Válaszd gyerekednek az Xplora XGO3 gyerek okosórát – Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Válaszd gyerekednek az Xplora XGO3 gyerek okosórát


Az első alkalom, mikor egyedül megy különórára suli után, vagy az első ottalvós táborba az osztálytársakkal, barátokkal?

Miért kellene aggódnod, hiszen az Xplora XGO3 okos gyerekóra segítségével bármikor elérheted a család legkisebb tagját is hiszen a kezén fogja hordani a telefonját, amin keresztül csak az általad megadott személyek hívhatják őt fel.

Az óra beállításait a szülői alkalmazáson keresztül tudod elvégezni

  • Add hozzá a névjegyeket az órához – kizárólag ezek a kontaktok tudják majd felhívni az órán keresztül gyermekedet.
  • Az óra élő helyét – GPS funkcióval – bármikor megtekintheted az alkalmazásban, így bármikor tudhatod, hogy merre jár a gyerek.
  • Állíts be ébresztőt, biztonsági zónákat és az iskola mód idejét az applikációban. Az iskola mód segítségével a tanulásban sem fogja megzavarni gyermekedet az okosóra.

Menő óra – menő gyerekeknek

  • Hangüzenetet lehet küldeni az óráról.
  • Készíthető fénykép is az órával.
  • A számológép és a stopperóra mindenkinek kéznél lesz az órával.
  • Lépésszámlálással mindig láthatjátok mennyire volt aktív az adott nap.
  • Az Xplora GoPlay-en az óra minél aktívabb használatával pontokat lehet gyűjteni, a pontokkal pedig újabb és újabb élményeket szerezhezhet gyermeked.

Xplora XGO3 okosóra + Együtt díjcsomag

Xplora XGO3 okosóra teljes készülékár
  • Helymeghatározó funkció SOS és biztonsági zónákkal
  • Memória: 128 MB + 128 MB
  • vízállóság: IP68

Ár és konstrukció.

Teljes ára

54 900 Ft

megrendelem egy összegben online
Együtt díjcsomag
  • A díjcsomag kizárólag a Magyar Telekomnál vásárolt eszközzel együtt vehető igénybe.
  • A díjcsomag a használathoz szükséges adatmennyiséget tartalmazza.
  • EU-s és EU-n kívüli országokban is használhatod.
  • Magentásként 30% havidíj-kedvezményt adunk.

Ár és konstrukció.

2490 Ft/hó

xplora_x6play_laptop_m17.png

Szeretnék pontokat gyűjteni az Xplora GoPlay-el

Regisztráld gyermeked, hogy pontokat gyűjthessen.

Részletek

Tulajdonságok

xplora_xgo3_icon_smartwatch.svg

IP67 szabványnak megfelelően por- és vízálló

xplora_xgo3_icon_battery.svg

Akkumulátor készenléti ideje 48 óra

xplora_xgo3_icon_tower.svg

Valós idejű GPS/GSM/WIFI lokalizáció

xplora_xgo3_icon_cancel-call.svg

Hívások szűrése: Csak az általad engedélyezett személyekkel léphet kapcsolatba

xplora_xgo3_icon_alert.svg

SOS gomb

xplora_xgo3_icon_user.svg

6-12 év között ajánljuk

xplora_xgo3_icon_smartwatch-sim.svg

Nano SIM

Vásárlói vélemények

A visszajelzések az Xplora gyártói oldaláról származnak.

“Sok jót hallottunk az Xplora órákról, a gyerek már alig várta, hogy neki is legyen. Az új modell kifejezetten tetszik, a szülői applikáció kifejezetten hasznos, jól átlátható. Nekünk a narancs színű van, szereti az első perctől.”

“Baráti ajánlásra vettük meg, amikor a kisebb is elkezdett egyedül közlekedni az iskolából a különórára. Az iskola funkcióval egyszerű óraként működik iskolaidőben, de délután fel tud hívni, amikor odaért a különórára. Jó pont, hogy könnyen tud kommunikálni azzal, akit előre megadok és nincs net sem benne.”

