Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Telefon kényelmi szolgáltatások

Hívásátirányítás

Hívásaid nem vesznek el az éterben! Irányítasd át őket tetszés szerinti telefonszámra, ha épp nem érsz rá, nem vagy otthon, nincs időd, vagy mással beszélsz.

  • Hívásátirányítás feltétel nélkül
  • Hívásátirányítás foglaltság esetén
  • Hívásátirányítás „nem felel” esetén

Hívásátirányítás feltétel nélkül

Szolgáltatás igénybevétele:

Bekapcsolás: * 2 1 * telefonszám #

Kikapcsolás: # 2 1 #

Szolgáltatás díjazása:

81,28 Ft/hó

Hívásátirányítás foglaltság esetén

Szolgáltatás igénybevétele:

Bekapcsolás: * 6 7 * telefonszám #

Kikapcsolás: # 6 7 #

Szolgáltatás díjazása:

81,28 Ft/hó

Hívásátirányítás „nem felel” esetén

Szolgáltatás igénybevétele:

Bekapcsolás: * 6 1 * telefonszám #

Kikapcsolás: # 6 1 #

Szolgáltatás díjazása:

81,28 Ft/hó

A telefonszámnál azt a számot kell megadni, ahová az átirányítást kéri (távhívásnál 06-ot és a körzetszámot is).