A lakossági és üzleti szolgáltatások szétválasztásával kapcsolatos információk

Tájékoztatjuk azon ügyfeleinket, akik egyéni (lakossági) előfizetőknek kínált és kizárólag üzleti előfizetők által igénybe vehető szolgáltatásokat is használnak, hogy 2015. július 1-jétől kezdődően fokozatosan történő átvezetéssel, külön azonosítón tartjuk nyilván és külön is számlázzuk az egyes lakossági és üzleti szolgáltatásaikat tekintettel arra, hogy az egyéni (lakossági) előfizetőkre mind a jogszabályi, mind az általános szerződési feltételek szerint más kötelező rendelkezések vonatkoznak.

Az új azonosítókkal kiállított számlák automatikusan nem jelennek meg az egyéb rendszerekben, és a már meglévő csoportos beszedési megbízások sem érvényesülnek rájuk, ezért szükséges, hogy az új azonosítók felvételéről, illetve rögzítéséről ügyfeleink intézkedjenek!

Amennyiben továbbra is csoportos beszedési megbízással kívánják rendezni a számláikat, azok ellenértékének határidőben való megérkezéséhez regisztrálják új azonosítóikat a rendszerekben, illetve bankjuknál, melyhez segítséget, illetve részletes tájékoztatást az alábbiakban nyújtunk:

Számlaismertető

Segítség az MT ügyfél-azonosítóhoz és jelszóhoz

Csoportos beszedés módosítása

Átutalással történő számlafizetés


 

Gyakori kérdések

  • Eddig telephelyenként egyetlen számlát kaptunk valamennyi vezetékes szolgáltatásról, akkor miért szükséges a két számla? Kérhetem egyre ismét?
    Ön – a vonatkozó jogszabály által nyújtott lehetőséggel élve - üzleti előfizetőként egyaránt igénybe vesz egyéni (lakossági), valamint üzleti ügyfeleknek kínált szolgáltatást is. Az egyéni (lakossági) előfizetőkre és a számukra nyújtott szolgáltatásokra mind a jogszabályi, mind az általános szerződési feltételek szerint eltérő rendelkezések vonatkoznak, ezért a számlázási rendszerünkben is elkülönítjük ezeket. A lakossági és üzleti szolgáltatásokról közös számlát a továbbiakban nem áll módunkban kiállítani.
  • Változik-e a számla befizetési határidő?
    A lakossági és üzleti szolgáltatásra vonatkozó számlák kiállításának időpontja és a befizetés határideje eltérhet egymástól.
  • Honnan tudhatom meg az új ügyfél-azonosítómat?
    Az új ügyfél-azonosítóról a következő vagy legkésőbb az azt követő számlájukon tájékozódhatnak. Kérjük, tekintsék meg ügyfél-azonosítóval kapcsolatos tájékoztatónkat.
  • Befizettem a számlámat, mégis tartozást mutattak ki cégünknél. Mi lehet ennek az oka?
    Kérjük, hogy mielőtt ezzel kapcsolatban telefonál ügyfélszolgálatunkra, ellenőrizze, hogy a számla befizetésekor a számlán feltüntetett ügyfél-azonosítókat használta-e, illetve mindkét (lakossági és üzleti szolgáltatásaira vonatkozó) számláját rendezte-e!