GoogleBot Indexoldal
Hol érdeklődhetek a garanciális javításra leadott készülékem iránt?
Hol rendelhetem meg a Magenta 1 kedvezménycsomagot?
Miért szükséges a digitális kábeltévé-szolgáltatásra való áttérés?
Amennyiben határozott idejű (hűségidős) szerződésem van, igénybe vehetem a Magenta 1 kedvezménycsomagot?
Átírást követően megmaradhat a szerződéshez társított Magenta 1 kedvezménycsomag?
Online is rendelhetek új előfizetést készülék nélkül, micro vagy nano SIM-kártyával?
Miért jó a Telekom fiók?
Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
Milyen díjcsomagokkal vehetem igénybe a Magenta 1 kedvezménycsomagot?
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
Milyen előnyökkel jár, ha rendelkezem Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is?
Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?
Mit kell tartalmaznia a panaszbejelentésnek?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a havi számláim összegét?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Hol találok segítséget a készülékem általános beállításaihoz - net, MMS, t-email?
Hogyan tudok regisztrálni az HBO Max oldalán keresztül?
Kell a Wi-Fi beállításokon változtatnom a Wi-Fi hanghíváshoz?
Honnan érhetem el, tölthetem le az új Start applikációt?
Ki veheti igénybe az adattörlő alkalmazást?
Változik-e a telefon használata, ha analóg telefonról digitálisra váltok?
Milyen szolgáltatás az HBO Max?
Hogyan tudom a Kedvenc csatornáimat újból beállítani, ha eltűntek a korábban kiválasztottak?
Mi történik, ha elérem az Egyedi értékhatárt?
Az adattörlő alkalmazással kapcsolatosan felmerülő kérdés/probléma esetén hova lehet fordulni?
Ha több eszközzel csatlakozom párhuzamosan az internetre, akkor eszközönként is elérhetem egyidejűleg az 1000 Mbit/s maximális sebességet?
Mi ez az Adattörlő alkalmazás?
Mi történik, ha a Wi-Fi hívás során kijutok a Wi-Fi lefedettségből?
Mi a 4G Hang funkció lényege?
Milyen eszközökre vonatkozik az adattörlő alkalmazás?
Mire van szükségem a 4G Hang használatához?
Mit jelent az Egyedi értékhatár?
Újra kell regisztrálnom az HBO Max-ra, ha már rendelkezem HBO GO fiókkal?
Hogyan tudok bejelentkezni HBO Max szolgáltatásomba nagyképernyős TV alkalmazásokon vagy set-top box-on?
Mi a VoWiFi / Wi-Fi Hanghívás?
Melyek a Családi mobil opció szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Mi alapján kerül meghatározásra az Egyedi értékhatár?
Milyen jegyeket és bérleteket vásárolhatok meg az alkalmazásban?
Miért kaptam SMS-t a Családi mobil opció csoportom rendezésével kapcsolatban?
Mit kell tudnom a 90 napos visszavásárlásról?
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Hogyan tudom Családi mobil opció esetén az igénybevételi feltételeknek nem megfelelő, hibás csoportot javítani?
A Gigaerős Net 1000/1000 előfizetéssel mindig a rendelkezésemre áll az 1000 Mbit/s maximális sebesség?
Néhány segítő információ a pályázói adatbázisba való regisztráláshoz
Mire érdemes figyelni a nyilatkozatok megtételénél illetve módosításánál?
Mi az a Telekom WiFi Extra?
Hibát észlelek az otthoni szolgáltatásom működésében. Hol tehetek erről bejelentést?
Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
Mit jelent a költési szint?
Hogyan kell a MyKi Watch alkalmazásban felhasználói fiókot létrehozni és az órát regisztrálni?
Mit jelent a Telekom kedvezmény?
Milyen időszakban vehetem igénybe a Telekom chat-szolgáltatást?
Hogyan használhatom a Start alkalmazást?
Hol tudom megtekinteni az esedékes készülék- illetve eszközrészleteket?
Hogyan kell külföldről hívást indítani?
Mi az a Telekom Trezor játék?
Hogyan módosíthatom díjmentesen mobil előfizetésem díjcsomagját?
Mit tehetek, ha többször fizettem be ugyanazt a mobil havi díjas számlát?
Hogyan juthatok ügyintézőhöz a Telekom chat-en és milyen témákban kaphatok ott segítséget?
Hová fordulhatok észrevételeimmel, panaszaimmal?
Hogyan alakulnak jelenleg az EU roaming díjak?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Mitől függ, hogy mobilinternetezéskor milyen le- és feltöltési sebesség tapasztalható?
Miért nem tudok a Telekom Fiókban, illetve a Telekom alkalmazásban számlát fizetni?
Mit érdemes tudnom a Közösségi oldalak opcióról és a Navigáció szolgáltatásról?
Mit jelent a hűségkedvezmény?
Hogyan tudok megyei e-matricát vásárolni mobilomon keresztül?
Részletes segítség az online belépéshez.
Hogyan történik a Domino adategyeztetés?
Milyen alternatív kábelezési lehetőségek közül választhatok IPTV-szolgáltatás létesítésekor?
Hány órányi anyagot lehet rögzíteni a Sat TV vevőegységével?
Szüneteltetés ideje alatt is elérem az e-mail postafiókom?
Minden vevőegység (Set Top Box) alkalmas a műsorok rögzítésére?
Mit érdemes tudni az IPTV használatáról?
Mennyiért hívhatom a külföldön tartózkodó, Telekom mobil-előfizetést használó ismerősömet?
Miért van szükségem spamszűrésre?
Milyen sávszélesség kell a IPTV használatához?
Módosul-e az hűségidőm, ha szüneteltetem az otthoni előfizetésem?
Hogyan fizethetem ki a TV-vevőegységen keresztül kölcsönzött filmet?
Befizettem az otthoni előfizetésemhez kapcsolódó számla elmaradásom. Hová küldhetem az erről szóló igazolást?
Feltöltőkártyás vagyok a jelenlegi szolgáltatómnál. A számhordozás során választhatok havi díjas előfizetést is?
Miért nem jelenik meg a hívó fél telefonszáma a vezetékes készülékemen?
Kérhetek-e az eddigi Domino feltöltéseim összegéről kimutatást?
Mi történik, ha a rendelkezésemre álló mobilinternet adatmennyiséget a fordulónap előtt felhasználom?
Hogyan tudom elérni Kapcsolat kártyámat?
Mennyibe kerül a kiszállítás, ha részletfizetéssel vásárolok készüléket?
Milyen adatokat tartalmaz és mennyibe kerül a részletes híváslista/számla?
Mit jelent pontosan a számhordozási időablak?
Hány készüléken tévézhetek egy időben?
Mit kell tudnom a létesítésről, ha hagyományos hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül?
Mit kell tennem, ha elromlott a vevőegységhez kapott távirányító?
Mi az a Telekom kedvezmény és hogyan működik?
Hogyan használhatom külföldön a Domino feltöltőkártyás készülékemet?
Miért előnyös számomra a készülékbiztosítás?
Hogyan igényelhetek a hagyományos méretű SIM-kártya helyett micro/nano SIM-et?
Mi szükséges ahhoz, hogy a Telekom online felületéről fizessem be a havi számlámat?
Hogyan tudom külföldön feltölteni a Domino egyenlegemet?
Mire ügyeljek külföldi telefonhasználat esetén?
Hogyan mondhatom le mobil-előfizetésemet?
Hol kérhetem az áthelyezést és mennyibe kerül?
Mi az e-Pack, és milyen feltételekkel vehetem igénybe?
Hogyan tudom lemondani otthoni szolgáltatásomat?
Hol jelenthetem be, ha hibás vagy sérült az utcai telefonfülke?
Átírást követően megtarthatom a lemondó fél e-mail címét/címeit?
Miért előnyös számomra, ha optikai hálózaton veszem igénybe az otthoni szolgáltatásokat?
Technikailag mi történik a digitális kábeltévé szolgáltatásra való áttérés során?
A LED-ek többsége a digitális elosztón gyorsan villog telefonbeszélgetés közben. Problémát jelent ez?
Mi az EUROscart csatlakozó?
Készülékbiztosításom van. Hogyan történik a kárrendezés, ha a javítás díja kevesebb mint az önrész?
Mi az a DVB-C tuner?
Alkalmas-e médiakonverter a TV-műsor rögzítésére is?
Mit tehetek, ha az online rendelésemmel kapcsolatban hívtak, de éppen nem voltam elérhető a megadott telefonszámon?
Milyen esemény hatására szűnik meg a Magenta 1 kedvezménycsomag?
Hol és hogyan kérhetek az otthoni szerződésemről másolatot?
Ha részletre vásároltam eszközt (pl. televízió), akkor átírás esetén hogyan történik az eszközrészletek rendezése?
Fizetési felszólító levelet kaptam, mi a teendőm?
Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?
Más nevén, címén lévő szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1-be?
A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil szolgáltatásokra vonatkozó hűségidőknek azonos lejáratúaknak kell lenniük?
Új díjcsomagot/szolgáltatást rendeltem, de meggondoltam magam, mit tehetek?
Mi a szerződéskötés folyamata üzletben történő szolgáltatás-előfizetés, eszközvásárlás esetén?
Mi a teendő, ha e-mail címmel és Facebook fiókkal is el szeretném érni a Telekom fiókot?
Áthelyezés, költözés esetén megmaradhat a Magenta 1 kedvezménycsomagom?
Mi a teendő, ha le szeretném cserélni a Telekom fiókban megadott e-mail címemet, jelszavamat, Facebook fiókomat?
Mi az a RCA csatlakozó?
Üzletben vásárolt, jótállással értékesített készülékem meghibásodott. Mennyi időn belül érvényesíthetem a csereigényemet?
Hűséget kell vállalnom a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?
Külföldön vásárolt mobilkészülékemet tudom használni Magyar Telekomos SIM-kártyával?
Hogyan módosíthatom a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil díjcsomagjaimat?
Számlapanaszt jelentettem be, ki kell fizetnem a reklamált számlát/számlákat?
Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?
Már leadtam a nálam lévő eszközt/eszközöket, de mégis kaptam róluk kárszámlát. Mit kell tennem ilyenkor?
Újraindul az otthoni szolgáltatások hűségideje, ha átírás történik?
Részletfizetéssel rendeltem TV-készüléket, de időközben felmondanám a TV-előfizetésemet. Mi történik ilyen esetben a részletekkel?
Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?