Jó, ha tudod! – az óráról és a díjcsomagrólJó, ha tudod! – az óráról és a díjcsomagról
  • Az Együtt díjcsomag havonta 60 perc beszélgetést biztosít, bármely belföldi hívásirányba és EU roaming helyzetben.
  • A 60 perc leforgalmazása után, bármely belföldi alapdíjas hívásirányba és EU roaming helyzeteben a percdíj 37 Ft.
  • A havi díjba foglalt adatmennyiség 5 GB, amely EU roaming helyzetben is felhasználható. Ez elegendő arra, hogy az eszköz, ha van mobil lefedettség (2G, 3G vagy 4G), a hónap bármely napján elérhető legyen.
  • EU-n kívüli roaming helyzetben a leforgalmazható adatmennyiség 500 MB.
  • Az óráról SMS üzenetküldés és -fogadás nem lehetséges. Az Xplora okosóra hangüzenetek, előre megírt rövid szövegek és emojik küldésére képes, SMS üzenetváltás helyett ezt a funkciót ajánljuk.
  • Az Együtt díjcsomagban az SMS küldés, valamint az MMS küldés és fogadás nem lehetséges, az Előfizető részére nem elérhetőek. A jogszabály által előírt értesítések az Előfizető által megadott “kapcsolattartói hívószámra” kerülnek megküldésre.
  • Az Együtt díjcsomag havidíja 2490 Ft/hó.
  • Ha a Magenta 1 kedvezménycsoportba legalább egy, a Gyerekóra díjcsomag 2019, a Gyerekóra díjcsomag 2020, a Radar díjcsomag, az Együtt vagy a Mindig díjcsomagoktól eltérő, a Lakossági Díjszabás szerinti havidíjas egyéni mobil előfizetés is be van vonva, akkor a 30% havidíj-kedvezmény az Együtt díjcsomag havi díjára is jár. Magenta havidíj-kedvezménnyel 1743 Ft/hónap a havi díj.
  • Az Xplora okosórához tartozó mobil alkalmazást az eszköz gyártója biztosítja, annak működéséért a Magyar Telekom nem vállal felelősséget.
  • Az eszköz nem rendeltetésszerű használatából adódó bármilyen felelősség kizárólag az Előfizetőt terheli.
  • Vízálló védettség: IP67 szabványnak megfelelően por- és vízálló. Ne merítse a gyermek hosszú ideig víz alá, ne ússzon benne, és ne tegye meleg vízbe. Fontos, hogy amíg az óra nedves, ne nyomják meg az óra gombját.
Bezárás

Gyakran ismételt kérdések

Az óra aktiválásával kapcsolatos kérdésekAz óra aktiválásával kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom aktiválni a „Hívószámkijelzést”?

Hívószámkijelzés aktiválása weben keresztül:

  • egy böngészőben lépj be a Telekom Fiókodba, a (https://www.telekom.hu/lakossagi oldalon kattints a jobb felső sarokban a „Belépés” hivatkozásra)
  • kattints a gyerekórához tartozó eSIM telefonszám csempéjében alul a „Részletek”-re
  • a megjelenő oldalon kattints a „További beállítások”-ra
  • itt, a Híváskezelés alatt láthatod, hogy a „Beérkező hívószám kijelzése” aktív vagy inaktív.
  • ha a hívószám kijelzése nincs bekapcsolva, akkor a jobb oldalán levő csúszkával lehetőséged van díjmentesen bekapcsolni.

Hívószámkijelzés aktiválása a Telekom mobilalkalmazáson keresztül:

  • mobilodon indítsd el a „Telekom” alkalmazást
  • válaszd ki a gyerekórához tartozó előfizetést
  • érintsd meg a „További beállítások” hivatkozást
  • a megjelenő lapon tudod ellenőrizni, hogy a „Beérkező hívószám kijelzése” jobb oldalánál levő kapcsoló be van-e kapcsolva. Ha nincs bekapcsolva, akkor ujjadat húzd a kapcsolón jobbra a bekapcsolásához.

Hívószámkijelzés aktiválása Telefonos Ügyfélszolgálaton keresztül:

  • A „Hívószámkijelzés” szolgáltatás aktiválását Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (1414) is kérheted.

Miért nem látom, hogy a gyerekóráról hívnak (ismeretlen számról érkezik a hívás)?

Ha a gyermeked az Xplora gyerekórájáról hív és nem látod, nem jelenik meg a telefonodon a készülék mobilszáma, akkor a hívószám küldését engedélyeztetned kell a gyerekórában levő eSIM kártyára.

