Szállítási, fizetési feltételek és tudnivalók

Regisztrált ügyfeleink részére a megrendelt árut házhoz szállítjuk. Szerződésköteles termékek rendelésénél mindig az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak az irányadóak.
A már feladott megrendelés aktuális állapotáról belépés után a "Rendeléseim" menüpont alatt tájékozódhat.

Szállítási cím

Házhozszállítás Budapestre és vidékre egyaránt kérhető. Szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől! Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet a kiszállítás időpontjáig – online – még lehetősége van módosítani!

Szállítási mód -
vállalt határidő

Normál szállítás

A munkanapokon 13:00 óráig munkatársunkkal véglegesített megrendelést a következő munkanapon 20 óráig megkíséreljük kiszállítani a megadott szállítási címre. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Amennyiben a rendelés adatainak megadásakor a rendszer által megadott nap (a szállítás várható időpontja) nem megfelelő, a vevő kérheti a szállítási időpont módosítását. A házhozszállítás időpontjának egyeztetése a rendelés beérkezését követően a munkatársunk által kezdeményezett telefonos kapcsolatfelvétel során történhet.

Sürgős szállítás

A munkanapokon 8:00 és 14:00 óra között leadott sürgős megrendelést a megrendeléstől számított 6 órán belül kiszállítjuk. Amennyiben rendelését 14:00 óra után adja le, a kézbesítésre a következő munkanapon 15:00 óráig kerül sor. Sürgős szállítást csak a Budapest és Pest megye közigazgatási határain belül található szállítási cím esetén kérhet.
A fenti szállítási határidők azokra a termékekre vonatkoznak, amelyek fizikai kiszállítást igényelnek, és nem kapcsolódnak szorosan egy meghatározott szolgáltatásunkhoz illetve díjcsomagunkhoz. A szolgáltatásokhoz szorosan kapcsolódó eszközök kiszállításának időpontja függhet a szolgáltatás életbelépésének időpontjától (pl.: IPTV szolgáltatáshoz kapcsolódó első IPTV vevőegység vagy digitális elosztó, DSL szereld magad konstrukcióban árusított modem stb.)
Részletes felvilágosításért hívja ügyfélszolgálatunkat!

Az általunk forgalmazott termékek megrendelését követően munkatársunk telefonon felkeresi Ügyfelünket a megrendelés pontosítása és véglegesítése érdekében.

Átvétel, meghatalmazás

A küldeményeket harmadik fél meghatalmazás hiányában is átveheti.

Szállító cég

A terméke(ke)t a GLS Hungary Kft. segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre.
A szállító cég adatai:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Központi telefonszám: +36 29 886 610


A szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesíti Önt a szállítás pontos időpontjáról, ezért javasoljuk, hogy olyan címet adjon meg, amelyen munkanapokon elérhető. Ha bármilyen oknál fogva a szállító nem találja Önt a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen, és további két alkalommal – Önnel egyeztetett időpontban – újra megkísérli a kézbesítést. Ez többletköltséget nem von maga után. Egyes termékek vásárlása esetében cégünknek jóvá kell hagynia a megrendelést. Ekkor munkatársunk telefonon megkeresi Önt, és ugyanekkor a szállítási cím és időpont is egyeztetésére kerül. Ezekben az esetekben az ígért 3 napos – sürgős rendelés esetén 6 órás – szállítási határidőt az egyeztetés időpontjától kell számítani.

Szállítási díjak




10 000 Ft felett
Normál szállítás
10 000 Ft alatt
Sürgős szállítás

Budapest Díjtalan 950Ft 2438.4Ft
Pest megye Díjtalan 950Ft 3891.28Ft
Más megyék Díjtalan 950Ft Nincs lehetőség


A kiszállítási díj összege a megrendelt termékek ÁFA-kulcsának függvényében változik. Az 1992. évi LXXIV törvény az általános forgalmi adóról 22.§ értelmében a kiszállítási díj ÁFA-kulcsát a számlán szereplő termékek ÁFA-kulcsa határozza meg. "Az adó alapjába beletartoznak: a termékértékesítés és szolgáltatásnyújtás teljesítéséhez járulékosan kapcsolódó költségek, még akkor is, ha azok külön megállapodáson alapulnak, így különösen az ügynöki, a bizományi, a biztosítási, a közlekedési költségek." (1992. évi LXXIV törvény / 22§ 3 (b) pont).

Fizetési módok

 

  • Utánvétes fizetés választása esetén a rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni.
  • Bankkártyás fizetés esetén az OTP szerverén keresztül történő tranzakció keretein belül vonjuk le az áru ellenértékét és az esetleges szállítási díjat.

 

Amennyiben szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérdése van, kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat lakossági ügyfélként az 1412-es, üzleti ügyfélként pedig a 1435-ös (Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívható) telefonszámokon!


További információt az ugyfelszolgalat@t-home.hu lakossági, illetve a 1435@telekom.hu üzleti ügyfélszolgálati e-mail címeken kaphat, ha pedig ügyfelünk, akkor belépés után a "Rendeléseim" menüpontjában érhet el.

További részletek