Duonet SIM-edet MultiSIM-re váltjuk át július elején

Az Employee (dolgozói) mobil-előfizetésedhez DuoNet SIM is tartozik. A DuoNet szolgáltatás kivezetése miatt ezeket a plusz DuoNet SIM-eket 2024. július elején MultiSIM-re váltjuk át. Az automatikus módosítás több fontos változással jár majd, ezért mindenképpen olvasd el a lenti tájékoztatónkat.

Mi változik?

Az Employee (dolgozói) előfizetésedhez tartozó DuoNet SIM-et vagy SIM-eket váltjuk át korlátlan sávszélességű laptop/tablet típusú MultiSIM-re július elején.

Mi a különbség a DuoNet és a MultiSIM között?

DuoNet, amit jelenleg használsz

A DuoNet SIM-mel az Employee előfizetésed mobilnet egyenlegét oszthatod meg másik eszközzel. A DuoNet SIM csak mobilinternetezésre használható. Az Employee hívószámodra érkező hívások és SMS-ek nem érkeznek meg a DuoNet SIM-re.

MultiSIM, amire váltjuk a DuoNet SIM-et

A MultiSIM-mel szintén megoszthatod az Employee előfizetésed mobilnet egyenlegét. A legfontosabb különbség, hogy a dolgozói hívószámodra érkező hívások és üzenetek, pl. RCS vagy iMessage is megérkeznek majd a mellék SIM-ekre. Azaz, ha olyan eszközben használod a jelenlegi DuoNet SIM-et, amihez más is hozzáfér, pl. családtagod, akkor a MultiSIM-re váltás után eszköztől függően akár ők is láthatják majd a hívásaidat és esetleg üzeneteidet.

Ez a tulajdonság előny lehet okosóra esetén, vagy akkor, ha szeretnéd a hívásaidat, SMS-eidet több eszköz között megosztani.

Fontos, erre figyelj!

Figyelj arra, hogy ha a jelenlegi DuoNet SIM-edet olyan eszközben használod, ami nem kezeli a bejövő hívásokat, előfordulhat, hogy az Employee előfizetésed is elérhetetlenné válik. Pl. régebbi riasztó, hívás nélküli tablet, tracker, modem esetén.

Kell majd bármilyen díjat fizetnem?

Nem. A DuoNet eddig is díjmentes volt, és a MultiSIM is díjmentes lesz az Employee előfizetésed esetén.

Mikor változik a DuoNet SIM-em?

Július 2-án kezdjük a váltást, és pár napot vehet igénybe az összes DuoNet SIM módosítása. Amikor befejeztük a módosítást, minden érintettnek SMS-t küldünk az Employee (dolgozói) hívószámára.

Mit tegyek, ha nem szeretném az új MultiSIM-et?

Ha úgy döntesz, hogy az új MultiSIM nem felel meg az igényeidnek, akkor két lehetőséged van:

  • az automatikus módosítás előtt, július 1-jéig lemondhatod a DuoNet SIM-edet a Telekom egyik üzletében
  • a módosítás után a MultiSIM-edet is lemondhatod, szintén a Telekom egyik üzletében

A lemondáshoz vidd magaddal a személyazonosító okmányaidat (pl. személyi és lakcímkártya), valamint a céges belépőkártyádat is.

Probléma esetén keresheted a Munkatársi csoportot is.

Van teendőm a módosítás kapcsán?

Alapvetően nincs. A DuoNet SIM-ről MultiSIM-re váltást elvégezzük. Probléma esetén kapcsold ki és indítsd újra azt az eszközt, amiben a DuoNet SIM-ed volt. Az automatikus váltás miatt a DuoNethez rendelt technikai hívószámod megmarad, ha azt adtad meg esetleg más szolgáltatónál, pl. Gmail, bank, akkor azzal sem lesz teendőd.