Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Több szolgáltatás összevonásával, most nagyobb kedvezményeket kaphatsz, rugalmasabban.

Szolgáltatásaid után járó kedvezményeket összevonhatod, amit egy vagy több készülékre is felhasználhatsz.

Akár fél évente kedvezményes készülékhez juthatsz, új hűség vállalásával.*

Kamatmentes részletre is vásárolhatsz, 22 hónapos futamidővel.

Mitől függ a készülékkedvezmény mértéke?

MAGASABB DÍJÚ CSOMAG

A szolgáltatások értéke (költési szint) meghatározza a kedvezmény mértékét, melyet egy vagy több készülékre is felhasználhatsz egyidejűleg.

TÖBB SZOLGÁLTATÁS

Minél több otthoni és mobil-szolgáltatásod van nálunk, annál nagyobb a kedvezmény.**

HŰSÉGCSOPORT 

Ha több szolgáltatásodra vállalsz egyben 2 év hűséget, magasabb a készülékkedvezmény mértéke.

Neked ajánlott készülékeink

összes készülék ›