A „Hívószámküldés tiltása” szolgáltatás kikapcsolását Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (1414) kérheted.

Hogyan tudom kitörölni az Xplora XGO3-at az alkalmazásból?

1. Indítsd el az Xplora alkalmazást a mobilodon és lépj be. Győződj meg róla, hogy adminisztrátori jogokkal rendelkezel.

2. A gyerekóra legyen bekapcsolva és legyen internet kapcsolata (csatlakozzon a mobil hálózathoz és/vagy WiFi hotspothoz)

3. Lépj a „Kapcsolatok” menübe:

4. Töröld ki az összes névjegyet a sajátodon kívül, az alábbiak szerint:

  • válaszd ki a törölni kívánt névjegyet, majd érintsd meg a „Törlés” vagy „Töröl” gombot.
  • végezd el a fenti műveletet minden egyes törölni kívánt névjegy esetében.
    Végül csak a saját számod fog megmaradni a „Kapcsolatok” alatt. A saját számod esetén nem jelenik meg a törlés opció.

5. Ha már csak a saját számod maradt a „Kapcsolatok” alatt, akkor lépj vissza és válaszd ki az „Óra beállításai” alatt az „Óra törlése” menüpontot.

6. A gyerekkóra újraindul és alaphelyzetbe áll: a nyelv kiválasztása után a kijelző bal felső sarkában megjelenik piros alapon az "Inaktív" felirat.

Mi történik, ha a gyerekórát multiSIM-mel használom?

Ha a gyermekednek már van mobiltelefonja, és a mobiljában használt SIM-kártyához rendeltél egy multiSIM-et, akkor azzal is tudja használni az órát, viszont figyelembe kell venni az alábbiakat:

  • csak azok a kapcsolatok tudják hívni a gyermekedet a mobilján, akik a gyerekóra kapcsolatai között szerepelnek
  • a gyerekóráról csak azokat a telefonszámokat lehet hívni, akik a gyerekóra kapcsolatai között szerepelnek
  • gyermeked mobiljáról viszont továbbra is hívható minden egyéb telefonszám
  • ha gyermekedet valaki hívja a mobilján, és a hívó mobilszáma rögzítve van a gyerekóra kapcsolatai között, akkor a gyerekóra és a mobil is ki fog csörögni
  • ha a gyerekórán aktív az iskola mód, akkor bárki is hívja a gyermeked mobiltelefonját (függetlenül attól, hogy a hívó fél telefonszáma benne van-e a gyerekóra kapcsolatai között vagy sem), a hívás el lesz utasítva
  • ha a gyerekóra ki van kapcsolva, akkor a gyereked mobilját bármilyen telefonszámról lehet hívni.
Bezárás
Működéssel kapcsolatos kérdésekMűködéssel kapcsolatos kérdések

Miért nem tudok hívásokat fogadni a gyerekórával?

Az Xplora gyerekórát csak azok hívhatják, akik szerepelnek az óra kapcsolatai között (ezt a gyerekórában a „Telefon” menüpont alatt vagy az Xplora mobilalkalmazásban a „Kapcsolatok”-nál tudod leellenőrizni).
Amennyiben a hívó fél szerepel a „Kapcsolatok” között, de a gyerekóra ennek ellenére sem fogadja a hívásokat, akkor ellenőrizd le, hogy a gyerekórában levő SIM-kártyán a „Hívószámkijelzés” szolgáltatás aktív-e.
A „Hívószámkijelzés” szolgáltatást abban a Telekom Fiókodban tudod leellenőrizni/aktiválni, amelyhez az SIM-et hozzárendelted.

Ki hívhatja a gyermekemet az Xplora XGO3 gyerekórán és kit hívhat a gyermekem?

  • Az Xplora XGO3 gyerekóra 50 névjegyet tud tárolni. Bárki, akinek a névjegyét a mobilalkalmazás Kapcsolat menüje alatt rögzítetted, felhívhatja gyermekedet és a gyermeked is felhívhatja ezen kapcsolatok bármelyikét.
  • Más telefonszámokról nem lehet felhívni az órát és az óráról sem lehet más irányba hívást indítani.

