
A Telekom folyamatosan fejleszti mobilhálózatát, ennek során előnyben részesíti azokat a korszerűbb mobiltechnológiákat, amelyek az ügyfelei számára még jobb élményt biztosítanak a mobiltelefonálás és mobilinternetezés során.
Ennek nyomán a Telekom újabb beruházásokat már nem tervez a 3G hálózatában, hálózat ésszerűsítési okok miatt pedig a 3G-vel lefedett szolgáltatási területének nagysága 2021. márciusától 1,3 %-kal csökken. Ez országszerte érintheti mindazon mobilinternetet használó ügyfeleinket, akik legfeljebb 3G-képes készüléket használnak, vagy régi típusú SIM-kártyával rendelkeznek, esetleg nem megfelelő hálózati beállítással használják a mobiltelefonjukat. A mobil hanghívásokat a változás nem érinti!
Készüléked 4G képességének ellenőrzéséhez görgess lentebb!
Előfordulhat, hogy készüléked nem mindig csatlakozik a 4G hálózatra!
Hálózati csatlakozás beállításaA 4G élményhez megfelelő, új típusú SIM-kártyával kell rendelkezned! Szükség esetén igényelj díjmentesen új SIM-kártyát!
SIM-kártya ellenőrzésAmennyiben 3G-s telefonnal rendelkezel, nem tudod igénybe venni a 4G hálózathoz tartozó
élményszerű sebességet és kevesebb helyen tudod használni mobiltelefonodat mobilinternetezésre.
Készüléked hálózat kezelési képességét készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon:
Amennyiben itt bármelyik pontban megjelenik a 4G vagy LTE kifejezés, a készüléked 4G képes. Kérjük ebben az esetben használd is azt a beállítást!
Amennyiben nem jelenik meg a 4G vagy LTE kifejezés, akkor a készüléked 3G vagy 2G hálózatokat tud csak kezelni. Ez esetben javasoljuk, hogy válts készüléket!
Részletes információt itt találsz a készülékek beállításáról.
A mobilinternetezés élményét nagyban befolyásolják a mobilkészüléked beállításai. Érdemes ellenőrizned telefonod hálózati beállítását, hogy nehogy e miatt ne érd el a 4G hálózatot.
Ezt készülékenként eltérő módon tudod ellenőrizni, de általában az alábbi módon jutsz el a beállításokhoz:
Ezt változtasd olyanra, amelyben a 4G vagy LTE szerepel pl. 4G/3G/2G vagy LTE/3G/2G. A beállítások módosítása lakossági és üzleti ügyfelek esetében azonos!
További készülék beállítások a 4G hálózathoz kapcsolódóan.
Hiába van 4G-s készüléked, ha esetleg régi típusú, nem megfelelő SIM-kártyát használsz, akkor nem éred el a 4G hálózatot. Segítünk SIM-kártyád díjmentes cseréjében!
Telefonszámod megadásával ellenőrizd, hogy szükséged van-e SIM cserére!
Amennyiben szükséges, díjmentesen igényelhetsz is egy új, 4G képes SIM-kártyát online, sorban állás nélkül, futáros házhozszállítással! Ezt lakossági és üzleti ügyfélként egyaránt megteheted. A SIM-kártya cseréjével hívószámod nem változik meg!
Az igénylés feldolgozása közben hiba történt, kérjük, próbáld meg később!
Regisztrációd megérkezett hozzánk, futárunk pár napon belül kézbesíti számodra az új SIM kártyádat! Ha a mostani SIM kártyádon tárolsz névjegyeket, érdemes lehet ezek átmásolásáról gondoskodnod, mielőtt használatba veszed új kártyádat. Ehhez ezen a linken találsz segítséget.
SIM-kártya cserével kapcsolatos részletes leírást az alábbi linken találsz!
Mobiltudósaink mindig készséggel segítenek neked, keresd őket!
Az oldalak, videók, zenék lassabban töltődnek be.
Kevesebb helyen tudsz mobilinternetezni, mint a 4G esetében.
Ismerd meg a 4G hálózatotNem tudod igénybe venni a kizárólag 4G hálózaton elérhető kiváló minőségű VoLTE hangszolgáltatást.
Itt ellenőrizheted, hogy lakóhelyeden milyen lefedettséget tudunk biztosítani.