GoogleBot Indexoldal
-
Változik-e a telefon használata, ha analóg telefonról digitálisra váltok?
-
Mi történik, ha elérem az Egyedi értékhatárt?
-
Ha több eszközzel csatlakozom párhuzamosan az internetre, akkor eszközönként is elérhetem egyidejűleg az 1000 Mbit/s sebességet?
-
Hol érdeklődhetek a garanciális javításra leadott készülékem iránt?
-
Mi a 4G Hang funkció lényege?
-
Mit jelent az Egyedi értékhatár?
-
Mire van szükségem a 4G Hang használatához?
-
Hol rendelhetem meg a Magenta1 kedvezménycsomagot?
-
Amennyiben határozott idejű (hűségidős) szerződésem van, igénybe vehetem a Magenta 1 kedvezménycsomagot?
-
Miért szükséges a digitális kábeltévé-szolgáltatásra való áttérés?
-
Mi változik a közvetlen üzletszerzési-, piac- illetve közvéleménykutatási célú megkereshetőséget biztosító hozzájárulások kezelésének módjában? Mi a változás oka?
-
Miért kaptam SMS-t a Családi mobil opció csoportom rendezésével kapcsolatban?
-
Átírást követően megmaradhat a szerződéshez társított Magenta1 kedvezménycsomag?
-
Online is rendelhetek új előfizetést készülék nélkül, micro vagy nano SIM-kártyával?
-
A Gigaerős Net 1000/1000 előfizetéssel mindig a rendelkezésemre áll az 1000 Mbit/s sebesség?
-
Miért jó a Telekom fiók?
-
Hogyan tudom Családi mobil opció esetén az igénybevételi feltételeknek nem megfelelő, hibás csoportot javítani?
-
Melyek a Családi mobil opció szolgáltatás igénybevételének feltételei?
-
Néhány segítő információ a pályázói adatbázisba való regisztráláshoz
-
Mire érdemes figyelni a nyilatkozatok megtételénél illetve módosításánál?
-
Mit jelent a költési szint?
-
Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?
-
Hogyan módosíthatom díjmentesen mobil előfizetésem díjcsomagját?
-
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
-
Mit jelent a Telekom kedvezmény?
-
Milyen díjcsomagokkal vehetem igénybe a Magenta1 kedvezménycsomagot?
-
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
-
Hogyan juthatok ügyintézőhöz a Telekom chat-en és milyen témákban kaphatok ott segítséget?
-
Hogyan kell külföldről hívást indítani?
-
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
-
Milyen előnyökkel jár, ha rendelkezem Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is?
-
Hová fordulhatok észrevételeimmel, panaszaimmal?
-
Hogyan alakulnak jelenleg az EU roaming díjak?
-
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
-
Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?
-
Mit kell tartalmaznia a panaszbejelentésnek?
-
Mit jelent a hűségkedvezmény?
-
Hogyan tudok megyei e-matricát vásárolni mobilomon keresztül?
-
Részletes segítség az online belépéshez.
-
Hogyan történik a Domino adategyeztetés?
-
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a havi számláim összegét?
-
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
-
Hol találok segítséget a készülékem általános beállításaihoz - net, MMS, t-email?
-
Kell a Wi-Fi beállításokon változtatnom a Wi-Fi hanghíváshoz?
-
Honnan érhetem el, tölthetem le az új Start applikációt?
-
Hogyan tudom a Kedvenc csatornáimat újból beállítani, ha eltűntek a korábban kiválasztottak?
-
Mi történik, ha a Wi-Fi hívás során kijutok a Wi-Fi lefedettségből?
-
Miért van szükségem spamszűrésre?
-
Mi a VoWiFi / Wi-Fi Hanghívás?
-
Mit kell tudnom a 90 napos visszavásárlásról?
-
Kérhetek-e az eddigi Domino feltöltéseim összegéről kimutatást?
-
Mennyibe kerül a kiszállítás, ha részletfizetéssel vásárolok készüléket?
-
Mi az a Telekom WiFi Extra?
-
Mi történik, ha a rendelkezésemre álló mobilinternet adatmennyiséget a fordulónap előtt felhasználom?
-
Hibát észlelek az otthoni szolgáltatásom működésében. Hol tehetek erről bejelentést?
-
Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
-
Mit jelent pontosan a számhordozási időablak?
-
Milyen időszakban vehetem igénybe a Telekom chat-szolgáltatást?
-
Mit érdemes tudnom a Korlátlan közösségi oldalak opcióról és a Korlátlan navigáció szolgáltatásról?
-
Hogyan használhatom a Start alkalmazást?
-
Hány készüléken tévézhetek egy időben?
-
Mit kell tennem, ha elromlott a vevőegységhez kapott távirányító?
-
Mit tehetek, ha többször fizettem be ugyanazt a mobil havi díjas számlát?
-
Miért előnyös számomra a készülékbiztosítás?
-
Mitől függ, hogy mobilinternetezéskor milyen le- és feltöltési sebesség tapasztalható?
-
Mi szükséges ahhoz, hogy a Telekom online felületéről fizessem be a havi számlámat?
-
Mire ügyeljek külföldi telefonhasználat esetén?
-
Mi az e-Pack, és milyen feltételekkel vehetem igénybe?
-
Milyen alternatív kábelezési lehetőségek közül választhatok IPTV-szolgáltatás létesítésekor?
-
Szüneteltetés ideje alatt is elérem az e-mail postafiókom?
-
Minden vevőegység (Set Top Box) alkalmas a műsorok rögzítésére?
-
Mit érdemes tudni az IPTV használatáról?
-
Mennyiért hívhatom a külföldön tartózkodó, Telekom mobil-előfizetést használó ismerősömet?
-
Hány órányi anyagot lehet rögzíteni a Sat TV vevőegységével?
-
Milyen sávszélesség kell a IPTV használatához?
-
Módosul-e az hűségidőm, ha szüneteltetem az otthoni előfizetésem?
-
Hogyan fizethetem ki a TV-vevőegységen keresztül kölcsönzött filmet?
-
Befizettem az otthoni előfizetésemhez kapcsolódó számla elmaradásom. Hová küldhetem az erről szóló igazolást?
-
Miért nem jelenik meg a hívó fél telefonszáma a vezetékes készülékemen?
-
Hogyan tudom elérni Kapcsolat kártyámat?
-
Feltöltőkártyás vagyok a jelenlegi szolgáltatómnál. A számhordozás során választhatok havi díjas előfizetést is?
-
Milyen adatokat tartalmaz és mennyibe kerül a részletes híváslista/számla?
-
Mit kell tudnom a létesítésről, ha hagyományos hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
-
Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül?
-
Mi az a Telekom kedvezmény és hogyan működik?
-
Hogyan használhatom külföldön a Domino feltöltőkártyás készülékemet?
-
Hogyan igényelhetek a hagyományos méretű SIM-kártya helyett micro/nano SIM-et?
-
Hogyan mondhatom le mobil-előfizetésemet?
-
Hogyan tudom külföldön feltölteni a Domino egyenlegemet?
-
Hol kérhetem az áthelyezést és mennyibe kerül?
-
Hogyan tudom lemondani otthoni szolgáltatásomat?
-
Hol kérhetem szolgáltatásaim költöztetését?
-
Van-e költsége a szerződés újrakötésének, a régi hívószám visszakapcsolásnak?
-
Mikor lesz működő szolgáltatásom az új helyen?
-
Hol jelenthetem be, ha hibás vagy sérült az utcai telefonfülke?
-
Lesz-e szolgáltatás kiesés?
-
Átírást követően megtarthatom a lemondó fél e-mail címét/címeit?
-
Hány résztvevője lehet egy csoportos chatnek?
-
A 4G Hang szolgáltatás aktiválása plusz költséggel jár?
-
Szükséges-e internet kapcsolat az eSIM aktiváláshoz?
-
Külföldön is használhatom a 4G Hangot?
-
El tudom-e fogadtatni a Telekom – T-Systems Gyakornoki Programot kötelező szakmai gyakorlatként a felsőoktatási intézményben, ahol tanulok?
-
Elég egyszer elvégeznem az adategyeztetést?
-
Milyen készülékben használhatok eSIM-et?
-
Hol kérhetek segítséget?
-
A vidéki állásokról a helyi Vezetőnél kérhetek információt, vagy azok is felkerülnek honlapra?
-
Elérhető-e VPN-ről a DT RCS szolgáltatás?
-
A gyakornoki programra jelentkezhet első féléves egyetemi hallgató is?
-
Miért előnyös számomra, ha optikai hálózaton veszem igénybe az otthoni szolgáltatásokat?
-
A 4G Hanggal ingyen tudok telefonálni?
-
Milyen mobil-előfizetés szükséges a HD Hanghoz?
-
Mennyi az átfutási ideje a szolgáltatásköltöztetésnek? Mennyi idővel a költözés előtt érdemes bejelenteni a költözési igényemet?
-
Technikailag mi történik a digitális kábeltévé szolgáltatásra való áttérés során?
-
Visszacserélhetem az eSIM-et hagyományos SIM-kártyára?
-
Honnan tudom, hogy az adott hívásom 4G-n keresztül megy?
-
Feltöltőkártyás előfizetőnek mikor lesz elérhető a 4G Hang képesség?
-
Samsung esetén honnan tudom, hogy éppen chat/SMS/MMS formában küldtem az üzenetet?
-
Domino előfizetéshez is kérhetek eSIM-et?
-
Levelező tagozatos hallgatóként jelentkezhetek a gyakornoki programba?
-
Mit tegyek, ha a készülékembe hagyományos és eSIM-kártya is helyezhető? Melyiket használjam?
-
Mi az a médiakonverter?
-
Idén vettem Domino SIM-kártyát, akkor is el kell végeznem a Domino adategyeztetést?
-
Akkor is használhatom a 4G Hangot, ha nem Telekomtól vásároltam a készülékem?
-
A 4G Hang használata csökkenti az adatforgalmamat?
-
Miért szükséges analóg telefonról digitálisra váltani?
-
Hol találom meg a számlámon, hogy a 4G Hang képesség bekapcsolásra került?
-
Ki számít közeli hozzátartozónak?
-
A LED-ek többsége a digitális elosztón gyorsan villog telefonbeszélgetés közben. Problémát jelent ez?
-
A 4G Hang használata 4G lefedettség függő?
-
EU roaming helyzetben ingyenes a fogadott hívás?
-
Hogyan tudok törölni egy chat üzenetet?
-
Hol kell módosítani, kiegészíteni önéletrajzi adataimat?
-
Mit tegyek, ha a sikeres adategyeztetés ellenére sem tudok jelenleg hívást indítani?
-
Milyen szerelési munkák várhatóak az új címen, ha van már kiépített szolgáltatás?
-
Miért nem érhető el a telefonomon a 4G Hang lehetőség?
