Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

Domino egyenleg visszafizetés

Milyen esetben lehet visszaigényelni a megszűnt Domino előfizetés egyenlegét?

A Domino előfizetéseden megmaradt, fel nem használt egyenleg összegét vissza tudod igényelni, ha

  • a Domino szerződésed feltöltés hiányában szűnt meg,
  • és a megszűnéstől az igénylésed benyújtásáig számítva még nem telt el 1 év.

Amennyiben Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta kevesebb, mint 90 nap telt el (hívószám lekötési idő), akkor előfizetésed még nem szűnt meg. Töltsd fel előfizetésed egyenlegét, ezzel előfizetésed újra aktiválódik! Korábbról fennmaradt egyenleged az új feltöltés összegéhez hozzáadódik, azt felhasználhatod.

Az igény rögzítéséhez szükség van egy olyan bankszámlaszám megadására, amely a neveden van, mert az összeg visszatérítése jelenleg kizárólag bankszámlaszámra való utalással történik.

Ki és hol igényelheti vissza az egyenleget?

Az igénylést valamelyik Telekom üzletben személyesen kezdeményezheted.

Felhívjuk figyelmed, hogy csak Telekom üzletekben tudod az igényed jelezni, Telekom Partner üzleteinkben nem. A hozzád legközelebb eső üzlet címét az Üzletkereső oldalon nézheted meg „Telekom üzlet” megjelölés alatt.

Kérjük, hogy hozd magaddal a személyazonosságodat igazoló dokumentumokat:

  • magánszemély esetén ez lehet személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély
  • gazdálkodó és egyéb szervezetek esetében cégbírósági végzés, adóigazgatási szám, aláírási címpéldány, és a szervezet nevében eljáró magánszemélynek rendelkeznie kell a személyazonosságot igazoló okmánnyal (személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély), lakcímet igazoló hatósági igazolvány. Meghatalmazás meghatalmazott esetén.

Amennyiben rendelkezésedre áll a megszűnt szerződéshez tartozó Domino SIM-kártyád, Előfizetői - vagy Felhasználói szerződésed, illetve feltöltési bizonylataid, akkor ezeket is hozd magaddal!