Figyelem! A gyerekórát hívó félnek a hívószámküldés szolgáltatása legyen bekapcsolva, különben az óra a hívó fél telefonszámát nem ismeri fel és automatikusan elutasítja a hívást.

Hány névjegyet tud tárolni az Xplora XGO3 gyerekóra?

Az órába maximum 50 névjegyet lehet elmenteni a mobilalkalmazáson keresztül a két adminisztrátoron/szülőn kívül.

Hány személy kaphat egyszerre SOS segélyhívást?

SOS segélyhívást egyszerre 2 személy kap (a két adminisztrátor/szülő).

Hány személy csatlakoztatható egyszerre az Xplora XGO3 gyerekórához?

  • Egyidőben, összesen 50 személy csatlakoztatható az XGO3 gyerekórához.
  • A két adminisztrátor/szülő láthatja a gyermek pozícióját a térképen az Xplora alkalmazásban, megadhat beállításokat és felvehet vagy törölhet névjegyeket. A többi kapcsolat csak hangüzeneteket, képeket és hangulatjeleket küldhet a gyermeknek abban az esetben, ha az Xplora alkalmazás telepítése megtörtént a mobiltelefonjukra és regisztráltak saját fiókot az alkalmazásban.
  • Az alkalmazás kapcsolatai alatt rögzített személyek akkor is fel tudják hívni az órát, ha nem telepítették mobiltelefonjukra az Xplora alkalmazást.

Hogyan lehet új névjegyet felvenni?

Kétféle lehetőség közül választhatsz:

1. Új névjegyet az adminisztrátor manuálisan veheti fel a "Kapcsolatok" menüben. Az új kapcsolatnak az üzenetküldési funkció használatához le kell töltenie az Xplora alkalmazást a mobiltelefonjára és létre kell hoznia egy felhasználói fiókot.
2. Ha az új kapcsolattartó már letöltötte az Xplora alkalmazást a mobiltelefonjára és regisztrált egy fiókot, akkor az Xplora alkalmazásban az "Új óra hozzáadása" funkcióval beolvashatja az óra QR kódját. Az óra adminisztrátora kapcsolatfelvételi kérelmet kap az alkalmazásában, és ha a kérelmet elfogadja, akkor az új névjegy bekerül az óra névjegyzékébe.

Hogyan adhatok hozzá egy másik adminisztrátort (amikor mindkét szülő követni szeretné a gyermek mozgását)?

Először a jövőbeli adminisztrátornak le kell töltenie és telepítenie az Xplora alkalmazást és létre kell hoznia egy felhasználói fiókot, majd az órát hozzá kell adnia a fiókjához. A meglévő adminisztrátor miután jóváhagyta az óra hozzáadása kérelmet, a Kapcsolatok alatt szerkesztheti a megfelelő partner bejegyzését, és adminisztrátori jogokat is adhat neki. Minden Xplora XGO3 gyerekórának legfeljebb 2 adminisztrátora lehet.

Figyelem!
Mindkét adminisztrátor teljes joggal rendelkezik és bármikor visszavonhatja a másik adminisztrátor jogait. Ha ugyanazzal a telefonszámmal és jelszóval egy másik mobilon is bejelentkezel, akkor az első mobilban az alkalmazás ki fog jelentkeztetni.

Hány órát lehet párhuzamosan kezelni az Xplora mobilalkalmazásban?

Maximum 10, bármilyen típusú Xplora gyerekóra tekinthető meg és kezelhető az alkalmazásban.

Mi a különbség az adminisztrátor és az Xplora XGO3 gyerekóra többi kapcsolatai között?

Az adminisztrátorok azok a kapcsolattartók (legfeljebb 2-en lehetnek), akik módosíthatják az óra összes beállításait: pl. új névjegyet tudnak felvenni, iskola módot beállítani, biztonsági zónát hozzáadni vagy változtatni stb. Ha az adminisztrátor egy új névjegyet vesz fel a Kapcsolatok közé, akkor az új kapcsolat üzeneteket küldhet és fogadhat, vagy felhívhatja a gyermeket, de nem változtathat az óra egyéb beállításain még akkor sem, ha a mobiltelefonjára telepítette az Xplora alkalmazást.

Mennyi adatot forgalmaz az Xplora XGO3 gyerekóra?

