Hívásmenedzselés és Költségkontroll

A hívásmenedzselő és költségkontroll szolgáltatások segítségével könnyedén kontrollálhatja cége telefon- és sms-költségeit, valamint kedvezményesen hívhatja kollégáit, üzleti partnereit, mindezt egy könnyen kezelhető webes adminisztrációs felületen menedzselheti.

Hívásmenedzselő szolgáltatások

A hívás-, illetve sms-szűrő szolgáltatások segítségével a kiválasztott előfizetésekre és vagy hívószámokra engedélyező, és tiltó listák állíthatók be mind bejövő, mind kimenő hívások valamint sms-ek esetén. (pl. külföldi hívószámok, emelt díjas számok és sms-ek).

Költségkontroll szolgáltatások

A Csoporton belüli híváskedvezmény szolgáltatásba bevont mobil-előfizetések - cégcsoporton belül - kedvezményes tarifával hívhatják egymást.

  • Partnercég opció megrendelésével a leggyakrabban hívott üzleti partnereivel beszélhet kedvezményesen. A Partnercég opcióba tetszőleges számú előfizetés vonható be, de mindegyikük ugyanazt a maximum 5 Telekom mobil hívószámot hívhatja kedvezménnyel.
  • A Kedvezményes vezetékes körzet beállításával a körzetszámhoz tartozó telefonszámok hívhatók kedvezményes díjakkal.

A fenti szolgáltatások igénybe vételéhez Telemátrix szolgáltatás (Cégcsoporton belüli híváskedvezmény) szükséges.

Megrendelés

Beállítás a megrendelést követően

A szolgáltatások aktiválása, módosítása történhet a Telekom saját vagy partner üzleteiben, illetve a 1435-ös ügyfélszolgálati számon ügyintéző közreműködésével díjfizetés ellenében, valamint az üzleti online önkiszolgáló felületen díjmentesen