Honnan tudhatom meg, hogy milyen sebességű vezetékes internet szolgáltatás érhető el a címemen?
Már van előfizetésem, de egy másik címre is szeretnék szolgáltatásokat rendelni. Ilyen esetben az új előfizetésre is kapok Telekom kedvezményt?
Hogyan alakítsam ki a kábelezést föld feletti légvezetékkel történő bevezetés esetén?
Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelt termék a kért időpontban?
Milyen azonosítóval hozhatok létre Telekom fiókot?
Akkor is igénybe vehetem a Magenta 1 kedvezménycsomagot, ha jelenleg más szolgáltatónál rendelkezem vezetékes/mobil előfizetéssel?
A múlt hónapban egynapos szolgáltatás kiesést tapasztaltam szolgáltatásommal kapcsolatban. Az aktuális számla mégis tartalmazza a teljes havidíjat, miért?
Lemondtam az előfizetésem, hol adhatom le a nálam lévő eszközöket?
Az otthoni szerződésen nem az a havi díj van feltüntetve, amit az ügyintézővel megbeszéltem. Mi ennek az oka?
Mit tehetek, ha a telefonom belső memóriája megtelt?
Mikor és miért kell vagyoni biztosítékot fizetnem?
Készüléket szeretnék vásárolni online, de a felületen olyan tartozás jelenik meg, amit már befizettem. Mit tegyek?
Mit jelent, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomagban a Telekom TV GO és az HBO Max az adatkeretet saját tartalmukkal nem csökkentik?
Hogyan vezessem a kábeleket és alakítsam ki a vételi helyet Sat TV esetén?
Mobilinternetet használok. Hogyan követhetem nyomon adatforgalmamat?
Mit tehetek, ha a telefonom időnként átáll a szomszédos ország hálózatára?
Hol követhetem nyomon a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont előfizetéseimet, szolgáltatásaimat?
Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt TV-készüléket?
Külföldön is felhasználhatom a mobilinternet-csomagokban foglalt adatmennyiséget?
Mennyi idő alatt javítják meg a készülékem?
Mely országokban vehető igénybe a roaming szolgáltatás?
Miért előnyös számomra a Magenta 1 kedvezménycsomag?
Rendszeresen fizettem a számláimat, mégis tartozást látok, hogy lehet ez?
Mit kell figyelembe vennem az épületen belüli infokommunikációs hálózat kiépítésekor?
Hogyan alakítsam ki a kábelezést az épületben családi ház esetén (utcáról a házba)?
Igénybe vehetem úgy a Magenta 1 kedvezménycsomagot, hogy az abba bevont valamely szolgáltatás nem az én nevemen van?
Hogyan vezethetőek be a kábelek az épületbe tömbház, illetve lakópark esetén (utcáról a házba)?
Hogyan tudom több tévékészülékkel használni az IPTV-szolgáltatást?
Hol találom meg az elektronikus dokumentumokat az online felületen?
Honnan tölthetem le okostelefonomra a Telekom alkalmazást?
Új előfizetés megkötése nélkül milyen lehetőségeim vannak a stick kicserélésére, ha az új laptopommal a régi stick már nem kompatibilis?
Tartozás miatt korlátozva vannak a mobil előfizetéseim. Időközben befizettem az elmaradásomat, mikor tudok újra hívást indítani azokról?
Mi szükséges ahhoz, hogy bel- és külföldön is használhassam a 4G hálózatot?
Mit jelent a fordulónapos adatforgalom?
Vásárolhatok meglévő, havi díjas hívószámomhoz új mobiltelefont, ha az előfizetés más nevén van?
Hogyan alakítsam ki a kábelezést a lakótérben?
Mi lehet az oka, hogy nem tudok internetezni, pedig van aktív mobilinternet szolgáltatás az előfizetésemen?
Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén?
Mikor vásárolhatok legkorábban új mobiltelefont meglévő havidíjas előfizetésemhez?
Hogyan törölhetem le a mobiltelefonom tartalmát biztonságosan?
Meglévő otthoni/mobil előfizetésem is bevonható a Magenta 1 csomagba?
Milyen adatok szükségesek a csoportos beszedési megbízás megadásához?
Nem működik megfelelően a telefonom, mit tehetek?
A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont mobil-vezetékes telefonszámok díjmentesen hívhatják egymást?
A Magenta 1 kedvezménycsomag mellé igénybe vehetek más kiegészítő szolgáltatást is?
Mikor köthetek készülékbiztosítást a készülékemre?
Vásárolhatok új készüléket és megtarthatom a számomat, ha ellopták a telefonomat?
Miért lett magasabb a havi számlám összege?
Telefonos vagy e-mailes megkeresés alkalmával a Telekom nevében elkérhetik-e a bankszámla adataimat, egyéb jelszavaimat, illetve kérhetnek-e idegen mobiltelefonszám egyenlegének feltöltésére?
Hogyan intézhetem ügyeimet gyorsan és díjmentesen a Telekom ügyfélszolgálatán?
Mi a teendő, ha az online vásárolt készülék, vagy tartozék meghibásodott?
SIM-kártyámon nem érhető el a mobilszolgáltatás, mit tehetek?
Mit érdemes tudnom az emelt díjas szolgáltatásokról?
Parkolást is indíthatok a Wi-Fi Hanghívással?
Hogyan tudok hívást fogadni a MyKi Touch órával?
Hol kérhetem szolgáltatásaim költöztetését?
Vízálló a nyomkövető?
Mikor lesz működő szolgáltatásom az új helyen?
Mekkora nyakörvre tudom feltenni a nyomkövetőt?
Milyen alkalmazások futnak az Apple Watchon?
Van-e költsége a szerződés újrakötésének, a régi hívószám visszakapcsolásnak?
Az Android operációs rendszer mely verzióin fut a Start alkalmazás?
Android készülékkel is használhatom az Apple Watchot?
Lesz-e szolgáltatás kiesés?
Milyen készülékre van szükségem a Wi-Fi Hanghívás használatához?
Hol kell igényelni a kedvezményt?
Hány résztvevője lehet egy csoportos chatnek?
Hány párhuzamos lejátszás lehetséges az HBO Max-szal?
Szeretnék MultiSIM-et használni a Samsung Galaxy S10 készülékemben. Van erre lehetőségem?
Hozzáadhatok másik órát is a MyKi fiókomhoz?
A 4G Hang szolgáltatás aktiválása plusz költséggel jár?
Hogyan tudok hangüzenetet meghallgatni a MyKi órán?
Szükséges-e internet kapcsolat az eSIM aktiváláshoz?
Külföldön is használhatom a 4G Hangot?
Elég egyszer elvégeznem az adategyeztetést?
Mutatja a készülékem, ha Wi-Fi kapcsolaton keresztül telefonálok?
El tudom-e fogadtatni a Telekom – T-Systems Gyakornoki Programot kötelező szakmai gyakorlatként a felsőoktatási intézményben, ahol tanulok?
Több háziállatot tartok. Egy mobilon tudom a mozgásukat követni?
Mi az a technikai hívószám?
Milyen készülékben használhatok eSIM-et?
Hol látom az alkalmazásban, hogy gyermekem hol tartózkodik?
Hol kérhetek segítséget?
Mennyibe kerül a Wi-Fi Hanghívás használata?
Hogyan fizetek a Wi-Fi Hanghívásért?
A gyakornoki programra jelentkezhet első féléves egyetemi hallgató is?
Mire jó a Biztonságos zóna?
Elérhető-e VPN-ről a DT RCS szolgáltatás?
Használhatom-e Telekomos előfizetéssel az Apple Watchot?
A vidéki állásokról a helyi Vezetőnél kérhetek információt, vagy azok is felkerülnek honlapra?
Bármilyen Telekomos otthoni internet csomaggal használható a Telekom WiFi Extra?
Milyen méretű háziállatra tudom feltenni a nyomkövetőt?
Hol találom a lépésszámlálót MyKi órán?
Milyen mobil-előfizetés szükséges a HD Hanghoz?
A 4G Hanggal ingyen tudok telefonálni?
Milyen SIM kártyát kell tennem a MyKi órába?
Mi az az "Esemény történet"?
Milyen SIM kártyával működik az óra és milyen mobil hálózatot támogat?
Mennyi az átfutási ideje a szolgáltatásköltöztetésnek? Mennyi idővel a költözés előtt érdemes bejelenteni a költözési igényemet?
Hol találhatok segítséget a vezeték nélküli internet beállításához?
Miért csak bejelentkezett Wi-Fi-vel működik a Wi-Fi Hanghívás?
WiFi hálózatra is rá tud kapcsolódni az óra?
Hol látom a számlán a kedvezményt?
Mit tegyek, ha nem működik a MultiSIM szolgáltatás?
Hogyan tudom használni a riasztás funkciót?
Kell-e különleges műszaki szakértelem a Telekom WiFi Extra beüzemeléshez?
Mi látható a MyKi képernyőjén?
Mennyibe kerül szolgáltatásaim költöztetése?
Milyen a 4K videó streamelés minősége az HBO Max-on?
Hány eszköz tud egyszerre csatlakozni a Kaon Mesh-hez?
Honnan tudom meg, mennyi jóváírásom maradt, ami eddig nem érvényesült a számláimban?
Honnan tudom letölteni a Telekom WiFi Extra eszközökhöz tartozó mobilalkalmazást?
Csak 2G (Edge) hálózat működik nálunk. A Wi-Fi hálózaton indított hívás a Wi-Fi lefedettségből való kilépés után átvált 2G-re?
Hogyan tölthető le az adattörlő alkalmazás?
Az IPTV-vevőegység is működik a Telekom WiFi Extrával?
Honnan tudom, hogy az adott hívásom 4G-n keresztül megy?
Mi a további teendőm, ha beállítottam a Wi-Fi Hanghívást a készülékemen?
Az HBO GO alkalmazás automatikusan HBO Max-ra frissül?
Mire jó a sebességhatár?
Mennyi ideig bírja töltés nélkül az akkumulátor?
A fizetős Androidos TV applikációk telepítését követően díjmentesen tudom őket használni?
Hány eszköz tud egyszerre csatlakozni a Telekom WiFi Extrához?
Több órát is hozzáadhatok a fiókomhoz?
Samsung esetén honnan tudom, hogy éppen chat/SMS/MMS formában küldtem az üzenetet?
Domino előfizetéshez is kérhetek eSIM-et?
Hány alkalommal használható fel a matrica adattörléshez?
