Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek
Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek

Folyamatosan fejlesztjük mobilhálózatunkat és szolgáltatásainkat, ennek során törekszünk a korszerűbb mobiltechnológiák alkalmazására, hogy ügyfeleink számára még jobb élményt biztosíthassunk a mobiltelefonálás és mobilinternetezés során.

Ezen törekvéseinkkel összhangban a 4G és 5G hálózat fenntartására és fejlesztésére fókuszálunk, a 3G hálózatunkon további fejlesztéseket, beruházásokat nem végzünk, és 2022 második félévétől nem tartjuk fent a 3G hálózatot.

Amennyiben használsz mobilinternetet, kérjük időben gondoskodj róla, hogy

  • SIM-kártyád megfelelő legyen a 4G hálózat használatához (ez az 5G hálózat használatához is megfelelő)
  • készüléked hálózati mód beállítása lehetővé tegye a 4G hálózat használatát
  • készüléked 4G vagy 5G képes legyen

Ezekhez az alábbiakban találsz segítséget!

A telefonodról – lefedettségtől függően – a jövőben fogsz tudni hanghívásokat indítani a 4G vagy 5G hálózatot nem támogató készülékeddel is!

Mit kell tenned, ha a 4G vagy 5G hálózatot szeretnéd használni?

4G készülék

Ellenőrizd készüléked, hogy 4G, illetve 5G-képes-e!

Készüléked 4G, illetve 5G képességének ellenőrzéséhez görgess lentebb!

4G_halozat.png

Ellenőrizd, hogy milyen hálózatra csatlakozik készüléked!

Előfordulhat, hogy készüléked nem mindig csatlakozik a 4G, illetve 5G hálózatra!

Hálózati csatlakozás beállítása
4G SIM.png

Ellenőrizd, hogy SIM-kártyád 4G, illetve 5G-képes-e!

A 4G vagy 5G élményhez megfelelő, új típusú SIM-kártyával kell rendelkezned! Szükség esetén igényelj díjmentesen új SIM-kártyát!

SIM-kártya ellenőrzés

Az 5G hálózat használatához korlátlan Gigaerős Net csomagra lesz szükséged, melyről bővebb információt itt találsz.

1. 3G-s telefonod van?

Amennyiben az újabb technológiákat nem támogató, 3G-s telefonnal rendelkezel, nem tudod igénybe venni a 4G, illetve 4G hálózathoz tartozó élményszerű sebességet és kevesebb helyen tudod használni mobiltelefonodat mobilinternetezésre.
Készüléked hálózat kezelési képességét készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon:

Amennyiben itt bármelyik pontban megjelenik a 4G vagy LTE kifejezés, a készüléked 4G-képes.
Amennyiben itt bármelyik pontban megjelenik az 5G kifejezés, a készüléked 5G-képes.
Kérjük ebben az esetben használd a legjobb, azaz a 4G-t vagy 5G-t tartalmazó beállítást!

Amennyiben nem jelenik meg a 4G vagy LTE kifejezés, akkor a készüléked 3G vagy 2G hálózatokat tud csak kezelni. Ez esetben javasoljuk, hogy válts 4G vagy 5G-képes készülékre!

Részletes információt itt találsz a készülékek beállításáról.

Tekintsd meg 4G és 5G-képes készülékajánlatainkat!

Lakossági előfizető vagy?

Válassz 4G és 5G-képes készülékeink közül és szerezz felejthetetlen élményeket!

Megnézem

Üzleti előfizető vagy?

Válassz 4G és 5G képes készülékeink közül és lépj egy magasabb szintre vállalkozásoddal!

Megnézem

2. Ki van kapcsolva a telefonodon a 4G vagy 5G?

A mobilinternetezés élményét nagyban befolyásolják a mobilkészüléked beállításai. Érdemes ellenőrizned telefonod hálózati beállítását, hiszen lehet, hogy emiatt nem éred el a 4G vagy 5G hálózatot.

Ezt készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon jutsz el a beállításokhoz:

Ezt változtasd olyanra, amelyben a 4G vagy LTE, illetve az 5G szerepel pl. 4G/3G/2G vagy LTE/3G/2G, illetve 5G-képes készülék esetében 5G/4G/3G/2G.

A beállítások módosítása lakossági és üzleti ügyfelek esetében azonos!

3G_M17-4g-settings.jpg

4G és 5G készülékek beállítása

További készülék beállítások a 4G és 5G hálózathoz kapcsolódóan.

3. Régi típusú SIM-kártyád van?

Hiába van 4G-s vagy 5G-s készüléked, ha esetleg régi típusú, nem megfelelő SIM-kártyát használsz, akkor nem éred el a 4G vagy 5G hálózatot. Segítünk SIM-kártyád díjmentes cseréjében!

Telefonszámod megadásával ellenőrizd, hogy szükséged van-e SIM cserére!

