Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Üdvözöljük a Telekom üzleti ügyfélszolgálat dedikált chat funkció előzetes felmérésében

Folyamatosan dolgozunk innovatív, digitális ügyfélszolgálati funkciók bevezetésén, melyeket szeretnénk minél szélesebb körben biztosítani ügyfeleink számára. Következő lépésben a dedikált kiszolgálásban chat funkció bevezetését tűztük ki célul, melyről szeretnék előzetesen a véleményét kérni.

Adatvédelmi tájékoztató
A Magyar Telekom Nyrt. adatkezelésről szóló tájékoztatója az ÜÁSZF Törzsrész 10. Adatkezelés, adatbiztonság pontjában található (https://www.telekom.hu/rolunk/szolgaltatasok/aszf/uzleti).

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Köszönjük Visszajelzését!

Örömmel fogadtuk, hogy véleményével segítette digitalizációs törekvéseink alakítását! Üdvözlettel: Magyar Telekom