Mit tegyek, ha a készülékembe hagyományos és eSIM-kártya is helyezhető? Melyiket használjam?
Kik kérhetik a Telekom számlát?
Melyik számlában érvényesül a kedvezmény?
Levelező tagozatos hallgatóként jelentkezhetek a gyakornoki programba?
Változik az e-Pack kedvezményem, ha Mobil díjcsomagra váltok?
Akkor is használhatom a 4G Hangot, ha nem Telekomtól vásároltam a készülékem?
Mobilvásárlás szolgáltatások (pl. parkolás, e-matrica vásárlás,mobil lottó.) is elérhető-e a Mellék SIM-ekről?
Minden eszközömön akár egyidejűleg is tudok hívást fogadni?
Idén vettem Domino SIM-kártyát, akkor is el kell végeznem a Domino adategyeztetést?
A 4G Hang használata csökkenti az adatforgalmamat?
Mitől függ, hogy 5GHz-es vagy 2,4GHz-es kapcsolaton működik az eszköz?
Mekkora a nyomkövető hatótávolsága? Milyen messziről tudom a kis kedvencem mozgását figyelni?
Használhatom a Wi-Fi-t Hanghívás szolgáltatást külföldön is?
Kérhetem-e az e-Pack kedvezményt Telekom számlámhoz is?
Használhatom-e a Wi-Fi Hanghívást akkor is, ha a számomat elhordozom egy másik szolgáltatóhoz, de támogatott készülékem van és Wi-Fi lefedettségben vagyok?
Hol találom meg a számlámon, hogy a 4G Hang képesség bekapcsolásra került?
Miért szükséges analóg telefonról digitálisra váltani?
Az országhatáron kívül is működik a mobilkapcsolat az Apple Watch órámon?
Ki számít közeli hozzátartozónak?
Használhatom DualSIM-es iPhone készülékem MultiSIM szolgáltatással?
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltatói előfizetéssel Apple Watch órán a mobilhálózati kapcsolatot?
Tudok párhuzamosan hívást indítani mindegyik MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-et tartalmazó eszközről?
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltató előfizetésével az Apple Watchot Magyarországon?
Titkosíthatom a Telekom WiFi Extra hálózatomat is?
Hogyan vehetek fel családtagokat, ismerősöket a gyerekóra névjegyzékébe?
A 4G Hang használata 4G lefedettség függő?
Megtalálhatóak lesznek az HBO Max-ban is a korábbi megtekintési előzmények és a saját lejátszási listák?
A MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-ek kívülről is hívhatók a dedikált (technikai) telefonszámukon?
A jogosult iskolás gyerek két háztartás között ingázik, mindkét háztartás jogosult így a kedvezményre?
Hol érhetők el az adattörlő alkalmazás használatával kapcsolatos részletes információk?
Beléphetek a Telekom Fiókba a MultiSIM szolgáltatásba bevont Mellék SIM-kártyák technikai hívószámával?
Több jogosult gyermek van a háztartásban, melyikük azonosítóját használjuk a kedvezményhez?
EU roaming helyzetben ingyenes a fogadott hívás?
Szeretnék MultiSIM-et használni az Apple Watch LTE okosórámban. Van erre lehetőségem?
Melyik iPhone típusokkal kompatibilis az Apple Watch?
Hogyan tudok törölni egy chat üzenetet?
Miért jelez mindig foglaltat az óra, ha fel akarom hívni?
Hány SmartBox-on tudom nézni a Telekom TV-t?
Mennyi adatot használ a MyKi óra havonta?
Mit tegyek, ha a sikeres adategyeztetés ellenére sem tudok jelenleg hívást indítani?
Pontosan mi HD Hang technológia háttere?
Milyen szerelési munkák várhatóak az új címen, ha van már kiépített szolgáltatás?
Hogyan állíthatom be a sebességfigyelést?
Céges flottát használok, hogyan tudok az előfizetésemhez MultiSIM-et rendelni?
Hol kell módosítani, kiegészíteni önéletrajzi adataimat?
Miért nem érhető el a telefonomon a 4G Hang lehetőség?
Miért van szükség a Domino adategyeztetésre?
Mennyi ideig bírja egy töltéssel az óra akkumulátora?
Ha időközben nagyobb netcsomagra váltok, arra is igénybe vehetem a kedvezményt?
Honnan tudom, hogy Wi-Fi-n telefonálok?
Milyen készülékeken érhető el a 4G Hang?
A nemzetközi zöldszámok (00800,+800) felhívása külföldről díjmentes?
Elérhetek egy órát több telefonról is?
Használhatom-e Domino szolgáltatással az Apple Watch okosórát?
Milyen kérdésekben segít az Egészségvonal?
Korábban Wi-Fi Mesh néven hallottam a Telekom WiFi Extráról. Hogy lehet ez?
MultiSIM szolgáltatás esetén külön fogom látni a számlámon a Fő- és Mellék SIM-kártyák forgalmát?
Hogyan épül ki a hálózat a lakáson belül?
Milyen szerelési munkák várhatóak az új címen, ha még nincs kiépített szolgáltatás?
Autóskártya szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
Kérhetem-e fix dátumra a költöztetést?
Hogyan tudok kilépni egy csoportos chatből?
Ha hívást indítok, a hívott félnek is használnia kell a Wi-Fi Hanghívást?
A tabletemen is használhatom a DT RCS-t?
Mit tegyek, ha a Telekom szolgáltatása nem elérhető az új címen?
Milyen díjakkal számoljak?
A Wi-Fi Hanghívás használatához szükséges-e a Telekom Wi-Fi használata, vagy használhatom-e bármely más szolgáltató Wi-Fi-jével?
Hogyan lehet az alkalmazásban képet feltölteni az óra viselőjéről?
Vészhívást is indíthatok a Wi-Fi Hanghívás segítségével?
Családtagjaim is követni tudják kis kedvencünk mozgását?
Változik-e a szolgáltatás díja, ha analóg telefonról digitálisra váltok?
Duonet szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
Honnan tudom letölteni az alkalmazást? Mit kell csinálnom vele?
Mire való „Az óra keresése” funkció és hogyan kell használni?
Hol találom meg az otthoni számlán a kedvezményeket?
Egy MyKi órát kettő, vagy akár több telefonról is elérhetek?
A minimális sebességek mindig a rendelkezésemre állnak?
Képes a Telekom WiFi Extra eszköz 4K videót is továbbítani?
Egyenként is tudom követni a MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-kártyákon bonyolított forgalmat?
Hogyan kérhetem az üzemszünet alatt álló otthoni szolgáltatásom visszakapcsolását?
Működtethető NAS-ként a Telekom WiFi Extra eszköz?
Mit jelent az, hogy GPS nyomkövető és hogyan működik az Alcatel Movetrack?
Mindig a rendelkezésemre állnak a minimális sebességek?
Mit számlázunk EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
Hogyan tudom feltölteni a MyKi Touch-ot?
Hány alkalommal próbálhatom újra a mobilhálózat beállítását az Apple Watch órához?
Mire való az SOS gomb?
Mit csináljak, ha elfelejtettem a MyKi jelszavam?
Kérhetek-e fix IP címet az otthoni internet csomagomhoz?
Érzékelek-e változást a 4G Hang használata mellett, ha az általam hívott fél nem a Telekom előfizetője?
SIM kártya nélkül is működik a nyomkövető?
Hogyan tudok képet feltölteni az applikációra a gyermekemről?
Egy másik regisztrációval akarom használni a nyomkövetőt. Hogyan tehetem meg?
A 2,4Ghz és 5Ghz között mindig nekem kell váltogatnom a telefonom a Telekom WiFi Extra használatakor?
Mi az eSIM aktiváló kód?
Hogyan változnak a roaming díjak a Brexittel?
Adattörlő alkalmazás szempontjából mi történik, ha elállás, jótállás, szavatossági igény esetén visszakerül a készülék?
A feltöltési sebesség maximuma is csak több eszköz egyidejű használatával, vagy az úgynevezett „szuperszámítógép” használatával érhető el?
Magenta 1-ben vagyok, az egész csomagra vonatkozik a kedvezmény?
Hogyan működik az Okos Rezgés funkció?
Mit jelent a Telekom számla?
Mit jelent Telekom WiFi Extra esetében az, hogy „menedzselhető Wi-Fi”?
Milyen hangszolgáltatásokat használhatok, ha csak a Wi-Fi hálózatot használom?
SOS és családi telefonszámok
Mire jó a Wifi Biztonságos zóna funkció?
Miért nem érkeznek meg a hívások a MultiSIM-es iPad-re?
Ha új építésű ingatlanba költözök, mi az, amiről nekem kell gondoskodnom és mi az, amiről Telekomnak? Mi az, ami külön költséget jelenthet számomra a telepítéskor?
Hogyan tudom meglevő önéletrajzomat feltölteni a karrier-adatbankotokba?
Mit kell tennem a digitális elosztóval/routerrel ha a Telekom WiFi Extrát akarok használni?
A 4G Hang használata hogyan hat az akkumulátorra?
Mi a különbség a hagyományos SIM-kártya és az eSIM között?
Hogyan használhatom iOS készülékkel a Telekom WiFi Extra eszközök wireless audió képességét?
A kertben is működik a Wi-Fi, ha Telekom WiFi Extrát használok?
Egy társasházban sok Wi-Fi router lehet. Ezek nem zavarják meg a Telekom WiFi Extrát?
Igénybe tudom venni a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatást?
Honnan tudom, hogy a készülékem bejelentkezett a VoLTE (4G Hang) hálózatba?
Ha más nevén van az előfizetés, amit a jogosult tanuló/pedagógus használ, szükséges-e igazolni a köztük fennálló jogviszonyt (pl. albérlet, ingatlanbérlet, törvényes képviselet stb.)?
Hogyan tudok törölni egy teljes beszélgetésfolyamot?
Hogyan működik a 4G Hang?
Számítógépemmel vezetéken keresztül csatlakozva milyen követelmények kellenek ahhoz, hogy elérjem az 1000 Mbit/s maximális sebességet?
Üzletben vagy telefonon keresztül is igényelhetem a kedvezményt?
Hová fordulhatok a 4G Hanggal kapcsolatos észrevételeimmel, panaszaimmal?
Milyen gyakran kell töltenem a nyomkövető akkumulátorát?
Hogyan határozhatok meg, vagy törölhetek egy biztonsági zónát?
