Mit intézhet üzleteinkben?

Üzletkereső a Telekom mobilalkalmazásban

Üzleteinkben az alábbiakkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre

Az alábbi ügyek kizárólag az előfizető és/vagy számlafizető, illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó jelenlétében intézhetők el.

Ügyfélszolgálati szolgáltatások

  • 0 Ft-os vagy részletre történő mobil és otthoni vásárlás (havidíjas/Domino mobilkészülék, meglévő hűség megújítása, számhordozás, tartozék, otthoni készülék)
  • Önállóan SIM-kártya vásárlása hűségel
  • Deaktiválás, felmondás, szerződésbontás
  • Ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények

Az alábbi felsorolásban

  • 1-es számmal jelölt ügyek intézéséhez minden esetben az előfizető és/vagy számlafizető, Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges.
  • A 2-es számmal jelölt ügyek intézéséhez minden esetben az előfizető és/vagy számlafizető illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó személyes jelenléte szükséges.
  • Minden egyéb esetben elegendő az ügyintézésben érintett előfizetés szerződés vagy folyószámla szintű jelszavának megadása.

Ügyfélszolgálati szolgáltatások

  • Címváltozás magánszemélyek esetén
  • Számlázási címváltozás jogi személy esetén1
  • Név vagy egyéb ügyféladat (pl. személyi igazolvány szám) változása2
  • Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása)1
  • SIM-kártya felfüggesztése, eltűnés utáni visszakapcsolása
  • Lopás miatt felfüggesztett SIM-kártya visszakapcsolása1
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása1
  • SIM-kártya csere1
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)1
  • Díjcsomag cseréje
  • Hívószámcsere1
  • Kapcsolat Program ügyintézés
  • Számhordozás egy összegű vásárlás esetén1
  • Számhordozás 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása1
  • Előfizetői szerződés pótlása1
  • Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése1
  • Folyószámla szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót, vagy még nincs beállítva jelszó, és nem ismeri a folyószámlán lévő összes SIM-kártya szerződés szintű jelszavát)1
  • Előfizetői szerződés megszűntetése (SIM-kártya végleges kikapcsolása)1

Domino ügyintézés

  • Címváltozás magánszemélyek esetén
  • Számlázási címváltozás jogi személy esetén2
  • Név vagy egyéb ügyféladat (pl. személyi igazolvány szám) változása1
  • Díjcsomagmódosítás
  • Online töltés
  • Felhasználó rögzítése1
  • Domino jelszó törlése (ha nem ismeri a régi jelszót)1
  • Titkosítás
  • Titkosítás feloldása1
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Hangposta beállítása
  • SIM-kártya csere1
  • Általános előfizetővé válás egy összegű vásárlás esetén1
  • Általános előfizetővé válás 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
  • Hívásrészletező igénylése1
  • Mobil Vásárlás
  • Vásárlási számla pótlása
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása1
  • Kapcsolat Kártya megrendelése
  • Számhordozás1
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása1
  • Előfizetői szerződés pótlása1
  • Előfizetői szerződés megszüntetése (SIM-kártya végleges kikapcsolása)1

Értékesítés, szerviz

  • Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása egy összegű vásárlás esetén1
  • Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
  • Domino feltöltőkártya vásárlása
  • Készülékváltás egy összegű vásárlás esetén1
  • Készülékváltás 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
  • Autóskártya szolgáltatás megrendelése1
  • Tartozékvásárlás
  • Szervizelés

Számlával kapcsolatos ügyintézés

  • Számlafizetés módjának változtatása csekkes, banki átutalásos vagy csoportos beszedési módra
  • Számlafizetés módjának megváltoztatása hitelkártyás fizetési módra1
  • Előleg befizetése
  • Részletes számla (havi számla mellékleteként küldött)
  • Csekk és folyószámla kivonat nyomtatása (személyes átvétel esetén)1
  • Havi számla újranyomtatása (számlamásolat), utólagos hívásrészletező illetve hóközi hívásrészletező kiadása (személyes átvétel esetén)1
  • Fizetési haladék kérelem, részletfizetési megállapodás (számlatartozás esetén)1

Ügyintézéshez szükséges dokumentumok

Új előfizetői szerződés megkötése

  • Személyazonosságot igazoló okmány (személyi igazolvány, ideiglenes személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély)
  • Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
  • Az alábbi okmányok közül egy:
    • TAJ-kártya
    • Adóigazolvány
    • Vezetői engedély (csak akkor, ha a személyazonosság igazolása nem a vezetői engedéllyel történt)
    • Útlevél (csak akkor, ha a személyazonosság igazolása nem az útlevéllel történt)
    • Bankkártya

1) Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.

Új Domino előfizetői szerződés megkötése

  • Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
  • Az alábbi okmányok közül egy:
    • Személyi igazolvány
    • Adóigazolvány
    • Vezetői engedély (kártya formátumú)
    • Útlevél

Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.

Meglévő előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés

  • Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
  • Az alábbi okmányok közül egy:
    • Személyi igazolvány
    • Ideiglenes személyi igazolvány
    • Útlevél
    • Vezetői engedély (kártya formátumú)

Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.

Meglévő Domino előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés

  • Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
  • Az alábbi okmányok közül egy:
    • Személyi igazolvány
    • Ideiglenes személyi igazolvány
    • Útlevél
    • Vezetői engedély (kártya formátumú)

Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.