Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat!
Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat!

Folyamatosan fejlesztjük mobilhálózatunkat és szolgáltatásinkat, ennek során törekszünk a korszerűbb mobiltechnológiák alkalmazására, hogy ügyfeleink számára még jobb élményt biztosíthassunk a mobiltelefonálás és mobilinternetezés során. Ezen törekvéseinkkel összhangban már a 4G és 5G hálózat fenntartására és fejlesztésére fókuszálunk, így optimalizálási okokból a 3G hálózatunkon további fejlesztéseket, beruházásokat nem tervezünk.

Mit kell tenned, ha a 4G hálózatot szeretnéd használni?

4G készülék

Ellenőrizd készüléked, hogy 4G képes-e!

Készüléked 4G képességének ellenőrzéséhez görgess lentebb!

4G_halozat.png

Ellenőrizd, hogy milyen hálózatra csatlakozik készüléked!

Előfordulhat, hogy készüléked nem mindig csatlakozik a 4G hálózatra!

Hálózati csatlakozás beállítása
4G SIM.png

Ellenőrizd, hogy SIM-kártyád 4G képes!

A 4G élményhez megfelelő, új típusú SIM-kártyával kell rendelkezned! Szükség esetén igényelj díjmentesen új SIM-kártyát!

SIM-kártya ellenőrzés

1. 3G-s telefonod van?

Amennyiben 3G-s telefonnal rendelkezel, nem tudod igénybe venni a 4G hálózathoz tartozó élményszerű sebességet és kevesebb helyen tudod használni mobiltelefonodat mobilinternetezésre.
Készüléked hálózat kezelési képességét készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon:

Amennyiben itt bármelyik pontban megjelenik a 4G vagy LTE kifejezés, a készüléked 4G képes. Kérjük ebben az esetben használd is azt a beállítást!

Amennyiben nem jelenik meg a 4G vagy LTE kifejezés, akkor a készüléked 3G vagy 2G hálózatokat tud csak kezelni. Ez esetben javasoljuk, hogy válts készüléket!

Részletes információt itt találsz a készülékek beállításáról.

Válassz magadnak új 4G-s mobiltelefont!

Flottás ügyfelünkként új készüléket a Telekom üzletekben tudsz vásárolni, kérünk, hogy a lehetőségekről érdeklődj a számodra legközelebbi Telekom üzletben.

Kérünk, előzetesen foglalj időpontot, hogy még gyorsabban kiszolgálhassunk! Üzletünkben szükség esetén SIM-kártyádat is 4G-s verzióra cserélik kollégáink.

Telekom üzletkereső

Szeretnél előtte még többet megtudni? Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

2. Ki van kapcsolva a telefonodon a 4G?

A mobilinternetezés élményét nagyban befolyásolják a mobilkészüléked beállításai. Érdemes ellenőrizned telefonod hálózati beállítását, hogy nehogy e miatt ne érd el a 4G hálózatot.

Ezt készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon jutsz el a beállításokhoz:

Ezt változtasd olyanra, amelyben a 4G vagy LTE szerepel pl. 4G/3G/2G vagy LTE/3G/2G. A beállítások módosítása lakossági és üzleti ügyfelek esetében azonos!

3G_M17-4g-settings.jpg

4G készülékek beállítások

További készülék beállítások a 4G hálózathoz kapcsolódóan.

3. Régi típusú SIM-kártyád van?

Hiába van 4G-s készüléked, ha esetleg régi típusú, nem megfelelő SIM-kártyát használsz, akkor nem éred el a 4G hálózatot. Segítünk SIM-kártyád díjmentes cseréjében!

Telefonszámod megadásával ellenőrizd, hogy szükséged van-e SIM cserére!

Amennyiben szükséges, díjmentesen igényelhetsz is egy új, 4G képes SIM-kártyát online, sorban állás nélkül, futáros házhozszállítással! Ezt lakossági és üzleti ügyfélként egyaránt megteheted. A SIM-kártya cseréjével hívószámod nem változik meg!

Fontos!

