ÖNKISZOLGÁLÓ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Intézze könnyen, gyorsan, kényelmesen ügyeit a 1435-ös hívószámon a nap 24 órájában elérhető Önkiszolgáló ügyfélszolgálaton!

Elérhetőségek

Hívja a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen elérhető 1435-ös telefonszámot, majd az 1-es gomb megnyomásával válassza az Önkiszolgáló ügyfélszolgálat és Tudakozó menüpontot.

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben mobil előfizetői telefonszámán a jelszóvédelem szolgáltatása aktív, szolgáltatásait kizárólag az előfizetői jelszó megadásával módosíthatja.

Telekom mobil szolgáltatás esetén

Az önkiszolgálóba lépést követően az alábbi szolgáltatások közül választhat amennyiben a 1435-ös telefonszámot mobil telefonszámról hívja:

Tudakozó
Díjcsomagváltás
Szolgáltatások és biztonság
Telefonálás és üzenetküldés
Mobilinternet
Szolgáltatás szüneteltetés és visszakapcsolás
Tiltó és biztonsági szolgáltatások
Számlázás és egyenlegek
Aktiváló kód megadása és tájékoztató az Önkiszolgáló ügyfélszolgálatról

Telekom vezetékes szolgáltatás esetén

Amennyiben a 1435-öt vezetékes telefonszámról hívja, úgy az önkiszolgálóba lépést követően az alábbi szolgáltatások közül választhat:

Számlázással kapcsolatos szolgáltatások
Telefonvonalhoz kapcsolódó szolgáltatások
Internet szolgáltatások
TV szolgáltatással kapcsolatos szolgáltatások
Megrendelt szolgáltatás státuszának lekérdezése
Ügyféljelszó módosítás

Felhívjuk figyelmét, hogy az elérhető menüpontok a telefonszámhoz tartozó szolgáltatások alapján változhatnak, valamint a telefon, internet és TV szolgáltatás esetén igénybe vett technológiától függnek. Bővebb információt a Telekom üzletekben, vagy a 1435-ös ügyfélszolgálati számon kaphat.

A szolgáltatások, kedvezmények további részleteiről a mindenkor érvényes Díjszabásból, a www.telekom.hu/uzleti oldalon tájékozódhat.

Segítség a telefonos ügyintézéshez

Önkiszolgáló ügyfélszolgálat

Self-Service Customer Service