Kértem egy azonnali jóváírást és most érkezett több helyesbítő számla is. Mi az oka?
Mit jelent, hogy az eszköz Wi-FI6-os?
Mit tegyek, ha a kiköltözés és a beköltözés között hosszabb idő telik el?
Miért szakadt meg a kapcsolat a nyomkövetővel?
Milyen tevékenységeket végeznek a gyakornokok a Telekomnál?
Roaming helyzetben a Start alkalmazás generálhat adatforgalmat?
Hogyan mondhatom le a Telekom Egészségbiztosítást?
Hogyan tudok emlékeztetőt beállítani?
Mennyi Telekom WiFi Extra eszközt kell venni pl. egy 100 nm-es lakásba?
Mit tegyek, ha nem működik a Telekom Wi-Fi Extra eszközöm?
Miért nem kapok pontos helyinformációt amikor gyermekem egy épületben tartózkodik?
Mi a teendőm, ha már van 10 db feltöltőkártyás előfizetésem, de szeretnék egy újabbat?
Mennyibe kerül az RCS szolgáltatás?
Mit tegyek, ha az órát víz érte?
Lehetséges újraküldeni egy üzenetet chatben, ha hiba történt?
Record&Go-ra szeretném váltani a meglévő Felvétel opciómat. Mi történik a meglévő felvételeimmel?
Változik-e a számlák fizetési módja a Díjnetre történt átállás után?
Miért nem kapok értesítéseket a MyKi alkalmazástól?
Mi a teendőm, ha külföldön elhasználtam a teljes adategyenlegem?
Miért van szükségem Telekom fiókra a Telekom TV-hez?
Hova helyezzem el a routert lakáson belül ahhoz, hogy a legjobb internetsebességet érjem el?
Milyen módokon jelezhetem a Telekom számla iránti igényemet?
Hogyan tudok hívást kezdeményezni a MyKi Touch órával?
Honnan tudhatom, hogy a barátaim elérhetőek RCS-en?
Melyik MultiSIM szolgáltatást válasszam Gigaerős Net vagy Gigaerős Net+ díjcsomag mellé?
Egy WLAN vagy WI-FI routerhez egyszerre több eszközt is lehet csatlakoztatni?
Miért vannak korlátozások a Record&Go-nál?
Miért nem kapok értesítéseket?
Nem működik az IPTV-m. Kihez fordulhatok segítségért?
Mikor érdemes törölnöm a karrier oldalról a profilomat?
Mit tegyek, ha nem nyílik meg az Apple Watch aktiváló felület a "Watch" alkalmazásban?
Az Extra Net opciók minden havi díjas csomaghoz kérhetőek?
Több jogosult is van a háztartásban, többször is igénybe vehetjük a kedvezményt?
Hogyan és mikor készítsek mentést az e-mail postafiókom tartalmáról?
Hol tudom a karrier oldallal kapcsolatos kérdéseimet feltenni?
Milyen változásokra lehet számítani a hálózat korszerűsítése miatt?
Minden hívásra vonatkozó adat látszik történeti sorrendben minden MultiSIM-et tartalmazó eszközön?
Hová fordulhatok, ha az eszközöket nem tudtam összeállítani?
Mi történik a költözési igény bejelentése után?
Hogyan lehet TV-műsort rögzíteni, felvenni?
Hol kérhetek segítséget a router beállításában?
A 4G Hang-képesség bekapcsolása felülírja a jelenlegi hívásbeállításaimat (pl. hívásátirányítást)?
A SIM kártya behelyezésekor nincs jel és az óra nem kezdi el az adatkommunikációt.
Kit érint a Domino előfizetésekre vonatkozó változás?
Mit kell tennem, ha a kiszeretném kapcsolni a telefonomon a Wi-Fi Hanghívás lehetőségét?
Ha eltávolítom az órámról a MultiSIM szolgáltatást, azzal le is mondom azt?
Nem tudok belépni az online felületre, amióta üzleti előfizető lettem, mi a teendőm?
MultiSIM-el is használható az óra?
Honnan tudom, hogy a riasztómban feltöltőkártyás SIM-kártya van?
Hol tudok virtuális jutalmat küldeni gyermekem számára?
Más nevén van az előfizetés, de egy háztartásban él vele tanuló/pedagógus, mi a teendő?
Hogyan kapcsolhatom be a 4G Hangot?
Mi a teendő, ha az óra pozíciója nem frissül?
Honnan tudom, hogy a riasztómban található SIM-kártya az én nevemen van-e?
Új eSIM képes Apple Watch (GPS+Cellular) órát vettem, hogyan tudom a már meglévő MultiSIM szolgáltatásom az új órába áthelyezni?
Új iPhone készülékem van, ezzel is működni fog az Apple Watch-ban a MultiSIM?
eSIM-es, mobilkapcsolatra képes, vagy eSIM nélküli Apple Watchot vegyek?
Telefonom 4G Hang-képes és 4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégis megszakadt a 4G adatkapcsolatom. Mi lehet a gond?
Hogyan tudom a szöveges üzeneteket elolvasni a MyKi órán?
Mi a különbség a "bennefoglalt perc" és a "leforgalmazható havi díj" díjazása között EU Roaming helyzetben?
Nagyszülő nevén van az előfizetés, de a jogosult tanuló vele él egy háztartásban, igénybe vehető a kedvezmény?
Kinek kell igényelnie a kedvezményt? Az érintett tanulónak/pedagógusnak, vagy az előfizetőnek?
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba, ha elhasználtam a díjcsomagomban foglalt perc/SMS kedvezményt?
Lehet az órával SMS üzenetet küldeni?
Épületen belül is nyomon tudom követni a kutyámat?
Hogyan tudok hangüzenetet küldeni a MyKi Touch óráról a MyKi Watch alkalmazásra?
Miért kaptam SMS-t a Telekomtól, nem is vagyok ügyfél?
Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.
Még nem használom az online megrendelt szolgáltatást, hogyan tudom azt visszamondani?
Lehetséges az, hogy a számlám beérkezési határideje hétvége vagy ünnepnap?
Nem vagyok ügyfél, miért kaptam e-mailt a Telekomtól?
Mit tegyek, ha regisztráltam a karrier oldalra, és nem kapok jelszót?
Mekkora mobil adatforgalmat generál a gyerekóra?
Milyen készüléken tudom használni a Telekom alkalmazást?
Költségkontroll használata esetén is kérhetek eSIM-et?
Hogyan tudom megkülönböztetni az emelt díjas számot a normál díjastól?
Mi az SMTP szerver?
Mi a teendőm, ha nem tudom vagy kitöröltem az SMS kódot?
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
Leiratkoztam már minden hírlevélről, miért kapok még mindig e-maileket a Telekomtól?
Mi az eSIM?
Hogyan lehet a MyKi 4 Lite órát kikapcsolni?
Hogyan tudom a MyKi Touch-ot kikapcsolni?
Mi a nyereményjáték folyamata és hogyan történik a nyeremény átvétele?
Hogyan tudom megváltoztatni a karrier oldalra vonatkozó jelszót?
Hol és mikor vehetem át a Telefonkönyvet?
Hol rendelhetem meg az otthoni szolgáltatásokat?
Lecserélhetem a hagyományos SIM-kártyámat eSIM-re?
Mi kell tennem, ha a Wi-Fi Hanghívás használatakor a telefonhívás minőségével problémám van (pl. csökkent hívásminőség, hívás megszakadás)?
Már használom az online megrendelt szolgáltatást, de még 14 napon belül vagyok, hogyan tudom ezt visszamondani?
Még nem kaptam meg a megrendelt eszközt, de már nem is szeretném átvenni. Mi a teendőm?
Hogyan tudom beállítani a telefonomban az SMS-ezéshez szükséges paramétereket?
Hogyan ellenőrizhetem Domino előfizetésem utolsó hívásának adatait?
Csak Telekom előfizetéssel érhető el a 4G Hang?
Mitől függ az általam elérhető, tényleges internetsebesség?
Honnan tudom a riasztóban található SIM-kártya telefonszámát?
Mi történik, ha elértem az Egyedi értékhatárt, de nem tájékoztattak róla időben?
A Mellék SIM-eket tartalmazó eszközről is indíthatok segélyhívást?
Mit kell tennem, ha szolgáltatást és eszközt szeretnék 14 napon belül visszamondani, visszaküldeni?
Miért előnyös számomra a Start alkalmazás?
Hogyan aktiválhatom az eSIM képes Apple Watchon a MultiSIM szolgáltatást?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
Van-e lehetőségem módosításra, ha mégsem kérem a Telekom számlát?
Elfelejtettem a jelszavam, de a Telekom alkalmazásban nem találom az új jelszókészítés vagy a jelszó emlékeztető lehetőségét. Mit tehetek ilyenkor?
Milyen feltételekkel lehet a HD-képes vevőegységhez hozzájutni?
Milyen díjszabás érvényes, ha Magyarországról telefonálok az EU-ba és nemzetközi telefonszámot hívok?
Milyen szolgáltatásra vonatkozik a kedvezmény?
Milyen esetekben szűnik meg a Telekom számla szerződés?
Milyen feltételekkel kérhetek Telekom számlát?
Mit jelent a karrier oldalon az aktív és inaktív státusz?
Telefonom HD Hang-képes és 3G/4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégsem vettem észre változást a telefonbeszélgetés minőségében. Mi lehet a gond?
Hol jelezhetem, ha a Díjneten megjelenő számlával kapcsolatban kérdésem, észrevételem van?
Hol adhatom meg online ügyintézéshez szükséges telefonszámom és/vagy e-mail címem?
Milyen visszajelzést kapok arról, hogy elfogadták az igénylésemet?
Milyen jelszóval tudok az internetre csatlakozni, illetve hogyan módosíthatom az internet szolgáltatásomhoz tartozó, t-online.hu vagy t-email.hu e-mail címem jelszavát?
Vendég Wi-Fi megoldás is lehetséges a Telekom WiFi Extrával?
A MultiSIM szolgáltatáshoz kérhetek eSIM-et és hagyományos SIM-et is?
Hol és hogyan tudom az adategyeztetést megcsinálni, ha csak külföldön kiállított igazolványom/útlevelem/jogosítványom van?
Honnan tudom, hogy a riasztómban van-e SIM-kártya vagy nincs?
Ha valaki MultiSIM szolgáltatással rendelkezik, és olyan eszközről hív, amiben a mellék SIM van, akkor a telefonom fel fogja ismerni a hívó felet?
