Tájékoztató a DuoNet szolgáltatás kivezetéséről

A Telekom szolgáltatásportfóliójának felülvizsgálata során 2024. október 1-től kivezeti a DuoNet szolgáltatást, ami helyett régóta elérhető, korszerűbb MultiSIM szolgáltatását kínálja fel.

Mi változik?

A mobil-előfizetésedhez tartozik DuoNet SIM is, amivel a mobilnetszolgáltatást oszthatod meg több eszköz között. A DuoNet kivezetésével, 2024. október 1-től a DuoNet SIM-kártyád nem működik majd.

Mivel válthatom ki a DuoNet SIM-kártyámat?

A net megosztásához szükséged lesz egy MultiSIM-re. Erre cserélheted ki a DuoNet SIM-edet, így továbbra is több eszközben használhatod a mobilnetedet.

MultiSIM-ből két változat érhető el:

  • okosóra verzió, 990 Ft/hó: ezt az eSIM-es okosórákhoz javasoljuk, ennek sebessége korlátozott
  • laptop/tablet verzió, 2990 Ft/hó: ezt egyéb eszközökben, tabletekben, laptopok modemjeiben, riasztókban stb. használhatod

A fenti havi díjak egyes díjcsomagok esetén eltérhetnek.

Mi a különbség a DuoNet és a MultiSIM között?

DuoNet, amit jelenleg használsz

A DuoNet SIM-mel csak az előfizetésed mobilnet egyenlegét oszthatod meg másik eszközzel. A DuoNet SIM kizárólag mobilinternetezésre használható. Az előfizetésed hívószámára érkező hívások és SMS-ek nem érkeznek meg a DuoNet SIM-re.

MultiSIM, amit igényelhetsz

A MultiSIM-mel szintén megoszthatod az előfizetésed mobilnet egyenlegét. A legfontosabb különbség, hogy a hívószámodra érkező hívások és üzenetek, pl. RCS vagy iMessage is megérkeznek majd a mellék SIM-ekre. Azaz, ha olyan eszközben használod a jelenlegi DuoNet SIM-et, amihez más is hozzáfér, pl. családtagod, akkor a MultiSIM-re váltás után eszköztől függően akár ők is láthatják majd a hívásaidat és esetleg üzeneteidet.

Ez a tulajdonság előny lehet okosóra esetén, vagy akkor, ha szeretnéd a hívásaidat, SMS-eidet több eszköz között megosztani.

Mi a teendőm?

Ha nincs szükséged a DuoNet SIM-re, akkor nincs teendőd. 2024. október 1-től a DuoNet SIM-ed megszűnik.

Ha szeretnéd továbbra is több eszköz között megosztani a mobilnetedet, akkor a DuoNet MultiSIM-re cseréje kapcsán

kérheted a 1414-es számon elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk segítségét

vagy

keresd fel egyik üzletünket, ahol munkatársaink segítenek neked. Javasoljuk, foglalj időpontot, hogy gyorsabban kiszolgálhassunk.
Üzletkereső

A módosítást október 1-je előtt is elvégezheted.