Mi a teendő kár esetén?

A készülékbiztosítás a Chubb European Group és a Telekom által nyújtott biztosítás, mely a mobiltelefonnal kapcsolatos káresemények esetén fedezetet nyújt az előfizető számára. Jogos kárigény esetén mobiltelefonját megjavítjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.

1

Jelentse be a kárt a +36-80 / 30-00-30 telefonszámon

  • Hívja a +36-80 / 30-00-30-as zöldszámot munkanapokon 9:00-17:00 óra között és jelentse be a kárt. Jogos kárbejelentés esetén megkapja a kárrendezéshez szükséges kárszámot.
  • A bejelentéshez szüksége lesz a csatlakozási nyilatkozaton szereplő biztosítási adatokra.

2

Rongálás esetén tegyen rendőrségi feljelentést

  • A kárrendezésnél szüksége lesz a feljelentés során kapott rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányára.

3

Elfogadott kár esetén a biztosító szervizpartnere által szervezett futár veszi át a károsodott készüléket.

  • A megjavított, illetve cserélt készülékeket ugyancsak a futár juttatja vissza Önnek. Az átadás és az átvétel pontos lebonyolításáról a kárbejelentés során kap részletes tájékoztatást. A futár költségét az ÁSZF feltételei alapján a Biztosító állja.

1

Jelentse be a kárt a +36-80 / 30-00-30 telefonszámon

  • Hívja a +36-80 / 30-00-30-as zöldszámot munkanapokon 9:00-17:00 óra között és jelentse be a kárt. Jogos kárbejelentés esetén megkapja a kárrendezéshez szükséges kárszámot.
  • A bejelentéshez szüksége lesz a csatlakozási nyilatkozaton szereplő biztosítási adatokra.

2

Tegyen rendőrségi feljelentést

  • A kárrendezésnél szüksége lesz a feljelentés során kapott rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányára.
  • Lopás vagy rablás esetén tiltassa le az ellopott mobiltelefon IMEI számát valamelyik Telekom saját üzletben, a rendőrségi feljelentés bemutatásával.

3

Elfogadott kár esetén a biztosító szervizpartnere által szervezett futár veszi át a károsodott készüléket.

  • A megjavított, illetve cserélt készülékeket ugyancsak a futár juttatja vissza Önnek. Az átadás és az átvétel pontos lebonyolításáról a kárbejelentés során kap részletes tájékoztatást. A futár költségét az ÁSZF feltételei alapján a Biztosító állja.

Kérjük, olvassa el a teljes körű tájékoztatót!

Készülékbiztosítás részletes tájékoztató

Kérdése van?

Hívja +36-80 / 30-00-30-as zöld számot!

1) Típusszám alapján pontosan megegyező, teljesen azonos készülék.

2) A készülékek akciós kiskereskedelmi árai az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában találhatók.