Android esetén honnan tudom, hogy éppen chat/SMS/MMS formában került elküldésre az üzenet?
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy az új helyen elérhető-e a Telekom szolgáltatása?
Mi a különbség a Duonet és a MultiSIM szolgáltatások között?
Minden eszközömön fogadhatok hívást?
Felhasználhatom-e a meglévő net bővítő opcóimat az EU roaming során?
Külföldön is használhatom a MultiSIM szolgáltatást?
Már több napja elküldtem e-mailben a számlapanaszomat, de még nem kaptam rá választ. Miért van ez?
Mitől függ az általam elérhető, tényleges internetsebesség?
Hogyan tudom magam azonosítani a telefonos vagy személyes ügyintézéskor?
A Telekom által jelenleg már nem értékesített, régi típusú mobilkészülékkel rendelkezem. Hogyan végezhetem el a hálózati korlátozás feloldását?
Milyen követelmények kellenek ahhoz, hogy számítógépemmel vezetéken keresztül csatlakozva elérjem az egy eszközzel elérhető maximális sebességet?
Hogyan történik a külföldi előfizetők és/vagy a magyar okmányokkal már nem rendelkező ügyfelek Domino adategyeztetése?
Miért nem módosíthatok utólag a rendelésemben szereplő adatokon?
Hogyan jelennek meg az EU roaming díjak a számlámon?
Már több napja lemondtam a szolgáltatásomat/szolgáltatásaimat, de még mindig működnek. Mit kell tennem ilyenkor?
Mit tegyek, ha a "Watch" applikáción belül nem aktív a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpont?
Mi a teendőm, ha MobilParkolásnál elrontottam a rendszámot?
Letilthatom-e automatikusan azokat a hívásokat, melyeknél nem látom a hívó fél telefonszámát?
Visszacserélhetem az eSIM-et hagyományos SIM-kártyára?
Hogyan tudok felhasználói fiókot készíteni, és a MyKi órát regisztrálni?
Mire vonatkozik EU roaming helyzetben a méltányos használati feltétel?
Milyen eszközökre van szükségem a HDTV vételéhez?
Mit jelent az, hogy csak 10 db feltöltőkártyás előfizetésem lehet? Mit kell tennem, ha ennél több van?
Hogyan vásárolhatok akciós áron készüléket a mobil díjcsomag-kombinációhoz?
A telefon automatikusan használja a Wi-Fi hálózatot Wi-Fi hívásra?
Hogyan egyenlíthetem ki a Telekom számlát?
Mely eszközöket/platformokat támogat az HBO Max?
Hogyan működik a helymeghatározás a MyKi Touch-on?
Mi az a roaming tájékoztató oldal? Hogyan érem el és mikor kell ezt használnom?
Korábban havi díjas előfizetést (SIM-kártyát) vásároltam, készülék nélkül. Utólag is vásárolhatok ezen előfizetésemhez akciós áron készüléket?
Pontosan mi a 4G Hang technológia háttere?
Meglévő IPTV előfizetésem mellé szeretnék 4K minicsomagot vagy Record&Go opciót. Mivel jár a váltás?
Ha külföldön vagyok és az egyik SIM-em külföldön van és ott használom, a másik pedig otthon, hogyan történik az elszámolás?
Hogyan indíthatok el egy új chatet?
Hogyan szerkeszthetem TV-készülékemen a csatornalistát (kedvenceket)?
Mi az a DT RCS?
Hol fizethetem be személyesen a csekkjeimet?
Bármelyik, a MultiSIM szolgáltatásba bevont. SIM-kártyáról indíthatok hívást?
Mit jelentenek a chat üzenetbuborékja mellett megjelenő kézbesítési ikonok/értesítések?
Hol kérdezhetem le díjmentesen Domino egyenlegemet?
Hogyan történik a számlázás ha EU roaming helyzetben hívok magyar előfizetői hívószámot?
Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?
Milyen messze kell lennie egymástól a Telekom WiFi Extra eszközöknek?
Mit tegyek, ha ellopták vagy eltűnik az eSIM-es készülékem?
Milyen funkciók érhetők el a Telekom alkalmazásban?
Mi történik, ha a Fő SIM-en aktív a nemzetközi kimenő hívás tiltás szolgáltatás?
Mit jelent pontosan a kellék- és termékszavatossági igény?
Létezik olyan eszköz, amivel önmagában, másik eszköz párhuzamos használata nélkül is ki tudom mérni a 2000 Mbit/s maximális sebességet?
Beszerezhetek a Telekomtól olyan eszközöket, amivel vezeték nélkül is megközelíthetem az 1000 Mbit/s maximális sebességet?
Ha korábban már nyilatkoztam az adataim kezelésének módjáról, akkor van teendőm?
Hogyan igényelhetem az új Domino Fix díjcsomagot?
Mi a Díjnet, és milyen feltételekkel vehetem igénybe szolgáltatását?
SMS-ben azt a tájékoztatást kaptam, hogy a SIM-lock feloldó kód már nem beszerezhető a készülék gyártójától. Mit jelent ez?
Miért kaptam számlát, ha már megszüntettem az otthoni előfizetésemet?
Hogyan regisztrálhatok a Díjnet szolgáltatására?
Mit kell tennem, hogy külföldről is tudjak a levelező kliensemmel e-mailt küldeni?
Hol találok segítséget, ha nem értem az otthoni számlán szereplő tételeket?
Mikor és hogyan vehetem igénybe az Egészségvonal szolgáltatásait?
Ha elektronikusan kérek Telekom számlát, hol és milyen formátumban tudom azt megnézni?
Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg az otthoni szolgáltatáshoz megrendelt notebookot, táblagépet?
Javaslataidat, pozitív élményeidet szeretnéd megosztani velünk?
A maximális feltöltési sebesség is több dolog függvénye, vagy a 1000 Mbit/s mindig a rendelkezésemre áll a Gigaerős Net 1000/1000 díjcsomagnál?
Hogyan tudom igénybe venni a Telekom TV GO szolgáltatást?
Mikor jelenik meg az új Telefonkönyv?
Mennyire megbízható a nyomkövető helymeghatározása?
Hogyan értelmezhető a gyakorlatban az egységes európai adatvédelmi rendelet a Telekom vonatkozásában?
Hogyan tudok belépni a Telekom alkalmazásba?
Melyek a lehetséges beállítások chat és SMS/MMS küldésre?
Milyen időközönként változik a dinamikus IP-cím?
A Giga Wi-Fi azt jelenti, hogy vezeték nélkül csatlakozva is gigabit feletti sebességgel tudok netezni, akár egyetlen eszközzel is? Gyorsabb lesz, mint ha kábellel csatlakoznék?
Domino 5 csomag esetén hogyan módosíthatom az 5 kedvezményes számot?
Hogyan juthatok hozzá az eSIM-hez?
Mit tehetek, ha nem jelennek meg a mobil elektronikus számláim az online felületen?
Számláimat elektronikusan kapom, de más értesítési e-mail címet szeretnék megadni, ezt hol és hogyan módosíthatom?
Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat kezdeményezzenek, vagy adatforgalmat bonyolítsanak a készülékemről?
Kérhetem-e a javítást, ha a meghibásodott készülékem már nem garanciális?
Milyen kedvezményes mobil díjcsomagot választhatok, ha van már Telekom otthoni szolgáltatásom?
Hogyan tudok csoportos chat-et létrehozni?
Mi a teendőm, ha nem regisztráltam határidőre, de szeretném megtartani a telefonszámomat?
Mit kell csinálnom, ha a Domino adategyeztetés során azt a hibaüzenetet kapom, hogy nem megfelelő számot adtam meg?
Hogyan érinti a költözés a hűségszerződésemet?
Kell-e fizetnem a Díjneten tárolt számláim után?
Hogyan fizethetem be a hóközi számlámat?
Mi az SMS?
Mekkora sebesség érhető el beltérben a Wifi Extra eszközök használatával?
Hogyan működik a helymeghatározás?
Mit tegyek, ha a készülékem SIM-lock feloldását elrontottam és most újabb feloldó kódot kér?
Meglévő előfizetésem mellé vásároltam egy újat. Azt is regisztrálnom kell az elektronikus számlára?
Érdemes-e karrier hírlevelet kérnem?
Az Apple Watch mobilhálózat beállítása után nem kapcsolódik órám a mobilhálózatra. Mit tegyek?
Mit kell tennem, ha akadozik az IPTV-szolgáltatásom?
Hogyan tudom aktiválni az eSIM-es készülékemet?
Milyen kiegészítő hang- és adatopciókat vehetek igénybe Domino előfizetésemhez?
Családi mobil opciót használunk. Ha az EU-ban a családi nyaralás alatt felhívom a családtagomat, ki mennyit fizet a hívásért?
Hogyan állíthatom be a hívásszűrés funkciót mobiltelefonomon?
Jelenleg szünetel az otthoni előfizetésem. Hol és hogyan kérhetem a szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
Chat-ügyintézés során milyen adatokat kell megadnom az ügyintézőnek?
Hogyan indíthatok és fogadhatok hívásokat mobilkészülékemmel?
Megtarthatom az e-mail címemet, a webtárhelyemet és a telefonszámomat?
Az azonosítási kötelezettség érinti az olyan előfizetést is, amit nem telefonálásra használok, hanem pl. riasztó működtetésére?
Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt?
Mely esetekben tehetek panaszt?
A készülékem vásárlásától számítva mennyi időn belül kérhetem a SIM-Lock feloldást?
Hogyan igényelhetek áfás számlát Mobil vásárlásaimról, ha Domino kártyás vagyok?
Ezentúl a belföldi adatmennyiségemet is felhasználhatom az EU-ban?
Megsérült a SIM-kártyám, kérhetek-e helyette újat?
Hogyan végezhetem el a Telekomos mobil modemek és/vagy routerek hálózati korlátozásának feloldását?
Szeretném elvégezni online a Domino adategyeztetést, de nem tudom kinek a nevére szól a SIM-kártya. Mit tegyek?
A Brexit után is tudom használni az HBO GO-t Nagy-Britanniában?
Mit tegyek, ha a riasztómban található SIM-kártyára kapott SMS-t nem tudom megnézni?
Miért érdemes letöltened és használnod a Telekom alkalmazást?
Mi történik, ha nem egyeztetem az adataimat?
Hogyan működik a hívásátirányítás, hívásvárakoztatás és hangposta szolgáltatás a MultiSIM szolgáltatás esetén?
