díjcsomag módosítása

Díjcsomagot előfizetői jelszó ellenében havonta egyszer módosíthat. A változtatás online ügyfélszolgálatunkon, és telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon díjmentes. Az üzleteinkben, illetve postai levél vagy fax útján történő váltások esetén fizetendő díjakat mindenkor érvényes díjszabásunk tartalmazza. A díjcsomagok havi előfizetési díját napra lebontva, részarányosan számlázzuk. Az új percdíjak legfeljebb 30 napon belül életbe lépnek.

A módosítást kérheti:

  • Online ügyfélszolgálatunkon
  • a telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (a 1435 magyar nyelvű menüjében nyomja meg az 1-es gombot),
  • a 1435 telefonos ügyfélszolgálaton, vagy
  • személyesen Telekom saját és partner üzleteinkben.

Amennyiben a telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálaton vált tarifát, a sikeres módosításról SMS-ben tájékoztatjuk. Az önkiszolgáló felületeket kizárólag öt számjegyből álló előfizetői jelszóval vehető igénybe. Amennyiben jelszava nem ötjegyű, azt a 1435 felhívása és az 1-es gomb megnyomása után elérhető önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, a "Jelszócsere" menüpontban díjmentesen, személyesen pedig a Telekom saját és partner üzleteinkben a mindenkor érvényes díjszabásban meghatározott díj ellenében módosíthat.