Fontos, téged is érintő változásról szeretnénk tájékoztatni!

A Telekom folyamatosan fejleszti mobilhálózatát, ennek során előnyben részesíti korszerűbb 4G és 5G képes mobilhálózatának fejlesztését, amely ügyfelei számára még jobb élményt biztosít telefonáláskor és internetezéskor.

Az újabb generációs 4G-s és 5G-s hálózatok fejlesztésére fókuszálva a Telekom már nem tervez újabb beruházásokat 3G hálózatán, és hálózat ésszerűsítési okok miatt a 3G-vel lefedett szolgáltatási területének nagysága 2021 márciusában 1,3%-kal csökken. A mobil hanghívásokat ez a változás nem érinti, de érezhető lehet majd mindazon mobilinternetet használó ügyfeleink számára, akik csak 3G-képes készüléket használnak, és jellemzően olyan helyen neteznek, ahol a 3G lefedettség csökkenni fog.

Miként érint a változás?

Azért értesítünk, mert bár a változás kis mértékű, érinthet téged is, mert 3G-s mobilod van. Márciustól olyan helyeken, ahol már nem lesz 3G lefedettség, mobiltelefonoddal nem tudsz úgy netezni, ahogy megszoktad. Szükséged lesz egy 4G-s, vagy egy még jobb, 4G/5G képes mobiltelefonra, amivel elérheted jóval gyorsabb és országos lefedettségű hálózatunkat.

Új mobiltelefon vásárlása

Flottás ügyfelünkként új készüléket a Telekom üzletekben tudsz vásárolni, kérünk, hogy a lehetőségekről érdeklődj a számodra legközelebbi Telekom üzletben.

Kérünk, előzetesen foglalj időpontot, hogy még gyorsabban kiszolgálhassunk! Üzletünkben szükség esetén SIM-kártyádat is 4G-s verzióra cserélik kollégáink.

Telekom üzletkereső

Szeretnél előtte még többet megtudni? Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

Fontos! Amennyiben nem a Telekomtól vásárolsz új készüléket, akkor is szükséged lehet új 4G-s SIM-kártyára is, hogy 4G-s hálózatunkon netezhess!