Eszköz visszagyűjtés
KEDVES ÜGYFELÜNK!
Az általad már nem használt, leszerelt, cserélt, Telekom hálózati eszközeidet (internet esetében modem, TV esetében IPTV set-top
box/Telekom TV SmartBox) GLS futárszolgálat közreműködésével, ingyenesen visszaküldheted! Erre a lehetőségre kizárólag a Telekom
által megküldött SMS-ben szereplő linkre kattintva lehet regisztrálni. SMS-t az arra jogosult ügyfeleknek küldünk.
Mit kell tenned?
- Kattints az SMS-ben található linkre!
- Regisztrálj a Vanda chat segítségével.
- Regisztrációdat követően, SMS-ben küldjük az eszközök begyűjtésének várható napját, az átvétel pontos időpontjáról a GLS futárszolgálattól
kapsz tájékoztatást
A visszaküldésről:
- Felhívjuk figyelmedet, hogy az eszközök begyűjtése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik.
- A futár érkezésének reggelén a GLS SMS-t küld, amiben egy 3 órás időablakról (pl. 10 és 13 óra között) kapsz tájékoztatást.
- Kérjük, a futárnak minden esetben dobozolva, becsomagolva add át az eszközt. Lehetőség szerint csomagold régi vagy az új készülék dobozába!
- A dobozra írd rá MT-ügyfélazonosítódat (9 jegyű azonosító, amit megtalálsz a számládon vagy a Telekom fiókban).
- Az összekészített csomagot add át GLS futárnak!
- A futár 1 db küldeményt vesz át, ezért több doboz esetén kérünk, rögzítsd őket egymáshoz.
Mit tegyél a dobozba?
Internet szolgáltatást érintő csere esetében:
- modem
TV szolgáltatást érintő csere esetén:
- Set-top box (IPTV), SmartBox (Telekom TV)
KEDVES ÜZLETI ÜGYFELÜNK!
Az általad már nem használt, leszerelt, cserélt, Telekom hálózati eszközeidet (internet esetében modem, TV esetében IPTV set-top
box/Telekom TV SmartBox) GLS futárszolgálat közreműködésével, ingyenesen visszaküldheted! Erre a lehetőségre kizárólag a Telekom
által megküldött SMS-ben szereplő linkre kattintva lehet regisztrálni. SMS-t az arra jogosult ügyfeleknek küldünk.
Mit kell tenned?
- Kattints az SMS-ben található linkre!
- Regisztrálj a Vanda chat segítségével.
- Regisztrációdat követően, SMS-ben küldjük az eszközök begyűjtésének várható napját, az átvétel pontos időpontjáról a GLS futárszolgálattól
kapsz tájékoztatást.
A visszaküldésről:
- Felhívjuk figyelmedet, hogy az eszközök begyűjtése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik.
- A futár érkezésének reggelén a GLS SMS-t küld, amiben egy 3 órás időablakról (pl. 10 és 13 óra között) kapsz tájékoztatást.
- Kérjük, a futárnak minden esetben dobozolva, becsomagolva add át az eszközt. Lehetőség szerint csomagold régi vagy az új készülék dobozába!
- A dobozra írd rá MT-ügyfélazonosítódat (9 jegyű azonosító, amit megtalálsz a számládon vagy a Telekom fiókban).
- Az összekészített csomagot add át GLS futárnak!
- A futár 1 db küldeményt vesz át, ezért több doboz esetén kérünk, rögzítsd őket egymáshoz.
Mit tegyél a dobozba?
Internet szolgáltatást érintő csere esetében:
- modem
TV szolgáltatást érintő csere esetén:
- Set-top box (IPTV), SmartBox (Telekom TV)
Amennyiben üzleti ügyfélként több telephellyel és végponttal rendelkezel és segítségre van szükséged a leadandó eszköz beazonosításában,
az SMS értesítésben szereplő hivatkozás végén található egyedi jegyazonosító alapján az 1400-ás ügyfélszolgálati hívószámon
munkatársaink tudnak segíteni.
A példa linkben magenta színnel jelöltük a jegy azonosítót: xxxxxxxxx/eszkoz-visszagyujtes-futarral?v22t=dc= 107151475.1
A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket 8 munkanapon belül kell visszaküldened, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000 Ft értékben, a Lakossági ÁSZF irányadó szabályai alapján!
Néhány típusú modemet nem kell visszaküldeni, ha a tied is ilyen, SMS-ben tájékoztatunk róla.