Egy gyerekóra minden kalandhoz – Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Egy gyerekóra minden kalandhoz

Válassz gyerekednek Xplora X6Play gyerek okosórát



Az Xplora X6Play eSIM-es órájával telefon nélkül is bármikor kapcsolatba léphettek.

A gyerekóra segít elindítani gyermekedet az önállóság felé – akkor is elérheted őt, ha iskolában van vagy barátokkal biciklizik. Biztonságosan telefonálhat, játszhat, fényképeket és izgalmas videókat készíthet és küldhet.

Minden helyzetben jól jön

Azok a reggeli és délutáni utazások a suliból

Hányszor hangzik el a mondat, hogy “Ha hazaértél a suliból hívj fel” – és persze sokszor véletlenül elfelejtődik az a telefonhívás. Mostantól mindig értesülni fogsz arról, ha hazaért a gyerkőc.

A rettegett osztálykirándulások, és bicajozás a barátokkal

Bármikor elérheted gyermekedet azáltal, hogy az óra a kezén lesz és azonnal fel tudja majd venni neked a hívást.

Hogy a suliban ne a telefonozással teljen az óra

Mivel te tudod beállítani szülőként, hogy az iskola időben milyen funkciókhoz férjen hozzá a gyerek, így nem fogja elterelni a figyelmét a telefonozás az óráról, ami egy hagyományos telefonnál nem így lenne.

Miért hasznos szülőként, ha a gyerekednek van okosórája?

A gyerekeknek való okosórát minden helyzetben ahhoz tudod igazítani, hogy éppen a gyerek lokációját szeretnéd vizsgálni, utol szeretnéd érni telefonon, vagy ha iskolában van akkor tudod korlátozni is a funkciókat, hogy minden figyelmet az órára tudjon fordítani.

  • A szülőként be tudod állítani az óra mobilalkalmazásában, hogy a gyerek az óráról milyen telefonszámokat hívhat, és milyen számról hívhatják az órát.
  • Iskola mód – az általad előre meghatározott idősávokban az óra nem hívható, így nem fogja megzavarni a nagyi hívása a matekórát.
    • Az SOS gomb, az emlékeztető és az óra pozíciójának küldése marad elérhető, a többi funkció ebben az időszakban ki van kapcsolva, az óra csak az időt mutatja.
  • Valós idejű GPS/GSM/WIFI lokalizáció. Az óra mobilalkalmazásában lévő térképen láthatod, hol tartózkodik a gyermeked, és megtekintheted az is, hogy merre járt az elmúlt 2 napban.
  • Biztonsági területek meghatározása – Az alkalmazásban meghatározhatod azokat a biztonságos területeket, ahol a gyermeked tartózkodhat. Ha gyermeked be- vagy kilép egy előre meghatározott területre, azt az óra felismeri és értesítést küld neked.

Miért menő gyerekednek az Xplora gyerek okosóra?

  • Hangüzenetet és rövid videóüzentet lehet küldeni az óráról
  • Vízálló az óra, így nem okoz problémát ha véletlenül rajta marad a gyereken a Balatoni csobbanásnál
  • Készíthető fénykép és videó is az órával
  • A számológép és a stopperóra mindenki kéznél lesz az órával
  • Lépésszámlálással mindig láthatjátok mennyire volt aktív az adott nap
  • Az Xplora GoPlay-en az óra minél aktívabb használatával pontokat lehet gyűjteni, a pontokkal pedig újabb és újabb élményeket szerezhez gyermeked

Xplora X6Play Okosóra + Együtt díjcsomag

Xplora X6Play Okosóra teljes készülékár
  • Android
  • Memória: 1GB + 8GB, RAM 1 GB
  • Vízállóság: IP68

Ár és konstrukció.

Teljes ára

69 900 Ft

megrendelem egy összegben online
Együtt díjcsomag
  • A díjcsomag kizárólag a Magyar Telekomnál vásárolt eszközzel együtt vehető igénybe.
  • A díjcsomag a használathoz szükséges adatmennyiséget tartalmazza.
  • EU-s és EU-n kívüli országokban is használhatod.
  • Magentásként 30% havidíj-kedvezményt adunk.

Ár és konstrukció.

