Szolgáltatás áthelyezése költözésnél

Összegyűjtöttük az áthelyezéssel kapcsolatos tudnivalókat

Mikor nem vehető igénybe az áthelyezés?

  • Az áthelyezés díjtartozás esetén nem vehető igénybe. Díjtartozásnak minősül minden lejárt beérkezési határidejű befizetetlen számla.
  • Előfordulhat, hogy az új telephelyen nem adottak ugyanazok a műszaki feltételek, amelyek a meglévő szolgáltatásokhoz szükségesek. Ebben az esetben egyedileg kerül megállapításra, hogy az áthelyezés esetleges csomag- vagy technológiamódosítással hogyan valósulhat meg.
Hűségidő

Amennyiben az új címen létesíthetők a meglévő szolgáltatások, ezek az áthelyezést követően változatlan feltételek mellett vehetők igénybe.

Az ügyintézés menete

A szolgáltatások áthelyezését a 1435-ös ügyfélszolgálati számon, személyes ügyfélszolgálaton, illetve e-mailben is kérheti. Az igény benyújtását követően felmérésre kerül, hogy az új címen ugyanezen csomag létesíthető-e. Amennyiben nincs műszaki akadálya az áthelyezésnek, kollégáink 30 napon belül létesítik a szolgáltatást az új telephelyen. A kiegészítő szolgáltatások (hangposta, hívásátirányítás) módosítása telefonon is intézhető.

Mi lesz a telefonszámmal?

Az áthelyezés során lehetőség van arra, hogy a régi szám megtartásra kerüljön. Abban az esetben, ha az áthelyezés másik primer körzetbe történik, nem tudjuk biztosítani a hívószám megtartását. Ilyenkor a régi számon egy tájékoztató bemondással informálhatók a hívó felek a számváltozásról az áthelyezést követő időszakban.