Tájékoztató a DuoNet szolgáltatás kivezetéséről
A Telekom szolgáltatásportfóliójának felülvizsgálata során 2024. október 1-től kivezeti a DuoNet szolgáltatást, ami helyett régóta elérhető, korszerűbb MultiSIM szolgáltatását kínálja fel.
Mi változik?
A mobil-előfizetésedhez tartozik DuoNet SIM is, amivel a mobilnetszolgáltatást oszthatod meg több eszköz között. A DuoNet kivezetésével, 2024. október 1-től a DuoNet SIM-kártyád nem működik majd.
Mivel válthatom ki a DuoNet SIM-kártyámat?
A net megosztásához szükséged lesz egy MultiSIM-re. Erre cserélheted ki a DuoNet SIM-edet, így továbbra is több eszközben használhatod a mobilnetedet.
MultiSIM-ből két változat érhető el:
- okosóra verzió, 990 Ft/hó: ezt az eSIM-es okosórákhoz javasoljuk, ennek sebessége korlátozott
- laptop/tablet verzió, 2990 Ft/hó: ezt egyéb eszközökben, tabletekben, laptopok modemjeiben, riasztókban stb. használhatod
A fenti havi díjak egyes díjcsomagok esetén eltérhetnek.
Mi a különbség a DuoNet és a MultiSIM között?
DuoNet, amit jelenleg használsz
A DuoNet SIM-mel csak az előfizetésed mobilnet egyenlegét oszthatod meg másik eszközzel. A DuoNet SIM kizárólag mobilinternetezésre használható. Az előfizetésed hívószámára érkező hívások és SMS-ek nem érkeznek meg a DuoNet SIM-re.
MultiSIM, amit igényelhetsz
A MultiSIM-mel szintén megoszthatod az előfizetésed mobilnet egyenlegét. A legfontosabb különbség, hogy a hívószámodra érkező hívások és üzenetek, pl. RCS vagy iMessage is megérkeznek majd a mellék SIM-ekre. Azaz, ha olyan eszközben használod a jelenlegi DuoNet SIM-et, amihez más is hozzáfér, pl. családtagod, akkor a MultiSIM-re váltás után eszköztől függően akár ők is láthatják majd a hívásaidat és esetleg üzeneteidet.
Ez a tulajdonság előny lehet okosóra esetén, vagy akkor, ha szeretnéd a hívásaidat, SMS-eidet több eszköz között megosztani.
Mi a teendőm?
Ha nincs szükséged a DuoNet SIM-re, akkor nincs teendőd. 2024. október 1-től a DuoNet SIM-ed megszűnik.
Ha szeretnéd továbbra is több eszköz között megosztani a mobilnetedet, akkor a DuoNet MultiSIM-re cseréje kapcsán
kérheted a 1414-es számon elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk segítségét
vagy
keresd fel egyik üzletünket, ahol munkatársaink segítenek neked. Javasoljuk, foglalj időpontot, hogy gyorsabban kiszolgálhassunk.
Üzletkereső
A módosítást október 1-je előtt is elvégezheted.