  • Az óra havonta körülbelül 10 MB adatot használ helymeghatározásra és frissítésekre.
    • Ezen kívül a „Csevegés” és a képek küldése/fogadása is adatforgalmat generál az alábbiak szerint:
    • 1 fotó küldése az óráról átlagosan 50kB-ot igényel
  • ez az 5 GB-ra vetítve: 10 000 fotó átküldésére elegendő.

Az „Együtt” díjcsomagban 5 GB belföldi és EU romaning helyzetben is leforgalmazható adatmennyiség áll rendelkezésre. A díjcsomagban 500 MB adatmennyiség áll rendelkezésre EU-n kívüli roaming helyzetben. A leforgalmazható adatmennyiség felhasználását követő mobil internethasználat esetén a sávszélesség 32 / 32 kbps-ra csökken.

Hogyan tudok hívást fogadni az Xplora XGO3 gyerekórával?

Bejövő híváskor, a képernyőn a zöld gomb megérintésével tudod a hívást fogadni.

Hogyan tudok hangüzenetet meghallgatni az Xplora XGO3 gyerekórán?

Válaszd ki a "Csevegés" menüpontot a képernyő görgetésével.

  • A menüpontban válaszd ki azt a kapcsolatodat, akinek az üzenetét szeretnéd meghallgatni.
  • A hangüzenet ikon megérintésével indíthatod el az üzenet lejátszását.

Kinek tudok hangüzenetet küldeni az Xplora XGO3 gyerekórával?

Csak azoknak a kapcsolataidnak tudsz hangüzenetet küldeni, akik a mobiljukra letöltötték az Xplora alkalmazást és regisztrálták a mobilszámukat az alkalmazásban.

Hogyan tudok hangüzenetet küldeni az Xplora XGO3 gyerekórával?

Válaszd ki a "Csevegés" menüpontot a képernyő görgetésével.

  • Érintsd meg azt a névjegyet, akinek az üzenetet szeretnéd küldeni
  • Érintsd meg a mikrofon ikont és utána rögtön mondd be az üzenetedet. Erre 15 másodperc áll a rendelkezésedre.
  • 15 másodperc leteltével az óra automatikusan elküldi a hangüzenetet. Ha rövidebb üzenetet szeretnél küldeni, akkor érintsd meg a Küldés gombot.

Hol találom a lépésszámlálót az Xplora XGO3 gyerekórán?

A lépszámlálót, a képernyő görgetésével a "Lépések" menüpontban találod meg.

  • Ha megérinted a "Lépések" ikont, akkor az óra megjeleníti a gyermeked aznapi lépéseinek számát.

Hogyan tudok számlapot cserélni az órán?

Érintsd meg és rövid ideig tartsd az ujjadat az óra képernyőjén.

  • Görgess jobbra vagy balra a különböző számlap kiválasztásához
  • A kívánt számlap esetén koppints a számlapra.

Hogyan tudok hívást kezdeményezni az Xplora XGO3 gyerekórával?

Lépj a „Telefon” menübe az óra kijelzőjének görgetésével.

  • Válaszd ki azt a nevet, akit fel akarsz hívni.
  • Érintsd meg a nevet a hívás indításához.
  • A hívható telefonszámokat az adminisztrátor a mobilalkalmazáson keresztül adhatja meg.

Figyelem!
Az Xplora X6Play gyerekórában levő eSIM-en a VoLTE (4G Hang) szolgáltatás aktív kell legyen, ellenkező esetben nem fogsz tudni hívást kezdeményezni!

Hogyan tudom az üzeneteket elolvasni az Xplora XGO3 gyerekórán?

  • Az Xplora XGO3 gyerekóra a kapcsolataitól a Csevegés menüben tudja fogadni az üzeneteket.
  • Amikor az üzenet megérkezik, akkor a kijelzőn megjelenik egy „Új üzenet” feliratú gomb, melynek megérintésével elolvashatod az üzenetet.

Hogyan tudom az Xplora XGO3 gyerekórát kikapcsolni?

Az órát kétféleképpen tudod kikapcsolni:

1. Óra kikapcsolása a mobilalkalmazásból

  • A mobilalkalmazásban görgess a főképernyő aljára
  • Válaszd ki „ Az óra beállításai” menüpontot
  • A megjelenő ablakban érintsd meg a „Távoli kikapcsolás” gombot.

