Mi a teendő kár esetén?

A készülékbiztosítás a Chubb European Group és a Telekom által nyújtott biztosítás, mely a mobiltelefonnal kapcsolatos káresemények esetén fedezetet nyújt az előfizető számára. Jogos kárigény esetén mobiltelefonját megjavítjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.

1

Jelentse be a kárt a +36-80 / 30-00-30 telefonszámon

  • Hívja a +36-80 / 30-00-30-as zöldszámot munkanapokon 9:00-17:00 óra között és jelentse be a kárt. Jogos kárbejelentés esetén megkapja a kárrendezéshez szükséges kárszámot.
  • A bejelentéshez szüksége lesz a csatlakozási nyilatkozaton szereplő biztosítási adatokra.

2

Rongálás esetén tegyen rendőrségi feljelentést

  • A kárrendezésnél szüksége lesz a feljelentés során kapott rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányára.

3

Fáradjon be egy szervizzel ellátott Telekom üzletbe a kárrendezéshez

  • Kérjük, hozza magával:
    • Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányát
    • A sérült készüléket és annak összes gyári tartozékát
    • A bejelentés során kapott kárszámot
  • A helyszínen munkatársunk megvizsgálja a sérült készüléket és - amennyiben nem talál a biztosítást kizáró okot (pl. számlatartozás a Telekom felé) - elfogadja a kárigényt.
  • Ezt követően be kell fizetnie a biztosítási csomagjának megfelelő önrészt.
  • Telefonját 15 napon belül megjavítjuk, vagy ha ez nem lehetséges, pontosan ugyanolyan, típusazonos 1 telefonra cseréljük. Ha az adott telefon már nem kapható, akkor más típusú, az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában megtalálható telefont választhat, a sérült telefon legutolsó akciós kiskereskedelmi árának 2 maximum 110%-ig terjedő értékben.

1

Jelentse be a kárt a +36-80 / 30-00-30 telefonszámon

  • Hívja a +36-80 / 30-00-30-as zöldszámot munkanapokon 9:00-17:00 óra között és jelentse be a kárt. Jogos kárbejelentés esetén megkapja a kárrendezéshez szükséges kárszámot.
  • A bejelentéshez szüksége lesz a csatlakozási nyilatkozaton szereplő biztosítási adatokra.

2

Tegyen rendőrségi feljelentést

  • A kárrendezésnél szüksége lesz a feljelentés során kapott rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányára.

3

Fáradjon be egy szervizzel ellátott Telekom üzletbe a kárrendezéshez, ahol le fogják tiltani a készüléke IMEI számát is

  • Kérjük, hozza magával:
    • A rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányát
    • A lopott készülék tartozékait
    • A bejelentés során kapott kárszámot
  • A helyszínen munkatársunk megvizsgálja az átadott dokumentumokat és - amennyiben nem talál a biztosítást kizáró okot (pl. számlatartozás a Telekom felé) - elfogadja a kárigényt.
  • Ezt követően be kell fizetnie a biztosítási csomagjának megfelelő önrészt.
  • Telefonját pontosan ugyanolyan, típusazonos 1 telefonra cseréljük. Ha az adott telefon már nem kapható, akkor más típusú, az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában megtalálható telefont választhat, a sérült telefon legutolsó akciós kiskereskedelmi árának 2 maximum 110%-ig terjedő értékben.

Kérjük, olvassa el a teljes körű tájékoztatót!

Készülékbiztosítás részletes tájékoztató

Kérdése van?

Hívja +36-80 / 30-00-30-as zöld számot!

1) Típusszám alapján pontosan megegyező, teljesen azonos készülék.

2) A készülékek akciós kiskereskedelmi árai az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában találhatók.