Amennyiben szükséges, díjmentesen igényelhetsz is egy új, 4G és 5G-képes SIM-kártyát online, sorban állás nélkül, futáros házhozszállítással! Ezt lakossági és üzleti ügyfélként egyaránt megteheted. A SIM-kártya cseréjével hívószámod nem változik meg!

Fontos!

Az alábbi űrlap cím mezőjébe azt a címet írd, amelyre el tudjuk neked küldeni az új SIM-kártyát, ha szükséges nálad a csere!
A SIM-kártya cseréje előtt gondoskodj a régi SIM-kártyán tárolt adatok mentéséről, ellenkező esetben a rajta tárolt adatok, képek, egyéb tartalmak elvesznek!

Ellenőrizd, hogy régi vagy már 4G és 5G képes SIM-kártyád van-e!

Mobiltelefonszám

Kérjük, add meg a telefonszámodat!

A telefonszám hibás, kérjük javítsd!

24 órán belül legfeljebb 3 jelszó igényelhető a megadott telefonszámhoz.

Több telefonszám nem adható meg!

24 órán belül 3-szor kérhetsz jelszót!

Kérjük várj egy percet, mielőtt új jelszót igényelnél!

SMS küldés sikertelen volt, kérjük próbáld meg a regisztrációt később!

Kommunikációs hiba történt!

A jelszót elküldtük.

Úgy látjuk, hogy SIM-kártyád már 4G-képes, így cserére nincsen szükséged :)Ez a telefonszám már nem regisztrálható!SIM-kártyád régi, cserélendő! Írd be az SMS-ben kapott jelszót és add meg a címedet!

SMS-ben kapott jelszó
Új jelszót kérek, mert nem kaptam meg az SMS üzenetet

Kérjük, írd be az SMS-ben kapott jelszót!

A jelszó formátuma hibás, kérjük javítsd!

A megadott jelszó érvénytelen!

A megadott jelszó érvényessége lejárt, kérj újat!

Add meg a szállítási címed!

Név

Jogi személy esetén a SIM kártyát átvevő magánszemélyt szükséges megadni.

Kérjük, add meg a vezeték és keresztneved is!

Kérjük, add meg a vezetékneved!

A vezetéknév nem tartalmazhat számot!

A vezetéknév nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg a keresztneved!

A keresztnév nem tartalmazhat számot!

A keresztnév nem lehet hosszabb 64 karakternél!

A megjegyzés nem lehet hosszabb 1000 karakternél!

Cím

Olyan címet adj meg, ahol hétköznap, munkaidőben elérhető vagy!

Kérjük, add meg az irányítószámot és települést is!

Kérjük, add meg az irányítószámot!

Az irányítószám hibás, kérjük javítsd!

Az irányítószám hibás, kérjük javítsd!

Kérjük, add meg a települést!

A település neve nem tartalmazhat számot!

A település neve nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg az utcát!

Az utca neve nem lehet hosszabb 64 karakternél!

Kérjük, add meg a házszámot!

A házszám nem lehet hosszabb 8 karakternél!

Kérjük, add meg a helyrajzi számot!

A helyrajzi szám hibás, kérjük javítsd!

A helyrajzi szám nem lehet hosszabb 64 karakternél!

E-mail cím

Sikertelen megrendelés

Az igénylés feldolgozása közben hiba történt, kérjük, próbáld meg később!

Sikeres megrendelés

Regisztrációd megérkezett hozzánk, futárunk pár napon belül kézbesíti számodra az új SIM kártyádat! Ha a mostani SIM kártyádon tárolsz névjegyeket, érdemes lehet ezek átmásolásáról gondoskodnod, mielőtt használatba veszed új kártyádat. Ehhez ezen a linken találsz segítséget.



SIM-kártya cserével kapcsolatos részletes leírást az alábbi linken találsz!

3G_M17-mobiltudos.png

Elakadtál?

Mobiltudósaink mindig készséggel segítenek neked, keresd őket!

Mit tapasztalhatsz, ha 3G-s hálózaton használod a mobilinternetet 4G vagy 5G hálózat helyett?

3G_ikon_01.svg

Az oldalak, videók, zenék lassabban töltődnek be.

3G_ikon_02.svg

Kevesebb helyen tudsz mobilinternetezni, mint a 4G és 5G esetében.

Ismerd meg a 4G hálózatot
3G_ikon_03.svg

Nem tudod igénybe venni a kizárólag 4G hálózaton elérhető kiváló minőségű VoLTE hangszolgáltatást.

Elindítottuk 5G szolgáltatásunkat!

Az 5G a jövő hálózata, amely átalakítja az életünket.

3G_M17-lefedettseg.png

Hálózati lefedettségi térkép

Itt ellenőrizheted, hogy lakóhelyeden milyen lefedettséget tudunk biztosítani.