Telefonos Ügyfélszolgálat

Otthoni szolgáltatással kapcsolatos ügyintézéshez hívd a 1412-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat, hogy egyszerűen és gyorsan választ kapj kérdéseidre és elintézd aktuális ügyeidet!

Automata rendszerünk mindig rendelkezésedre áll

Telefonszámunkat a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatod, ha kérdésed, problémád vagy elintéznivalód akad. Ügyfélszolgálati számaink Magyarország területéről a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívhatók.

Az 1412-es telefonszám tárcsázását követően ügyfél-tájékoztató automatarendszerünk fogadja a hívásodat. A készülék nyomógombjainak segítségével kiválaszthatod a megfelelő menüpontot, ahol részletes tájékoztatást adunk a választott témával kapcsolatban.

Amennyiben bővebb felvilágosítást szeretnél vagy szolgáltatást megrendelni, az adott menüből ügyintézőnkhöz juthatsz el, aki készséggel áll rendelkezésedre.

Mi szükséges az ügyintézéshez?

Telefonos ügyintézéskor megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra van szükség.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon MT ügyfélazonosítód és az ehhez tartozó egyedi ügyfélszintű jelszavad megadásával azonosíthatod magad.

ico_atkoto_hangazonositas.png

Hangazonosítás

Nem kell emlékezned a jelszavadra, a hangodról is megismerünk!

Telefonos ügyfélszolgálatunk szolgáltatásai:

  • Termékek, szolgáltatások megrendelése
  • Számváltozás kérése
  • Új távbeszélőállomás-igény bejelentése
  • Áthelyezési igény bejelentése a Magyar Telekom területén
  • Egyszerű névváltozás kérése
  • Átírási igény bejelentése
  • Értesítési, számlázási cím változtatás
  • Számlával kapcsolatos ügyintézés