-
Pontosan mi HD Hang technológia háttere?
-
Miért van szükség a Domino adategyeztetésre?
-
Mennyibe kerül szolgáltatásaim költöztetése?
-
Milyen készülékeken érhető el a 4G Hang?
-
Mikor várható, hogy a 4G Hang-képes készülékek listája bővülni fog?
-
A nemzetközi zöldszámok (00800,+800) felhívása külföldről díjmentes?
-
Mi az EUROscart csatlakozó?
-
Kérhetem-e fix dátumra a költöztetést?
-
Hogyan épül ki a hálózat a lakáson belül?
-
Milyen szerelési munkák várhatóak az új címen, ha még nincs kiépített szolgáltatás?
-
Hogyan tudok kilépni egy csoportos chatből?
-
Milyen kérdésekben segít az Egészségvonal?
-
A tabletemen is használhatom a DT RCS-t?
-
Mit tegyek, ha a Telekom szolgáltatása nem elérhető az új címen?
-
Változik-e a szolgáltatás díja, ha analóg telefonról digitálisra váltok?
-
Megrendeltem a digitális jelátalakítót, mi lesz a dobozban?
-
A garantált sebességek mindig a rendelkezésemre állnak?
-
Hol találom meg az otthoni számlán a kedvezményeket?
-
Mit számlázunk EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
-
Mindig a rendelkezésemre állnak a garantált sebességek?
-
Kérhetek-e fix IP címet az otthoni internet csomagomhoz?
-
Érzékelek-e változást a 4G Hang használata mellett, ha az általam hívott fél nem a Telekom előfizetője?
-
Mi az eSIM aktiváló kód?
-
Mi az a DVB-C tuner?
-
Készülékbiztosításom van. Hogyan történik a kárrendezés, ha a javítás díja kevesebb mint az önrész?
-
A feltöltési sebesség maximuma is csak több eszköz egyidejű használatával, vagy az úgynevezett „szuperszámítógép” használatával érhető el?
-
Hogyan tudom meglevő önéletrajzomat feltölteni a karrier-adatbankotokba?
-
Ha új építésű ingatlanba költözök, mi az, amiről nekem kell gondoskodnom és mi az, amiről Telekomnak? Mi az, ami külön költséget jelenthet számomra a telepítéskor?
-
A 4G Hang használata hogyan hat az akkumulátorra?
-
Számítógépemmel vezetéken keresztül csatlakozva milyen követelmények kellenek ahhoz, hogy elérjem az 1000 Mbit/s sebességet?
-
Hová fordulhatok a 4G Hanggal kapcsolatos észrevételeimmel, panaszaimmal?
-
Hogyan tudok törölni egy teljes beszélgetésfolyamot?
-
Hogyan működik a 4G Hang?
-
Honnan tudom, hogy a készülékem bejelentkezett a VoLTE (4G Hang) hálózatba?
-
Mit tegyek, ha a kiköltözés és a beköltözés között hosszabb idő telik el?
-
Hol és hogyan kérhetek az otthoni szerződésemről másolatot?
-
Hogyan mondhatom le a Telekom Egészségbiztosítást?
-
Milyen tevékenységeket végeznek a gyakornokok a Telekomnál?
-
GIGASET DA310 vezetékes telefon jellemzői
-
Mit tehetek, ha az online rendelésemmel kapcsolatban hívtak, de éppen nem voltam elérhető a megadott telefonszámon?
-
Mi a teendőm, ha már van 10 db feltöltőkártyás előfizetésem, de szeretnék egy újabbat?
-
Lehetséges újraküldeni egy üzenetet chatben, ha hiba történt?
-
Mennyibe kerül az RCS szolgáltatás?
-
Mi a teendőm, ha külföldön elhasználtam a teljes adategyenlegem?
-
Hova helyezzem el a routert lakáson belül ahhoz, hogy a legjobb internetsebességet érjem el?
-
A Telekom által jelenleg már nem értékesített, régi típusú mobilkészülékkel rendelkezem. Hogyan végezhetem el a hálózati korlátozás feloldását?
-
Honnan tudhatom, hogy a barátaim elérhetőek RCS-en?
-
Egy WLAN vagy WI-FI routerhez egyszerre több eszközt is lehet csatlakoztatni?
-
Mikor érdemes törölnöm a karrier oldalról a profilomat?
-
Az Extra Net opciók minden havi díjas csomaghoz kérhetőek?
-
Milyen esemény hatására szűnik meg a Magenta1 kedvezménycsomag?
-
Hol tudom a karrier oldallal kapcsolatos kérdéseimet feltenni?
-
Milyen változásokra lehet számítani a hálózat korszerűsítése miatt?
-
Fizetési felszólító levelet kaptam, mi a teendőm?
-
Mi történik a költözési igény bejelentése után?
-
Nem tudok belépni az online felületre, amióta üzleti előfizető lettem, mi a teendőm?
-
A 4G Hang-képesség bekapcsolása felülírja a jelenlegi hívásbeállításaimat (pl. hívásátirányítást)?
-
Hogyan kapcsolhatom be a 4G Hangot?
-
Honnan tudom, hogy a riasztómban feltöltőkártyás SIM-kártya van?
-
Kit érint a Domino előfizetésekre vonatkozó változás?
-
Telefonom 4G Hang-képes és 4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégis megszakadt a 4G adatkapcsolatom. Mi lehet a gond?
-
Honnan tudom, hogy a riasztómban található SIM-kártya az én nevemen van-e?
-
Ha részletre vásároltam eszközt (pl. televízió), akkor átírás esetén hogyan történik az eszközrészletek rendezése?
-
Más nevén, címén lévő szolgáltatások is bevonhatók a Magenta1-be?
-
Mi a különbség a "bennefoglalt perc" és a "leforgalmazható havi díj" díjazása között EU Roaming helyzetben?
-
Hogyan tudom megkülönböztetni az emeltdíjas számot a normál díjastól?
-
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba, ha elhasználtam a díjcsomagomban foglalt perc/SMS kedvezményt?
-
Mit tegyek, ha regisztráltam a karrier oldalra, és nem kapok jelszót?
-
Beszerezhetek a Telekomtól olyan eszközöket, amivel vezeték nélkül is megközelíthetem az 1000 Mbit/s sebességet?
-
Mi az eSIM?
-
Hol kérhetek segítséget a router beállításában?
-
Költségkontroll használata esetén is kérhetek eSIM-et?
-
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
-
Mi a teendőm, ha nem tudom vagy kitöröltem az SMS kódot?
-
Hol és mikor vehetem át a Telefonkönyvet?
-
A Magenta1 kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil szolgáltatásokra vonatkozó hűségidőknek azonos lejáratúaknak kell lenniük?
-
Hogyan tudom megváltoztatni a karrier oldalra vonatkozó jelszót?
-
Hogyan kérhetem az üzemszünet alatt álló otthoni szolgáltatásom visszakapcsolását?
-
Új díjcsomagot/szolgáltatást rendeltem, de meggondoltam magam, mit tehetek?
-
Hogyan lehet TV-műsort rögzíteni, felvenni?
-
Áthelyezés, költözés esetén megmaradhat a Magenta1 kedvezménycsomagom?
-
Mitől függ az általam elérhető, tényleges internetsebesség?
-
Milyen követelmények kellenek ahhoz, hogy számítógépemmel vezetéken keresztül csatlakozva elérjem az egy eszközzel elérhető maximális sebességet?
-
Mi történik, ha elértem az Egyedi értékhatárt, de nem tájékoztattak róla időben?
-
Hol igényelhetem meg az IPTV szolgáltatást?
-
Honnan tudom a riasztóban található SIM-kártya telefonszámát?
-
Alkalmas-e médiakonverter a TV-műsor rögzítésére is?
-
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
-
Hol tudom megnézni a Hoppá Plusz díjcsomagból felhasznált perceket?
-
Csak Telekom előfizetéssel érhető el a 4G Hang?
-
Milyen díjszabás érvényes, ha Magyarországról telefonálok az EU-ba és nemzetközi telefonszámot hívok?
-
Telefonom HD Hang-képes és 3G/4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégsem vettem észre változást a telefonbeszélgetés minőségében. Mi lehet a gond?
-
Hogyan tudom beállítani a telefonomban az SMS-ezéshez szükséges paramétereket?
-
Mit jelent a karrier oldalon az aktív és inaktív státusz?
-
Milyen feltételekkel lehet a HD-képes vevőegységhez hozzájutni?
-
Hol jelezhetem, ha a Díjneten megjelenő számlával kapcsolatban kérdésem, észrevételem van?
-
Hol adhatom meg online ügyintézéshez szükséges telefonszámom és/vagy e-mail címem?
-
Honnan tudom, hogy a riasztómban van-e SIM-kártya vagy nincs?
-
Hol és hogyan tudom az adategyeztetést megcsinálni, ha csak külföldön kiállított igazolványom/útlevelem/jogosítványom van?
-
Android esetén honnan tudom, hogy éppen chat/SMS/MMS formában került elküldésre az üzenet?
-
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy az új helyen elérhető-e a Telekom szolgáltatása?
-
Nem tudok kimenő levelet küldeni a postafiókomból. Miért korlátozták a levelezésem?
-
Meddig és mire váltható be az online kedvezménykupon?
-
Már több napja elküldtem e-mailben a számlapanaszomat, de még nem kaptam rá választ. Miért van ez?
-
Mitől függ az általam elérhető, tényleges internetsebesség?
-
Hogyan tudom magam azonosítani a telefonos vagy személyes ügyintézéskor?
-
Hogyan történik a külföldi előfizetők és/vagy a magyar okmányokkal már nem rendelkező ügyfelek Domino adategyeztetése?
-
Hogyan vásárolhatok akciós áron készüléket a mobil díjcsomag-kombinációhoz?
-
Hogyan jelennek meg az EU roaming díjak a számlámon?
-
Mi a szerződéskötés folyamata üzletben történő szolgáltatás-előfizetés, eszközvásárlás esetén?
-
SMS-ben azt a tájékoztatást kaptam, hogy a SIM-lock feloldó kód már nem beszerezhető a készülék gyártójától. Mit jelent ez?
-
Hűséget kell vállalnom a Magenta1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?
-
Mi a teendőm, ha MobilParkolásnál elrontottam a rendszámot?
-
Létezik olyan eszköz, amivel önmagában, másik eszköz párhuzamos használata nélkül is ki tudok mérni 2000 Mbit/s sebességet?
-
Mi az a RCA csatlakozó?
-
Hogyan és mikor készítsek mentést az e-mail postafiókom tartalmáról?
-
Szerelő segítsége nélkül is be tudom üzemelni a médiakonvertert?
-
Milyen eszközökre van szükségem a HDTV vételéhez?
-
Lecserélhetem a hagyományos SIM-kártyámat eSIM-re?
