Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.
Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.

Kárrendezés menete

Véletelenszerű károsodás, rongálás, párásodás, belső meghibásodás valamint lopás és rablás esetén

Jelentsd be a kárt a +36-80 / 30-00-30 telefonszámon

  • Hívd a +36-80 / 30-00-30-as zöldszámot munkanapokon 9:00-17:00 óra között és jelentsd be a kárt.
  • A bejelentéshez szükséged lesz a csatlakozási nyilatkozaton szereplő biztosítási adatokra.

Lopás és rongálás esetén tegyél rendőrségi feljelentést

  • A kárrendezésnél szükséged lesz a feljelentés során kapott rendőrségi jegyzőkönyv eredeti példányára, melyen szerepeltetni kell az ellopott vagy megrongálódott készülék IMEI számát is.
  • Lopás vagy rablás esetén tiltasd le az ellopott mobiltelefon IMEI számát valamelyik Telekom saját üzletben, a rendőrségi feljelentés bemutatásával.

Kárrendezés futár segítségével

  • A Biztosító által elfogadott kár esetén a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futár veszi át a károsodott készüléket.
  • A megjavított,illetve cserélt Készüléket ugyancsak a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futár juttatja vissza hozzád.
  • A visszajuttatás során készpénzben át kell adnod a futárnak a kiszámított önrészt.
  • Az átadás és az átvétel részletes lebonyolításáról az Adminisztrátor tájékoztat a kárbejelentés során.
  • A futár költségét az ÁSZF feltételei alapján a Biztosító állja.
  • Telefonodat 15 munkanapon napon belül a Biztosító szervízpartnere megjavítja, vagy ha ez nem lehetséges, pontosan ugyanolyan, típusazonos telefonra cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a  15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében és a Biztosító saját döntése alapján – új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.