Kárrendezés menete

Véletlenszerű károsodás, rongálás, párásodás, belső meghibásodás valamint lopás és rablás esetén

Jelentsd be a kárt a +36-80 / 30-00-30 telefonszámon

  • Hívd a +36-80 / 30-00-30-as zöldszámot munkanapokon 9:00-17:00 óra között és jelentsd be a kárt.
  • A bejelentéshez szükséged lesz a csatlakozási nyilatkozaton szereplő biztosítási adatokra.

Lopás és rongálás esetén tegyél rendőrségi feljelentést

  • A kárrendezésnél szükséged lesz a feljelentés során kapott rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányára, melyen szerepeltetni kell az ellopott vagy megrongálódott készülék IMEI számát is.
  • Lopás vagy rablás esetén tiltasd le az ellopott mobiltelefon IMEI számát valamelyik Telekom saját üzletben, a rendőrségi feljelentés bemutatásával.

Kárrendezés futár segítségével

  • A Biztosító által elfogadott kár esetén a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futár veszi át a károsodott készüléket.
  • A megjavított,illetve cserélt Készüléket ugyancsak a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futár juttatja vissza hozzád.
  • A visszajuttatás során a futárnak szükséges kifizetned a kiszámított önrészt (készpénzben, vagy bankkártyával).
  • Az átadás és az átvétel részletes lebonyolításáról az Adminisztrátor tájékoztat a kárbejelentés során.
  • A futár költségét az ÁSZF feltételei alapján a Biztosító állja.
  • Telefonodat 15 munkanapon napon belül a Biztosító szervízpartnere megjavítja, vagy ha ez nem lehetséges, pontosan ugyanolyan, típusazonos telefonra cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében és a Biztosító saját döntése alapján – új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.