-
Mire vonatkozik EU roaming helyzetben a méltányos használati feltétel?
-
Üzletben vásárolt, jótállással értékesített készülékem meghibásodott. Mennyi időn belül érvényesíthetem a csereigényemet?
-
Külföldön vásárolt mobilkészülékemet tudom használni Magyar Telekomos SIM-kártyával?
-
Hogyan módosíthatom a Magenta1 kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil díjcsomagjaimat?
-
Visszacserélhetem az eSIM-et hagyományos SIM-kártyára?
-
Mi az a roaming tájékoztató oldal? Hogyan érem el és mikor kell ezt használnom?
-
Pontosan mi a 4G Hang technológia háttere?
-
A kínált 2000 Mbit/s sebesség jól hangzik, de hogyan érhetem el?
-
Hol kérdezhetem le díjmentesen Domino egyenlegemet?
-
Hogyan indíthatok el egy új chatet?
-
Mit jelentenek a chat üzenetbuborékja mellett megjelenő kézbesítési ikonok/értesítések?
-
Hol fizethetem be személyesen a csekkjeimet?
-
Mi az a DT RCS?
-
Már leadtam a nálam lévő eszközt/eszközöket, de mégis kaptam róluk kárszámlát. Mit kell tennem ilyenkor?
-
Korábban havi díjas előfizetést (SIM-kártyát) vásároltam, készülék nélkül. Utólag is vásárolhatok ezen előfizetésemhez akciós áron készüléket?
-
A kínált feltöltési sebesség is több dolog függvénye, vagy a 1000 Mbit/s mindig a rendelkezésemre áll a Gigaerős Net 1000/1000 díjcsomagnál?
-
Hogyan történik a számlázás ha EU roaming helyzetben hívok magyar előfizetői hívószámot?
-
Számlapanaszt jelentettem be, ki kell fizetnem a reklamált számlát/számlákat?
-
Mit jelent az, hogy csak 10 db feltöltőkártyás előfizetésem lehet? Mit kell tennem, ha ennél több van?
-
Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?
-
Mit tegyek, ha ellopták vagy eltűnik az eSIM-es készülékem?
-
Mit kell tudnom a helyszíni felmérésről, tanácsadásról?
-
Újraindul az otthoni szolgáltatások hűségideje, ha átírás történik?
-
Mit jelent pontosan a kellék- és termékszavatossági igény?
-
Részletfizetéssel rendeltem TV-készüléket, de időközben felmondanám a TV-előfizetésemet. Mi történik ilyen esetben a részletekkel?
-
Ha korábban már nyilatkoztam az adataim kezelésének módjáról, akkor van teendőm?
-
Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?
-
Mikor és hogyan vehetem igénybe az Egészségvonal szolgáltatásait?
-
Javaslataidat, pozitív élményeidet szeretnéd megosztani velünk?
-
Mikor jelenik meg az új Telefonkönyv?
-
Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg az otthoni szolgáltatáshoz megrendelt notebookot, táblagépet?
-
Hogyan igényelhetem az új Domino Fix díjcsomagot?
-
Honnan tudhatom meg, hogy milyen sebességű vezetékes internet szolgáltatás érhető el a címemen?
-
Hogyan alakítsam ki a kábelezést föld feletti légvezetékkel történő bevezetés esetén?
-
Hol rendelhetem meg az otthoni szolgáltatásokat?
-
Mit tehetek, ha nem jelennek meg a mobil elektronikus számláim az online felületen?
-
A múlt hónapban egynapos szolgáltatás kiesést tapasztaltam szolgáltatásommal kapcsolatban. Az aktuális számla mégis tartalmazza a teljes havidíjat, miért?
-
Hogyan értelmezhető a gyakorlatban az egységes európai adatvédelmi rendelet a Telekom vonatkozásában?
-
A Giga Wi-Fi azt jelenti, hogy vezeték nélkül csatlakozva is gigabit feletti sebességgel tudok netezni, akár egyetlen eszközzel is? Gyorsabb lesz, mint ha kábellel csatlakoznék?
-
Melyek a lehetséges beállítások chat és SMS/MMS küldésre?
-
Már van előfizetésem, de egy másik címre is szeretnék szolgáltatásokat rendelni. Ilyen esetben az új előfizetésre is kapok Telekom kedvezményt?
-
Online rendeltem meg egy otthoni szolgáltatást, hol tudok tájékozódni a megrendelésem állapotáról?
-
Milyen időközönként változik a dinamikus IP-cím?
-
Kérhetem-e a javítást, ha a meghibásodott készülékem már nem garanciális?
-
Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat kezdeményezzenek, vagy adatforgalmat bonyolítsanak a készülékemről?
-
Hogyan juthatok hozzá az eSIM-hez?
-
A készülékem vásárlásától számítva mennyi időn belül kérhetem a SIM-Lock feloldást?
-
Akkor is igénybe vehetem a Magenta1 kedvezménycsomagot, ha jelenleg más szolgáltatónál rendelkezem vezetékes/mobil előfizetéssel?
-
Milyen kedvezményes mobil díjcsomagot választhatok, ha van már Telekom otthoni szolgáltatásom?
-
Kell-e fizetnem a Díjneten tárolt számláim után?
-
Mit kell csinálnom, ha a Domino adategyeztetés során azt a hibaüzenetet kapom, hogy nem megfelelő számot adtam meg?
-
Mi a teendőm, ha nem regisztráltam határidőre, de szeretném megtartani a telefonszámomat?
-
Milyen azonosítóval hozhatok létre Telekom fiókot?
-
Hogyan tudok csoportos chat-et létrehozni?
-
Hogyan érinti a költözés a hűségszerződésemet?
-
Hogyan fizethetem be a hóközi számlámat?
-
Mobilinternetet használok. Hogyan követhetem nyomon adatforgalmamat?
-
Meglévő előfizetésem mellé vásároltam egy újat. Azt is regisztrálnom kell az elektronikus számlára?
-
Mit tegyek, ha a készülékem SIM-lock feloldását elrontottam és most újabb feloldó kódot kér?
-
Érdemes-e karrier hírlevelet kérnem?
-
Hogyan tudom aktiválni az eSIM-es készülékemet?
-
Mit kell tennem, ha akadozik az IPTV-szolgáltatásom?
-
Az otthoni szerződésen nem az a havi díj van feltüntetve, amit az ügyintézővel megbeszéltem. Mi ennek az oka?
-
Hogyan szerkeszthetem TV-készülékemen a csatornalistát (kedvenceket)?
-
Hogyan válthatok át Mobil díjcsomag-kombinációkra?
-
Milyen készülékeken, hogyan érheted el a DT RCS szolgáltatást?
-
Családi mobil opciót használunk. Ha az EU-ban a családi nyaralás alatt felhívom a családtagomat, ki mennyit fizet a hívásért?
-
Hogyan állíthatom be a hívásszűrés funkciót mobiltelefonomon?
-
Mit tehetek, ha a telefonom belső memóriája megtelt?
-
Lemondtam az előfizetésem, hol adhatom le a nálam lévő eszközöket?
-
Megtarthatom az e-mail címemet, a webtárhelyemet és a telefonszámomat?
-
Hogyan végezhetem el a Telekomos mobil modemek és/vagy routerek hálózati korlátozásának feloldását?
-
Az azonosítási kötelezettség érinti az olyan előfizetést is, amit nem telefonálásra használok, hanem pl. riasztó működtetésére?
-
Mikor és miért kell vagyoni biztosítékot fizetnem?
-
Hogyan tudom visszaigényelni a Domino egyenlegemet?
-
Honnan tudhatom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm?
-
Számláimat elektronikusan kapom, de más értesítési e-mail címet szeretnék megadni, ezt hol és hogyan módosíthatom?
-
Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelt termék a kért időpontban?
-
Ezentúl a belföldi adatmennyiségemet is felhasználhatom az EU-ban?
-
Szeretném elvégezni online a Domino adategyeztetést, de nem tudom kinek a nevére szól a SIM-kártya. Mit tegyek?
-
Hogyan vezessem a kábeleket és alakítsam ki a vételi helyet Sat TV esetén?
-
Megsérült a SIM-kártyám, kérhetek-e helyette újat?
-
Domino 5 csomag esetén hogyan módosíthatom az 5 kedvezményes számot?
-
Mit tegyek, ha a riasztómban található SIM-kártyára kapott SMS-t nem tudom megnézni?
-
Mi történik, ha nem egyeztetem az adataimat?
-
Számlatartozásom van, kérhetem az otthoni szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
-
Miért érdemes letöltened és használnod a Telekom alkalmazást?
-
Az előfizetésemhez beállított hívásátirányításaim külföldön is működnek?
-
A havi mobil számlámban olyan szolgáltatást látok, melyet csak a hónap egy részében vettem igénybe, mégis teljes havi díjat számláztatok, miért?
-
Hol követhetem nyomon a Magenta1 kedvezménycsomagba bevont előfizetéseimet, szolgáltatásaimat?
-
Ha a Telekom által telepített Digitális Elosztó (ONT) is Wi-Fi képes, miért van szükség plusz routerre a Gigaerős Net 1000/1000 igénybevételéhez?
-
Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
-
Jelenleg szünetel az otthoni előfizetésem. Hol és hogyan kérhetem a szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
-
Mit tehetek, ha a telefonom időnként átáll a szomszédos ország hálózatára?
-
Mire ügyeljek az internet és/vagy Wi-Fi jelszavam létrehozásakor?
-
Belföldi korlátlan díjcsomag esetén hogyan alakul az EU roaming díj Magyarországra irányuló hívás esetén?
-
Mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
-
Külföldön is felhasználhatom a mobilinternet-csomagokban foglalt adatmennyiséget?
-
Mennyi idő alatt javítják meg a készülékem?
-
Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt TV-készüléket?
-
Hogyan kapok értesítést, ha a mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
-
Készüléket szeretnék vásárolni online, de a felületen olyan tartozás jelenik meg, amit már befizettem. Mit tegyek?
-
Mely országokban vehető igénybe a roaming szolgáltatás?
-
Lejárt a hűségidőm, de nem akarok az új mobil díjcsomag-kombinációra váltani, mit tegyek?
-
Miért jobb az IPTV, mint a korábbi Kábel TV?
-
Miért előnyös számomra a Magenta 1 kedvezménycsomag?
-
Hol tájékozódhatok az otthoni és a mobil-szolgáltatásaimhoz tartozó befizetetlen számlák összegéről?
-
Mit kell tudnom a létesítésről, ha kábel hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
-
Rendszeresen fizettem a számláimat, mégis tartozást látok, hogy lehet ez?
-
Mi az az RCS?
-
Mit jelent, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomagban a Telekom TV GO és az HBO GO adatforgalma díjmentes?
-
4G lefedettségű helyen telefonálva, miért nem tapasztalok minőségi változást?