2490 Ft/hó

xplora_x6play_laptop_m17.png

Szeretnék pontokat gyűjteni az Xplora GoPlay-el

Regisztráld gyermeked, hogy pontokat gyűjthessen.

Részletek

Tulajdonságok

xplora_x6play_smartwatch.svg

IP68 szabványnak megfelelően por- és vízálló

xplora_x6play_battery.svg

Akkumulátor készenléti ideje 48 óra

xplora_x6play_tower.svg

Valós idejű GPS/GSM/WIFI lokalizáció

xplora_x6play_cancel-call.svg

Hívások szűrése: Csak az általad engedélyezett személyekkel léphet kapcsolatba

xplora_x6play_alert.svg

SOS gomb

xplora_x6play_user.svg

6-12 év között ajánljuk

Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen ahhoz, hogy telefonhívást tudjon kezdeményezni a gyermek az óráról.

Ha a hanghívással problémát észlelsz hívd a 1414-et és kérd a 4G hang szolgáltatás bekapcsolását.

Telefonos ügyfélszolgálat - 1414
Jó ha tudod! - az óráról és a díjcsomagról:Jó ha tudod! - az óráról és a díjcsomagról:
  • Az Együtt díjcsomag havonta 60 perc beszélgetést biztosít, bármely belföldi hívásirányba és EU roaming helyzetben.
  • A 60 perc leforgalmazása után, bármely belföldi alapdíjas hívásirányba és EU roaming helyzeteben a percdíj 37 Ft.
  • A havidíjba foglalt adatmennyiség 5 GB, amely EU roaming helyzetben is felhasználható. Ez elegendő arra, hogy az eszköz, ha van mobil lefedettség (2G, 3G vagy 4G), a hónap bármely napján elérhető legyen.
  • EU-n kívüli roaming helyzetben a leforgalmazható adatmennyiség 500 MB.
  • Az óráról SMS üzenetküldés és -fogadás nem lehetséges. Az Xplora okosóra hangüzenetek, előre megírt rövid szövegek és emojik küldésére képes, SMS üzenetváltás helyett ezt a funkciót ajánljuk.
  • Az Együtt díjcsomagban az SMS küldés, valamint az MMS küldés és fogadás nem lehetséges, az Előfizető részére nem elérhetőek. A jogszabály által előírt értesítések az Előfizető által megadott “kapcsolattartói hívószámra” kerülnek megküldésre.
  • Az Együtt díjcsomag havidíja 2490 Ft / hó.
  • Ha a Magenta 1 kedvezménycsoportba legalább egy, a Gyerekóra díjcsomag 2019, a Gyerekóra díjcsomag 2020, a Radar díjcsomag, az Együtt vagy a Mindig díjcsomagoktól eltérő, a Lakossági Díjszabás szerinti havidíjas egyéni mobil előfizetés is be van vonva, akkor a 30% havidíj-kedvezmény az Együtt díjcsomag havidíjára is jár. Magenta havidíj-kedvezménnyel 1743 Ft / hónap a havidíj.
  • Az Xplora okosórához tartozó mobil alkalmazást az eszköz gyártója biztosítja, annak működéséért a Magyar Telekom nem vállal felelősséget.
  • Az eszköz nem rendeltetésszerű használatából adódó bármilyen felelősség kizárólag az Előfizetőt terheli.
Bezárás

Gyakran ismételt kérdések

Az óra aktiválásával kapcsolatos kérdésekAz óra aktiválásával kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom aktiválni a „Hívószámkijelzést”?

Hívószámkijelzés aktiválása weben keresztül:

  • egy böngészőben lépj be a Telekom Fiókodba, a (https://www.telekom.hu/lakossagi oldalon kattints a jobb felső sarokban a „Belépés” hivatkozásra)
  • kattints a gyerekórához tartozó eSIM telefonszám csempéjében alul a „Részletek”-re
  • a megjelenő oldalon kattints a „További beállítások”-ra
  • itt, a Híváskezelés alatt láthatod, hogy a „Beérkező hívószám kijelzése” aktív vagy inaktív.
  • ha a hívószám kijelzése nincs bekapcsolva, akkor a jobb oldalán levő csúszkával lehetőséged van díjmentesen bekapcsolni.

