Megszűnő BlackBerry szolgáltatások

A BlackBerry Limited, a BlackBerry megoldások gyártója 2022. január 4-étől megszünteti a SIM licence alapú megoldások támogatását, ezért a nem Android operációs rendszert használó BlackBerry készülékek már nem fognak megfelelően működni, beleértve az adatforgalmazást, a telefonhívásokat, az SMS-t és a segélyhívás funkciókat.

Részletes információkat erről a BlackBerry honlapján találsz angol nyelven: https://www.blackberry.com/us/en/support/devices/end-of-life

Mit fogok tapasztalni, ha ma Androidos BlackBerry készüléket, szolgáltatásokat használok?

Ha az adatszolgáltatásod, BlackBerry jellegű adatszolgáltatás, akkor azt tapasztalhatod, hogy a telefonodon az internet bizonytalanul fog működni.Ebben az esetben érdemes felkeresni egy Telekom üzletet, ahol kollégáink tudnak neked abban segíteni, hogy egy olyan adat szolgáltatást aktiváljanak be az előfizetésedhez, amivel a továbbiakban zavartalanul tudod használni a telefonodat.

Mi történik velem, ha BlackBerry készüléket használok?

Ha nem Android rendszer alapú BlackBerry telefont használsz, akkor sajnos a továbbiakban a készülék maga sem fog működni. Ha a mobil előfizetésedet továbbra is használni szeretnéd, akkor a SIM-kártyát érdemes kivenned a BlackBerry készülékből és áttenni egy másik mobiltelefonba.

Természetesen a hívószámod nem vész el. Az új telefonoddal a megszokott hívószámon elérhető maradsz és tudsz telefonálni és SMS-t küldeni, fogadni, de érdemes felkeresned egy Telekom üzletet, hogy ott be tudják állítani az előfizetésedhez a megfelelő mobilinternet szolgáltatást.

Ajánlataink, ha új készüléket szeretnél vásárolni:

Neked ajánlott készülékeink

összes készülék ›