-
Hogyan beszélhetek korlátlanul az EU-ban?
-
Mit kell figyelembe vennem az épületen belüli infokommunikációs hálózat kiépítésekor?
-
Igénybe vehetem úgy a Magenta 1 kedvezménycsomagot, hogy az abba bevont valamely szolgáltatás nem az én nevemen van?
-
Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?
-
Miért kaptam fizetési felszólítást ha csoportos beszedési megbízásom van?
-
Hogyan alakítsam ki a kábelezést az épületben családi ház esetén (utcáról a házba)?
-
Mi az oka annak, hogy a készülékem nem érzékel elegendő térerőt?
-
Mit jelent a jelszóvédelemmel ellátott szolgáltatás, illetve előfizetés?
-
Hogyan vezethetőek be a kábelek az épületbe tömbház, illetve lakópark esetén (utcáról a házba)?
-
Hogyan tekinthetem meg a már elkészült mobil havi számláimat az online felületen?
-
Mit tehetek, ha banki utalásnál véletlenül téves hivatkozást írtam a közlemény rovatba, vagy egy másik számlaszámra utaltam?
-
Hogyan tudom több tévékészülékkel használni az IPTV-szolgáltatást?
-
Milyen kedvezményekkel kombinálható a Telekom kedvezmény?
-
Mikor vásárolhatok legkorábban új mobiltelefont meglévő havidíjas előfizetésemhez?
-
Miért szerepel ebben a hónapban a havi számlámon felszólítási díj is?
-
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
-
Hol találom meg az elektronikus dokumentumokat az online felületen?
-
Mit kell tudnom a mobil előlegről?
-
Hogyan juthatok hozzá díjmentesen a hálózati korlátozás feloldásához szükséges kódhoz?
-
Felhasználhatom-e a meglévő net bővítő opcóimat az EU roaming során?
-
Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?
-
Miért kaptam ebben a hónapban már a második mobil számlát?
-
Miért kaptam felszólítást, ha a havi számlám szerint nincs tartozásom?
-
Honnan tölthetem le okostelefonomra a Telekom alkalmazást?
-
Kik vehetik igénybe a Mobil díjcsomag-kombinációkat?
-
Hogyan védhetem meg mobil készülékemet a külső sérülésektől?
-
Új előfizetés megkötése nélkül milyen lehetőségeim vannak a stick kicserélésére, ha az új laptopommal a régi stick már nem kompatibilis?
-
Tartozás miatt korlátozva vannak a mobil előfizetéseim. Időközben befizettem az elmaradásomat, mikor tudok újra hívást indítani azokról?
-
Hogyan mondhatom le a Hangposta szolgáltatást, ha már nincs rá szükségem?
-
Mi történik a panaszkivizsgálás során?
-
Mit jelent a fordulónapos adatforgalom?
-
Mi szükséges ahhoz, hogy bel- és külföldön is használhassam a 4G hálózatot?
-
Vásárolhatok meglévő, havi díjas hívószámomhoz új mobiltelefont, ha az előfizetés más nevén van?
-
Hogyan tudom aktiválni az általatok inaktívra állított önéletrajzomat?
-
Hogyan alakítsam ki a kábelezést a lakótérben?
-
Miért nem kaptam meg ebben a hónapban a megszokott e-Pack kedvezményt?
-
Mi lehet az oka, hogy nem tudok internetezni, pedig van aktív mobilinternet szolgáltatás az előfizetésemen?
-
Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén?
-
Hagyományos/nyomógombos mobiltelefonom van. Hogyan végezhetem el rajta a hálózati korlátozás feloldását?
-
Hogyan törölhetem le a mobiltelefonom tartalmát biztonságosan?
-
Hogyan regisztrálhatok az RCS szolgáltatásra?
-
Mit tegyek, ha nem szeretnék az adatbankban elérhető lenni, de pályázni szeretnék?
-
Milyen adatok szükségesek a csoportos beszedési megbízás megadásához?
-
Milyen kiegészítő hang- és adatopciókat vehetek igénybe Domino előfizetésemhez?
-
A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
-
Nem működik megfelelően a telefonom, mit tehetek?
-
A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont mobil-vezetékes telefonszámok díjmentesen hívhatják egymást?
-
Meglévő otthoni/mobil előfizetésem is bevonható a Magenta1 csomagba?
-
Mobil előfizetések esetén milyen lehetőségem van az egymás közötti ingyenes beszélgetésre?
-
Milyen feltételekkel tudok külföldön telefonálni/internetezni Mobil díjcsomagommal?
-
A Magenta 1 kedvezménycsomag mellé igénybe vehetek más kiegészítő szolgáltatást is?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 850a digitális elosztó használata esetén?
-
Hogyan végezhetem el Android/iOS/Windows operációs rendszerű telefonomon a hálózati korlátozás feloldását?
-
Mit jelent a havi számlában látható MTSMS elnevezés?
-
Az adatkezelési nyilatkozatomat követően a Telekom milyen célból használhatja fel az adataimat?
-
Akkor is be tudok lépni a Telekom online ügyfélszolgálatába, ha már korlátozták a mobil szolgáltatást számlatartozás miatt?
-
Mikor köthetek készülékbiztosítást a készülékemre?
-
Külföldön vagyok, de nem tudok telefonálni/internetezni. Mit tegyek?
-
Elvesztettem a kapott havi számlát. Megtekinthetem online a legutóbbi számlám végösszegét, hogy befizethessem azt?
-
Vásárolhatok új készüléket és megtarthatom a számomat, ha ellopták a telefonomat?
-
Mit kell tudnom az otthoni előfizetésemhez igényelt TV-készülékkel, tablettel, laptoppal vagy játékkonzollal kapcsolatban?
-
Mit kell tennem, ha a hívószám, amelyet áthordoznék, jelenleg nem az én nevemen van?
-
Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm?
-
Sikertelen az online Domino adategyeztetésem. Mit tegyek?
-
Miért lett magasabb a havi számlám összege?
-
Telefonos vagy e-mailes megkeresés alkalmával a Telekom nevében elkérhetik-e a bankszámla adataimat, egyéb jelszavaimat, illetve kérhetnek-e idegen mobiltelefonszám egyenlegének feltöltésére?
-
Milyen adatok szükségesek a Domino adategyeztetéshez?
-
Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?
-
Mit kell tennem, ha otthoni előfizetésemen tartozás áll fenn?
-
Milyen feltételei vannak az előfizető módosításnak mobil előfizetés esetén?
-
Hogyan oldhatom fel a hálózati korlátozást Firefox, Nokia Windows Phone 8, HTC Windows Phone 8, illetve BlackBerry operációs rendszerű okostelefonomon?
-
Hogyan intézhetem ügyeimet gyorsan és díjmentesen a Telekom ügyfélszolgálatán?
-
Mi a teendő, ha az online vásárolt készülék, vagy tartozék meghibásodott?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom, Cisco ISB6030 vevőegység használata esetén?
-
SIM-kártyámon nem érhető el a mobilszolgáltatás, mit tehetek?
-
Mit kell tennem, ha mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
-
Mit érdemes tudnom az emelt díjas szolgáltatásokról?
-
Parkolást is indíthatok a Wi-Fi Hanghívással?
-
Hogyan tudok hívást fogadni a MyKi Touch órával?
-
Vízálló a nyomkövető?
-
Hogy olvassam be a QR kódot, ha nincs számítógépem?
-
Honnan tudom, hogy sikerült-e az e-SIM aktiválása?
-
Milyen alkalmazások futnak az Apple Watchon?
-
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, azonos szolgáltatótól?
-
Mekkora nyakörvre tudom feltenni a nyomkövetőt?
-
Android készülékkel is használhatom az Apple Watchot?
-
Az Android operációs rendszer mely verzióin fut a Start alkalmazás?
-
Milyen készülékre van szükségem a Wi-Fi Hanghívás használatához?
-
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, de eltérő szolgáltatóktól?
-
Hozzáadhatok másik órát is a MyKi fiókomhoz?
-
Szeretnék MultiSIM-et használni a Samsung Galaxy S10 készülékemben. Van erre lehetőségem?
-
Honnan tudom, hogy az eSIM profilomnak mi az azonosítója (ICCID)?
-
A mellék SIM-ek a technikai hívószámaikon is hívhatják egymást?
-
Hogyan tudok hangüzenetet meghallgatni a MyKi órán?
-
Több háziállatot tartok. Egy mobilon tudom a mozgásukat követni?
-
Mutatja a készülékem, ha Wi-Fi kapcsolaton keresztül telefonálok?
-
Mi az a technikai hívószám?
-
Hol látom az alkalmazásban, hogy gyermekem hol tartózkodik?
-
Mire jó a Biztonságos zóna?
-
Honnan tudom, hogy az eSIM-nek mi a SIM száma (ICCID)?
-
Mennyibe kerül a Wi-Fi Hanghívás használata?
-
Hogyan fizetek a Wi-Fi Hanghívásért?
-
Mi az EID?
-
Hol találom a lépésszámlálót MyKi órán?
-
Mi az az "Esemény történet"?
-
Milyen méretű háziállatra tudom feltenni a nyomkövetőt?
-
Bármilyen Telekomos otthoni internet csomaggal használható a Telekom WiFi Extra?
-
Használhatom-e Telekomos előfizetéssel az Apple Watchot?
-
Milyen SIM kártyát kell tennem a MyKi órába?
-
Hogyan tudom használni a riasztás funkciót?
-
Miért csak bejelentkezett Wi-Fi-vel működik a Wi-Fi Hanghívás?
-
Mit tegyek, ha nem működik a MultiSIM szolgáltatás?
-
Hol látom a számlán a kedvezményt?
-
Mi látható a MyKi képernyőjén?
-
Kell-e különleges műszaki szakértelem a Telekom WiFi Extra beüzemeléshez?
-
Hány eszköz tud egyszerre csatlakozni a Kaon Mesh-hez?
-
Hol találom meg az eSIM hívószámomat?
-
Az IPTV-vevőegység is működik a Telekom WiFi Extrával?
-
Honnan tudom letölteni a Telekom WiFi Extra eszközökhöz tartozó mobilalkalmazást?
-
Csak 2G (Edge) hálózat működik nálunk. A Wi-Fi hálózaton indított hívás a Wi-Fi lefedettségből való kilépés után átvált 2G-re?
-
Mi a további teendőm, ha beállítottam a Wi-Fi Hanghívást a készülékemen?
-
Mennyi ideig bírja töltés nélkül az akkumulátor?
-
Mire jó a sebességhatár?
-
Változik az e-Pack kedvezményem, ha Mobil díjcsomagra váltok?
-
Hány eszköz tud egyszerre csatlakozni a Telekom WiFi Extrához?
-
Kik kérhetik a Telekom számlát?
-
Minden eszközömön akár egyidejűleg is tudok hívást fogadni?
