Az általad már nem használt, leszerelt, cserélt, Telekom hálózati eszközeidet (internet esetében modem, TV esetében IPTV set-top box/Telekom TV SmartBox) GLS futárszolgálat közreműködésével, ingyenesen visszaküldheted!
Erre a lehetőségre kizárólag a Telekom által megküldött SMS-ben szereplő linkre kattintva lehet regisztrálni. SMS-t az arra jogosult ügyfeleknek küldünk.
Mit kell tenned?
A visszaküldésről:
Mit tegyél a dobozba?
Internet szolgáltatást érintő csere esetében:
TV szolgáltatást érintő csere esetén:
Az általad már nem használt, leszerelt, cserélt, Telekom hálózati eszközeidet (internet esetében modem, TV esetében IPTV set-top box/Telekom TV SmartBox) GLS futárszolgálat közreműködésével, ingyenesen visszaküldheted!
Erre a lehetőségre kizárólag a Telekom által megküldött SMS-ben szereplő linkre kattintva lehet regisztrálni. SMS-t az arra jogosult ügyfeleknek küldünk.
Mit kell tenned?
A visszaküldésről:
Mit tegyél a dobozba?
Internet szolgáltatást érintő csere esetében:
TV szolgáltatást érintő csere esetén:
Amennyiben üzleti ügyfélként több telephellyel és végponttal rendelkezel és segítségre van szükséged a leadandó eszköz beazonosításában, az SMS értesítésben szereplő hivatkozás végén található egyedi jegyazonosító alapján az 1400-ás ügyfélszolgálati hívószámon munkatársaink tudnak segíteni.
A példa linkben magenta színnel jelöltük a jegy azonosítót:
xxxxxxxxx/eszkoz-visszagyujtes-futarral?v22t=dc=107151475.1
A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket 8 munkanapon belül kell visszaküldened, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000 Ft értékben, a Lakossági ÁSZF irányadó szabályai alapján!
Néhány típusú modemet nem kell visszaküldeni, ha a tied is ilyen, SMS-ben tájékoztatunk róla.