2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

Folyamatosan fejlesztjük mobilhálózatunkat és szolgáltatásainkat, ennek során törekszünk a korszerűbb mobiltechnológiák alkalmazására, hogy ügyfeleink számára még jobb élményt biztosíthassunk a mobiltelefonálás és mobilinternetezés során.

Ezen törekvéseinkkel összhangban a 4G és 5G hálózat fenntartására és fejlesztésére fókuszálunk, a 3G hálózatunkon további fejlesztéseket, beruházásokat nem végzünk, és 2022 második félévétől nem tartjuk fent a 3G hálózatot.

Amennyiben használsz mobilinternetet, kérjük időben gondoskodj róla, hogy

  • SIM-kártyád megfelelő legyen a 4G hálózat használatához (ez az 5G hálózat használatához is megfelelő)
  • készüléked hálózati mód beállítása lehetővé tegye a 4G hálózat használatát
  • készüléked 4G vagy 5G képes legyen

Ezekhez az alábbiakban találsz segítséget!

A telefonodról – lefedettségtől függően – a jövőben fogsz tudni hanghívásokat indítani a 4G vagy 5G hálózatot nem támogató készülékeddel is!

Mit kell tenned, ha a 4G vagy 5G hálózatot szeretnéd használni?

4G készülék

Ellenőrizd készüléked, hogy 4G vagy 5G képes-e!

Készüléked 4G/5G képességének ellenőrzéséhez görgess lentebb!

4G_halozat.png

Ellenőrizd, hogy milyen hálózatra csatlakozik készüléked!

Előfordulhat, hogy készüléked nem mindig csatlakozik a 4G vagy 5G hálózatra!

Hálózati csatlakozás beállítása
4G SIM.png

Ellenőrizd, hogy SIM-kártyád 4G/5G képes-e!

A 4G/5G élményhez megfelelő, új típusú SIM-kártyával kell rendelkezned! Szükség esetén igényelj díjmentesen új SIM-kártyát!

SIM-kártya ellenőrzés

1. 3G-s telefonod van?

Amennyiben 3G-s telefonnal rendelkezel, nem tudod igénybe venni a 4G/5G hálózathoz tartozó élményszerű sebességet és kevesebb helyen tudod használni mobiltelefonodat mobilinternetezésre.
Készüléked hálózat kezelési képességét készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon:

Amennyiben itt bármelyik pontban megjelenik a 4G, LTE vagy 5G kifejezés, a készüléked már képes a gyorsabb, korszerűbb hálózatok elérésére. Kérjük ebben az esetben használd ezeket a beállításokat!

Amennyiben nem jelenik meg a 4G, az LTE vagy 5G kifejezés, akkor a készüléked csak 3G vagy 2G hálózatokat tud kezelni. Ez esetben javasoljuk, hogy válts készüléket!

Részletes információt itt találsz a készülékek beállításáról.

Válassz magadnak új 4G-s vagy 5G-s mobiltelefont!

Flottás ügyfelünkként új készüléket a Telekom üzletekben tudsz vásárolni, kérünk, hogy a lehetőségekről érdeklődj a számodra legközelebbi Telekom üzletben.

Kérünk, előzetesen foglalj időpontot, hogy még gyorsabban kiszolgálhassunk! Üzletünkben szükség esetén SIM-kártyádat is 4G/5G-s verzióra cserélik kollégáink. Fontos, hogy az 5G hálózat eléréséhez olyan net csomagra is szükséged lesz, amellyel csatlakozhatsz az 5G hálózatra.

Telekom üzletkereső

Szeretnél előtte még többet megtudni? Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

2. Ki van kapcsolva a telefonodon a 4G vagy az 5G?

A mobilinternetezés élményét nagyban befolyásolják a mobilkészüléked beállításai. Érdemes ellenőrizned telefonod hálózati beállítását, hogy nehogy e miatt ne érd el a 4G/5G hálózatot.

Ezt készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon jutsz el a beállításokhoz:

Ezt változtasd olyanra, amelyben a 4G/LTE vagy 5G szerepel pl. 5G/4G/3G/2G vagy 5G/LTE/3G/2G (ha a készülék nem 5G-s, az nem szerepel majd az elérhető hálózatok között). A beállítások módosítása lakossági és üzleti ügyfelek esetében azonos!

3G_M17-4g-settings.jpg

4G vagy 5G készülék beállítások

További készülék beállítások a 4G vagy 5G hálózathoz kapcsolódóan.

3. Régi típusú SIM-kártyád van?

Hiába van 4G-s készüléked, ha esetleg régi típusú, nem megfelelő SIM-kártyát használsz, akkor nem éred el a 4G/5G hálózatot. Segítünk SIM-kártyád díjmentes cseréjében!