-
Mitől függ, hogy 5GHz-es vagy 2,4GHz-es kapcsolaton működik az eszköz?
-
Mekkora a nyomkövető hatótávolsága? Milyen messziről tudom a kis kedvencem mozgását figyelni?
-
Hány MultiSIM kártyát rendelhetek egy előfizetéshez?
-
Kell-e hűséget vállalnom a MultiSIM-re?
-
Mobilvásárlás szolgáltatások (pl. parkolás, e-matrica vásárlás,mobil lottó.) is elérhető-e a Mellék SIM-ekről?
-
Kérhetem-e az e-Pack kedvezményt Telekom számlámhoz is?
-
Az országhatáron kívül is működik a mobilkapcsolat az Apple Watch órámon?
-
Használhatom-e a Wi-Fi Hanghívást akkor is, ha a számomat elhordozom egy másik szolgáltatóhoz, de támogatott készülékem van és Wi-Fi lefedettségben vagyok?
-
Használhatom a Wi-Fi-t Hanghívás szolgáltatást külföldön is?
-
Van-e külön díja a MultiSIM-nek?
-
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltató előfizetésével az Apple Watchot Magyarországon?
-
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltatói előfizetéssel Apple Watch órán a mobilhálózati kapcsolatot?
-
Hol találom az eSIM aktiváló kódot?
-
Használhatom DualSIM-es iPhone készülékem MultiSIM szolgáltatással?
-
Melyik iPhone típusokkal kompatibilis az Apple Watch?
-
Tudok párhuzamosan hívást indítani mindegyik MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-et tartalmazó eszközről?
-
Milyen díjcsomagokhoz rendelhetek MultiSIM szolgáltatást?
-
A MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-ek kívülről is hívhatók a dedikált (technikai) telefonszámukon?
-
Titkosíthatom a Telekom WiFi Extra hálózatomat is?
-
Honnan tudom, hogy sikerült-e aktiválni a készülékemet?
-
Több jogosult gyermek van a háztartásban, melyikük azonosítóját használjuk a kedvezményhez?
-
Szeretnék MultiSIM-et használni az Apple Watch LTE okosórámban. Van erre lehetőségem?
-
Mennyi adatot használ a MyKi óra havonta?
-
A jogosult középiskolás gyerek két háztartás között ingázik, mindkét háztartás jogosult így a kedvezményre?
-
Beléphetek a Telekom Fiókba a MultiSIM szolgáltatásba bevont Mellék SIM-kártyák technikai hívószámával?
-
Mikortól próbálhatom ki az informatikai szolgáltatásokat?
-
Céges flottát használok, hogyan tudok az előfizetésemhez MultiSIM-et rendelni?
-
Használhatom-e Domino szolgáltatással az Apple Watch okosórát?
-
Ha időközben nagyobb netcsomagra váltok, arra is igénybe vehetem a kedvezményt?
-
Honnan tudom, hogy Wi-Fi-n telefonálok?
-
Autóskártya szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
-
MultiSIM szolgáltatás esetén külön fogom látni a számlámon a Fő- és Mellék SIM-kártyák forgalmát?
-
A Wi-Fi Hanghívás használatához szükséges-e a Telekom Wi-Fi használata, vagy használhatom-e bármely más szolgáltató Wi-Fi-jével?
-
Ha hívást indítok, a hívott félnek is használnia kell a Wi-Fi Hanghívást?
-
Milyen díjakkal számoljak?
-
Mire való „Az óra keresése” funkció és hogyan kell használni?
-
Családtagjaim is követni tudják kis kedvencünk mozgását?
-
Vészhívást is indíthatok a Wi-Fi Hanghívás segítségével?
-
Honnan tudom letölteni az alkalmazást? Mit kell csinálnom vele?
-
Duonet szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
-
Mi a PIN és PUK-kódom eSIM esetén?
-
Egy MyKi órát kettő, vagy akár több telefonról is elérhetek?
-
Egyenként is tudom követni a MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-kártyákon bonyolított forgalmat?
-
Képes a Telekom WiFi Extra eszköz 4K videót is továbbítani?
-
Melyik MultiSIM szolgáltatást válasszam Gigaerős Net csomag mellé?
-
Hogyan tudom feltölteni a MyKi Touch-ot?
-
Hogyan tudom beolvasni a készülékemmel az aktiváló kódot?
-
Mire való az SOS gomb?
-
Mit csináljak, ha elfelejtettem a MyKi jelszavam?
-
Hogyan tudok képet feltölteni az applikációra a gyermekemről?
-
Hány alkalommal próbálhatom újra a mobilhálózat beállítását az Apple Watch órához?
-
Mit jelent az, hogy GPS nyomkövető és hogyan működik az Alcatel Movetrack?
-
Működtethető NAS-ként a Telekom WiFi Extra eszköz?
-
Egy másik regisztrációval akarom használni a nyomkövetőt. Hogyan tehetem meg?
-
SIM kártya nélkül is működik a nyomkövető?
-
Hogyan változnak a roaming díjak a Brexittel?
-
Hogyan működik az Okos Rezgés funkció?
-
A 2,4Ghz és 5Ghz között mindig nekem kell váltogatnom a telefonom a Telekom WiFi Extra használatakor?
-
Magenta 1-ben vagyok, az egész csomagra vonatkozik a kedvezmény?
-
Mit jelent Telekom WiFi Extra esetében az, hogy „menedzselhető Wi-Fi”?
-
Mire jó a Wifi Biztonságos zóna funkció?
-
Milyen hangszolgáltatásokat használhatok, ha csak a Wi-Fi hálózatot használom?
-
Mit jelent a Telekom számla?
-
Miért nem érkeznek meg a hívások a MultiSIM-es iPad-re?
-
Mi a különbség a hagyományos SIM-kártya és az eSIM között?
-
Hogyan használhatom iOS készülékkel a Telekom WiFi Extra eszközök wireless audió képességét?
-
Mit kell tennem a digitális elosztóval/routerrel ha a Telekom WiFi Extrát akarok használni?
-
A kertben is működik a Wi-Fi, ha Telekom WiFi Extrát használok?
-
Igénybe tudom venni a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatást?
-
Egy társasházban sok Wi-Fi router lehet. Ezek nem zavarják meg a Telekom WiFi Extrát?
-
Hol találhatok segítséget a vezeték nélküli internet beállításához?
-
Ha más nevén van az előfizetés, amit a jogosult tanuló/pedagógus használ, szükséges-e igazolni a köztük fennálló jogviszonyt (pl. albérlet, ingatlanbérlet, törvényes képviselet stb.)?
-
Mit jelent, hogy az eszköz Wi-FI6-os?
-
Miért szakadt meg a kapcsolat a nyomkövetővel?
-
Mit tegyek, ha hosszasan kell várakoznom az ügyintéző kapcsolására?
-
Milyen gyakran kell töltenem a nyomkövető akkumulátorát?
-
Miért nem kapok pontos helyinformációt amikor gyermekem egy épületben tartózkodik?
-
Roaming helyzetben a Start alkalmazás generálhat adatforgalmat?
-
Mennyi Telekom WiFi Extra eszközt kell venni pl. egy 100 nm-es lakásba?
-
Korábban Wi-Fi Mesh néven hallottam a Telekom WiFi Extráról. Hogy lehet ez?
-
Mit tegyek, ha nem működik a Telekom Wi-Fi Extra az eszközöm?
-
Hogyan tudok fizetni a Telekom alkalmazásban?
-
Változik-e a számlák fizetési módja a Díjnetre történt átállás után?
-
Miért nem kapok értesítéseket a MyKi alkalmazástól?
-
Hogyan tudok hívást kezdeményezni a MyKi Touch órával?
-
Milyen módokon jelezhetem a Telekom számla iránti igényemet?
-
Nem működik az IPTV-m. Kihez fordulhatok segítségért?
-
Mit tegyek, ha nem nyílik meg az Apple Watch aktiváló felület a "Watch" alkalmazásban?
-
Sajnos lemaradtam az online oldalon hirdetett kedvezményes készülékakcióról. Megvehetem-e még a korábbi, akciós áron a telefont?
-
Több jogosult is van a háztartásban, többször is igénybe vehetjük a kedvezményt?
-
Hol rendelhetem meg a MultiSIM-et?
-
Hová fordulhatok, ha az eszközöket nem tudtam összeállítani?
-
Minden hívásra vonatkozó adat látszik történeti sorrendben minden MultiSIM-et tartalmazó eszközön?
-
Új telefonra kötöttem biztosítást. Ha egy régi SIM-kártyával használom a telefont, akkor is érvényes a Készülékbiztosítás?
-
Mit kell tennem, ha a kiszeretném kapcsolni a telefonomon a Wi-Fi Hanghívás lehetőségét?
-
Ha eltávolítom az órámról a MultiSIM szolgáltatást, azzal le is mondom azt?
-
Hol tudok virtuális jutalmat küldeni gyermekem számára?
-
Hogyan tudom a szöveges üzeneteket elolvasni a MyKi órán?
-
Más nevén van az előfizetés, de egy háztartásban él vele tanuló/pedagógus, mi a teendő?
-
eSIM-es, mobilkapcsolatra képes, vagy eSIM nélküli Apple Watchot vegyek?
-
Új eSIM képes Apple Watch (GPS+Cellular) órát vettem, hogyan tudom a már meglévő MultiSIM szolgáltatásom az új órába áthelyezni?
-
Hogyan tudok hangüzenetet küldeni a MyKi Touch óráról a MyKi Watch alkalmazásra?
-
Hol tudok visszajelzést küldeni, ha problémát tapasztalok a Telekom alkalmazás használata közben?
-
Vendég Wi-Fi megoldás is lehetséges a Telekom WiFi Extrával?
-
Új iPhone készülékem van, ezzel is működni fog az Apple Watch-ban a MultiSIM?
-
Nagyszülő nevén van az előfizetés, de a jogosult tanuló vele él egy háztartásban, igénybe vehető a kedvezmény?
-
Épületen belül is nyomon tudom követni a kutyámat?
-
Kinek kell igényelnie a kedvezményt? Az érintett tanulónak/pedagógusnak, vagy az előfizetőnek?
-
Minden MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-ről indíthatok és fogadhatok SMS/MMS-t?
-
Lehetséges az, hogy a számlám beérkezési határideje hétvége vagy ünnepnap?
-
Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.
-
Milyen készüléken tudom használni a Telekom alkalmazást?
-
Mi az SMTP szerver?
-
Hogyan tudom a MyKi Touch-ot kikapcsolni?
-
Hogyan kell beüzemelni az új eszközt?
-
Milyen lefedettség érhető el a budapesti metróvonalakon?
-
Mi kell tennem, ha a Wi-Fi Hanghívás használatakor a telefonhívás minőségével problémám van (pl. csökkent hívásminőség, hívás megszakadás)?
