2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

SAT TV beltéri egységek cseréje

Kedves Ügyfelünk!

Van egy jó hírünk!

Tévé díjcsomagodba foglalt bizonyos csatornáid hamarosan már HD minőségben lesznek elérhetőek számodra!

A HD minőség azt jelenti, hogy a hagyományosnál nagyobb felbontásban tudjuk a műsorokat sugározni, így részletgazdagabb, szebb képeket fogsz látni HD-képes tévékészülékeden, miközben tévészolgáltatásod havidíja változatlan marad és csomagod műsortartalma sem fog csökkenni.

 Mivel fog ez járni?

1. Új, HD-képes set-top-box-ra (vagy másnéven beltéri egységre) van szükség, amit díjmentesen GLS futárszolgálattal juttatunk el Hozzád.

2. A csomag feladásáról és a kiszállításról SMS üzenetben tájékoztatni fogunk. (Változtak az adataid? Jelentsd be még most, időben!)

3. Csomagodat címeden családtagod, lakótársad, szomszédod is átveheti amennyiben ehhez hozzájárulsz.

4. Kérjük, hogy új eszközödet/eszközeidet kézhezvétel után minél hamarabb szereld össze, mert 15 munkanap múlva régi SD set-top-box-odon már nem tudsz majd tévézni!

5. A dobozban a mellékelt útmutató alapján mindössze pár percet vesz igénybe az eszközcsere: három kábelt kell eltávolítanod régi set-top box-odból majd ezután új eszközödet három kábellel csatlakoztatni.

Amennyiben televízió készüléked HDMI bemenetes: javasoljuk, hogy az új set-top-box-ot a csomagban található HDMI kábellel kösd össze a televízió készülékeddel!

Amennyiben több set-top-box-szal is rendelkezel: a cserélendő eszköz beazonosításában segítséget nyújt, ha leellenőrzöd az elérhető HD csatornákat. HD képes set-top-box esetén:

  • A HD minőségű csatornák a 900-as programhelyeken találhatóak.
  • A HD minőségű csatornák neve tartalmazza a „HD” szócskát. (pl.: M1 HD, RTL Klub HD, TV2 HD…)

Ha ezeket a csatornákat nem találod a csatornalistában, akkor azt a set-top-box-ot kell lecserélned!

6. Végezd el a kezdő beállításokat!

7. Körülbelül 2-3 percig eltarthat, amíg az új eszköz feljelentkezik a hálózatunkra és használatra kész lesz.

8. Ha elakadnál:

  • Nézd meg a videót, ahol lépésről-lépésre bemutatjuk mit kell tenned,
  • Vagy hívd kollégáinkat munkanapokon 8 és 20 óra között az alábbi díjmentes telefonszámon: +36 80 40 40 50 és készséggel állnak segítségedre!

 Mi fog változni a beüzemelés után?

Augusztus 15-től csatornalistádban HD jelzéssel megjelennek a HD minőségben is elérhető csatornák a csatorna lista végén a 900-as pozíciókban. Részletek hamarosan.

Mi a teendő régi eszközöddel?

Miután befejezted az összeszerelést, a régi, nem saját tulajdonú set-top-box-ot, a set-top-box távirányítót, a tápegységet, a Smart Card-ot az alábbi módon juttathatod vissza részünkre:

  • Magyar Postán keresztül
  • Telekom üzletben

Keresd az Eszközvisszaküldési tájékoztatót a doboz oldalán lévő tasakban.

Ha a saját tulajdonú set-top-box-ot szeretnéd visszaküldeni, a fentiek szerint szintén megteheted.

Mi fog történni, ha nem üzemelted be az új eszközödet a kézhezvételt követő 15 munkanapon belül?

Régi SD set-top-box-odon már nem tudsz majd tévézni.

Kellemes tévézést kívánunk!