Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Telefon kényelmi szolgáltatások

Híváskorlátozás

Akár azt is meghatározhatod, hogy telefonodról milyen irányokba lehet hívást indítani. A hívások jelszavas vagy tartós korlátozásával elkerülheted, hogy az általad nem választott irányokba indított beszélgetések növeljék havi számládat.

Híváskorlátozás jelszóval

Szolgáltatás igénybevétele:

Bekapcsolás: * 34 * jelszó (4 számjegy)* a korlátozás típusa (2 számjegy) #

Kikapcsolás: # 34* jelszó #

Szolgáltatás díjazása:

304,80 Ft/hó

Szolgáltatás díjazása ISDN2 csatlakozás esetén:

1092,20 Ft/hó

Híváskorlátozás tartós

A szolgáltatás díjazása

1600 Ft

Híváskorlátozás jelszóval esetén a korlátozás beprogramozása és törlése a hívószámhoz rendelt egyéni jelszó ismeretében lehetséges. A jelszó 4 számjegyű.