VoiceCenter

Az oldalon a díjak

Ha segítségre van szüksége a beállításban, hívja szakértő kollégáinkat a 1435-ös számon és tárcsázza a 3/3/3 –as menüponot!

A VoiceCenter próbaverzióját akár most is megtekintheti.

A VoiceCenter híváskezelő rendszer cége központi számán fogadja, majd a hívó menürendszerben való választása alapján irányítja a hívásokat szövegbemondásra és/vagy az illetékes kollégához, így gyorsan és hatékonyan kezelheti az ügyfelek, partnerek kéréseit. A kollégák mobil és vezetékes hívószámait egyaránt bevonhatja.

Szolgáltatás előnyei

Internetről elérhető, grafikus menürendszer

Foglaltjelzés megszüntetése

Nincs több elveszett hívás

Több egyidejű hívás fogadása

Munkabeosztáshoz igazítható híváskezelés

Egyedi hívásfogadás

Online hívásstatisztika

Hívásrögzítés

Távszavazás
  • A beállítással sem kell időt töltenie, mert kollégáink létrehozzák az Ön által megálmodott hívásmenüt, ami nem igényel folyamatos karbantartást, és ha szükséges, később bármikor gyorsan módosítható a könnyen kezelhető webes felületen. 1435 3/3/3
  • A szolgáltatás beruházás nélkül, fix havi díjért, szoftver és hardver telepítése nélkül igénybe vehető.

Kinek ajánljuk?


VoiceCenter szolgáltatásunkat azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akik

  • nem szeretnének beruházni saját IVR-rendszerbe,
  • céges számaikat szeretnék egy önálló IVR-rendszerbe bevonni,
  • nem szeretnének egyetlen ügyfelet, egyetlen megrendelést sem elveszíteni,
  • nagy hangsúlyt fektetnek az optimális ügyfél-elégedettségre, és szeretnék folyamatosan ellenőrizni, illetve rugalmasan alakítani hívásmenedzselési rendszerét.

Kiegészítő szolgáltatások

A Telekom Tömeges SMS szolgáltatással pillanatok alatt küldhet több ezer sms-t ügyfeleinek, partnereinek, ráadásul a szolgáltatáshoz járó mobilszám átirányítható a VoiceCenterbe, így cége ez úton is elérhetővé válik.


A VoiceCenter szolgáltatáshoz igényelhető Fax2eMail opció, amely a faxolást online alapokra helyezi, így nem lesz többé szüksége fax gépre.

Havi díjak

Vezetékes
VoiceCenter
Mobil
VoiceCenter
Az alapszolgáltatás havi díja beszédcsatornánként* 3683Ft/hó 3683Ft/hó
A hangrögzítés havi díja telefonszámonként 6350Ft/hó 6350Ft/hó
Egy egyedi IVR-telefonszám 3683Ft/hó Csak új SIM-kártya
vásárlásával elérhető
A vészeseti átirányítás havi díja 6350Ft/hó 6350Ft/hó

* Annyi beszédcsatornára van szükség, ahány ügyfélhívást egy IVR-rendszerben egy időben, párhuzamosan kezelni kell.

Forgalmi díjak

Központi szám Átirányítás
(minden bejövő hívás után fizetendő)
Kihívás/kikapcsolás iránya*
MT Vezetékes MT mobil Egyéb vezetékes Egyéb mobil
MT vezetékes 0 Ft/perc 0 Ft/perc 43.18 Ft/perc 8.76 Ft/perc 43.18 Ft/perc
MT mobil 0 Ft/perc 10.16 Ft/perc 0 Ft/perc 10.16 Ft/perc 27.94 Ft/perc
Egyéb vezetékes Szolgáltató MT vezetékes iránya szerint 0 Ft/perc 43.18 Ft/perc 8.76 Ft/perc 43.18 Ft/perc
Egyéb mobil Szolgáltató MT mobil iránya szerint 10.16 Ft/perc 0 Ft/perc 10.16 Ft/perc 27.94 Ft/perc

*A díjak azt mutatják, hogy nettó mennyit kell fizetni percenként a bejövő hívások után, ha a telefonhívás a központi számról adott irányokba van kapcsolva (kihívás funkció).

Forgalmi díjak nemzetközi díjzónákban

Vezetékes
VoiceCenter
Mobil
VoiceCenter
Nemzetközi 1. díjzónában* 25.4 Ft/perc 25.4 Ft/perc
Nemzetközi 2. díjzónában* 35.6 Ft/perc 35.6 Ft/perc
Nemzetközi 3–10. díjzónában* 76.2 Ft/perc 76.2 Ft/perc
Nemzetközi 11. díjzónában* 342.9 Ft/perc 342.9 Ft/perc

* A nemzetközi díjzónák besorolása a Magyar Telekom Általános szerződési feltételeiben van rögzítve.

Megrendelés és online ügyintézés

Kapcsolódó videók

Járuljon hozzá Ön is környezete megóvásához!

A hívásmenedzselő rendszer használatával Ön is jelentősen hozzájárulhat
környezetünk megóvásához, mivel a rendszert távolról is lehet menedzselni,
ezáltal nem kell az üzemeltetők, karbantartók utazásával járó
károsanyag-kibocsátással számolni.

helloholnap180180