Adategyeztetés

Telefonszám azonosítása
Előfizetői adatok megadása
Visszaigazolás

Előfizetői adatok megadása

Az adategyeztetéshez kérjük, adja meg adatait. Kérjük figyeljen arra, hogy a választott azonosító okmányon szereplő adatoknak megfelelően töltse ki a mezőket. Ellenőrizze az okmány érvényességét is. Adja meg és küldje el azt a MOL mobile hívószámot, amelynek adatait egyeztetni szeretné. Ezután a felületen írja be az SMS-ben kapott egyszer használható kódot, amivel igazolhatja, hogy az előfizetést ön használja. 

Nem megfelelő telefonszámot adott meg!

Ellenőrizze, hogy

  • jól írta-e a telefonszámot
  • a megadott telefonszám MOL mobile-os előfizetéshez tartozik-e
  • a megadott telefonszám még aktív-e.

Ha az adategyeztetéssel kapcsolatban további segítségre van szüksége, hívja ügyfélszolgálatunkat a 0680630045-ös díjmentes telefonszámon.

Nem megfelelő telefonszámot adott meg!

Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 0680630045-ös díjmentes telefonszámon.

Helytelen kódot adott meg!

SMS kód újraküldése

Helytelen kódot adott meg vagy a megadott kód érvényességi ideje lejárt.

Túl sok sikertelen próbálkozás. Kérjük próbálja újra 30 perc múlva.

Helytelen kódot adott meg vagy a megadott kód érvényességi ideje lejárt.

A megadott kód érvényessége lejárt.

SMS-kód újraküldése

Az SMS-kódot újraküldtük a megadott telefonszámra.

Ha nem érkezett meg az SMS, ellenőrizze, hogy jó számot adott-e meg!

Ezen a hívószámon megszűnt a MOL mobile előfizetői szerződés. Amennyiben nem végezte el az adategyeztetést a megadott határidőre, de szeretné MOL mobile kártyáját a korábbi telefonszámával újra használni, hívja ügyfélszolgálatunkat a +0680630045-ös telefonszámon!

Az a telefonszám, amelynek az adatait egyeztetni szeretné

+36

Az a telefonszám, amelynek az adatait egyeztetni szeretné

+36 {{oic.phoneArea}} {{oic.phoneNumber}}Módosítom