-
Hogyan ellenőrizhetem Domino előfizetésem utolsó hívásának adatait?
-
Mi a MultiSIM?
-
Át lehet irányítani az SMS-eimet is másik számra?
-
Hogyan aktiválhatom az eSIM képes Apple Watchon a MultiSIM szolgáltatást?
-
Miért előnyös számomra a Start alkalmazás?
-
A weboldal és az üzletek készülék kínálata megegyezik?
-
A Mellék SIM-eket tartalmazó eszközről is indíthatok segélyhívást?
-
Elfelejtettem a jelszavam, de a Telekom alkalmazásban nem találom az új jelszókészítés vagy a jelszó emlékeztető lehetőségét. Mit tehetek ilyenkor?
-
Van-e lehetőségem módosításra, ha mégsem kérem a Telekom számlát?
-
Milyen esetekben szűnik meg a Telekom számla szerződés?
-
Milyen feltételekkel kérhetek Telekom számlát?
-
Ha valaki MultiSIM szolgáltatással rendelkezik, és olyan eszközről hív, amiben a mellék SIM van, akkor a telefonom fel fogja ismerni a hívó felet?
-
Milyen segítséget kaphatok a Műszaki segítségnyújtás munkatársaitól?
-
Mi a különbség a Duonet és a MultiSIM szolgáltatások között?
-
Hogyan mondhatom le a Készülékbiztosítást?
-
Minden eszközömön fogadhatok hívást?
-
Külföldön is használhatom a MultiSIM szolgáltatást?
-
Mi történik a Telekom TV GO szolgáltatással, ha a TV előfizetésem korlátozása, szüneteltetése illetve megszűnése estében?
-
Vannak olyan funkciók, amik a Telekom alkalmazásban nem lesznek elérhetők?
-
Milyen visszajelzést kapok arról, hogy elfogadták az igénylésemet?
-
A MultiSIM szolgáltatáshoz kérhetek eSIM-et és hagyományos SIM-et is?
-
Miért nem módosíthatok utólag a rendelésemben szereplő adatokon?
-
Miért nem látom a Magenta1 csomagomhoz tartozó összes előfizetést?
-
Milyen szolgáltatásra vonatkozik a kedvezmény?
-
Hol tudom javíttatni blue mobile készülékemet?
-
Már több napja lemondtam a szolgáltatásomat/szolgáltatásaimat, de még mindig működnek. Mit kell tennem ilyenkor?
-
Mit tegyek, ha a "Watch" applikáción belül nem aktív a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpont?
-
Mikor aktiválhatom az online megrendelés után az eSIM-et?
-
Hogyan kérhetek igazolást arról, hogy nincs tartozásom?
-
Hogyan válthatok díjcsomagot Domino előfizetésemen?
-
Hol találok segítséget, ha nem értem a mobilszámlán szereplő tételeket?
-
Hol kérhetek igazolást, ha rosszul adtam meg a rendszámot autópálya matrica vásárláskor?
-
Hogyan tudok felhasználói fiókot készíteni, és a MyKi órát regisztrálni?
-
Megsérült a készülékem, melyet a Telekom már nem forgalmaz. A készülékbiztosítás keretében milyen cserelehetőségem van?
-
Milyen jelszóval tudok az internetre csatlakozni, illetve hogyan módosíthatom az internet szolgáltatásomhoz tartozó, t-online.hu email címem jelszavát?
-
A telefon automatikusan használja a Wi-Fi hálózatot Wi-Fi hívásra?
-
Elfogadható-e a kinyomtatott elektronikus számla hivatalos ügyintézéskor?
-
Honnan tudom, hogy új eszközt kapok majd?
-
Hogyan egyenlíthetem ki a Telekom számlát?
-
Ha már volt egy javításom készülékbiztosítás alapján, ugyanazt a hibát jelezhetem-e újra?
-
Hogyan működik a helymeghatározás a MyKi Touch-on?
-
Családi Balesetbiztosítás esetén milyen esetekben térít a biztosító, és hogyan jelezhetem a kárigényt?
-
Miért merül gyorsabban az okostelefonom?
-
Beüzemelés után mit kell tennem a korábban használt eszközzel?
-
Ha külföldön vagyok és az egyik SIM-em külföldön van és ott használom, a másik pedig otthon, hogyan történik az elszámolás?
-
Meglévő szolgáltatás esetén milyen esetben lehet szükség a digitális elosztó készülék cseréjére?
-
Hogyan kérhetek híváslistát, ha Domino feltöltőkártyát használok?
-
Bármelyik, a MultiSIM szolgáltatásba bevont. SIM-kártyáról indíthatok hívást?
-
Milyen funkciók érhetők el a Telekom alkalmazásban?
-
Milyen messze kell lennie egymástól a Telekom WiFi Extra eszközöknek?
-
Mi történik, ha a Fő SIM-en aktív a nemzetközi kimenő hívás tiltás szolgáltatás?
-
Hol és hogyan módosíthatom @t-online.hu-s e-mail címem jelszavát?
-
Hogyan kapom meg az eSIM Aktiváló kód levelemet, ha online rendeltem meg a havi díjas mobil szolgáltatást?
-
Mi a Díjnet, és milyen feltételekkel vehetem igénybe szolgáltatását?
-
Hol találok segítséget, ha nem értem az otthoni számlán szereplő tételeket?
-
A vállalt határozott idejű szerződés lejárta után is biztosított mobil előfizetésemen a szolgáltatást?
-
Miért kaptam számlát, ha már megszüntettem az otthoni előfizetésemet?
-
Hogyan érhetem el az RCS-t a weben?
-
Mit kell tennem, hogy az otthoni előfizetésem titkosítsam és az adataim ne szerepeljenek a Telefonkönyvben, illetve a Telekom és partnerei tudakozójában?
-
Mit kell tennem, hogy külföldről is tudjak a levelező kliensemmel e-mailt küldeni?
-
Hogyan regisztrálhatok a Díjnet szolgáltatására?
-
Ha elektronikusan kérek Telekom számlát, hol és milyen formátumban tudom azt megnézni?
-
Hogyan tehetek panaszt, bejelentést és mennyit kell várnom a válaszra?
-
Mennyire megbízható a nyomkövető helymeghatározása?
-
Mit tegyek, ha az aktiválás során hibát jelez a készülékem?
-
Mit tehetek, ha online rendelésemről nem kaptam visszaigazoló e-mailt?
-
Hogyan tudok belépni a Telekom alkalmazásba?
-
Hogyan kaphatok eSIM-profilt, ha nem a Telekom-tól vásároltam meg az eSIM-es eszközt?
-
Az interneten kiválasztott készüléket hol vehetem át?
-
Mekkora sebesség érhető el beltérben a Wifi Extra eszközök használatával?
-
Hogyan tudom az otthoni előfizetésemhez tartozó e-mail postafiókot beállítani a számítógépemen?
-
Mi tegyek, ha nem sikerült az aktiválás?
-
Használhatom a Telekomnál vásárolt készüléket másik szolgáltató SIM-kártyájával?
-
Az Apple Watch mobilhálózat beállítása után nem kapcsolódik órám a mobilhálózatra. Mit tegyek?
-
Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?
-
Melyik számlában érvényesül a kedvezményt?
-
Ha külföldről hazatelefonálok, ki-mennyit fizet a beszélgetésért?
-
Hogyan alakul a számlafizetési határidő Telekom számla esetén, mire figyeljek?
-
Hogyan indíthatok és fogadhatok hívásokat mobilkészülékemmel?
-
Chat-ügyintézés során milyen adatokat kell megadnom az ügyintézőnek?
-
Hogyan érhetem el külföldről a mobil előfizetésemmel az ügyfélszolgálatot?
-
Mit tegyek, ha Telekomos készüléket találtam?
-
Az általam kifogásolt havi számla a weboldalon befizetendő tételként látható, pedig korrekciós számlát is kaptam miatta. Mikor fog ez a számla eltűnni?
-
Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt?
-
Mely esetekben tehetek panaszt?
-
Külföldön vagyok. Mennyiért hívhatom a hazai számokat?
-
A Brexit után is tudom használni az HBO GO-t Nagy-Britanniában?
-
Hogyan működik a hívásátirányítás, hívásvárakoztatás és hangposta szolgáltatás a MultiSIM szolgáltatás esetén?
-
Hogyan tudom beállítani a mobilinternetezéshez szükséges paramétereket?
-
Online megtekintett aktuális forgalmamhoz képest a mobil havi számlán látható befizetendő végösszeg magasabb. Mi ennek az oka?
-
Számlafizetés a Telekom Alkalmazásban
-
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az Apple Watch aktiváló felületen a "Watch" alkalmazásba?
-
Mi a teendő, ha elvesztettem vagy ellopták a Kapcsolat plasztikkártyámat?
-
Külföldön is használható a nyomkövető?
-
A mobil havi számlámhoz tartozó részletfizetési értesítésen egy korábbi dátum szerepel, miért van ez?
-
Milyen adatforgalom bővítési lehetőségeim vannak mobil havi díjas illetve Domino díjcsomagok esetén?
-
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el az otthoni havi számláim összegét?
-
Miért válasszam a Díjnetet?
-
Hol kapcsolhatom be a Domino Most opciót?
-
Mit tehetek, ha nem én kötöttem Domino szerződést, nem én vásároltam eszközt?
-
Mi a teendő a Telekomtól vásárolt notebook/táblagép/televízió vagy egyéb eszköz meghibásodása esetén?
-
Mobilszámomat szeretném megszüntetni. Honnan tudom, hogy kell-e ilyenkor kötbért fizetnem, és ha igen, mennyit és mikor?
-
Milyen Apple Watch modelleket lehet mobilhálózathoz kapcsolni?
-
Külföldön vagyok, hogyan követhetem nyomon számláimat, és számlafizetéseimet?
-
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a Telekom számla havi összegét?
-
Hogyan kaphatok kedvezményt, ha otthoni és mobil előfizetéssel is rendelkezek?
-
Csak Wi-Fi-t használtam, mégis nagyon hamar elfogyott az adatforgalmi egyenlegem. Hogyan lehetséges ez?
-
Hogyan kérhetem, hogy ne kapjak üzenetet, ha túlléptem a számla fizetési határidejét?
-
Miért érdemes online rendelnem?
-
Hol találom meg a Wi-Fi beállításához szükséges jelszót?
-
Hogyan jelezhetem nevem, illetve a személyi igazolvány számom változását?
-
Mi a teendőm, ha számlaelmaradásról kaptam értesítést SMS-ben?
-
Mennyi időm van a kár bejelentésére, ha van készülékbiztosításom, és káresemény történt?
-
Hogyan tudok USB Stick-kel internetezni külföldön?
-
Számlák és fizetés - Kétfaktoros azonosítás bevezetése
-
Mi kell ahhoz, hogy mobiltelefonom segítségével is tudjak termékeket (pl. lottó, autópálya használati jogosultság, parkolás) vásárolni?
