A mobil-előfizetésedet érintő fontos tájékoztató és teendők!

Az általad használt mobil-előfizetéssel kapcsolatban fontos információkat olvashatsz ezen az oldalon, és teendő is lesz az előfizetéseddel legkésőbb 2024. szeptember 15-ig! Amennyiben a lentebbi teendőt figyelmen kívül hagyod, mobil-előfizetésed 2024. szeptember 16-án megszűnik, hívószámodat nem használhatod tovább. Ha nem te vagy az előfizetés számlafizetője, mindenképpen értesítsd őt, és küldjed el neki ennek a weboldalnak az elérhetőségét.

Milyen teendők lesznek az előfizetéssel?

Az előfizetés számlafizetőjének az alábbi teendői lesznek 2024. szeptember 15-ig:

  • az előfizetést a számlafizető nevére kell átírni, azaz ezentúl ő lesz az előfizető is
  • amennyiben nem a GRUNDFOS cégcsoport egyik cégénél dolgozik az előfizetés számlafizetője, akkor a díjcsomagot is módosítani kell

Miért kell a számlafizető nevére írni az előfizetést?

Az általad használt mobil-előfizetés előfizetője jelenleg a GRUNDFOS Magyarország Gyártó Kft. A számlákat viszont te vagy családtagod, ismerősöd fizeti, aki jelenleg az előfizetés számlafizetője.
A GRUNDFOS Magyarország Gyártó Kft. a jövőben nem lehet előfizető, mert lemondott az előfizetésről. Ezért a jelenlegi számlafizető nevére kell átírnunk azt legkésőbb 2024. szeptember 15-ig.
Az átírást követően a jelenlegi számlafizető lesz az előfizető is.

A díjcsomagot is módosítani kell? Mire módosítható?

Két lehetőség közül lehet választani:

  • Első lehetőség: a cégcsoport egyik vállalatánál dolgozik a számlafizető
    Ebben az esetben a díjcsomagot nem kell módosítani. Fontos, hogy ehhez szükség lesz az alábbi cégek egyike által készített jogosultság igazolásra, amit az előfizető módosításkor kell majd bemutatni.
    Ez az igazolás akkor érvényes, ha nem régebbi 30 napnál, és rajta vannak:
    • a kiállításra jogosult adatai és aláírása
    • a cég pecsétje
    • a számlafizető adatai és aláírása

Igazolásra jogosult cégek:

GRUNDFOS Magyarország Gyártó Kft.
GRUNDFOS South East Europe Kft.
Grundfos Shared Services Kft.

  • Második lehetőség: nem a fent felsorolt cégek egyikénél dolgozik a számlafizető.
    Amennyiben nincs jogosultság igazolás a fenti 3 cég egyikétől, akkor jelenlegi díjcsomagot publikus lakossági díjcsomagra kell váltani az előfizető módosításakor.

Havi díjas mobil díjcsomagjainkat itt nézheted meg

Ki végezheti el a módosítást?

A mobil-előfizetés jelenlegi számlafizetője végezheti el, az ő nevére kerül majd az előfizetés. Fontos, ha nem te vagy a számlafizető, mindenképpen értesítsd őt, és küldjed el neki ennek a weboldalnak az elérhetőségét.

Meddig kell módosítani az előfizetőt és a díjcsomagot?

Legkésőbb 2024. szeptember 15-ig.

Hol lehet módosítani az előfizetőt és a díjcsomagot?

Személyesen a Telekom üzleteiben. Kérünk, keresd meg a számodra legkönnyebben elérhető üzletünket. Javasoljuk, előzetesen foglalj időpontot, hogy gyorsabban kiszolgálhassunk.

Üzletkereső és időpontfoglalás

Mit kell vinni a módosításhoz?

Személyazonosság igazolásához:

Az előfizetés számlafizetője feltétlenül vigye magával azokat a dokumentumokat, amivel a személyazonosságát igazolhatja.

személyi igazolvány + lakcímkártya
vagy
útlevél + lakcímkártya

Jogosultság igazolásához:

Az alábbi cégek egyikének jogosultság igazolását (30 napnál nem régebbit):

  • GRUNDFOS Magyarország Gyártó Kft.
  • GRUNDFOS South East Europe Kft.
  • Grundfos Shared Services Kft.

Kell díjat fizetnem a módosításért?

Nem, az ilyenkor fizetendő díjat a Telekom elengedi, hogy az ne jelentsen plusz terhet.

Egyszerre is módosítható az előfizető és a díjcsomag?

Igen, amikor a számlafizető nevére kerül az előfizetés, a díjcsomagmódosítás is elvégezhető. Nem kell emiatt kétszer felkeresni üzletünket.

Mi történik, ha 2024. szeptember 15-ig nem kerül sor az előfizetés átírására?

Ebben az esetben az előfizetés 2024. szeptember 16-án megszűnik, a hívószámodat nem használhatod tovább, az elvész számodra. Nem fogsz tudni hívást indítani vagy fogadni, netezni, SMS-t küldeni vagy fogadni, stb.

Kérdések-válaszok