Hogyan tudom beállítani a mobilinternetezéshez szükséges paramétereket?
Az előfizetésemhez beállított hívásátirányításaim külföldön is működnek?
A havi mobil számlámban olyan szolgáltatást látok, melyet csak a hónap egy részében vettem igénybe, mégis teljes havi díjat számláztatok, miért?
A maximális 2000 Mbit/s sebesség jól hangzik, de hogyan érhetem el?
Hogyan alakul a számlazárás és a számlafizetési határidő Telekom számla esetén, mire figyeljek?
Számlatartozásom van, kérhetem az otthoni szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
Ha a Telekom által telepített Digitális Elosztó (ONT) is Wi-Fi képes, miért van szükség plusz routerre a Gigaerős Net 1000/1000 igénybevételéhez?
Hogyan válthatok át Mobil díjcsomag-kombinációkra?
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az Apple Watch aktiváló felületen a "Watch" alkalmazásba?
Mire ügyeljek az internet és/vagy Wi-Fi jelszavam létrehozásakor?
Mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
Belföldi korlátlan díjcsomag esetén hogyan alakul az EU roaming díj Magyarországra irányuló hívás esetén?
Hogyan kapok értesítést, ha a mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
Novembertől megújul az otthoni, vezetékes, illetve a Telekom (egyszámla) számlánk megjelenése
Külföldön is használható a nyomkövető?
Lejárt a hűségidőm, de nem akarok az új mobil díjcsomag-kombinációra váltani, mit tegyek?
Miért jobb az IPTV, mint a korábbi Kábel TV?
Hol találom meg a Wi-Fi beállításához szükséges jelszót?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el az otthoni havi számláim összegét?
Mit kell tudnom a létesítésről, ha kábel hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
Mi az az RCS?
Miért válasszam a Díjnetet?
A számla nettó végösszege 0 Ft, mégis van befizetendő összegem, ez hogy lehet?
Mitől függ az új szoftverek megjelenése?
Hol tájékozódhatok az otthoni és a mobil-szolgáltatásaimhoz tartozó befizetetlen számlák összegéről?
4G lefedettségű helyen telefonálva, miért nem tapasztalok minőségi változást?
Mit tehetek, ha nem én kötöttem Domino szerződést, nem én vásároltam eszközt?
Hogyan beszélhetek korlátlanul az EU-ban?
Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?
Miért kaptam fizetési felszólítást ha csoportos beszedési megbízásom van?
Mi a teendő a Telekomtól vásárolt notebook/táblagép/televízió vagy egyéb eszköz meghibásodása esetén?
Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?
Mobilszámomat szeretném megszüntetni. Honnan tudom, hogy kell-e ilyenkor kötbért fizetnem, és ha igen, mennyit és mikor?
Mi az oka annak, hogy a készülékem nem érzékel elegendő térerőt?
Mit jelent a jelszóvédelemmel ellátott szolgáltatás, illetve előfizetés?
Milyen Apple Watch modelleket lehet mobilhálózathoz kapcsolni?
Mit kell tudnom a mobil előlegről?
Mi az az MMS?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a Telekom számla havi összegét?
Miért szerepel ebben a hónapban a havi számlámon felszólítási díj is?
Mit tehetek, ha banki utalásnál véletlenül téves hivatkozást írtam a közlemény rovatba, vagy egy másik számlaszámra utaltam?
Csak Wi-Fi-t használtam, mégis nagyon hamar elfogyott az adatforgalmi egyenlegem. Hogyan lehetséges ez?
Hogyan juthatok hozzá díjmentesen a hálózati korlátozás feloldásához szükséges kódhoz?
Miért kaptam ebben a hónapban már a második mobil számlát?
Miért kaptam értesítést Domino kártyámra, hogy 300 Ft alá csökkent az egyenlegem, holott alig használtam a telefonom?
Milyen kedvezményekkel kombinálható a Telekom kedvezmény?
Miért kaptam felszólítást, ha a havi számlám szerint nincs tartozásom?
Hogyan védhetem meg mobil készülékemet a külső sérülésektől?
Hogyan mondhatom le a Hangposta szolgáltatást, ha már nincs rá szükségem?
Mi történik a panaszkivizsgálás során?
Számlák és fizetés - Kétfaktoros azonosítás bevezetése
Mi a teendőm, ha számlaelmaradásról kaptam értesítést SMS-ben?
Hogyan tudom aktiválni az általatok inaktívra állított önéletrajzomat?
Ismeretlen, külföldi előhívójú számról kerestek / kaptam SMS-t, de a szám felhívásakor nem szólt bele senki. Mi lehet ennek az oka?
Hogyan használhatom újonnan vásárolt Domino feltöltőkártyás készülékemet?
Mi a teendő a MyKi Touch meghibásodása esetén?
SMS-t tudok fogadni, küldeni viszont nem. Mi lehet a probléma?
Mi a teendő a Táska Nyomkövető meghibásodása esetén?
Miért nem kaptam meg ebben a hónapban a megszokott e-Pack kedvezményt?
Mi a teendő a Kisállat Nyomkövető meghibásodása esetén?
Mi változott májustól a nemzetközi hívások díjazásában?
Hogyan kérdezhetem le a Domino előfizetésemre vonatkozó díjcsomag és számlainformációkat?
Kik vehetik igénybe a Mobil díjcsomag-kombinációkat?
Hagyományos/nyomógombos mobiltelefonom van. Hogyan végezhetem el rajta a hálózati korlátozás feloldását?
Hogy jelenik meg a számlán a jóváírás?
Minden MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-ről indíthatok és fogadhatok SMS/MMS-t?
Hogyan regisztrálhatok az RCS szolgáltatásra?
Mit tegyek, ha nem szeretnék az adatbankban elérhető lenni, de pályázni szeretnék?
Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a mobil havi számláim összegét?
Mobil előfizetések esetén milyen lehetőségem van az egymás közötti ingyenes beszélgetésre?
Milyen feltételekkel tudok külföldön telefonálni/internetezni Mobil díjcsomagommal?
Mi a teendőm, ha a mobil előfizetésemen túlfizetés van?
Hogyan végezhetem el Android/iOS/Windows operációs rendszerű telefonomon a hálózati korlátozás feloldását?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 850a digitális elosztó használata esetén?
Az adatkezelési nyilatkozatomat követően a Telekom milyen célból használhatja fel az adataimat?
Kik jogosultak a 30 nap ingyen internetre?
Külföldön vagyok, de nem tudok telefonálni/internetezni. Mit tegyek?
Elvesztettem a kapott havi számlát. Megtekinthetem online a legutóbbi számlám végösszegét, hogy befizethessem azt?
Akkor is be tudok lépni a Telekom online ügyfélszolgálatába, ha már korlátozták a mobil szolgáltatást számlatartozás miatt?
Miért nem tudok az online ügyfélszolgálaton mobil díjcsomagot váltani?
Hogy történik a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont mobil és otthoni szolgáltatások számlázása?
Ha a mobilszolgáltatásra vonatkozó szerződésemet hűségidőn belül felmondom, mennyi kötbérrel kell számolnom?
Honnan tudhatom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm?
Mit kell tudnom az otthoni előfizetésemhez igényelt TV-készülékkel, tablettel, laptoppal vagy játékkonzollal kapcsolatban?
Mit kell tennem, ha a hívószám, amelyet áthordoznék, jelenleg nem az én nevemen van?
Már átvettem az eszközt, de 14 napon belül vagyok, visszaadhatom az online rendelt árut, ha meggondoltam magam?
Nem találom a kapott csekket, hogyan fizessem be a számlámat?
Sikertelen az online Domino adategyeztetésem. Mit tegyek?
Milyen adatok szükségesek a Domino adategyeztetéshez?
Mit kell tennem, ha otthoni előfizetésemen tartozás áll fenn?
Mit kell tudni a Dominos megújuló netről? Hogyan tudom bekapcsolni, lemondani?
Milyen feltételei vannak az előfizető módosításnak mobil előfizetés esetén?
Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm?
Hogyan oldhatom fel a hálózati korlátozást Firefox, Nokia Windows Phone 8, HTC Windows Phone 8, illetve BlackBerry operációs rendszerű okostelefonomon?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom, Cisco ISB6030 vevőegység használata esetén?
Mit kell tennem, ha mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
Mi a teendőm, ha a készülékem meghibásodik?
Telekom készülékkedvezmény információk, igénybevételi feltételek:
Milyen készülékeken, hogyan érheted el a DT RCS szolgáltatást?
Hogy olvassam be a QR kódot, ha nincs számítógépem?
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, azonos szolgáltatótól?
Honnan tudom, hogy sikerült-e az e-SIM aktiválása?
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, de eltérő szolgáltatóktól?
Honnan tudom, hogy az eSIM profilomnak mi az azonosítója (ICCID)?
A mellék SIM-ek a technikai hívószámaikon is hívhatják egymást?
Hol találom az eSIM aktiváló kódot?
Mi az EID?
Honnan tudom, hogy az eSIM-nek mi a SIM száma (ICCID)?
Mit jelent a „Cellular” kifejezés az iPad készülékek típusa mellett?
Ha külföldön történik velem baleset, akkor is térít a biztosító?
Akkor is kérhetem garanciálisan a telefonom javítását, ha azt nem a Magyar Telekomtól vásároltam?
Hol találom meg az eSIM hívószámomat?
Hány MultiSIM kártyát rendelhetek egy előfizetéshez?
Kell-e hűséget vállalnom a MultiSIM-re?
Van-e külön díja a MultiSIM-nek?
Milyen díjcsomagokhoz rendelhetek MultiSIM szolgáltatást?
Hogyan telefonálhatok kedvezményesen külföldre az otthoni telefonomról?
Honnan tudom, hogy sikerült-e aktiválni a készülékemet?
Hogyan érhetem el Kapcsolat kártyámat?
Mikortól próbálhatom ki az informatikai szolgáltatásokat?
Hogyan ellenőrizhetem a mobilon vásárolt autópálya matrica érvényességét?
Mi a PIN és PUK-kódom eSIM esetén?
Hogyan tudom beolvasni a készülékemmel az aktiváló kódot?
Melyek a korhatárok az Egészségbiztosítás szolgáltatás szerződéskötésénél?
Az okostelefonom akkumulátorát is meg kell formáznom az első használat előtt?
Mitől függ az új szoftverek megjelenése?
Egészségbiztosítás esetén mikortól indul a biztosító kockázatviselése?
