Együtt. Veled

Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?

Telekom fiókkal:

  • az e-mail-címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű Telekom fiók jelszóval.

Figyelem! A Telekom fiókban csak akkor jelennek meg az előfizetéseid és számláid, ha már hozzárendelted azokat a fiókodhoz. Az előfizetésed hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségedre.

Vagy az előfizetésedhez tartozó jelszavas belépéssel:

Mobil előfizetés esetén:

  • ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online.
  • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.
  • ha nincs nálad a mobiltelefonod, vagy nem tudsz SMS-t fogadni, a korábban megadott kapcsolattartó e-mail címedre küldjük ki az egyszer használatos jelszót.

Otthoni előfizetés esetén:

  • ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót.
  • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.
  • ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.

Üzleti előfizetés esetén:

  • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval.
  • vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval.
  • vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.

Amennyiben a hívószámoddal vagy MT azonosítóddal szeretnél belépni, a fentiek miatt fontos, hogy online ügyfélszolgálatunkon („Beállítások”, majd "Személyes adatok" menüpont, majd „Jelszócsere és biztonságos kommunikáció”) add meg vagy frissítsd a kapcsolattartó telefonszámod és e-mail címed.

Hol találod az azonosítót és felhasználónevet?

  • A telefonszámot és az MT ügyfél-azonosítót a szerződésen illetve a számlán is megtalálhatod.
  • Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizetés adminisztrátora adta meg.