Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.
Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.

Tájékoztató a 2023. évi inflációkövető díjkorrekcióról

Miért módosulnak a díjak a Telekomnál?

Mindannyian tapasztalhatjuk, hogy számos termék és szolgáltatás ára emelkedik. A Magyar Telekom is azért teremtette meg az inflációkövető díjkorrekció lehetőségét, hogy az őt körülvevő gazdasági környezet változásaira reagálhasson. Több millió ügyfélért felelős szolgáltatóként a díjkorrekcióra vonatkozó döntésünket hosszas mérlegelés és alapos előkészítés után hoztuk meg. Hosszú évek óta nem érvényesítettük díjainkban az infláció hatását, de az energiaárak és beszállítói költségek drasztikus emelkedése arra kényszerített bennünket, hogy felülvizsgáljuk díjainkat. Szolgáltatásaink minőségének és biztonságának folyamatos fejlesztése érdekében szükség van értéknövelő beruházásokra (pl. hálózatfejlesztések), és ezek növekvő költsége szintén indokolja döntésünket.

inflacio_M14-icon-_01.svg

Mire vonatkozik a díjkorrekció?

Az otthoni internet-, tv- és telefon szolgáltatások, valamint a mobil hang és net szolgáltatások havi díjaira.
A forgalmi díjakat, azaz perc- és SMS-díjakat, kiegészítő szolgáltatások díjait a változás nem érinti, azok nem módosulnak. Ilyenek pl. az eseti netbővítők vagy a set-top boxok díjai.

inflacio_M14-icon-_02.svg

Mennyivel változnak a díjak?

14,5%-kal. Az éves inflációkövető díjkorrekció mértékét a Központi Statisztikai Hivatal 2022-es évre vonatkozó éves fogyasztóiár-indexe határozta meg.

inflacio_M14-icon-_03.svg

Mikortól változnak a díjak?

A díjak 2023. március 1-jétől változnak, ekkortól már az új havi díjakat számlázzuk.

inflacio_M14-icon-_04.svg

Mikor fizetem az első számlát, amiben már az új díjak lesznek?

A módosított havi díjakkal az első számlákat áprilisban, az eddig megszokott számlázási időszakban készítjük el. Így áprilisban fizeted először az új díjakat.

inflacio_M14-icon-_05.svg

Van-e teendőm?

Teendőd nincs, az új díjakat automatikusan érvényesítjük március 1-től.

Csoportos beszedési megbízás esetén ellenőrizd a beállított limitet, hogy az új díjak esetén is automatikusan megtörténhessen a számla befizetése.

inflacio_M14-icon-_06.svg

Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?

Új havi díjaidat március 1. után honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve láthatod majd a Telekom fiókodban.

     

inflacio_M14-icon-_01.svg

Mire vonatkozik a díjkorrekció?

A lakossági flottás mobil hang díjcsomagok díjaira, ha a díjcsomag 2022. december 31. előtt jött létre. A 2023. január 1-jét követően létrejött hang díjcsomagokat az idei díjváltozás nem érinti.
A lakossági flottás mobilnet csomagok díjai minden esetben változnak, függetlenül attól, hogy az általad használt hang díjcsomag díjai változnak-e vagy sem.
A forgalmi díjakat, azaz a perc és SMS-díjakat, kiegészítő szolgáltatásokat a változás nem érinti, azok díjai nem módosulnak.

inflacio_M14-icon-_02.svg

Mennyivel változnak a díjak?

14,5%-kal. Az éves inflációkövető díjkorrekció mértékét a Központi Statisztikai Hivatal 2022-es évre vonatkozó éves fogyasztóiár-indexe határozta meg.

inflacio_M14-icon-_03.svg

Mikortól változnak a díjak?

A díjak 2023. március 1-jétől változnak, ekkortól már az új havi díjakat számlázzuk.

inflacio_M14-icon-_04.svg

Mikor fizetem az első számlát, amiben már az új díjak lesznek?

A módosított havi díjakkal az első számlákat áprilisban, az eddig megszokott számlázási időszakban készítjük el. Így áprilisban fizeted először az új díjakat.

inflacio_M14-icon-_05.svg

Van-e teendőm?

Teendőd nincs, az új díjakat automatikusan érvényesítjük március 1-től.

