Milyen teendők lesznek az előfizetéssel?
Az alábbi teendői lesznek az előfizetés jelenlegi számlafizetőjének 2024. április 30-ig:
- az előfizetést a számlafizető nevére kell átírni, azaz ezentúl ő lesz az előfizető is
- amennyiben nem a Sanofi-Aventis Zrt-nél dolgozik az előfizetés számlafizetője, akkor a díjcsomagot is módosítani kell
Miért kell a számlafizető nevére írni az előfizetést?
Az általad használt mobil-előfizetés előfizetője jelenleg a Sanofi-Aventis Zrt. A számlákat viszont te vagy családtagod, ismerősöd fizeti, aki jelenleg az előfizetés számlafizetője.
A Sanofi-Aventis Zrt. a jövőben nem lehet előfizető, mert lemondott az előfizetésről. Ezért a jelenlegi számlafizető nevére kell átírnunk azt legkésőbb 2024. április 30-ig. Az átírást követően a jelenlegi számlafizető lesz az előfizető is.
Miért kell díjcsomagot módosítani? Mire módosítható?
3 lehetőség közül lehet választani:
- A Sanofi-Aventis Zrt-nél dolgozik a számlafizető: Nem szükséges módosítani a díjcsomagot. Fontos, hogy ehhez szükség lesz a Sanofi-Aventis Zrt. által aláírt és lepecsételt, a számlafizető nevére szóló jogosultság igazolásra, amit az előfizető módosításkor kell majd bemutatni.
- A cégcsoport másik vállalatánál dolgozik a számlafizető: Amennyiben a számlafizető a cégcsoportban, az alábbi cégek egyikénél dolgozik, az adott cégtől hozott igazolással másik kedvezményes lakossági flottás díjcsomagra válthat. A díjcsomagok részleteit kollégáink ismertetik majd az üzletben.
CHINOIN Zrt.
Opella Healthcare Hungary Kft.
Opella Healthcare Commercial Kft.
EUROAPI Hungary Kft. - Nem a Sanofi-Aventis Zrt-nél vagy a cégcsoport másik vállalatánál dolgozik a számlafizető: ha nincs jogosultság igazolásod a fenti cégek egyikétől, akkor jelenlegi díjcsomagodat publikus lakossági díjcsomagra válhatod.