Hívószámkijelzés aktiválása a Telekom mobilalkalmazáson keresztül:

  • mobilodon indítsd el a „Telekom” alkalmazást
  • válaszd ki a gyerekórához tartozó előfizetést
  • érintsd meg a „További beállítások” hivatkozást
  • a megjelenő lapon tudod ellenőrizni, hogy a „Beérkező hívószám kijelzése” jobb oldalánál levő kapcsoló be van-e kapcsolva. Ha nincs bekapcsolva, akkor ujjadat húzd a kapcsolón jobbra a bekapcsolásához.

Hívószámkijelzés aktiválása Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztül:

  • A „Hívószámkijelzés” szolgáltatás aktiválását Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (1414) is kérheted.

Miért nem látom, hogy a gyerekóráról hívnak (ismeretlen számról érkezik a hívás)?

Ha a gyermeked az Xplora gyerekórájáról hív és nem látod, nem jelenik meg a telefonodon a készülék mobilszáma, akkor a hívószám küldését engedélyeztetned kell a gyerekórában levő eSIM kártyára.

A „Hívószámküldés tiltása” szolgáltatás kikapcsolását Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (1414) kérheted.

Hogyan tudom a meglévő fizikai SIM-kártyámat az eSIM-es gyerekórában használni?

Ha egy, már meglévő SIM-kártyát szeretnél az Xplora gyerekórában használni, akkor először eSIM-re kell váltanod azt.
Az eSIM-re váltást ügyfélszolgálatunkon tudod megtenni személyesen bármely Telekom üzletünkben, vagy telefonon a 1414-es számon.

Az alkalmazás nem találja az órát a Bluetooth-on keresztül?

  • Győződj meg arról, hogy a mobilodon a Bluetooth be van kapcsolva és az alkalmazás használhatja azt az óra eléréséhez.
  • Android esetében a 10-es verziótól engedélyezni kell a hozzáférést a helymeghatározáshoz is.
  • Ha két X6 Play eSIM órával rendelkezel, akkor ajánlott a másik órát kikapcsolni, az aktiválás előtt.

Az óra nem csatlakozik, vagy megszakad a Bluetooth kapcsolata?

  • Az óra akkumulátortöltöttségi szintje legalább 40%-on legyen. Javasoljuk, hogy az órát egy olyan adapter segítségével töltsd fel, amely legalább 1A-t tud biztosítani.
  • Ha két X6 Play eSIM órád van, javasoljuk, hogy a másikat kapcsold ki és próbálkozz újra.

Az aktiválókód beolvasása után hibaüzenetet kaptál?

  • A 16-os vagy 18-as hibakód szerverhibát jelezhet. Ebben az esetben küldd el a részletes hibaüzenetet az xplora@cellect.hu e-mail-címre és végezd el az eSIM aktiválási folyamatot újra.
  • Továbbra is problémád van? Új eSIM aktiválókódot kell kérned.

Hogyan tudok új eSIM aktiválókódot kérni?

Új eSIM aktiválókódot ügyfélszolgálatunkon tudod megtenni személyesen bármely Telekom üzletünkben, vagy telefonon a 1414-es számon.

Hogyan tudom kitörölni az Xplora X6 Play eSIM-et az alkalmazásból?

1.Indítsd el az Xplora alkalmazást a mobilodon és lépj be. Győződj meg róla, hogy adminisztrátori jogokkal rendelkezel.

2. A gyerekóra legyen bekapcsolva és legyen internet kapcsolata (csatlakozzon a mobil hálózathoz és/vagy WiFi hotspothoz)

3. Lépj a „Kapcsolatok” menübe:

4. Töröld ki az összes névjegyet a sajátodon kívül, az alábbiak szerint:

  • válaszd ki a törölni kívánt névjegyet, majd érintsd meg a „Törlés” vagy „Töröl” gombot.
  • végezd el a fenti műveletet minden egyes törölni kívánt névjegy esetében.
    Végül csak a saját számod fog megmaradni a „Kapcsolatok” alatt. A saját számod esetén nem jelenik meg a törlés opció.

5. Ha már csak a saját számod maradt a „Kapcsolatok” alatt, akkor lépj vissza és válaszd ki az „Óra törlése” menüpontot.

6. Felugró ablakban érintsd meg az „Factory reset with eSIM” gombot.

  • A gyerekórán a Beállítás alatt lépj be az „eSIM/QR kód” menübe, majd a mobil alkalmazásban érintsd meg a „QR kód beolvasása az óráról” gombot.
  • Az óra QR kódjának sikeres beolvasása után az óra újraindul, az alkalmazás meg a türelmedet kéri, hogy a törlés befejeződjön.
  • Ha első próbálkozásra nem sikerült az óra törlése (ilyen esetben az óra csak egyszer indul újra, és újraindulás után újra megjeleníti a QR kódját, a mobilalkalmazásban nem jelenik meg a sikeres törlést visszaigazoló felugró ablak), akkor lépj vissza az alkalmazásban és ismételd meg a folyamatot az 5. ponttól. A gyerekóra megint újraindul és újraindulás után felkínálja a nyelvválasztás lehetőségét, az alkalmazásban meg egy felugró ablak visszaigazolja, hogy az óra és eSIM profil törlése sikeres lett.
  • Sikeres törlés után az órán válassz egy nyelvet, majd kapcsold ki vagy aktiváld újra.

Mi történik, ha a gyerekórát multiSIM-mel használom?

Ha a gyermekednek már van mobiltelefonja, és a mobiljában használt SIM-kártyához rendeltél egy multiSIM-et, akkor azzal is tudja használni az órát, viszont figyelembe kell venni az alábbiakat:

  • csak azok a kapcsolatok tudják hívni a gyermekedet a mobilján, akik a gyerekóra kapcsolatai között szerepelnek
  • a gyerekóráról csak azokat a telefonszámokat lehet hívni, akik a gyerekóra kapcsolatai között szerepelnek
  • gyermeked mobiljáról viszont továbbra is hívható minden egyéb telefonszám
  • ha gyermekedet valaki hívja a mobilján, és a hívó mobilszáma rögzítve van a gyerekóra kapcsolatai között, akkor a gyerekóra és a mobil is ki fog csörögni
  • ha a gyerekórán aktív az iskola mód, akkor bárki is hívja a gyermeked mobiltelefonját (függetlenül attól, hogy a hívó fél telefonszáma benne van-e a gyerekóra kapcsolatai között vagy sem), a hívás el lesz utasítva
  • ha a gyerekóra ki van kapcsolva, akkor a gyereked mobilját bármilyen telefonszámról lehet hívni.
Bezárás
Működéssel kapcsolatos kérdésekMűködéssel kapcsolatos kérdések

Miért nem tudok hívásokat fogadni a gyerekórával?

Figyelem!Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen. Első lépésben ezt ellenőrizd a Telekom ügyfélszolgálatán a 1414-es hívószámon.

Az Xplora gyerekórát csak azok hívhatják, akik szerepelnek az óra kapcsolatai között (ezt a gyerekórában a „Telefon” menüpont alatt vagy az Xplora mobilalkalmazásban a „Kapcsolatok”-nál tudod leellenőrizni).
Amennyiben a hívó fél szerepel a „Kapcsolatok” között, de a gyerekóra ennek ellenére sem fogadja a hívásokat, akkor ellenőrizd le, hogy a gyerekórában levő eSIM kártyán a „Hívószámkijelzés” szolgáltatás aktív-e.
A „Hívószámkijelzés” szolgáltatást abban a Telekom Fiókodban tudod leellenőrizni/aktiválni, amelyhez az eSIM-et hozzárendelted.

Ki hívhatja a gyermekemet az Xplora X6 Play eSIM órán és kit hívhat a gyermekem?

  • Az Xplora X6 Play eSIM gyerekóra 50 névjegyet tud tárolni. Bárki, akinek a névjegyét a mobilalkalmazás Kapcsolat menüje alatt rögzítetted, felhívhatja gyermekedet és a gyermeked is felhívhatja ezen kapcsolatok bármelyikét.
  • Más telefonszámokról nem lehet felhívni az órát és az óráról sem lehet más irányba hívást indítani.

Figyelem! A gyerekórát hívó félnek a hívószámküldés szolgáltatása legyen bekapcsolva, különben az óra a hívó fél telefonszámát nem ismeri fel és automatikusan elutasítja a hívást.

Figyelem!Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen.

Hány névjegyet tud tárolni az Xplora X6 Play eSIM óra?

Az órába maximum 50 névjegyet lehet elmenteni a mobilalkalmazáson keresztül.

Hány személy kaphat egyszerre SOS segélyhívást?

SOS segélyhívást egyszerre 2 személy kap.

Hány személy csatlakoztatható egyszerre az Xplora X6 Play eSIM órához?

  • Egyidőben, összesen 50 személy (a két adminisztrátorral együtt) csatlakoztatható az X6 Play eSIM órához.
  • A két adminisztrátor láthatja a gyermek pozícióját a térképen az Xplora alkalmazásban, megadhat beállításokat és felvehet vagy törölhet névjegyeket. A többi kapcsolat csak hangüzeneteket, képeket és hangulatjeleket küldhet a gyermeknek abban az esetben, ha az Xplora alkalmazás telepítése megtörtént a mobiltelefonjukra.
  • Az alkalmazás kapcsolatai alatt rögzített személyek akkor is fel tudják hívni az órát, ha nem telepítették mobiltelefonjukra az Xplora alkalmazást.

Hogyan lehet új névjegyet felvenni?

Kétféle lehetőség közül választhatsz:

1. Új névjegyet az adminisztrátor manuálisan veheti fel a "Kapcsolatok" menüben. Az új kapcsolatnak az üzenetküldési funkció használatához le kell töltenie az Xplora alkalmazást a mobiltelefonjára és létre kell hoznia egy felhasználói fiókot.
2. Ha az új kapcsolattartó már letöltötte az Xplora alkalmazást a mobiltelefonjára és regisztrált egy fiókot, akkor az Xplora alkalmazásban az "Új óra hozzáadása" funkcióval beolvashatja az óra QR kódját. Az óra adminisztrátora kapcsolatfelvételi kérelmet kap az alkalmazásában, és ha a kérelmet elfogadja, akkor az új névjegy bekerül az óra névjegyzékébe.

Hogyan adhatok hozzá egy másik adminisztrátort (amikor apa és anya is követni szeretné a gyermek mozgását)?

Először a jövőbeli adminisztrátornak le kell töltenie és telepítenie az Xplora alkalmazást és létre kell hoznia egy felhasználói fiókot, majd az órát hozzá kell adnia a fiókjához. A meglévő adminisztrátor miután jóváhagyta az óra hozzáadása kérelmet, a Kapcsolatok alatt szerkesztheti a megfelelő partner bejegyzését, és adminisztrátori jogokat is adhat neki. Minden Xplora X6 Play eSIM órának legfeljebb 2 adminisztrátora lehet.

Figyelem!
Mindkét adminisztrátor teljes joggal rendelkezik és bármikor visszavonhatja a másik adminisztrátor jogait. Ha ugyanazzal a telefonszámmal és jelszóval egy másik mobilon is bejelentkezel, akkor az első mobilban az alkalmazás ki fog jelentkeztetni.

Hány órát lehet párhuzamosan kezelni az Xplora mobilalkalmazásban?

Maximum 10 Xplora X6 Play eSIM óra tekinthető meg és kezelhető az alkalmazásban.

Mi a különbség az adminisztrátor és az Xplora X6 Play eSIM óra többi kapcsolatai között?

Az adminisztrátorok azok a kapcsolattartók (legfeljebb 2-en lehetnek), akik módosíthatják az óra összes beállításait: pl. új névjegyet tudnak felvenni, iskola módot beállítani, biztonsági zónát hozzáadni vagy változtatni stb. Ha az adminisztrátor egy új névjegyet vesz fel a Kapcsolatok közé, akkor az új kapcsolat üzeneteket küldhet és fogadhat, vagy felhívhatja a gyermeket, de nem változtathat az óra egyéb beállításain még akkor sem, ha a mobiltelefonjára telepítette az Xplora alkalmazást.

Mennyi adatot forgalmaz az Xplora X6 Play eSIM óra?

  • Az óra havonta körülbelül 10 MB adatot használ helymeghatározásra és frissítésekre.
    • Ezen kívül a „Csevegés” és a képek/videók küldése/fogadása is adatforgalmat generál az alábbiak szerint:
    • 1 fotó küldése az óráról átlagosan 50kB-ot, egy 10 másodperces videó küldése az óráról átlagosan 500kB-ot igényel
  • ez az 5 GB-ra vetítve: 10 000 fotó, vagy 1000 darab rövid videó átküldésére elegendő.

Az „Együtt” díjcsomagban 5 GB belföldi és EU romaning helyzetben is leforgalmazható adatmennyiség áll rendelkezésre. A díjcsomagban 500 MB adatmennyiség áll rendelkezésre EU-n kívüli roaming helyzetben. A leforgalmazható adatmennyiség felhasználását követő mobil internethasználat esetén a sávszélesség 32 / 32 kbps-ra csökken.

Hogyan tudok hívást fogadni az Xplora X6 Play eSIM órával?

Bejövő híváskor, a képernyőn a zöld gomb megérintésével tudod a hívást fogadni.

Figyelem!
Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen.

Hogyan tudok hangüzenetet meghallgatni az Xplora X6 Play eSIM órán?

Válaszd ki a "Csevegés" menüpontot a képernyő görgetésével.

  • A menüpontban válaszd ki azt a kapcsolatodat, akinek az üzenetét szeretnéd meghallgatni.
  • A hangüzenet ikon megérintésével indíthatod el az üzenet lejátszását.

Kinek tudok hangüzenetet küldeni az Xplora X6 Play eSIM órával?

Csak azoknak a kapcsolataidnak tudsz hangüzenetet küldeni, akik a mobiljukra letöltötték az Xplora alkalmazást és regisztrálták a mobilszámukat az alkalmazásban.

Hogyan tudok hangüzenetet küldeni az Xplora X6 Play eSIM órával?

Válaszd ki a "Csevegés" menüpontot a képernyő görgetésével.

  • Érintsd meg azt a névjegyet, akinek az üzenetet szeretnéd küldeni
  • Érintsd meg a mikrofon ikont és utána rögtön mondd be az üzenetedet. Erre 15 másodperc áll a rendelkezésedre.
  • 15 másodperc leteltével az óra automatikusan elküldi a hangüzenetet. Ha rövidebb üzenetet szeretnél küldeni, akkor érintsd meg a Küldés gombot.

Hol találom a lépésszámlálót az Xplora X6 Play eSIM órán?

A lépszámlálót, a képernyő görgetésével a "Lépések" menüpontban találod meg.

  • Ha megérinted a "Lépések" ikont, akkor az óra megjeleníti a gyermeked aznapi lépéseinek számát.

Hogyan tudok számlapot cserélni az órán?

Érintsd meg és rövid ideig tartsd az ujjadat az óra képernyőjén.

  • Görgess jobbra vagy balra a különböző számlap kiválasztásához
  • A kívánt számlap esetén koppints a számlapra.

Hogyan tudok hívást kezdeményezni az Xplora X6 Play eSIM órával?

Lépj a „Telefon” menübe az óra kijelzőjének görgetésével.

  • Válaszd ki azt a nevet, akit fel akarsz hívni.
  • Érintsd meg a nevet a hívás indításához.
  • A hívható telefonszámokat az adminisztrátor a mobilalkalmazáson keresztül adhatja meg.

Figyelem!
Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen, ellenkező esetben nem fogsz tudni hívást kezdeményezni!

Hogyan tudom az üzeneteket elolvasni az Xplora X6 Play eSIM órán?

  • Az Xplora X6 Play eSIM óra a kapcsolataitól a Csevegés menüben tudja fogadni az üzeneteket.
  • Amikor az üzenet megérkezik, akkor a kijelzőn megjelenik egy „Új üzenet” feliratú gomb, melynek megérintésével elolvashatod az üzenetet.

Hogyan tudom az Xplora X6 Play eSIM órát kikapcsolni?

Az órát kétféleképpen tudod kikapcsolni:

1. Óra kikapcsolása a mobilalkalmazásból

  • A mobilalkalmazásban görgess a főképernyő aljára
  • Válaszd ki a „Távoli kikapcsolás” menüpontot
  • A felugró ablakban érintsd meg a „Távoli kikapcsolás” gombot.

Figyelem!
Az órát távolról nem lehet bekapcsolni, ezért ezt a funkciót ennek a tudatában használd. Az órát csak a saját bekapcsológombjával tudod bekapcsolni.

2. Az óra kikapcsolása a saját menüjéből

  • Lépj be az óra „Beállítás” menüjébe.
  • Görgess a menü aljára, majd érintsd meg a „Kikapcsolás” gombot.
  • A felugró ablakban érintsd meg az „Igen” opciót, és az óra kikapcsol.
  • Ha időközben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd kikapcsolni az órát, akkor érintsd meg a „Töröl” opciót és ebben az esetben, az óra nem fog kikapcsolni, visszatér a „Beállítás” menübe.

Mi a teendő az Xplora X6 Play eSIM meghibásodása esetén?

  • Az értékesítést (online vásárlás esetén a kézhezvételt) követő 3 munkanapon belül tapasztalt rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készüléket igény esetén kicseréljük abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt.
  • Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál online, akkor bármelyik Telekom üzletben a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül kérheted a cserét.
  • Felhívjuk figyelmedet! Kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere:
    • amennyiben a 3 munkanapon belül bejelentett hiba a helyszínen egyértelműen tapasztalható
    • a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza
    • rendelkezésre áll a szükséges csere készlet.

Készlethiány esetén kollégáink azonnal megrendelik számodra a csere készüléket és tájékoztatnak arról, hogy várhatóan mikor tudod átvenni.

Amennyiben a készülék hibája nem tapasztalható a helyszínen, illetve az a rendeltetésszerű használatban nem akadályoz, úgy jótállási igényed az általános szabályok szerint kerül rendezésre, bevizsgálásra és javításra.

A készüléket a jótállási jegyen (illetve annak mellékletében) szereplő szervizekbe viheted.

A Telekom üzleteinek listáját itt találod meg.

A 72 órán túli Xplora X6 Play eSIM gyerek okosóra meghibásodása esetén (amennyiben az ellenőrzés során nem derül ki, mi okozza a hibát), az eszközt garanciális javításra, szervizbe küldjük.

Kérünk, hogy az eszköz leadását megelőzően az eszközt válasszad le a regisztrált okostelefon(ok) alkalmazásában, amennyire ez lehetséges!

Gyártói (Xplora) szerviz elérhetősége: TMX szervizhálózat

Az eszköz hibajavítási idejére az Együtt díjcsomag havi díjára utólagos jóváírást biztosítunk. Az eszköz hibajavítási időszakát (tól-ig dátumokat) a kapott Szervizlap alapján rögzítjük rendszereinkben.

Miért nem pontos az óra pozícionálása?

Az Xplora X6 Play eSIM óra a többi helymeghatározást végző nyomkövető eszközökhöz hasonlóan, a pozícióját három különböző technologiával számolja ki: a GPS jelek, a WiFi és a mobilhálózat alapján. Az óra GPS műholdas jeleket szabadban tud fogadni és ezzel 10-50 méter körüli pontosságot kapjuk. Beltérben, a helymeghatározás pontosságán javít, ha az órán a WiFi be van kapcsolva. Amennyiben sem GPS, sem WiFi jeleket nem érzékel az óra, akkor a mobilhálózatot használja a helymeghatározáshoz, ami a ritkán lakott területeken akár több km eltérést is okozhat a valós pozícióhoz képest.

Az Xplora X6 Play eSIM órával lehet az Internetet böngészni?

Nem, ez nem lehetséges, mert az Xplora X6 Play eSIM órán nincsen internet böngésző alkalmazás, és az eszköz kijelzője a méreténél fogva sem alkalmas erre.

Használható az Xplora X6 Play eSIM órán a WiFi?

Az Xplora X6 Play eSIM az adatok mentésére használhatja a WiFi-t, de az órának mindig csatlakoznia kell a mobil hálózathoz is. Mobilkapcsolat hiányában nem lehet a WiFi elérést használni. A WiFi kapcsolat csak a 2.4 GHz frekvenciájú hálózatokon működik és a WiFi jelszó nem lehet rövidebb 8 karakternél.

Lehet telefonhívásokat kezdeményezni az Xplora X6 Play eSIM óráról?

