Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

Kedves Ügyfelünk!

Az alábbi igénylő lap kitöltésével tudod, az általad már nem használt, leszerelt, cserélt, Telekom hálózati eszközöket (internet HGW és TV vevőegység) a GLS futárszolgálat közreműködésével, ingyenesen visszaküldeni.

Regisztrálni kizárólag a Telekom által megküldött SMS-ben szereplő linkről érkezve lehetséges, amelyet személyre szabottan, a jogosult ügyfeleknek küldünk ki.

Kérjük, a futárnak minden esetben dobozolva, becsomagolva add át az eszközt! A futár 1 db küldeményt vesz át, ezért több doboz esetén kérünk rögzítsd őket egymáshoz.

Mit kell visszaszolgáltatni?
· Digitális elosztó (HomeGateWay)
· Hálózati adapter

ÉS, VAGY:
· Set top box vevőegység/ek
· Set top boxhoz tartozó távirányító
· Hálózati adapter/ek

ELŐFIZETŐI ÉS IGÉNYLŐI ADATOK
A telefonszám megadása kötelező Nem megfelelő formátum (helyes pl. 301234567)
(Nem kötelező!) Hol találom az MT azonosítóm?
Hibás mező formátum.

Futár érkezése a regisztrációt követő héten várható. Felhívjuk figyelmedet, hogy az eszközök begyűjtése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik. A futár érkezésének reggelén a GLS SMS-t küld, amiben egy 3 órás időablakról (pl. 10 és 13 óra között) kapsz tájékoztatást.

Amennyiben a lecserélt/ lemondott szolgáltatáshoz tartozó Telekom tulajdonú eszközt nem juttatod vissza a Telekomhoz, az eszköz miatt térítési kötelezettséged keletkezik.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Köszönjük!

Köszönjük a jelentkezést, a futár érkezése a regisztrációt követő héten várható.