapra (pl. szezonális üzemeltetésnél) igényelheti. A SIM kártya a határidő leteltével automatikusan visszaaktiválódik, és újra használható, az adatkapcsolat visszaáll.
A 6 hónapon belüli újra élesítést a „Visszaaktiválási kérelem” nyomtatvánnyal igényelheti a szolgáltatótól. Meghosszabbítást a 6 hónap letelte előtt 10 munkanappal, a „Szüneteltetési kérelem” nyomtatvánnyal igényelhet.

A pénztárgépek műszaki követelményeiről, a nyugtakibocsátásra szolgáló pénztárgépek forgalmazásáról, használatáról és szervizeléséről, valamint a pénztárgéppel rögzített adatok adóhatóság felé történő szolgáltatásáról szóló 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet, valamint az üzemeltető részére nyújtott, az általános forgalmi adóról szóló törvény szerinti, a nyugtaadási kötelezettség gépi kiállítással történő megvalósítása esetén kötelező, közvetlen adatlekérdezéssel megvalósított adatszolgáltatást biztosító valamennyi szolgáltatás hatósági áráról és a hatósági árszabályozás részletes szabályairól és egyéb adózási tárgyú NGM rendelet módosításáról szóló 74/2013. (XII. 30.) NGM rendelet.

2013. június 30-át, illetve 2013. december 30-át követően az adózó nyugtaadási kötelezettségének kizárólag online adatkapcsolatra képes, új típusú pénztárgéppel tehet eleget.


Deaktiválás

Megszüntetésnél a kikapcsolást megelőző 30 nappal korábban igényelheti a „Deaktiválási kérelem” nyomtatvánnyal ( pl. vállalkozás megszűnt, Adóügyi Ellenőrző Egység leselejtezett stb.)
Ilyen esetben a SIM kártya újra nem aktiválható, online adatkapcsolatra a jövőben alkalmatlanná válik! A pénztárgép újra használata új Adóügyi Ellenőrző Egység modul vásárlást, új Speciális informatikai szerződés kötést igényel.
Végleges megszüntetés esetén az aláírási jogosultságot igazoló dokumentum
1 másolata is szükséges.

A pénztárgépek műszaki követelményeiről, a nyugtakibocsátásra szolgáló pénztárgépek forgalmazásáról, használatáról és szervizeléséről, valamint a pénztárgéppel rögzített adatok adóhatóság felé történő szolgáltatásáról szóló 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet, valamint az üzemeltető részére nyújtott, az általános forgalmi adóról szóló törvény szerinti, a nyugtaadási kötelezettség gépi kiállítással történő megvalósítása esetén kötelező, közvetlen adatlekérdezéssel megvalósított adatszolgáltatást biztosító valamennyi szolgáltatás hatósági áráról és a hatósági árszabályozás részletes szabályairól és egyéb adózási tárgyú NGM rendelet módosításáról szóló 74/2013. (XII. 30.) NGM rendelet.

2013. június 30-át, illetve 2013. december 30-át követően az adózó nyugtaadási kötelezettségének kizárólag online adatkapcsolatra képes, új típusú pénztárgéppel tehet eleget.


A dokumentumokat hiánytalanul kitöltve az alábbi elérhetőségek valamelyikére kell elküldeni:

Telekom Üzleti ügyfélszolgálat
Magyar Telekom Nyrt.
1117 Budapest, Kaposvár u. 5-7. vagy
1519 Budapest, Pf. 569.
Fax: +36 80 430043
E-mail: uzleti_ugyfelszolgalat@telekom.hu

Tájékoztatjuk, hogy a pénztárgép szerződés időszakos felfüggesztéséhez vagy végleges megszüntetéséhez a kérelmén mindenképp fel kell tüntetni a megszüntetni kívánt pénztárgép SIM kártyájának ICCID azonosítóját, amellyel a szerződése beazonosítható.

A 20 számjegyből álló, egyedi ICCID azonosítóját a Speciális Informatikai Szolgáltatási Szerződésének első oldalán, a vonalkód felett találja.

 

Kérjük, hogy pénztárgép megrendelési szándéka esetén, illetve egyéb technikai információval kapcsolatban keresse partnerünket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

 

LA Pénztárgép Kft., a CashCube pénztárgép
kizárólagos forgalmazójának elérhetőségei:

Web:

Tel.:
E-mail:


Laurel Számítástechnikai Kft., az LCR Classic Jota,
LCR Classic Sento és az ECO Mini pénztárgépek forgalmazójának elérhetőségei:

Web:
Tel.:
E-mail:


Nazza Software Kft., a TREMOL M pénztárgép
kizárólagos forgalmazójának elérhetőségei:

Web:
Tel.:
E-mail:
Cím:

www.tremol.hu
36 70 610 6868
tremol@tremol.hu
1032 Bp, Bécsi út 211.


3COM Netregister Kft., a TAXMINI Online pénztárgép
forgalmazójának elérhetőségei:

Web:
Tel.:
E-mail:
Cím:

www.3comnetregister.hu
36 36 512 360
info@3comdt.hu
3300 Eger, Bethlen Gábor u. 11.


PFK Kft., a DATECS DP-25EU Online pénztárgép
kizárólagos forgalmazójának elérhetőségei:

Web:
Tel.:
E-mail:
Cím:

www.datecs.hu
36 70 424 6822
info@datecs.hu
1131 Budapest, Szent László út 180.

Letölthető anyagok