Az alábbi űrlap cím mezőjébe azt a címet írd, amelyre el tudjuk neked küldeni az új SIM-kártyát, ha szükséges nálad a csere!
A SIM-kártya cseréje előtt gondoskodj a régi SIM-kártyán tárolt adatok mentéséről, ellenkező esetben a rajta tárolt adatok, képek, egyéb tartalmak elvesznek!

Ellenőrizd, hogy régi vagy már 4G-képes SIM-kártyád van-e!

Mobiltelefonszám

Kérjük, add meg a telefonszámodat!

A telefonszám hibás, kérjük javítsd!

24 órán belül legfeljebb 3 jelszó igényelhető a megadott telefonszámhoz.

Több telefonszám nem adható meg!

24 órán belül 3-szor kérhetsz jelszót!

Kérjük várj egy percet, mielőtt új jelszót igényelnél!

SMS küldés sikertelen volt, kérjük próbáld meg a regisztrációt később!

Kommunikációs hiba történt!

A jelszót elküldtük.

Úgy látjuk, hogy SIM-kártyád már 4G-képes, így cserére nincsen szükséged :)Ez a telefonszám már nem regisztrálható!SIM-kártyád régi, cserélendő! Írd be az SMS-ben kapott jelszót és add meg a címedet!

SMS-ben kapott jelszó
Új jelszót kérek, mert nem kaptam meg az SMS üzenetet

Kérjük, írd be az SMS-ben kapott jelszót!

A jelszó formátuma hibás, kérjük javítsd!

A megadott jelszó érvénytelen!

A megadott jelszó érvényessége lejárt, kérj újat!

Add meg a szállítási címed!

Név

Jogi személy esetén a SIM kártyát átvevő magánszemélyt szükséges megadni.

Kérjük, add meg a vezeték és keresztneved is!

Kérjük, add meg a vezetékneved!

A vezetéknév nem tartalmazhat számot!

A vezetéknév nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg a keresztneved!

A keresztnév nem tartalmazhat számot!

A keresztnév nem lehet hosszabb 64 karakternél!

A megjegyzés nem lehet hosszabb 1000 karakternél!

Cím

Olyan címet adj meg, ahol hétköznap, munkaidőben elérhető vagy!

Kérjük, add meg az irányítószámot és települést is!

Kérjük, add meg az irányítószámot!

Az irányítószám hibás, kérjük javítsd!

Az irányítószám hibás, kérjük javítsd!

Kérjük, add meg a települést!

A település neve nem tartalmazhat számot!

A település neve nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg az utcát!

Az utca neve nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg a házszámot!

A házszám nem lehet hosszabb 8 karakternél!

Kérjük, add meg a helyrajzi számot!

A helyrajzi szám hibás, kérjük javítsd!

A helyrajzi szám nem lehet hosszabb 64 karakternél!

E-mail cím

Sikertelen megrendelés

Az igénylés feldolgozása közben hiba történt, kérjük, próbáld meg később!

Sikeres megrendelés

Regisztrációd megérkezett hozzánk, futárunk pár napon belül kézbesíti számodra az új SIM kártyádat! Ha a mostani SIM kártyádon tárolsz névjegyeket, érdemes lehet ezek átmásolásáról gondoskodnod, mielőtt használatba veszed új kártyádat. Ehhez ezen a linken találsz segítséget.



SIM-kártya cserével kapcsolatos részletes leírást az alábbi linken találsz!

3G_M17-mobiltudos.png

Elakadtál?

Mobiltudósaink mindig készséggel segítenek neked, keresd őket!

Mit tapasztalhatsz, ha 3G-s hálózaton használod a mobilinternetet 4G hálózat helyett?

3G_ikon_01.svg

Az oldalak, videók, zenék lassabban töltődnek be.

3G_ikon_02.svg

Kevesebb helyen tudsz mobilinternetezni, mint a 4G esetében.

Ismerd meg a 4G hálózatot
3G_ikon_03.svg

Nem tudod igénybe venni a kizárólag 4G hálózaton elérhető kiváló minőségű VoLTE hangszolgáltatást.

3G_M17-lefedettseg.png

Hálózati lefedettségi térkép

Itt ellenőrizheted, hogy lakóhelyeden milyen lefedettséget tudunk biztosítani.