Figyelem!
Az órát távolról nem lehet bekapcsolni, ezért ezt a funkciót ennek a tudatában használd. Az órát csak a saját bekapcsológombjával tudod bekapcsolni.

2. Az óra kikapcsolása a saját menüjéből

  • Lépj be az óra „Beállítás” menüjébe.
  • Görgess a menü aljára, majd érintsd meg a „Leállítás” gombot.
  • A felugró ablakban érintsd meg az „Igen” opciót, és az óra kikapcsol.
  • Ha időközben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd kikapcsolni az órát, akkor a kijelzőn húzd jobbra az ujjad és ebben az esetben, az óra nem fog kikapcsolni, visszatér a „Beállítás” menübe.

Mi a teendő az Xplora XGO3 gyerekóra meghibásodása esetén?

  • Az értékesítést (online vásárlás esetén a kézhezvételt) követő 3 munkanapon belül tapasztalt rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készüléket igény esetén kicseréljük abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt.
  • Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál online, akkor bármelyik Telekom üzletben a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül kérheted a cserét.
  • Felhívjuk figyelmedet! Kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere:
    • amennyiben a 3 munkanapon belül bejelentett hiba a helyszínen egyértelműen tapasztalható
    • a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza
    • rendelkezésre áll a szükséges csere készlet.

Készlethiány esetén kollégáink azonnal megrendelik számodra a csere készüléket és tájékoztatnak arról, hogy várhatóan mikor tudod átvenni.

Amennyiben a készülék hibája nem tapasztalható a helyszínen, illetve az a rendeltetésszerű használatban nem akadályoz, úgy jótállási igényed az általános szabályok szerint kerül rendezésre, bevizsgálásra és javításra.

A készüléket a jótállási jegyen (illetve annak mellékletében) szereplő szervizekbe viheted.

A Telekom üzleteinek listáját itt találod meg.

A 72 órán túli Xplora XGO3 gyerek okosóra meghibásodása esetén (amennyiben az ellenőrzés során nem derül ki, mi okozza a hibát), az eszközt garanciális javításra, szervizbe küldjük.

Kérünk, hogy az eszköz leadását megelőzően az eszközt válasszad le a regisztrált okostelefon(ok) alkalmazásában, amennyire ez lehetséges!

Gyártói (Xplora) szerviz elérhetősége: TMX szervizhálózat

Az eszköz hibajavítási idejére az Együtt díjcsomag havi díjára utólagos jóváírást biztosítunk. Az eszköz hibajavítási időszakát (tól-ig dátumokat) a kapott Szervizlap alapján rögzítjük rendszereinkben.

Miért nem pontos az óra pozícionálása?

Az Xplora XGO3 gyerekóra a többi helymeghatározást végző nyomkövető eszközökhöz hasonlóan a pozícióját három különböző technológiával számolja ki: a GPS jelek, a WiFi és a mobilhálózat alapján. Az óra GPS műholdas jeleket szabadban tud fogadni és ezzel 10-50 méter körüli pontosságot kapunk. Beltérben a helymeghatározás pontosságán javít, ha az órán a WiFi be van kapcsolva. Amennyiben sem GPS, sem WiFi jeleket nem érzékel az óra, akkor a mobilhálózatot használja a helymeghatározáshoz, ami a ritkán lakott területeken akár több km eltérést is okozhat a valós pozícióhoz képest.

Az Xplora XGO3 gyerekórával lehet az Internetet böngészni?

Nem, ez nem lehetséges, mert az Xplora XGO3 gyerekórán nincsen internet böngésző alkalmazás, és az eszköz kijelzője a méreténél fogva sem alkalmas erre.

Használható az Xplora XGO3 gyerekórán a WiFi?

Az Xplora XGO3 az adatok mentésére használhatja a WiFi-t, de az órának mindig csatlakoznia kell a mobil hálózathoz is. Mobilkapcsolat hiányában nem lehet a WiFi elérést használni. A WiFi kapcsolat csak a 2.4 GHz frekvenciájú hálózatokon működik és a WiFi jelszó nem lehet rövidebb 8 karakternél.

