Hogyan léphet be az online ügyfélszolgálatra?

Az előfizetéshez, szolgáltatáshoz a következő azonosítókkal lehet hozzáférni:

  • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval;
  • tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval;
  • kilencjegyű üzleti telefonszámmal (pl. 301234567) és jelszóval.

Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizetés, szolgáltatás adminisztrátora határozza meg.

A telefonszámmal megadott üzleti felhasználónevet szóközök nélkül, 3630-as előhívószámmal (hordozott számok esetén 20-as, 31-es és 70-es előhívószámmal), valamint a @cégnév utótaggal kell megadni.

Az üzleti telefonszámot szóközök nélkül, a 30-as előhívószámmal (hordozott számok esetén 20-as, 31-es és 70-es előhívószámmal) kell megadni.

icon_tudastar_64x64

Tudjon meg többet az azonosítókról és jelszavakról!

Miért jó a Telekom fiók?

ico-benefits-0.png

SAJÁT ELŐFIZETÉSEK EGY HELYEN

A Telekom fiókban egy helyen válik elérhetővé az összes Telekom előfizetés, legyen az otthoni, mobil vagy üzleti.

ico-benefits-1.png

EGYSZERŰBB BELÉPÉS

A korábbi azonosítók használata nélkül, egyszerűen, egy e-mail-címmel, vagy akár Facebook fiókkal is elérhető.

ico-benefits-2.png

AZ ÜZLETI ELŐFIZETÉSEK KEZELÉSE

Több személy előfizetése is egy helyen kezelhető, tehát vállalkozások előfizetései is hozzáadhatók a Telekom fiókhoz.

A TELEKOM FIÓK FŐBB FUNKCIÓI

Belépés e-mail-címmel, vagy Facebook fiókkal

Egy e-mail-címmel vagy Facebook fiókkal és pár kattintással készíthető olyan Telekom fiók, amivel bármely Telekom előfizetés könnyebben elérhető. Ehhez első lépésben egy belépési módot kell választani.

Előfizetések egyszerű hozzáadása vagy leválasztása

Az előfizetések hozzáadásához a szolgáltatás azonosító és az ügyfélszintű jelszó szükséges. Hozzáadást követően ezekre az azonosítókra már nem lesz szükség.

A fiókhoz adott előfizetések szabadon elnevezhetők

A könnyebb azonosítás érdekében az előfizetések elnevezhetők, így egyszerűen megkülönböztethetővé válik, hogy melyik előfizetés kihez tartozik.

A számlák és az előfizetések beállítási egyszerűen elérhetők

A Telekom fiók felületén minden beállítás könnyen megtalálható és jól kezelhető, így az előfizetések menedzselése is egyszerű.

Egyedi profilkép beállítása

A Telekom fiókban, mint bármely felhasználói fiókban, lehetőség van profilkép beállítására, hogy a fiók tulajdonosa egyéniségéhez szabhassa saját felhasználói felületét.

Több Telekom fiók összekapcsolása

Szükség esetén több Telekom fiók is összekapcsolható, ilyenkor bármelyik fiók tulajdonosa egyszerűen befizetheti akár a másik fiókhoz kapcsolt előfizetések számláit is. Természetesen ez a kapcsolat meg is szüntethető.

A Telekom fiók létrehozása

Facebook fiókkal azonnal létrehozható a Telekom fiók. E-mail-cím megadása esetén egy üzenetet küldünk, melyben egy linkre kattintva erősíthető meg a regisztráció.

Telekom fiók létrehozása

Előfizetések hozzárendelése a Telekom fiókhoz

Az alábbi előfizetések közül bármelyik és bármennyi hozzáadható a Telekom fiókhoz.

  • Mobil-előfizetés
    Meg kell adni a telefonszámot, illetve a hozzá tartozó 5 számjegyű jelszót.
  • Otthoni előfizetés
    Meg kell adni az MT ügyfélazonosítót, illetve a hozzá tartozó 5 számjegyű jelszót.
  • Üzleti előfizetés
    Meg kell adni az üzleti felhasználónevet, illetve a hozzá tartozó jelszót.

Akár az egész család, válallat összes Telekom előfizetése is egyben kezelhető online.

A Telekom fiók pár perc alatt létrehozható.

Létrehozom a Telekom fiókom