Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

Kapcsolatfelvétel

Amennyiben kapcsolatfelvételkor mellékletet is szeretnél csatolni, kérjük, hogy az alábbi e-mail-címek egyikére küldd el a leveled és a csatolmányt:
- lakossági előfizetés esetén: ugyfelszolgalat@telekom.hu
- üzleti előfizetés esetén: uzleti@telekom.hu

Gyorsabb megoldás miatt kérjük, hogy chaten keress minket, ahol van lehetőséged csatolmány küldésre is.

Abban az esetben, ha az ugyfelszolgalat@telekom.hu címünkre magánelőfizetőként továbbítod a leveled, kérjük, hogy az alábbi űrlap 2-es pontjában felsorolt személyes adatokat is add meg részünkre. Ezáltal válaszlevelünket is elektronikus formában tudjuk majd eljuttatni az általad megjelölt e-mail-címre, az alábbi adatkezelési tájékoztató szerint.


Ha csatolmány nélküli üzenetet küldenél, a gyorsabb feldolgozás érdekében használd az alábbi űrlapot.

1. Miben segíthetünk
Ha üzleti előfizetőnk vagy, ide kattintva tudsz kapcsolatba lépni velünk.
Kérlek, válassz egy opciót!
Kérlek, válassz egy opciót!
Kérlek, válassz egy opciót!
A cím, ahol a megkereséshez kapcsolódó előfizetés található:
A irányítószám megadása kötelező! Az irányítószám helytelen!
A település megadása kötelező! Hibás mező formátum.
A mező kitöltése kötelező! Hibás mező formátum.
Házszám
Épület
Lépcsőház
Emelet
Ajtó
A mező kitöltése kötelező! Hibás mező formátum.
( Honnan tudhatom?)
Az MT ügyfélazonosító helytelen!
A mező kitöltése kötelező!
+36
Kérjük a telefonszám megadását! 7 számjegy megadását kérjük!
Kategóriák
Kérjük a főkategória kiválasztását!
Kérjük az alkategória kiválasztását
Kérjük az alkategória kiválasztását
Kérjük az alkategória kiválasztását
Kérjük az alkategória kiválasztását
Kérjük az alkategória kiválasztását
Kérjük az alkategória kiválasztását
Minél részletesebb a kérdés, probléma leírása, annál gyorsabban segíthetünk!
Miben segíthetünk?
2. személyes adatok megadása
¹ Papíralapú számla esetén a sorszám a fejlécben, a "Szolgáltató - Kibocsátó / Service provider" részben található meg. További segítség itt található. E-számla esetén a havi számla száma online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra bejelentkezve a Számlák menüpontban, az aktuális havi számlán található meg.
3. Elérhetőség megadása
A név megadása kötelező!
Kérjük az e-mail-cím megadását! Nem megfelelő e-mail-cím formátum!
Telefonszám megadása nem kötelező, de gyorsíthatja az ügyintézést. Munkatársaink telefonon csak akkor jelentkeznek, ha a konkrét ügy indokolja.

Köszönjük!

Célunk, hogy 3 napon belül válaszoljunk, de ez a beérkező levelek számától, és a kérdésed típusától is függ. Köszönjük türelmedet!