Az ügyfél-azonosítók összerendezésével kapcsolatos információk

Tájékoztatjuk azon ügyfeleinket, akik jelenleg több MT ügyfél-azonosítóval és az ezekhez tartozó különböző jelszavakkal veszik igénybe szolgáltatásinkat, hogy a számlázási rendszerünk átalakításával együtt, 2015 júliusától egyetlen ügyfél-azonosítóra rendezzük szolgáltatásaikat, így a továbbiakban egyetlen jelszóra lesz csak szükségük ügyeik intézéséhez. A többi azonosítójuk és jelszavuk megszüntetésre kerül. Az összerendezést követően érvényes ügyfél-azonosítójukról a következő vagy legkésőbb az azt követő számlájukon tájékozódhatnak.

Az összevonást követően a számlákat továbbra is a korábban kért számlázási címre/címekre küldjük, de az új számlákon már az összevont MT ügyfél-azonosítót tüntetjük fel. Kérjük, hogy a számláik rendezése során minden esetben ellenőrizzék a befizetéshez használt azonosítójukat!

Az új azonosítóval kiállított számlák automatikusan nem jelennek meg az egyéb rendszerekben, és a már meglévő csoportos beszedési megbízások sem érvényesülnek rájuk, ezért szükséges, hogy az új azonosító felvételéről, illetve rögzítéséről intézkedjenek!

Amennyiben továbbra is csoportos beszedési megbízással kívánják rendezni számláikat, azok ellenértékének határidőben való megérkezéséhez regisztrálják új azonosítóikat a rendszerekben, illetve bankjuknál, melyhez segítséget illetve részletes tájékoztatást az alábbiakban nyújtunk.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfél-azonosítók összerendezése miatt megszűnő ügyfél-azonosítóval korábban kibocsátott és be nem fizetett számlák számlafizetési kötelezettsége továbbra is fennáll!

Számlaismertető

Segítség az MT ügyfél-azonosítóhoz és jelszóhoz

Távszámla regisztráció módosítása

Csoportos beszedés módosítása

Átutalással történő számlafizetés

 


 

Gyakori kérdések

  • Az azonosítók összerendezésével egyetlen számlát fogunk kapni valamennyi telephelyünkről, egyetlen címre kiküldve?
    Nem. A számlák kiállítása és kiküldése továbbra is a megszokott módon és címekre történik. Amennyiben azt kívánja, hogy a telephelyeinek számláit egyetlen címre küldjük meg, keresse ügyfélszolgálatunkat a 1435 számon!
  • Az azonosítók összerendezésével más címre kerülnek a számlák kiküldésre?
    Nem, az ügyfél-azonosítók összerendezését követően is a megszokott címekre kerülnek a számlák kiküldésre.
  • Változik-e a számla befizetési határidő?
    A számla kiállításának időpontja és a befizetés határideje változhat.
  • Hogyan tudhatom meg az új ügyfél-azonosítómat?
    Az összerendezést követően érvényes ügyfél-azonosítójukról a következő vagy legkésőbb az azt követő számláján tájékozódhatnak. Tekintse meg ügyfél-azonosítóval kapcsolatos tájékoztatónkat!
  • Az összerendezést követően milyen jelszóval tudom azonosítani magam?
    Az összerendezés minden esetben az egyik meglévő azonosítójára történik, melyről a következő vagy legkésőbb az azt követő számláján tájékozódhat. Ezen azonosítóhoz tartozó jelszavával tudja azonosítani magát, de természetesen kérheti a jelszó módosítását is, melyhez űrlapot itt talál.
  • Az összerendezéssel a megszűnő ügyfél-azonosítóval kiállított számlák is stornózásra kerülnek?
    Nem. Az ügyfél-azonosítók összerendezése miatt megszűnő ügyfél-azonosítóval korábban kibocsátott és be nem fizetett számlák számlafizetési kötelezettsége továbbra is fennáll! Kérjük, amennyiben be nem fizetett számlával rendelkezik, szíveskedjék azt rendezni!
  • Befizettem a számlámat, mégis tartozást mutattak ki cégünknél. Mi lehet ennek az oka?
    Kérjük, hogy mielőtt ezzel kapcsolatban telefonál ügyfélszolgálatunkra, ellenőrizze, hogy a számla befizetésekor a számlán feltüntetett ügyfél-azonosítókat használta-e! Kérjük, hogy regisztrálja új azonosítóit a rendszerekben, illetve bankjánál!
  • Visszakaphatom az összerendezés előtti ügyfél azonosítóimat?
    Mivel ezek az összerendezést követően törlésre kerültek, így ismételt használatukra nincs mód.