Igen, lehet telefonhívást kezdeményezni az óráról abban az esetben, ha az adminisztrátor (szülő) a hívott telefonszámot az óra névjegyzékében előzetesen elmentette. Az Xplora alkalmazásban egy órához legfeljebb 50 névjegyet lehet rögzíteni.

Figyelem!
Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen.

Lehet SMS-t küldeni az Xplora X6 Play eSIM óráról?

Nem, az óráról SMS üzenetküldés és fogadás nem lehetséges. Az Xplora X6 Play eSIM óráról hang- és videóüzenet és előre beépített szöveges üzenet küldése lehetséges, SMS üzenetküldés helyett ezeket a funkciókat ajánljuk.

Figyelem!
A fogadó fél csak abban az esetben kapja meg a szöveges, hang- és videóüzeneteket, ha előzőleg telepítette az Xplora alkalmazást és a mobilszámával regisztrált benne.

Hogyan működik az SOS gomb?

  • Amennyiben gyermeked megnyomja és minimum 5 másodpercig nyomva tartja az Xplora X6 Play eSIM óra oldalán található SOS gombot, sürgősségi riasztás aktiválódik. Először az óra kijelzőjének az alján megjelenik egy sáv, amely, ha bezöldül, a riasztás aktiválódik és az adminisztrátor néhány másodpercen belül értesítést kap a mobiljára, majd az óra fel is hívja őt.
  • Ennek előfeltétele, hogy a mobil be legyen kapcsolva és legyen aktív adatkapcsolat az Xplora X6 Play eSIM órával. Ha egy órához két adminisztrátor van beállítva, akkor az adminisztrátorok mobilját az óra meghatározott sorrendben automatikusan hívni fogja.

Figyelem!
Ha a sürgősségi hívás hangpostára fut, akkor a hívást az óra abbahagyja.

Mit tehetek, ha az óra lefagy?

Ha körülbelül 15 másodpercig a SOS/Bekapcsoló gombot lenyomva tartod, akkor az óra újraindul.

Hány személy kaphat SOS sürgősségi riasztást?

Maximum 2 személy, akik adminisztrátornak vannak beállítva.

Mit jelent az Iskola mód, és hogyan működik?

Az Xplora mobilalkalmazásban különböző időpontokra és napokra állíthatsz be Iskola módot. Az iskola mód beállítása csak ismétlődés megadásával lehetséges. Az Iskola mód bekapcsolásával az órára érkező telefonhívások (beleértve az adminisztrátorét is) tiltásra kerülnek. Az SOS gomb, az emlékeztető és az óra pozíciójának a küldése marad elérhető, a többi funkció ebben az időszakban ki van kapcsolva, az óra csak az időt mutatja.

Figyelem!
Az iskola mód ideje alatt az órára küldött üzeneteket és a nem fogadott hívásokról az értesítést a gyerek az iskola mód befejezte után az órára nem kapja meg.

Hogyan küldhet a gyermekem videót? Küldhetek videót is az órára?

  • Az Xplora X6 Play óráról gyermeked az óra Csevegés menüjében a kapcsolatai közül kiválasztott személynek tud egy rövid, legfeljebb 10 mp hosszúságú videót rögzíteni és elküldeni.
  • Az Xplora mobilalkalmazás nem támogatja videók küldését az órára.

Hogyan lehet biztonsági zónát beállítani?

1. Érintsd meg a főmenüben az óra pozícióját mutató címet (ez rögtön a „Kapcsolatok” menü felett van)
2. Megjelenik a térkép az óra pozíciójával. A térkép felső részében vannak menüpontok, itt érintsd meg a „Bizt-Zóna” feliratot.
3. Ekkor a térkép felett megjelenik a „Bizt-Zóna szerkesztése” menüpont, ezt érintsd meg.
4. A felugró oldalon érintsd meg a jobb felső sarokban a „+” jelet.
5. Az új zóna kiválasztásához érintsd meg a térképet a kívánt helyen, vagy a felső sávban keress rá a címre.
6. Ha a térképen kiválasztottad a biztonsági zóna helyszínét, akkor nevezd el, add meg a biztonsági zóna sugarát, majd érintsd meg a mentés gombot.
7. Több biztonsági zónát is megadhatsz a fenti eljárással.

Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek