A mobil-előfizetésedet érintő fontos tájékoztató és teendők!

Az általad használt mobil-előfizetéssel kapcsolatban fontos információkat olvashatsz ezen az oldalon, és teendőd is lesz az előfizetéseddel legkésőbb 2024. április 30-ig! Amennyiben a lentebbi teendőt figyelmen kívül hagyod, mobil-előfizetésed 2024. május 3-ig megszűnik, hívószámodat nem használhatod tovább. Kérünk, emiatt mindenképpen olvasd el az alábbi tájékoztatónkat.

Milyen teendők lesznek az előfizetéssel?

Az alábbi teendői lesznek az előfizetés jelenlegi számlafizetőjének 2024. április 30-ig:

  • az előfizetést a számlafizető nevére kell átírni, azaz ezentúl ő lesz az előfizető is
  • amennyiben nem a Sanofi-Aventis Zrt-nél dolgozik az előfizetés számlafizetője, akkor a díjcsomagot is módosítani kell

Miért kell a számlafizető nevére írni az előfizetést?

Az általad használt mobil-előfizetés előfizetője jelenleg a Sanofi-Aventis Zrt. A számlákat viszont te vagy családtagod, ismerősöd fizeti, aki jelenleg az előfizetés számlafizetője.
A Sanofi-Aventis Zrt. a jövőben nem lehet előfizető, mert lemondott az előfizetésről. Ezért a jelenlegi számlafizető nevére kell átírnunk azt legkésőbb 2024. április 30-ig.
Az átírást követően a jelenlegi számlafizető lesz az előfizető is.

Miért kell díjcsomagot módosítani? Mire módosítható?

3 lehetőség közül lehet választani:

  1. A Sanofi-Aventis Zrt-nél dolgozik a számlafizető: Nem szükséges módosítani a díjcsomagot. Fontos, hogy ehhez szükség lesz a Sanofi-Aventis Zrt. által aláírt és lepecsételt, a számlafizető nevére szóló jogosultság igazolásra, amit az előfizető módosításkor kell majd bemutatni.
  2. A cégcsoport másik vállalatánál dolgozik a számlafizető: Amennyiben a számlafizető a cégcsoportban, az alábbi cégek egyikénél dolgozik, az adott cégtől hozott igazolással másik kedvezményes lakossági flottás díjcsomagra válthat. A díjcsomagok részleteit kollégáink ismertetik majd az üzletben.
    CHINOIN Zrt.
    Opella Healthcare Hungary Kft.
    Opella Healthcare Commercial Kft.
    EUROAPI Hungary Kft.
  3. Nem a Sanofi-Aventis Zrt-nél vagy a cégcsoport másik vállalatánál dolgozik a számlafizető: ha nincs jogosultság igazolásod a fenti cégek egyikétől, akkor jelenlegi díjcsomagodat publikus lakossági díjcsomagra válhatod.

Havi díjas mobil díjcsomagjainkat itt nézheted meg

Ki végezheti el a módosítást?

A mobil-előfizetés jelenlegi számlafizetője végezheti el, az ő nevére kerül majd az előfizetés. Fontos, ha nem te vagy a számlafizető, mindenképpen értesítsd őt, és küldjed el neki ennek a weboldalnak az elérhetőségét.

Meddig kell módosítani az előfizetőt és a díjcsomagot?

Legkésőbb 2024. április 30-ig.

Hol lehet módosítani az előfizetőt és a díjcsomagot?

Személyesen a Telekom üzleteiben. Kérünk, keresd meg a számodra legkönnyebben elérhető üzletünket. Javasoljuk, előzetesen foglalj időpontot, így gyorsabban kiszolgálhatunk.

Üzletkereső és időpontfoglalás

Mit kell vinni a módosításhoz?

Személyazonosság igazolásához:

Az előfizetés számlafizetője feltétlenül vigye magával azokat a dokumentumokat, amivel a személyazonosságát igazolhatja.

személyi igazolvány + lakcímkártya
vagy
útlevél + lakcímkártya

Jogosultság igazolásához:

Az alábbi cégek egyikének jogosultság igazolását (30 napnál nem régebbit):

CHINOIN Zrt.

Opella Healthcare Hungary Kft.

Opella Healthcare Commercial Kft.

Sanofi-Aventis Zrt.

EUROAPI Hungary Kft.

Kell díjat fizetnem a módosításért?

Nem, az ilyenkor fizetendő díjat a Telekom elengedi, hogy az ne jelentsen plusz terhet.

Egyszerre is módosítható az előfizető és a díjcsomag?

Igen, amikor a számlafizető nevére kerül az előfizetés, a díjcsomagmódosítás is elvégezhető. Nem kell emiatt kétszer felkeresni üzletünket.

Mi történik, 2024. április 30-ig nem kerül sor az előfizetés átírására?

Ebben az esetben az előfizetés 2024. május 3-ig megszűnik, a hívószámodat nem használhatod tovább, az elvész számodra. Nem fogsz tudni hívást indítani vagy fogadni, netezni, SMS-t küldeni vagy fogadni stb.

Kérdések-válaszok