GYAKORI KÉRDÉSEK

  • Magenta 1
  • Számla
  • Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
  • Online készülék- és eszközvásárlás
  • EU roaming
  • Ügyintézés
  • Készülék és műszaki beállítások
  • Panaszkezelés: segítünk!

Leggyakoribb kérdések

Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba? Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba? Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm? Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat? Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat? Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket? Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni? Miért változtak bizonyos számla tételeim?
  • Nem találod, amit keresel? Kérdezd a fórumban vagy írj nekünk!