Online ügyintézés

Mit intézhetek?

Bejelentkezés után Ön a nap 24 órájában, kényelmesen, egy egyszerű webes felületen, kezelheti a vállalkozása Telekom előfizetéseit. vásárolhat készülékeket, rendelhet szolgáltatásokat, vagy intézheti ügyfélszolgálati ügyeit. A felület használatához regisztráció szükséges.

2015. május 15-től Önnek lehetősége van az üzleti online önkiszolgáló felületen indított megrendeléseknél papír mentesíteni folyamtainkat, amennyiben a Magyar Telekommal érvényes mobil keretszerződése van.

Hogyan intézhetem?

A "Nyilatkozat az üzleti online önkiszolgáló felület főadminisztrátori jogok megadásáról” c. nyomtatvány kitöltése és feldolgozása után létrejön egy főadminisztrátori jogosultságokkal rendelkező felhasználó. A főadminisztrátornak lehetősége van a cég előfizetéseire és szolgáltatásaira vonatkozó beállítások módosítására, a munkatársak számára az egyes funkciókhoz hozzáférések engedélyezésére, tiltására, amelyeket ezen a felületen végezhet el.

Válassza a www.telekom.hu/uzleti weboldal jobb felső sarkában a Belépés menüpontot, majd az Üzleti szolgáltatásaim linkre kattintva adja meg felhasználónevét és jelszavát. SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézés esetén a belépéshez elegendő a mobiltelefonszám és a hozzá tartozó jelszó. Amennyiben elfelejtette jelszavát, ugyanitt lehetősége van új jelszó igénylésére is.

A funkció lehetővé teszi mobil és informatikai előfizetések esetén több hónapra visszamenőleg számla- és a hívásforgalmi adatok elektronikus megjelenítését és letöltését havi bontásban, az egyes előfizetések aktuális egyenlegének lekérdezését, valamint a mobil és egyes informatikai számlák befizetését.

  • Mobil szolgáltatások pl. elektronikus híváslista, mobilinternet szolgáltatások (roaming adatcsomagok, korlátlan tematikus adatopciók) megrendelése.
  • Költségkontroll szolgáltatások beállítása pl. kedvezményes vezetékes körzet, Partnercég opció stb.
  • PIN-PUK lekérdezés

Informatikai szolgáltatások







Belépés az online önkiszolgáló felületre

  • Áttekintheti és menedzselheti meglévő informatikai szolgáltatásait. Új felhasználókat vehet fel, így  kollégáinak jogosultságot adhat a szolgáltatások használatára (Pl: email postafiók kiosztás, Fax2Email használata, Virtuális konferencia szervezése, sharepoint csoportmunka tárhely használata stb.)
  • Az Informatikai szolgáltatások webshopon meglévő IT előfizetéseit módosíthatja (pl: postafiókszám bővítés) vagy lemondhatja azokat, illetve új szolgáltatásokat rendelhet meg könnyen, gyorsan

Online ügyfélszolgálat / Kapcsolatfelvétel



Belépés az online önkiszolgáló felületre

Mobil, vezetékes és informatikai szolgáltatások esetén is:

  • Számlareklamáció
  • Hibabejelentés
  • Általános információkérés
  • Korábbi bejelentések megtekintése

Dokumentumok

 

Vásárláshoz kapcsolódó dokumentumait megkaphatja elektronikus formában:

  • szerződés, számla, kötbér megállapodás, jótállási jegy.
  • Az elektronikus dokumentumok online elérésének módjáról a kapcsolódó tájékoztató anyagban olvashat bővebben.

Ismerje meg a Telekom üzleti ügyfelei számára kialakított online ügyintézési lehetőségeket!