Egészségbiztosításom van. Mire használhatom fel a biztosító által szolgáltatott összeget?
Az Egészségbiztosítás vonatkozik a már meglévő betegségemre is?
Mit tegyek, ha hosszasan kell várakoznom az ügyintéző kapcsolására?
Hogyan tudom beállítani, hogy a folyószámlámon szereplő több szám közül csak bizonyos számok kapják meg az értesítést tartozásról?
Dominós előfizetőként is igénybe vehetem a Mobilvásárlás szolgáltatást?
Hogyan tudok fizetni a Telekom alkalmazásban?
Sajnos lemaradtam az online oldalon hirdetett kedvezményes készülékakcióról. Megvehetem-e még a korábbi, akciós áron a telefont?
Ideiglenes személyi igazolvánnyal is vásárolhatok készüléket és köthetek előfizetői szerződést?
Hol rendelhetem meg a MultiSIM-et?
Új telefonra kötöttem biztosítást. Ha egy régi SIM-kártyával használom a telefont, akkor is érvényes a Készülékbiztosítás?
Anyagi problémáim adódtak. Kérhetek számlámra haladékot, vagy részletfizetést?
Hol tudok visszajelzést küldeni, ha problémát tapasztalok a Telekom alkalmazás használata közben?
Hogyan válthatok díjcsomagot Domino előfizetésemen?
Részletfizetéssel szeretnék készüléket választani. A honlapon látott havi részletekben már a havi díj is benne van?
Elveszik a garancia, ha saját magam frissítem szoftvert a készülékemen?
Elveszik a meglévő egyenlegem, ha Domino előfizetésről havi díjasra váltok?
Vannak olyan funkciók, amik a Telekom alkalmazásban nem lesznek elérhetők?
Mi a MultiSIM?
Át lehet irányítani az SMS-eimet is másik számra?
A weboldal és az üzletek készülék kínálata megegyezik?
Hogyan értesülhetek az új elektronikus számla érkezéséről?
Elfelejtettem a jelszavam, de a Telekom alkalmazásban nem találom az új jelszókészítés vagy a jelszó emlékeztető lehetőségét. Mit tehetek ilyenkor?
Hogyan tudom meg, hogy egy vezetékes vagy mobilszám melyik szolgáltatóhoz tartozik?
Mi történik a Telekom TV GO szolgáltatással, ha a TV előfizetésem korlátozása, szüneteltetése illetve megszűnése estében?
Nem kaptam visszaigazoló SMS-t az e-matrica, illetve Mobilparkolás szolgáltatás megvásárlását követően. Használhatom így is a szolgáltatást?
Mikor aktiválhatom az online megrendelés után az eSIM-et?
Miért nem látom a Magenta 1 csomagomhoz tartozó összes előfizetést?
Hol kérhetek igazolást, ha rosszul adtam meg a rendszámot autópálya matrica vásárláskor?
Megsérült a készülékem, melyet a Telekom már nem forgalmaz. A készülékbiztosítás keretében milyen cserelehetőségem van?
Családi Balesetbiztosítás esetén milyen esetekben térít a biztosító, és hogyan jelezhetem a kárigényt?
Honnan tudom, hogy új eszközt kapok majd?
Elfogadható-e a kinyomtatott elektronikus számla hivatalos ügyintézéskor?
Hogyan kell beüzemelni az új eszközt?
Ha már volt egy javításom készülékbiztosítás alapján, ugyanazt a hibát jelezhetem-e újra?
Egy folyószámlán lévő több mobil díjcsomaghoz is igénybe vehető e-Pack kedvezmény?
Családi Balesetbiztosítás esetén milyen esetekben térít a biztosító, és hogyan jelezhetem a kárigényt?
Miért merül gyorsabban az okostelefonom?
Beüzemelés után mit kell tennem a korábban használt eszközzel?
Hogyan kérhetek igazolást arról, hogy nincs tartozásom?
Hogyan kérhetek híváslistát, ha Domino feltöltőkártyát használok?
Meglévő szolgáltatás esetén milyen esetben lehet szükség a digitális elosztó készülék cseréjére?
Hogyan tehetek panaszt, bejelentést és mennyit kell várnom a válaszra?
Hol találok segítséget, ha nem értem a mobilszámlán szereplő tételeket?
A vásárlás után is köthetek készülékbiztosítást?
A vállalt határozott idejű szerződés lejárta után is biztosított mobil előfizetésemen a szolgáltatást?
Hogyan érhetem el az RCS-t a weben?
Hogyan tudom az otthoni díjcsomagom online módosítani?
Hogyan kapom meg az eSIM Aktiváló kód levelemet, ha online rendeltem meg a havi díjas mobil szolgáltatást?
Hogyan tudom beállítani t-email.hu végződésű e-mail címemet mobil készülékemen?
Hogyan kaphatok eSIM-profilt, ha nem a Telekom-tól vásároltam meg az eSIM-es eszközt?
Hol vehető igénybe a nemzetközi roaming szolgáltatás?
Mitől más a HD hang, és hogyan kapcsolhatom be?
Hogyan módosíthatom a mobil előfizetésemhez tartozó számlaküldési címemet?
Mi az oka, hogy a Családi mobil opcióba bevont Domino számomról már nem tudok ingyen beszélni a csoporttagokkal?
Kikapcsolhatom a PIN-kódot SIM-kártyán?
Online vásárlás során kérhetem a lakóhelyemtől eltérő, másik címre a mobilkészülék kiszállítását?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Igényelhetek híváslistát a még ki nem számlázott időszak forgalmáról?
Mit tegyek, ha az aktiválás során hibát jelez a készülékem?
Mi tegyek, ha nem sikerült az aktiválás?
Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?
Már van Telekom otthoni előfizetésem, de lejárt a hűségidőm. Hol hosszabbíthatom meg?
Ha részletfizetéssel vásárolok készüléket, kifizethetek egyszerre több részletet is?
Ha külföldről hazatelefonálok, ki-mennyit fizet a beszélgetésért?
Üzenetet kaptam a Telekomtól, hogy az SMS feladója visszahívást kért tőlem. Ez mit jelent?
Átválthatok-e Dominóról Mobil díjcsomag-kombinációkra úgy, hogy új telefont is vásárolok a számom megtartása mellett?
Hogyan kérdezhetem le online az aktuális mobil havi hang- és (roaming) adatforgalmamat díjmentesen?
Hogyan érhetem el külföldről a mobil előfizetésemmel az ügyfélszolgálatot?
Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?
Mit tegyek, ha Telekomos készüléket találtam?
Leadhatom a használt készülékemet, illetve régi akkumulátoromat?
Érdemes-e lemondanom az elektronikus számlát?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Ha díjcsomagomhoz igénybe veszem az e-Pack kedvezményt, és átváltok egy másik díjcsomagba, megszűnik a kedvezmény?
Melyek az e-Pack kedvezmény fő előnyei?
Külföldön vagyok. Mennyiért hívhatom a hazai számokat?
Mennyi idő után jelenik meg az egyenlegemen a befizetett összeg?
Az általam kifogásolt havi számla a weboldalon befizetendő tételként látható, pedig korrekciós számlát is kaptam miatta. Mikor fog ez a számla eltűnni?
Miért lehet az, hogy beléptem a Telekom fiókomba, mégsem látom a mobil havi számlámat?
Mennyibe kerül a Mobilvásárlás szolgáltatás?
Mi a különbség a készülékvásárlás és a készülékváltás között?
Használhatom a Telekomnál vásárolt készüléket másik szolgáltató SIM-kártyájával?
Hogyan módosíthatom az online rendelésemet?
Milyen adatforgalom bővítési lehetőségeim vannak mobil havi díjas illetve Domino díjcsomagok esetén?
Mi a teendő, ha elvesztettem vagy ellopták a Kapcsolat plasztikkártyámat?
Egészségbiztosításom van. Mit kell tudnom a kártérítésről?
A mobil havi számlámhoz tartozó részletfizetési értesítésen egy korábbi dátum szerepel, miért van ez?
Hogyan mondhatom le a Készülékbiztosítást?
Nem tudok hívást indítani és fogadni az online vásárlás alkalmával kapott SIM-kártyámmal. Mi a teendőm?
Hol kapcsolhatom be a Domino Most opciót?
Mobil előfizetésem megszüntetése után hogyan tudom kifizetni az utolsó havi számlámat?
Ha részletfizetéssel rendelek telefont, be kell-e mutatnom közüzemi számlát, bankszámlakivonatot vagy munkáltatói igazolást?
Áthordoztam számomat a Telekomhoz, azonban sem telefonálni, sem SMS-t küldeni nem tudok. Mi ennek az oka?
Hol aktiválhatom a Domino Quick kártyámat?
Mi a teendőm, ha a feltöltött összeg nem jelent meg Domino egyenlegemen, ám a bankszámlám egyenlegéből levonták azt?
Miért nem tudom mobiltelefonomról igénybe venni a Mobilvásárlást?
Miért érdemes online rendelnem?
Milyen esetekben kell mobil előleget fizetnem, és a kifizetett előleget mire használhatom fel?
Mit kell tennem, hogy a mobilszámom megjelenjen a Tudakozóban?
Hogyan kaphatok kedvezményt, ha otthoni és mobil előfizetéssel is rendelkezek?
Külföldön vagyok, hogyan követhetem nyomon számláimat, és számlafizetéseimet?
Hogyan rendelhetem meg a Telekom Egészségbiztosítást?
Hogyan kérhetem, hogy ne kapjak üzenetet, ha túlléptem a számla fizetési határidejét?
Hogyan cserélhetem le mobil hívószámomat?
Hogyan tudom átállítani a csengetési időt, hogy ne kapcsoljon be olyan hamar a Hangpostám, ha hívásom érkezik?
Hogyan tudok külföldön SMS-t küldeni/fogadni Dominósként?
Mit kell beállítanom, hogy láthassam a hívó fél telefonszámát a mobilkészülékem kijelzőjén?
Átválthatom Domino feltöltőkártyás előfizetésemet havi díjasra?
Mennyi időm van a kár bejelentésére, ha van készülékbiztosításom, és káresemény történt?
Online vásárláskor, illetve fizetéskor a rendszer nem fogadja el a bankkártyámat. Mit tegyek?
Hogyan használhatom a mobilinternetet külföldön?
Hogyan tudok USB Stick-kel internetezni külföldön?
Hol találom meg és hogyan pótolhatom az elveszett szerződéskötési dokumentumokat és a jótállási jegyet?
