A Domino előfizetéseden megmaradt, fel nem használt egyenleg összegét vissza tudod igényelni, ha
Amennyiben Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta kevesebb, mint 90 nap telt el (hívószám lekötési idő), akkor előfizetésed még nem szűnt meg. Töltsd fel előfizetésed egyenlegét, ezzel előfizetésed újra aktiválódik! Korábbról fennmaradt egyenleged az új feltöltés összegéhez hozzáadódik, azt felhasználhatod.
Az igény rögzítéséhez szükség van egy olyan bankszámlaszám megadására, amely a neveden van, mert az összeg visszatérítése jelenleg kizárólag bankszámlaszámra való utalással történik.
Az igénylést a felületen a Domino előfizető kezdeményezheti. Amennyiben nem előfizetőként, hanem felhasználóként veszed igénybe a szolgáltatást, igényed valamelyik Telekom üzletben személyesen kell jelezned.
Felhívjuk figyelmed, hogy csak Telekom üzletekben tudod az igényed jelezni, Telekom Partner üzleteinkben nem.1
Kérjük, hogy hozd magaddal
Továbbá kérjük, hogy előzetesen egyeztess az előfizetővel arra vonatkozóan, hogy te jársz el a használatodban lévő Domino SIM-kártya megszűnésekor fennmaradó egyenleg visszaigénylése során.
A sikeres visszaigényléshez a következő adatok pontos megadása szükséges:
A visszaigényelhető egyenlegről nem tudunk információt adni a felületen, annak összegéről csak az utaláskor értesülsz.
Amennyiben a megadott adatok egyeznek a nyilvántartásunkban szereplőkkel, és van visszafizethető egyenleg, akkor 30 napon belül utaljuk az összeget az általad megadott bankszámlaszámra.
Amennyiben az jelenik meg a felületen, hogy a megadott adatok nem egyeznek a nyilvántartásunkban szereplőkkel, annak több oka lehet:
Kérjük, hogy először ellenőrizd, hogy helyesen töltötted-e ki az űrlapot! Amennyiben a cím nem egyezik, az nem lehet oka a sikertelen rögzítésnek. Ha továbbra sem egyeznek az adatok, kérjük, hogy keresd fel személyes adategyeztetés céljából Telekom üzleteink egyikét.1
Kérjük, hogy hozd magaddal a személyazonosságodat igazoló okmányokat:
Amennyiben rendelkezésedre áll a megszűnt szerződéshez tartozó Domino
SIM-kártyád, Előfizetői - vagy Felhasználói szerződésed, illetve feltöltési
bizonylataid, akkor ezeket is hozd magaddal!
1) A hozzád legközelebb eső üzlet címét az Üzletkereső
oldalon nézheted meg. „Telekom üzlet” megjelölés alatt találod azokat
az üzleteket, amelyekben jelezheted igényed, a „Telekom Partner” megnevezésűekben ezt nem tudod megtenni.