Változások az online ügyintézés folyamatában

2017. december 1-jétől megváltozik az online önkiszolgáló felületre történő belépés, illetve az egyes előfizetések Telekom fiókhoz kapcsolásának folyamata.

Ha továbbra is szeretnél belépni online önkiszolgáló felületünkre, kérjük, gondoskodj adataid frissítéséről!

Előfizetéseden aktív a jelszóvédelem szolgáltatásunk, ami azt jelenti, hogy továbbra is lehetőséged lesz tiltani, hogy jelszó nélkül, vagy SMS-ben kapott egyszer használatos jelszó ellenében bármilyen módosítást eszközöljenek adott havidíjas előfizetéseden az online ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazásunkban, illetve a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon. Ugyanakkor az előfizetésedhez megadott kapcsolattartói e-mail címre kiküldött egyszer használatos jelszóval engedélyezett lesz a belépés, illetve az előfizetés Telekom fiókhoz adása.

Annak érdekében, hogy – belépési szándék esetén, vagy Telekom fiókhoz rendelési folyamat során – biztosan neked küldjük el e-mailben az egyszer használatos jelszót, kérjük gondoskodj adataid frissítéséről.

Hol adhatom meg online ügyintézéshez szükséges telefonszámom, illetve e-mail címem?

A legegyszerűbben – belépés után – online ügyfélszolgálatunkon, a „Beállítások” menüpont „Jelszócsere és biztonságos kommunikáció” részében. De természetesen arra is van lehetőséged, hogy 1414 telefonszámunkon vagy üzleteinkben add meg elérhetőségeid.

Az alábbi lépések mentén tudod frissíteni adataidat:

Belépés

Kérjük, írd be mobil hívószámodat és az 5 jegyű jelszavadat!

Görgess az oldal közepére a „Jelszócsere és biztonságos kommunikáció” szekcióhoz.

Kattints az „E-mail cím” sorban a „Szerkesztem” gombra.

Az 5 jegyű jelszavad megadása után megadhatod, illetve módosíthatod az e-mail címed.

A „Módosítom” gombra kattintással frissülnek adataid és december 1-je után már erre az e-mail címre küldjük a belépéshez szükséges egyszer használatos jelszavadat.