Csoportos beszedési megbízás esetén ellenőrizd a beállított limitet, hogy az új díjak esetén is automatikusan megtörténhessen a számla befizetése.

inflacio_M14-icon-_06.svg

Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?

Havi díjaidat honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve láthatod majd a Telekom fiókodban. Amennyiben most is látod az előfizetésed havi díját, akkor március 1. után már az új díjakat fogod látni. Ha nem jelennek meg a havi díjaid, akkor áprilisban érkező számládban fogod tudni megnézni új havi díjaidat.

     

inflacio_M14-icon-_01.svg

Mire vonatkozik a díjkorrekció?

Az üzleti vezetékes- és mobilszolgáltatásaink havi díjaira. A forgalmi díjakat, azaz a perc- és SMS-díjakat a változás nem érinti, azok díjai nem módosulnak.

inflacio_M14-icon-_02.svg

Mennyivel változnak a díjak?

14,5%-kal. Az éves inflációkövető díjkorrekció mértékét a Központi Statisztikai Hivatal 2022-es évre vonatkozó éves fogyasztóiár-indexe határozta meg.

inflacio_M14-icon-_03.svg

Mikortól változnak a díjak?

A díjak 2023. március 1-jétől változnak, ekkortól már az új havi díjakat számlázzuk.

inflacio_M14-icon-_04.svg

Mikor fizetem az első számlát, amiben már az új díjak lesznek?

Üzleti vezetékes szolgáltatások esetében az első módosított havi díjakat tartalmazó számlát már márciusban, az eddig megszokott számlázási időszakban készítjük el. Így márciusban fizeted először az új díjakat.
Üzleti mobilszolgáltatások esetében az első módosított - március hónapra vonatkozó - havi díjakat tartalmazó számlát áprilisban, az eddig megszokott számlázási időszakban készítjük el. Így áprilisban fizeted először az új díjakat.

inflacio_M14-icon-_05.svg

Van-e teendőm?

Teendőd nincs, az új díjakat automatikusan érvényesítjük március 1-től.

Csoportos beszedési megbízás esetén ellenőrizd a beállított limitet, hogy az új díjak esetén is automatikusan megtörténhessen a számla befizetése.

inflacio_M14-icon-_06.svg

Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?

Havi díjaidat honlapunkon belépve nézheted meg a Telekom fiókodban. Amennyiben most is látod az előfizetésed havi díját, akkor március 1. után már az új díjakat fogod látni. Ha nem jelennek meg a havi díjaid, akkor keresd személyes/dedikált kapcsolattartódat vagy a számládban fogod tudni megnézni új havi díjaidat, üzleti vezetékes szolgáltatás esetén a márciusban, üzleti mobilszolgáltatás esetén pedig az áprilisban érkező számládon.

     

inflacio_M14-icon-_01.svg

Mire vonatkozik a díjkorrekció?

Az otthoni internet-, tv- és telefon szolgáltatások, valamint a mobil hang és net szolgáltatások havi díjaira.
A forgalmi díjakat, azaz perc- és SMS-díjakat, kiegészítő szolgáltatások díjait a változás nem érinti, azok nem módosulnak. Ilyenek pl. az eseti netbővítők vagy a set-top boxok díjai.

inflacio_M14-icon-_02.svg

Mennyivel változnak a díjak?

14,5%-kal. Az éves inflációkövető díjkorrekció mértékét a Központi Statisztikai Hivatal 2022-es évre vonatkozó éves fogyasztóiár-indexe határozta meg.

inflacio_M14-icon-_03.svg

Mikortól változnak a díjak?

A díjak 2023. március 1-jétől változnak, ekkortól már az új havi díjakat számlázzuk.

inflacio_M14-icon-_04.svg

Mikor fizetem az első számlát, amiben már az új díjak lesznek?

A módosított havi díjakkal az első számlákat áprilisban, az eddig megszokott számlázási időszakban készítjük el. Így áprilisban fizeted először az új díjakat.

inflacio_M14-icon-_05.svg

Van-e teendőm?

Teendőd nincs, az új díjakat automatikusan érvényesítjük március 1-től.

Csoportos beszedési megbízás esetén ellenőrizd a beállított limitet, hogy az új díjak esetén is automatikusan megtörténhessen a számla befizetése.

inflacio_M14-icon-_06.svg

Hol tudom megnézni az új havi díjaimat?

Új havi díjaidat március 1. után honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve láthatod majd a Telekom fiókodban.