-
Ismeretlen, külföldi előhívójú számról kerestek / kaptam SMS-t, de a szám felhívásakor nem szólt bele senki. Mi lehet ennek az oka?
-
Korábban vásárolt tartozékom meghibásodott, ám a vásárlási számla már nem áll rendelkezésemre. Kérhetem enélkül is a tartozék cseréjét vagy javítását?
-
Hogyan használhatom újonnan vásárolt Domino feltöltőkártyás készülékemet?
-
Mi a teendő a MyKi Touch meghibásodása esetén?
-
Mit kell beállítanom, hogy láthassam a hívó fél telefonszámát a mobilkészülékem kijelzőjén?
-
Miért kaptam értesítést Domino kártyámra, hogy 300 Ft alá csökkent az egyenlegem, holott alig használtam a telefonom?
-
Mi a teendő a Kisállat Radar meghibásodása esetén?
-
Mi a teendő a Táska Radar meghibásodása esetén?
-
SMS-t tudok fogadni, küldeni viszont nem. Mi lehet a probléma?
-
Hogyan kérdezhetem le a Domino előfizetésemre vonatkozó díjcsomag és számlainformációkat?
-
Mi változott májustól a nemzetközi hívások díjazásában?
-
Csoportos beszedési megbízásom van, de a bankszámlámon éppen nem volt elég pénz a havi mobilszámla díjának levonásához. Mi a teendőm?
-
Mi a teendő, ha már befizettem a havi számlámat, de a honlapon a fizetés után sem tűnt el a kérdéses összeg?
-
Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?
-
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a mobil havi számláim összegét?
-
Hogyan igényelhetek áfás számlát Mobil vásárlásaimról, ha Domino kártyás vagyok?
-
Mi a teendőm, ha a mobil előfizetésemen túlfizetés van?
-
Milyen feltételekkel tudom átváltani régi havi díjas csomagomat a Mobil hang + mobilinternet díjcsomag-kombinációk egyikére?
-
Mit kell tennem, ha tartozásról kaptam értesítést SMS-ben, pedig már befizettem a számla összegét?
-
Kik jogosultak a 30 nap ingyen internetre?
-
Ha a mobilszolgáltatásra vonatkozó szerződésemet hűségidőn belül felmondom, mennyi kötbérrel kell számolnom?
-
Hosszabb időre külföldre utazom. Hogyan tudom visszatérésemig szüneteltetni a mobil előfizetésem?
-
Hogy történik a Magenta1 kedvezménycsomagba bevont mobil és otthoni szolgáltatások számlázása?
-
Miért nem tudok az online ügyfélszolgálaton mobil díjcsomagot váltani?
-
Gyanús (adatkérő, számlabefizetésre felszólító) levelet kaptam a Telekomtól. Mi a teendőm ilyenkor?
-
Nem találom a kapott csekket, hogyan fizessem be a számlámat?
-
Mi lehet az oka annak, hogy telefonomról csak segélyhívást tudok kezdeményezni?
-
Mi a teendőm, ha nem kaptam e-mail értesítést az elektronikus számlám elkészültéről?
-
Készülékbiztosításom van. Mely esetekben tekinthető jogosnak kárigényem?
-
Honnan tudhatom meg a PIN- és PUK-kódomat, ha blokkoltam a SIM-kártyámat, de nem találom a kódot tartalmazó plasztik kártyát?
-
Mi a teendőm, ha a készülékem meghibásodik?
-
Telekom készülékkedvezmény információk, igénybevételi feltételek:
-
Mik azok a megszokott működéstől eltérő működési logikák, amikre érdemes figyelnem MultiSIM használata esetén?
-
Mit jelent a „Cellular” kifejezés az iPad készülékek típusa mellett?
-
Ha külföldön történik velem baleset, akkor is térít a biztosító?
-
Akkor is kérhetem garanciálisan a telefonom javítását, ha azt nem a Magyar Telekomtól vásároltam?
-
Hogyan érhetem el Kapcsolat kártyámat?
-
Hogyan telefonálhatok kedvezményesen külföldre az otthoni telefonomról?
-
Hogyan ellenőrizhetem a mobilon vásárolt autópálya matrica érvényességét?
-
Melyek a korhatárok az Egészségbiztosítás szolgáltatás szerződéskötésénél?
-
Az okostelefonom akkumulátorát is meg kell formáznom az első használat előtt?
-
Mitől függ az új szoftverek megjelenése?
-
Egészségbiztosítás esetén mikortól indul a biztosító kockázatviselése?
-
Egészségbiztosításom van. Mire használhatom fel a biztosító által szolgáltatott összeget?
-
Az Egészségbiztosítás vonatkozik a már meglévő betegségemre is?
-
Mikor fordulhatok a Műszaki segítségnyújtás csapatához?
-
Hogyan tudom beállítani, hogy a folyószámlámon szereplő több szám közül csak bizonyos számok kapják meg az értesítést tartozásról?
-
Dominós előfizetőként is igénybe vehetem a Mobilvásárlás szolgáltatást?
-
Ideiglenes személyi igazolvánnyal is vásárolhatok készüléket és köthetek előfizetői szerződést?
-
Anyagi problémáim adódtak. Kérhetek számlámra haladékot, vagy részletfizetést?
-
Helyezhetek a blue mobile készülékembe Telekomos SIM-kártyát?
-
Elveszik a garancia, ha saját magam frissítem szoftvert a készülékemen?
-
Amennyiben Domino előfizetésről havidíjasra váltok, elveszik a meglévő egyenlegem?
-
Hogyan értesülhetek az új elektronikus számla érkezéséről?
-
Hogyan tudom meg, hogy egy vezetékes vagy mobilszám melyik szolgáltatóhoz tartozik?
-
Nem kaptam visszaigazoló SMS-t az e-matrica, illetve Mobilparkolás szolgáltatás megvásárlását követően. Használhatom így is a szolgáltatást?
-
Családi Balesetbiztosítás esetén milyen esetekben térít a biztosító, és hogyan jelezhetem a kárigényt?
-
Egy folyószámlán lévő több mobil díjcsomaghoz is igénybe vehető e-Pack kedvezmény?
-
Hogyan tudom az otthoni díjcsomagom online módosítani?
-
Mi a feltétele annak, hogy MMS-t tudjak küldeni?
-
Igényelhetek híváslistát a még ki nem számlázott időszak forgalmáról?
-
Hogyan tudom beállítani t-email.hu végződésű e-mail címemet mobil készülékemen?
-
Hogyan módosíthatom a mobil előfizetésemhez tartozó számlaküldési címemet?
-
Hol vehető igénybe a nemzetközi roaming szolgáltatás?
-
Mitől más a HD hang, és hogyan kapcsolhatom be?
-
Visszaadhatom az online rendelt árut, ha mégsem tetszik?
-
Online vásárlás során kérhetem a lakóhelyemtől eltérő, másik címre a mobilkészülék kiszállítását?
-
Kikapcsolhatom a PIN-kódot SIM-kártyán?
-
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
-
Mi az oka, hogy a Családi mobil opcióba bevont Domino számomról már nem tudok ingyen beszélni a csoporttagokkal?
-
A vásárlás után is köthetek készülékbiztosítást?
-
Hogyan hordozhatom át a Telekomhoz Blue mobile / MOL mobile hívószámomat és milyen díjcsomagokra válthatok?
-
Ha részletfizetéssel vásárolok készüléket, kifizethetek egyszerre több részletet is?
-
Üzenetet kaptam a Telekomtól, hogy az SMS feladója visszahívást kért tőlem. Ez mit jelent?
-
Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?
-
Leadhatom a használt készülékemet, illetve régi akkumulátoromat?
-
Átválthatok-e Dominóról Mobil díjcsomag-kombinációkra úgy, hogy új telefont is vásárolok a számom megtartása mellett?
-
Online vásárláskor, illetve számlafizetéskor a rendszer nem fogadja el a bankkártyámat. Mit tegyek?
-
Érdemes-e lemondanom az elektronikus számlát?
-
Melyek az e-Pack kedvezmény fő előnyei?
-
Ha díjcsomagomhoz igénybe veszem az e-Pack kedvezményt, és átváltok egy másik díjcsomagba, megszűnik a kedvezmény?
-
Mennyi idő után jelenik meg az egyenlegemen a befizetett összeg?
-
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez konzolt, TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
-
Mennyibe kerül a Mobilvásárlás szolgáltatás?
-
Miért nem tudom mobiltelefonomról igénybe venni a Mobilvásárlást?
-
Mi a különbség a készülékvásárlás és a készülékváltás között?
-
Hogyan kapok értesítést a kiszállításról, ha online előrendelek egy mobilkészüléket?
-
Hogyan módosíthatom az online rendelésemet?
-
Egészségbiztosításom van. Mit kell tudnom a kártérítésről?
-
Hol aktiválhatom a Domino Quick kártyámat?
-
Nem tudok hívást indítani és fogadni az online vásárlás alkalmával kapott SIM-kártyámmal. Mi a teendőm?
-
Mobil előfizetésem megszüntetése után hogyan tudom kifizetni az utolsó havi számlámat?
-
Ha részletfizetéssel rendelek telefont, be kell-e mutatnom közüzemi számlát, bankszámlakivonatot vagy munkáltatói igazolást?
-
Áthordoztam számomat a Telekomhoz, azonban sem telefonálni, sem SMS-t küldeni nem tudok. Mi ennek az oka?
-
Miért lehet az, hogy beléptem a Telekom fiókomba, mégsem látom a mobil havi számlámat?
-
Mi a teendőm, ha a feltöltött összeg nem jelent meg Domino egyenlegemen, ám a bankszámlám egyenlegéből levonták azt?
-
Ebben a hónapban még alig telefonáltam. Hogyan lehetséges az, hogy a honlapon látott egyenlegem ilyen magas?
-
Milyen esetekben kell mobil előleget fizetnem, és a kifizetett előleget mire használhatom fel?
-
Speciális helyzetű (fogyatékkal élő) személyek választhatnak-e egyéni kedvezményt biztosító díjcsomagot?
-
Mit kell tennem, hogy a mobilszámom megjelenjen a Tudakozóban?
-
Hogyan rendelhetem meg a Telekom Egészségbiztosítást?
-
Hogyan kérhetem a meglévő hívószámom titkosítását?
-
Hogyan cserélhetem le mobil hívószámomat?
-
Hogyan tudom átállítani a csengetési időt, hogy ne kapcsoljon be olyan hamar a Hangpostám, ha hívásom érkezik?
-
Hogyan tudok külföldön SMS-t küldeni/fogadni Dominósként?
-
Hogyan használhatom a mobilinternetet külföldön?
