Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Telefon kényelmi szolgáltatások

Hívásvárakoztatás otthoni telefonhoz

A szolgáltatás segítségével a foglalt telefonszám előfizetője a beszélgetés alatt hangjelzést kap arról, hogy egy hívó éppen hívja a számát.

Szolgáltatás igénybevétele:

Bekapcsolás: * 4 3 #
Kikapcsolás: # 4 3 #

Szolgáltatás díjazása:

81,28 Ft/hó

A hívott előfizető a következő lehetőségek közül választhat:

  • a megfelelő jelzéssel tartásba téve a folyó beszélgetést, annak bontása nélkül fogadhatja az új hívást, majd a két hívóval felváltva beszélhet
  • a jelzést figyelmen kívül hagyva folytathatja az eredeti beszélgetést, a telefonkagylót letéve, az eredeti beszélgetést befejezve fogadhatja az új hívást