Mi kell ahhoz, hogy mobiltelefonom segítségével is tudjak termékeket (pl. lottó, autópálya használati jogosultság, parkolás) vásárolni?
Korábban vásárolt tartozékom meghibásodott, ám a vásárlási számla már nem áll rendelkezésemre. Kérhetem enélkül is a tartozék cseréjét vagy javítását?
Még nem vagyok 18 éves. Milyen előfizetést köthetek így a Telekomnál, és milyen dokumentumok szükségesek ehhez?
Internet adatmennyiséget is tartalmazó díjcsomagot használok. Mikor van a havi forgalom, és az internet forgalom lezárása, számlázása?
Vásárolhatok online 0 Ft-ért, illetve kamatmentes részletfizetéssel telefont úgy, hogy még nincs előfizetésem a Telekomnál?
Mi a teendő, ha már befizettem a havi számlámat, de a honlapon a fizetés után sem tűnt el a kérdéses összeg?
Csoportos beszedési megbízásom van, de a bankszámlámon éppen nem volt elég pénz a havi mobilszámla díjának levonásához. Mi a teendőm?
Mire jó az Egyéni szűrési terv és hogyan vehetem igénybe?
Hogyan jelezhetem nevem, lakcímem illetve a személyi igazolvány számom változását?
Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár megérkezik?
Hogyan kaphatok igazolást a havi számlám befizetéséről?
Hangposta üzenetem érkezett, de nem tudom a Hangposta kódomat. Mit tehetek, hogy elérjem az üzeneteket?
Mit kell tennem, ha tartozásról kaptam értesítést SMS-ben, pedig már befizettem a számla összegét?
Milyen költséggel kell számolnom, ha áthordozom a mobilszámomat a Telekomhoz?
Milyen feltételekkel tudom átváltani régi havi díjas csomagomat a Mobil hang + mobilinternet díjcsomag-kombinációk egyikére?
Hosszabb időre külföldre utazom. Hogyan tudom visszatérésemig szüneteltetni a mobil előfizetésem?
Mi a teendőm, ha elfelejtettem az online belépéshez szükséges jelszavam?
Hogyan lehet módosítani az előfizetői adatokat Domino SIM-kártya esetén?
A hűségidőm még nem járt le, de annak elteltével szeretném felmondani az otthoni szolgáltatást. Jelezhetem-e előre megszüntetési szándékomat?
Részletfizetéssel szeretnék készüléket venni mobil/otthoni előfizetésemhez, hogyan alakulnak a részletfizetési feltételek?
Gyanús (adatkérő, számlabefizetésre felszólító) levelet kaptam a Telekomtól. Mi a teendőm ilyenkor?
Hogyan tilthatom le a készüléket és a SIM-kártyát, lopás vagy eltűnés esetén?
Honnan tudhatom meg a PIN- és PUK-kódomat, ha blokkoltam a SIM-kártyámat, de nem találom a kódot tartalmazó plasztik kártyát?
Mi lehet az oka annak, hogy telefonomról csak segélyhívást tudok kezdeményezni?
Mi a teendőm, ha nem kaptam e-mail értesítést az elektronikus számlám elkészültéről?
Hogyan tudom telefonomról feltölteni egy másik hívószám egyenlegét?
Készülékbiztosításom van. Mely esetekben tekinthető jogosnak kárigényem?
Hogyan kérhetem a meglévő mobil hívószámom titkosítását és a titkosítás feloldását?
Mi a "Második Orvosi Vélemény"?
Hogyan egyenlíthetem ki a mobilvásárlások díját?
Szeretném lemondani a havi díjas mobil előfizetésemet, de hívószámomat tovább használnám Domino kártyával. Van-e erre lehetőségem?
Nem tudok telefonálni Domino kártyás telefonommal, mi lehet ennek az oka?
Mik azok a megszokott működéstől eltérő működési logikák, amikre érdemes figyelnem MultiSIM használata esetén?
Hogyan kérhetem, hogy vezetékes hívószámom ne jelenjen meg a hívott fél készülékének kijelzőjén?
Díjcsomag váltás esetén megmaradnak a Telekom otthoni kedvezményeim?
Hol nézhetem meg az interneten, hogy jelenleg milyen díjcsomagot használok?
Részletre vásároltam készüléket, de megkaptam az egyösszegű számlát róla. Mit kell tennem?
Online vásárolhatok egyszerre Domino feltöltőkártyás és havidíjas előfizetést is?
Mi történik, ha késve kezdik el a rögzítendő műsor vetítését?
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
Hol tudok a gyakornoki programra jelentkezni?
Vezetékes telefonszámom mellé igénybe vett kényelmi szolgáltatásaimat ugyanúgy használhatom, ha díjcsomagot váltok?
Bármilyen adat, illetve hang díjcsomag-kombinációt választhatok az új mobil előfizetésemhez?
Mikortól él a vezetékes telefonomra megrendelt díjcsomag?
Mi történik, ha lejár a költési szintemre vonatkozó hűségidő?
Hogyan kell beállítani a routert vagy a digitális elosztót, ha szeretném több gépen megosztani otthoni internet kapcsolatomat?
Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett panaszom, bejelentésem kivizsgálásának eredményével?
Honnan tudhatom meg a mobil-előfizetésemhez tartozó folyószámlaszámot?
Mi alapján válasszak a különböző sávszélességű csomagok közül?
Milyen otthoni ügyeket intézhetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül?
Hogyan kérhetek számlamásolatot az otthoni szolgáltatásaimról?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB2001 vevőegység használata esetén?
Megmaradhat a telefonszámom, ha másik körzetbe költözök?
A szüneteltetés ideje alatt fogadhatok hívást vagy átirányíthatom a beérkező hívásokat az otthoni telefonomon?
ISDN-vonalam van. Megrendelhetem a Hoppá Plusz díjcsomagot?
Hogyan tudok tájékozódni a Kapcsolat kártyával igénybe vehető kedvezményekről?
Hogyan kölcsönözhetek filmet IPTV-n keresztül?
Mennyi időre kölcsönözhető ki egy film?
Milyen eszközök csatlakoztathatóak a digitális elosztóhoz?
A megbeszélés valamennyi résztvevőjének szüksége van arra a fájlra vagy alkalmazásra, amelyet meg akarok osztani?
Netezhetek és tévézhetek is egyszerre?
Mi történik, ha betelik az IPTV vevőegység merevlemeze?
Máshol vásárolt Set Top Box használható a TV-hez?
Sok mobilszámot hívok - melyik a legmegfelelőbb vezetékes díjcsomag a számomra?
Jelenleg olyan telefon díjcsomagot használok, ami már nem szerepel az ajánlatok között. Hol tájékozódhatok a havi- és percdíjakról?
A megrendelést követően mennyi időn belül kerül sor az otthoni szolgáltatás kiépítésére?
Hogyan történik az Alap díjcsomag számlázása?
Milyen technikai korlátai vannak az e-mail küldésnek?
Miben tér el a digitális telefon a hagyományostól?
Milyen televíziókészülék alkalmas a Telekom TV-szolgáltatás igénybevételére?
Hogyan kezdeményezhetem az ingatlanomon lévő telefonoszlop vagy kábel áthelyezését?
Meglévő szolgáltatásom mellé digitális telefont rendeltem. Mit kell tennem a beüzemeléséhez? Milyen eszközre lesz szükségem?
Megsérült/elmozdult a parabola antennám. Hol kérhetem a cserét/javítást?
Elfelejtettem felvenni a kedvenc tv-műsoromat, elérhetem utólag is valahol?
Hogyan változtathatom meg/cserélhetem le a otthoni telefonszámomat?
Hogyan tudom lemondani a TV minicsomagot?
Hogyan hívható fel a telefonos ügyfélszolgálat külföldről?
IPTV esetén hogyan állíthatom be legegyszerűbben a műsorfelvételt?
Hol kell bejelentenem, ha rálógnak a faágak a légkábelre, vagy sérült aknafedelet, elosztó szekrényt látok az utcán?
Mi a különbség az Emelt díjas hang eseménydíjas és percdíjas szolgáltatások között?
Újra kell kábeleznem az otthonomat, ha IPTV-szolgáltatást rendelek?
Önmagában is rendelhetek TV-szolgáltatást, vagy csak más szolgáltatással együtt?
Hogyan mondhatom le a Telekomnál kötött Családi baleset-biztosítást?
Hol és hogyan jelezhetem kárigényemet az otthoni szolgáltatásoknál?
Hogyan juthatok hozzá a Sat TV vételéhez szükséges vevőegységhez?
Mi a teendő, ha a mobil szolgáltatás előfizetője elhunyt?
Mit tehetek, ha Inicializálási hiba a kliensben/Nincs jel hibaüzenet jelenik meg az IPTV képernyőjén?
Mit kell tudnom a létesítésről, ha optikai hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
Hogyan mondhatom vissza online rendelésemet?
Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?
Egyszerre több filmet is felvehetek a tévéből?
Kell-e hűségidőt vállalnom, ha számítástechnikai és/vagy szórakoztató elektronikai terméket szeretnék vásárolni?
Hol találok információt a csatornakiosztás-változásról, hálózat korszerűsítésről, valamint az előre tervezett karbantartási munkálatokról?
Kérhetek-e áthelyezést vagy átírást, ha díjtartozásom van?
Milyen eszközök/készülékek kellenek az IPTV szolgáltatás használatához?
Hogyan érhetem el a webtárhelyem?
A havi számlám kivételesen jóval magasabb lett az eddigieknél. Nem tudom online befizetni, mi a teendőm?
Hogyan tudok bizonyos csatornákat, korhatáros filmeket és fizetős szolgáltatásokat zárolni az IPTV-előfizetésemen?
Hogyan kérhetem otthoni szolgáltatásaim szüneteltetését?
Hogyan kérhetem a Telekom otthoni hívószámom titkosítását vagy a titkosítás feloldását?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem HG 850a digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Pirelli ADB 7200 digitális egység használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850a digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedtouch digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Pirelli ADB CIA digitális elosztó használata esetén?
Hogyan tudom másik szolgáltatótól áthordozni a otthoni telefonomat?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Ezüst színű DLINK digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Fekete színű DLINK digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
Hogyan igényelhetek hívásrészletezőt/részletes számlát?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Thomson X301T digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Pirelli ADB 7200 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB2001 vevőegység használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Pirelli ADB CIA digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB5100 vevőegység használata esetén?