-
Hol találom meg és hogyan pótolhatom az elveszett szerződéskötési dokumentumokat és a jótállási jegyet?
-
Hogyan kérdezhetem le online az aktuális mobil havi hang- és (roaming) adatforgalmamat díjmentesen?
-
Még nem vagyok 18 éves. Milyen előfizetést köthetek így a Telekomnál, és milyen dokumentumok szükségesek ehhez?
-
Átválthatom Domino feltöltőkártyás előfizetésemet havi díjasra?
-
Internet adatmennyiséget is tartalmazó díjcsomagot használok. Mikor van a havi forgalom, és az internet forgalom lezárása, számlázása?
-
Vásárolhatok online 0 Ft-ért, illetve kamatmentes részletfizetéssel telefont úgy, hogy még nincs előfizetésem a Telekomnál?
-
Mire jó az Egyéni szűrési terv és hogyan vehetem igénybe?
-
Milyen feltételei vannak a számhordozásnak?
-
Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár megérkezik?
-
Hogyan kaphatok igazolást a havi számlám befizetéséről?
-
Hangposta üzenetem érkezett, de nem tudom a Hangposta kódomat. Mit tehetek, hogy elérjem az üzeneteket?
-
Milyen költséggel kell számolnom, ha áthordozom a mobilszámomat a Telekomhoz?
-
Mi a teendőm, ha elfelejtettem az online belépéshez szükséges jelszavam?
-
Hogyan lehet módosítani az előfizetői adatokat Domino SIM-kártya esetén?
-
Részletfizetéssel szeretnék készüléket venni mobil/otthoni előfizetésemhez, hogyan alakulnak a részletfizetési feltételek?
-
Hogyan tilthatom le a készüléket és a SIM-kártyát, lopás vagy eltűnés esetén?
-
A hűségidőm még nem járt le, de annak elteltével szeretném felmondani az otthoni szolgáltatást. Jelezhetem-e előre megszüntetési szándékomat?
-
Hogyan tudom telefonomról feltölteni egy másik hívószám egyenlegét?
-
Mi a "Második Orvosi Vélemény"?
-
Hogyan egyenlíthetem ki a mobilvásárlások díját?
-
Szeretném lemondani a havi díjas mobil előfizetésemet, de hívószámomat tovább használnám Domino kártyával. Van-e erre lehetőségem?
-
Nem tudok telefonálni Domino kártyás telefonommal, mi lehet ennek az oka?
-
Hol tudok a gyakornoki programra jelentkezni?
-
Vezetékes telefonszámom mellé igénybe vett kényelmi szolgáltatásaimat ugyanúgy használhatom, ha díjcsomagot váltok?
-
Mikortól él a vezetékes telefonomra megrendelt díjcsomag?
-
Díjcsomag váltás esetén megmaradnak a Telekom otthoni kedvezményeim?
-
Hogyan kérhetem, hogy vezetékes hívószámom ne jelenjen meg a hívott fél készülékének kijelzőjén?
-
Mi történik, ha lejár a költési szintemre vonatkozó hűségidő?
-
Bármilyen adat, illetve hang díjcsomag-kombinációt választhatok az új mobil előfizetésemhez?
-
Hol nézhetem meg az interneten, hogy jelenleg milyen díjcsomagot használok?
-
Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett panaszom, bejelentésem kivizsgálásának eredményével?
-
Honnan tudhatom meg, hogy milyen postafiók tartozik az internet-előfizetésemhez?
-
Honnan tudhatom meg a mobil-előfizetésemhez tartozó folyószámlaszámot?
-
Részletre vásároltam készüléket, de megkaptam az egyösszegű számlát róla. Mit kell tennem?
-
Hogyan kell beállítani a routert vagy a digitális elosztót, ha szeretném több gépen megosztani otthoni internet kapcsolatomat?
-
Hol tudom megnézni az otthoni internetem adatforgalmát?
-
Online vásárolhatok egyszerre Domino feltöltőkártyás és havidíjas előfizetést is?
-
Szeretnék új digitális elosztót/modemet/vevőegységet. Kérhetem a meglévő cseréjét?
-
Mi alapján válasszak a különböző sávszélességű csomagok közül?
-
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
-
Mi történik, ha késve kezdik el a rögzítendő műsor vetítését?
-
Hogyan kérhetek számlamásolatot az otthoni szolgáltatásaimról?
-
Milyen otthoni ügyeket intézhetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB2001 vevőegység használata esetén?
-
Hogyan tudok tájékozódni a Kapcsolat kártyával igénybe vehető kedvezményekről?
-
A megbeszélés valamennyi résztvevőjének szüksége van arra a fájlra vagy alkalmazásra, amelyet meg akarok osztani?
-
Milyen technikai korlátai vannak az e-mail küldésnek?
-
Hogyan kezdeményezhetem az ingatlanomon lévő telefonoszlop vagy kábel áthelyezését?
-
Hol kell bejelentenem, ha rálógnak a faágak a légkábelre, vagy sérült aknafedelet, elosztó szekrényt látok az utcán?
-
Megsérült/elmozdult a parabola antennám. Hol kérhetem a cserét/javítást?
-
Mi a különbség az Emelt díjas hang eseménydíjas és percdíjas szolgáltatások között?
-
Hol és hogyan jelezhetem kárigényemet az otthoni szolgáltatásoknál?
-
Hogyan mondhatom le a Telekomnál kötött Családi baleset-biztosítást?
-
Mi a teendő, ha a mobil szolgáltatás előfizetője elhunyt?
-
Mit tehetek, ha Inicializálási hiba a kliensben/Nincs jel hibaüzenet jelenik meg az IPTV képernyőjén?
-
Hogyan követhetem nyomon online megrendelésemet?
-
Hol találok információt a csatornakiosztás-változásról, hálózat korszerűsítésről, valamint az előre tervezett karbantartási munkálatokról?
-
Hogyan tudok bizonyos csatornákat, korhatáros filmeket és fizetős szolgáltatásokat zárolni az IPTV-előfizetésemen?
-
Hogyan érhetem el a webtárhelyem?
-
Hogyan kérhetem otthoni szolgáltatásaim szüneteltetését?
-
Szükség van szakemberre vagy szerelési/építési munkára a Sat TV beszerelése esetén?
-
Mi kell tennem, hogy az adataim szerepeljenek a Telefonkönyvben/Tudakozóban?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Pirelli ADB 7200 digitális egység használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850a digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedtouch digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem HG 850a digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Pirelli ADB CIA digitális elosztó használata esetén?
-
Mi szükséges ahhoz, hogy magánszemély meghatalmazottjaként más személy is eljárhasson a Telekom mobil és otthoni előfizetésekhez kapcsolódó ügyekben?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Fekete színű DLINK digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Ezüst színű DLINK digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Thomson X301T digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB2001 vevőegység használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB5100 vevőegység használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Thomson X300T vevőegység használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Pirelli ADB 7200 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Pirelli ADB CIA digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedtouch digitális elosztó használata esetén?
-
A TV készülékem hátulján több csatlakozási lehetőség is van. Melyik mire való?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?
-
Domino kártyámra több mint 1 éve nem töltöttem pénzt. Ha most mégis szeretnék, akkor újra élni fog a telefonszám (a kártya)?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Pirelli ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Pirelli ADB CIA digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedtouch digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ADB 7200 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
-
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
-
Megmaradhat a telefonszámom, ha másik körzetbe költözök?
-
A szüneteltetés ideje alatt fogadhatok hívást vagy átirányíthatom a beérkező hívásokat az otthoni telefonomon?
-
ISDN-vonalam van. Megrendelhetem a Hoppá Plusz díjcsomagot?
-
Hogyan kölcsönözhetek filmet IPTV-n keresztül?
-
Mennyi időre kölcsönözhető ki egy film?
-
Hány órányi anyagot lehet rögzíteni az IPTV vevőegységgel?
-
Milyen eszközök csatlakoztathatóak a digitális elosztóhoz?
-
Netezhetek és tévézhetek is egyszerre?
-
Mi történik, ha betelik az IPTV vevőegység merevlemeze?
-
Sok mobilszámot hívok - melyik a legmegfelelőbb vezetékes díjcsomag a számomra?
-
Máshol vásárolt Set Top Box használható a TV-hez?
-
Jelenleg olyan telefon díjcsomagot használok, ami már nem szerepel az ajánlatok között. Hol tájékozódhatok a havi- és percdíjakról?
-
A megrendelést követően mennyi időn belül kerül sor az otthoni szolgáltatás kiépítésére?
-
Hogyan történik az Alap díjcsomag számlázása?
-
Miben tér el a digitális telefon a hagyományostól?
-
Milyen televíziókészülék alkalmas a Telekom TV-szolgáltatás igénybevételére?
-
Mit tehetek, ha elhagytam a Barangoló kártyám?
-
Elfelejtettem a Barangoló kártyához tartozó kódomat. Mit tegyek?
-
Meglévő szolgáltatásom mellé digitális telefont rendeltem. Mit kell tennem a beüzemeléséhez? Milyen eszközre lesz szükségem?
-
Elfelejtettem felvenni a kedvenc tv-műsoromat, elérhetem utólag is valahol?
-
Hogyan változtathatom meg/cserélhetem le a otthoni telefonszámomat?
-
Hogyan tudom lemondani a TV minicsomagot?
-
Hogyan hívható fel a telefonos ügyfélszolgálat külföldről?
-
Hogyan helyezik nálam üzembe az interaktív TV-szolgáltatást?
-
IPTV esetén hogyan állíthatom be legegyszerűbben a műsorfelvételt?
-
Önmagában is rendelhetek TV-szolgáltatást, vagy csak más szolgáltatással együtt?
-
Újra kell kábeleznem az otthonomat, ha IPTV-szolgáltatást rendelek?
-
Mit kell tudnom a létesítésről, ha Sat TV-t rendeltem meg?
-
Hogyan juthatok hozzá a Sat TV vételéhez szükséges vevőegységhez?
-
Hogyan mondhatom vissza online rendelésemet?
-
Mit kell tennem, ha Felvétel opciót szeretnék a TV-előfizetésemhez?
-
Mit kell tudnom a létesítésről, ha optikai hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
-
Egyszerre több filmet is felvehetek a tévéből?
-
Kell-e hűségidőt vállalnom, ha számítástechnikai és/vagy szórakoztató elektronikai terméket szeretnék vásárolni?
-
Kérhetek-e áthelyezést vagy átírást, ha díjtartozásom van?
-
Milyen eszközök/készülékek kellenek az IPTV szolgáltatás használatához?
-
A havi számlám kivételesen jóval magasabb lett az eddigieknél. Nem tudom online befizetni, mi a teendőm?
-
Hogyan tudom másik szolgáltatótól áthordozni a otthoni telefonomat?
-
Hogyan igényelhetek hívásrészletezőt/részletes számlát?