Telefonszámod megadásával ellenőrizd, hogy szükséged van-e SIM cserére!

Amennyiben szükséges, díjmentesen igényelhetsz is egy új, 4G/5G képes SIM-kártyát online, sorban állás nélkül, futáros házhozszállítással! Ezt lakossági és üzleti ügyfélként egyaránt megteheted. A SIM-kártya cseréjével hívószámod nem változik meg!

Fontos!

Az alábbi űrlap cím mezőjébe azt a címet írd, amelyre el tudjuk neked küldeni az új SIM-kártyát, ha szükséges nálad a csere!
A SIM-kártya cseréje előtt gondoskodj a régi SIM-kártyán tárolt adatok mentéséről, ellenkező esetben a rajta tárolt adatok, képek, egyéb tartalmak elvesznek!

Ellenőrizd, hogy régi vagy már 4G és 5G képes SIM-kártyád van-e!

Mobiltelefonszám

Kérjük, add meg a telefonszámodat!

A telefonszám hibás, kérjük javítsd!

24 órán belül legfeljebb 3 jelszó igényelhető a megadott telefonszámhoz.

Több telefonszám nem adható meg!

24 órán belül 3-szor kérhetsz jelszót!

Kérjük várj egy percet, mielőtt új jelszót igényelnél!

SMS küldés sikertelen volt, kérjük próbáld meg a regisztrációt később!

Kommunikációs hiba történt!

A jelszót elküldtük.

Úgy látjuk, hogy SIM-kártyád már 4G-képes, így cserére nincsen szükséged :)Ez a telefonszám már nem regisztrálható!SIM-kártyád régi, cserélendő! Írd be az SMS-ben kapott jelszót és add meg a címedet!

SMS-ben kapott jelszó
Új jelszót kérek, mert nem kaptam meg az SMS üzenetet

Kérjük, írd be az SMS-ben kapott jelszót!

A jelszó formátuma hibás, kérjük javítsd!

A megadott jelszó érvénytelen!

A megadott jelszó érvényessége lejárt, kérj újat!

Add meg a szállítási címed!

Név

Jogi személy esetén a SIM kártyát átvevő magánszemélyt szükséges megadni.

Kérjük, add meg a vezeték és keresztneved is!

Kérjük, add meg a vezetékneved!

A vezetéknév nem tartalmazhat számot!

A vezetéknév nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg a keresztneved!

A keresztnév nem tartalmazhat számot!

A keresztnév nem lehet hosszabb 64 karakternél!

A megjegyzés nem lehet hosszabb 1000 karakternél!

Cím

Olyan címet adj meg, ahol hétköznap, munkaidőben elérhető vagy!

Kérjük, add meg az irányítószámot és települést is!

Kérjük, add meg az irányítószámot!

Az irányítószám hibás, kérjük javítsd!

Az irányítószám hibás, kérjük javítsd!

Kérjük, add meg a települést!

A település neve nem tartalmazhat számot!

A település neve nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg az utcát!

Az utca neve nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg a házszámot!

A házszám nem lehet hosszabb 8 karakternél!

Kérjük, add meg a helyrajzi számot!

A helyrajzi szám hibás, kérjük javítsd!

A helyrajzi szám nem lehet hosszabb 64 karakternél!

E-mail cím

Sikertelen megrendelés

Az igénylés feldolgozása közben hiba történt, kérjük, próbáld meg később!

Sikeres megrendelés

Regisztrációd megérkezett hozzánk, futárunk pár napon belül kézbesíti számodra az új SIM kártyádat! Ha a mostani SIM kártyádon tárolsz névjegyeket, érdemes lehet ezek átmásolásáról gondoskodnod, mielőtt használatba veszed új kártyádat. Ehhez ezen a linken találsz segítséget.



SIM-kártya cserével kapcsolatos részletes leírást az alábbi linken találsz!

3G_M17-mobiltudos.png

Elakadtál?

Mobiltudósaink mindig készséggel segítenek neked, keresd őket!

Mit tapasztalhatsz, ha 3G-s hálózaton használod a mobilinternetet 4G/5G hálózat helyett?

3G_ikon_01.svg

Az oldalak, videók, zenék lassabban töltődnek be.

3G_ikon_02.svg

Kevesebb helyen tudsz mobilinternetezni, mint a 4G vagy 5G esetében.

3G_ikon_03.svg

Nem tudod igénybe venni a kizárólag 4G/5G hálózaton elérhető kiváló minőségű VoLTE hangszolgáltatást.

3G_M17-lefedettseg.png

Hálózati lefedettségi térkép

Itt ellenőrizheted, hogy lakóhelyeden milyen lefedettséget tudunk biztosítani.