Lehet telefonhívásokat kezdeményezni az Xplora XGO3 gyerekóráról?

Igen, lehet telefonhívást kezdeményezni az óráról abban az esetben, ha az adminisztrátor (szülő) a hívott telefonszámot az óra névjegyzékében előzetesen elmentette. Az Xplora alkalmazásban egy órához legfeljebb 50 névjegyet lehet rögzíteni.

Lehet SMS-t küldeni az Xplora XGO3 gyerekóráról?

Nem, az óráról SMS üzenetküldés és fogadás nem lehetséges.
Az Xplora XGO3 gyerekóráról hangüzenet és előre beépített szöveges üzenet küldése lehetséges, SMS üzenetküldés helyett ezeket a funkciókat ajánljuk.

Figyelem!
A fogadó fél csak abban az esetben kapja meg a szöveges és hang-üzeneteket, ha előzőleg telepítette az Xplora alkalmazást és a mobilszámával regisztrált benne.

Hogyan működik az SOS gomb?

  • Amennyiben gyermeked megnyomja és minimum 5 másodpercig nyomva tartja az Xplora XGO3 gyerekóra oldalán található SOS gombot, sürgősségi riasztás aktiválódik. Először az óra kijelzőjének az alján megjelenik egy sáv, amely, ha bezöldül, a riasztás aktiválódik és az adminisztrátor néhány másodpercen belül értesítést kap a mobiljára, majd az óra fel is hívja őt.
  • Ennek előfeltétele, hogy a mobil be legyen kapcsolva és legyen aktív adatkapcsolat az Xplora XGO3 gyerekórának. Ha egy órához két adminisztrátor van beállítva, akkor az adminisztrátorok mobilját az óra meghatározott sorrendben automatikusan hívni fogja.

Figyelem!
Ha a sürgősségi hívás hangpostára fut, akkor a hívást az óra abbahagyja, nem ismétli meg.

Mit tehetek, ha az óra lefagy?

Ha körülbelül 15 másodpercig a SOS/Bekapcsoló gombot lenyomva tartod, akkor az óra újraindul.

Hány személy kaphat SOS sürgősségi riasztást?

Maximum 2 személy, akik adminisztrátornak vannak beállítva.

Mit jelent az Iskola mód, és hogyan működik?

Az Xplora mobilalkalmazásban különböző időpontokra és napokra állíthatsz be Iskola módot. Az iskola mód beállítása csak ismétlődés megadásával lehetséges. Az Iskola mód bekapcsolásával az órára érkező telefonhívások (beleértve az adminisztrátorét is) tiltásra kerülnek. Az SOS gomb, az emlékeztető és az óra pozíciójának a küldése marad elérhető, a többi funkció ebben az időszakban ki van kapcsolva, az óra csak az időt mutatja.

Figyelem!
Az iskola mód ideje alatt az órára küldött üzeneteket és a nem fogadott hívásokról az értesítést a gyerek az iskola mód befejezte után az órára nem kapja meg.

Hogyan küldhet a gyermekem videót? Küldhetek videót is az órára?

  • Az Xplora XGO3 gyerekóráról gyermeked nem tud videót küldeni vagy fogadni.
  • Az Xplora mobilalkalmazás nem támogatja videók küldését az órára.

Hogyan lehet biztonsági zónát beállítani?

1. Érintsd meg a főmenüben az óra pozícióját mutató címet (ez rögtön a „Kapcsolatok” menü felett van)
2. Megjelenik a térkép az óra pozíciójával. A térkép felső részében vannak menüpontok, itt érintsd meg a „Bizt-Zóna” feliratot.
3. Ekkor a térkép felett megjelenik a „Biztonsági zóna hozzáadása / szerkesztése” hivatkozás, ezt érintsd meg.
4. A megjelenő oldalon érintsd meg a jobb felső sarokban a „+ Új hozzáadása” hivatkozást.
5. Az új zóna kiválasztásához érintsd meg a térképet a kívánt helyen, vagy a felső sávban keress rá a címre.
6. Ha a térképen kiválasztottad a biztonsági zóna helyszínét, akkor nevezd el, add meg a biztonsági zóna sugarát, majd érintsd meg a mentés gombot.
7. Több biztonsági zónát is megadhatsz a fenti eljárással.

Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek