GoogleBot Indexoldal
Hol érdeklődhetek a garanciális javításra leadott készülékem iránt?
Hol rendelhetem meg a Magenta 1 kedvezménycsomagot?
Miért szükséges a digitális kábeltévé-szolgáltatásra való áttérés?
Amennyiben határozott idejű (hűségidős) szerződésem van, igénybe vehetem a Magenta 1 kedvezménycsomagot?
Átírást követően megmaradhat a szerződéshez társított Magenta 1 kedvezménycsomag?
Online is rendelhetek új előfizetést készülék nélkül, micro vagy nano SIM-kártyával?
Miért jó a Telekom fiók?
Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
Hogyan kell külföldről hívást indítani?
Hogyan módosíthatom díjmentesen mobil előfizetésem díjcsomagját?
Milyen díjcsomagokkal vehetem igénybe a Magenta 1 kedvezménycsomagot?
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
Hová fordulhatok észrevételeimmel, panaszaimmal?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Milyen előnyökkel jár, ha rendelkezem Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is?
Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?
Mit kell tartalmaznia a panaszbejelentésnek?
Hogyan tudok megyei e-matricát vásárolni mobilomon keresztül?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a havi számláim összegét?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Hol találok segítséget a készülékem általános beállításaihoz - net, MMS, t-email?
Hogyan tudok regisztrálni az HBO Max oldalán keresztül?
Kell a Wi-Fi beállításokon változtatnom a Wi-Fi hanghíváshoz?
Honnan érhetem el, tölthetem le az új Start applikációt?
Ki veheti igénybe az adattörlő alkalmazást?
Változik-e a telefon használata, ha analóg telefonról digitálisra váltok?
Milyen szolgáltatás az HBO Max?
Mi történik, ha elérem az Egyedi értékhatárt?
Hogyan tudom a Kedvenc csatornáimat újból beállítani, ha eltűntek a korábban kiválasztottak?
Az adattörlő alkalmazással kapcsolatosan felmerülő kérdés/probléma esetén hova lehet fordulni?
Ha több eszközzel csatlakozom párhuzamosan az internetre, akkor eszközönként is elérhetem egyidejűleg az 1000 Mbit/s maximális sebességet?
Mi történik, ha a Wi-Fi hívás során kijutok a Wi-Fi lefedettségből?
Mi ez az Adattörlő alkalmazás?
Mi a 4G Hang funkció lényege?
Miért van szükségem spamszűrésre?
Milyen eszközökre vonatkozik az adattörlő alkalmazás?
Mire van szükségem a 4G Hang használatához?
Mit jelent az Egyedi értékhatár?
Újra kell regisztrálnom az HBO Max-ra, ha már rendelkezem HBO GO fiókkal?
Hogyan tudok bejelentkezni HBO Max szolgáltatásomba nagyképernyős TV alkalmazásokon vagy set-top box-on?
Mi a VoWiFi / Wi-Fi Hanghívás?
Melyek a Családi mobil opció szolgáltatás igénybevételének feltételei?
Mi alapján kerül meghatározásra az Egyedi értékhatár?
Milyen jegyeket és bérleteket vásárolhatok meg az alkalmazásban?
Miért kaptam SMS-t a Családi mobil opció csoportom rendezésével kapcsolatban?
Mit kell tudnom a 90 napos visszavásárlásról?
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Hogyan tudom Családi mobil opció esetén az igénybevételi feltételeknek nem megfelelő, hibás csoportot javítani?
A Gigaerős Net 1000/1000 előfizetéssel mindig a rendelkezésemre áll az 1000 Mbit/s maximális sebesség?
Néhány segítő információ a pályázói adatbázisba való regisztráláshoz
Mire érdemes figyelni a nyilatkozatok megtételénél illetve módosításánál?
Mi az a Telekom WiFi Extra?
Hibát észlelek az otthoni szolgáltatásom működésében. Hol tehetek erről bejelentést?
Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
Mit jelent a költési szint?
Hogyan kell a MyKi Watch alkalmazásban felhasználói fiókot létrehozni és az órát regisztrálni?
Mit jelent a Telekom kedvezmény?
Milyen időszakban vehetem igénybe a Telekom chat-szolgáltatást?
Hogyan használhatom a Start alkalmazást?
Hol tudom megtekinteni az esedékes készülék- illetve eszközrészleteket?
Mi az a Telekom Trezor játék?
Mit tehetek, ha többször fizettem be ugyanazt a mobil havi díjas számlát?
Hogyan juthatok ügyintézőhöz a Telekom chat-en és milyen témákban kaphatok ott segítséget?
Hogyan alakulnak jelenleg az EU roaming díjak?
Mitől függ, hogy mobilinternetezéskor milyen le- és feltöltési sebesség tapasztalható?
Miért nem tudok a Telekom Fiókban, illetve a Telekom alkalmazásban számlát fizetni?
Mit érdemes tudnom a Közösségi oldalak opcióról és a Navigáció szolgáltatásról?
Mit jelent a hűségkedvezmény?
Részletes segítség az online belépéshez.
Hogyan történik a Domino adategyeztetés?
Milyen alternatív kábelezési lehetőségek közül választhatok IPTV-szolgáltatás létesítésekor?
Hány órányi anyagot lehet rögzíteni a Sat TV vevőegységével?
Szüneteltetés ideje alatt is elérem az e-mail postafiókom?
Minden vevőegység (Set Top Box) alkalmas a műsorok rögzítésére?
Mit érdemes tudni az IPTV használatáról?
Mennyiért hívhatom a külföldön tartózkodó, Telekom mobil-előfizetést használó ismerősömet?
Milyen sávszélesség kell a IPTV használatához?
Hogyan tudom elérni Kapcsolat kártyámat?
Módosul-e az hűségidőm, ha szüneteltetem az otthoni előfizetésem?
Hogyan fizethetem ki a TV-vevőegységen keresztül kölcsönzött filmet?
Befizettem az otthoni előfizetésemhez kapcsolódó számla elmaradásom. Hová küldhetem az erről szóló igazolást?
Feltöltőkártyás vagyok a jelenlegi szolgáltatómnál. A számhordozás során választhatok havi díjas előfizetést is?
Miért nem jelenik meg a hívó fél telefonszáma a vezetékes készülékemen?
Kérhetek-e az eddigi Domino feltöltéseim összegéről kimutatást?
Mi történik, ha a rendelkezésemre álló mobilinternet adatmennyiséget a fordulónap előtt felhasználom?
Mennyibe kerül a kiszállítás, ha részletfizetéssel vásárolok készüléket?
Milyen adatokat tartalmaz és mennyibe kerül a részletes híváslista/számla?
Mit jelent pontosan a számhordozási időablak?
Hány készüléken tévézhetek egy időben?
Mit kell tudnom a létesítésről, ha hagyományos hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül?
Mit kell tennem, ha elromlott a vevőegységhez kapott távirányító?
Mi az a Telekom kedvezmény és hogyan működik?
Hogyan használhatom külföldön a Domino feltöltőkártyás készülékemet?
Miért előnyös számomra a készülékbiztosítás?
Hogyan igényelhetek a hagyományos méretű SIM-kártya helyett micro/nano SIM-et?
Mi szükséges ahhoz, hogy a Telekom online felületéről fizessem be a havi számlámat?
Mire ügyeljek külföldi telefonhasználat esetén?
Hogyan mondhatom le mobil-előfizetésemet?
Hogyan tudom külföldön feltölteni a Domino egyenlegemet?
Hol kérhetem az áthelyezést és mennyibe kerül?
Mi az e-Pack, és milyen feltételekkel vehetem igénybe?
Hogyan tudom lemondani otthoni szolgáltatásomat?
Hol jelenthetem be, ha hibás vagy sérült az utcai telefonfülke?
Átírást követően megtarthatom a lemondó fél e-mail címét/címeit?
Miért előnyös számomra, ha optikai hálózaton veszem igénybe az otthoni szolgáltatásokat?
Technikailag mi történik a digitális kábeltévé szolgáltatásra való áttérés során?
A LED-ek többsége a digitális elosztón gyorsan villog telefonbeszélgetés közben. Problémát jelent ez?
Mi az EUROscart csatlakozó?
A nemzetközi zöldszámok (00800,+800) felhívása külföldről díjmentes?
Milyen kérdésekben segít az Egészségvonal?
Hogyan kérhetem az üzemszünet alatt álló otthoni szolgáltatásom visszakapcsolását?
Mi az a DVB-C tuner?
Készülékbiztosításom van. Hogyan történik a kárrendezés, ha a javítás díja kevesebb mint az önrész?
Alkalmas-e médiakonverter a TV-műsor rögzítésére is?
Hogyan mondhatom le a Telekom Egészségbiztosítást?
Mit tehetek, ha az online rendelésemmel kapcsolatban hívtak, de éppen nem voltam elérhető a megadott telefonszámon?
Egy WLAN vagy WI-FI routerhez egyszerre több eszközt is lehet csatlakoztatni?
Milyen esemény hatására szűnik meg a Magenta 1 kedvezménycsomag?
Hogyan lehet TV-műsort rögzíteni, felvenni?
Hol és hogyan kérhetek az otthoni szerződésemről másolatot?
Nem tudok belépni az online felületre, amióta üzleti előfizető lettem, mi a teendőm?
Ha részletre vásároltam eszközt (pl. televízió), akkor átírás esetén hogyan történik az eszközrészletek rendezése?
Fizetési felszólító levelet kaptam, mi a teendőm?
Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?
Hogyan tudom megkülönböztetni az emelt díjas számot a normál díjastól?
Más nevén, címén lévő szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1-be?
A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil szolgáltatásokra vonatkozó hűségidőknek azonos lejáratúaknak kell lenniük?
Új díjcsomagot/szolgáltatást rendeltem, de meggondoltam magam, mit tehetek?
Hogyan tudom beállítani a telefonomban az SMS-ezéshez szükséges paramétereket?
Mi a szerződéskötés folyamata üzletben történő szolgáltatás-előfizetés, eszközvásárlás esetén?
Mi a teendő, ha e-mail címmel és Facebook fiókkal is el szeretném érni a Telekom fiókot?
Áthelyezés, költözés esetén megmaradhat a Magenta 1 kedvezménycsomagom?
Már több napja elküldtem e-mailben a számlapanaszomat, de még nem kaptam rá választ. Miért van ez?
Mi a teendő, ha le szeretném cserélni a Telekom fiókban megadott e-mail címemet, jelszavamat, Facebook fiókomat?
Mi az a RCA csatlakozó?
Mi a teendőm, ha MobilParkolásnál elrontottam a rendszámot?
Üzletben vásárolt, jótállással értékesített készülékem meghibásodott. Mennyi időn belül érvényesíthetem a csereigényemet?
Milyen eszközökre van szükségem a HDTV vételéhez?
Hol rendelhetem meg az otthoni szolgáltatásokat?
Hűséget kell vállalnom a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez?
Külföldön vásárolt mobilkészülékemet tudom használni Magyar Telekomos SIM-kártyával?
Hogyan módosíthatom a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil díjcsomagjaimat?
Számlapanaszt jelentettem be, ki kell fizetnem a reklamált számlát/számlákat?
Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?
Már leadtam a nálam lévő eszközt/eszközöket, de mégis kaptam róluk kárszámlát. Mit kell tennem ilyenkor?
Újraindul az otthoni szolgáltatások hűségideje, ha átírás történik?
Mikor és hogyan vehetem igénybe az Egészségvonal szolgáltatásait?
Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg az otthoni szolgáltatáshoz megrendelt notebookot, táblagépet?
Javaslataidat, pozitív élményeidet szeretnéd megosztani velünk?
Részletfizetéssel rendeltem TV-készüléket, de időközben felmondanám a TV-előfizetésemet. Mi történik ilyen esetben a részletekkel?
Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?
Mikor jelenik meg az új Telefonkönyv?
Honnan tudhatom meg, hogy milyen sebességű vezetékes internet szolgáltatás érhető el a címemen?
Már van előfizetésem, de egy másik címre is szeretnék szolgáltatásokat rendelni. Ilyen esetben az új előfizetésre is kapok Telekom kedvezményt?
Hogyan alakítsam ki a kábelezést föld feletti légvezetékkel történő bevezetés esetén?
Domino 5 csomag esetén hogyan módosíthatom az 5 kedvezményes számot?
Mit tehetek, ha nem jelennek meg a mobil elektronikus számláim az online felületen?
Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelt termék a kért időpontban?
Milyen azonosítóval hozhatok létre Telekom fiókot?
Meglévő előfizetésem mellé vásároltam egy újat. Azt is regisztrálnom kell az elektronikus számlára?
Akkor is igénybe vehetem a Magenta 1 kedvezménycsomagot, ha jelenleg más szolgáltatónál rendelkezem vezetékes/mobil előfizetéssel?
A múlt hónapban egynapos szolgáltatás kiesést tapasztaltam szolgáltatásommal kapcsolatban. Az aktuális számla mégis tartalmazza a teljes havidíjat, miért?
Mit tehetek, ha a telefonom belső memóriája megtelt?
Hogyan állíthatom be a hívásszűrés funkciót mobiltelefonomon?
Jelenleg szünetel az otthoni előfizetésem. Hol és hogyan kérhetem a szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
Lemondtam az előfizetésem, hol adhatom le a nálam lévő eszközöket?
Az otthoni szerződésen nem az a havi díj van feltüntetve, amit az ügyintézővel megbeszéltem. Mi ennek az oka?
Mikor és miért kell vagyoni biztosítékot fizetnem?
Megsérült a SIM-kártyám, kérhetek-e helyette újat?
Készüléket szeretnék vásárolni online, de a felületen olyan tartozás jelenik meg, amit már befizettem. Mit tegyek?
Mit jelent, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomagban a Telekom TV GO és az HBO Max az adatkeretet saját tartalmukkal nem csökkentik?
Hogyan vezessem a kábeleket és alakítsam ki a vételi helyet Sat TV esetén?
Az előfizetésemhez beállított hívásátirányításaim külföldön is működnek?
Mobilinternetet használok. Hogyan követhetem nyomon adatforgalmamat?
A havi mobil számlámban olyan szolgáltatást látok, melyet csak a hónap egy részében vettem igénybe, mégis teljes havi díjat számláztatok, miért?
Számlatartozásom van, kérhetem az otthoni szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
Mit tehetek, ha a telefonom időnként átáll a szomszédos ország hálózatára?
Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
Hol követhetem nyomon a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont előfizetéseimet, szolgáltatásaimat?
Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt TV-készüléket?
Külföldön is felhasználhatom a mobilinternet-csomagokban foglalt adatmennyiséget?
Mennyi idő alatt javítják meg a készülékem?
Mely országokban vehető igénybe a roaming szolgáltatás?
Miért előnyös számomra a Magenta 1 kedvezménycsomag?
Mit kell tudnom a létesítésről, ha kábel hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
Rendszeresen fizettem a számláimat, mégis tartozást látok, hogy lehet ez?
Hol tájékozódhatok az otthoni és a mobil-szolgáltatásaimhoz tartozó befizetetlen számlák összegéről?
Mit kell figyelembe vennem az épületen belüli infokommunikációs hálózat kiépítésekor?
Miért kaptam fizetési felszólítást ha csoportos beszedési megbízásom van?
Hogyan alakítsam ki a kábelezést az épületben családi ház esetén (utcáról a házba)?
Igénybe vehetem úgy a Magenta 1 kedvezménycsomagot, hogy az abba bevont valamely szolgáltatás nem az én nevemen van?
Mi az oka annak, hogy a készülékem nem érzékel elegendő térerőt?
Hogyan vezethetőek be a kábelek az épületbe tömbház, illetve lakópark esetén (utcáról a házba)?
Mit jelent a jelszóvédelemmel ellátott szolgáltatás, illetve előfizetés?
Hogyan tudom több tévékészülékkel használni az IPTV-szolgáltatást?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?
Miért szerepel ebben a hónapban a havi számlámon felszólítási díj is?
Hol találom meg az elektronikus dokumentumokat az online felületen?
Mit tehetek, ha banki utalásnál véletlenül téves hivatkozást írtam a közlemény rovatba, vagy egy másik számlaszámra utaltam?
Új előfizetés megkötése nélkül milyen lehetőségeim vannak a stick kicserélésére, ha az új laptopommal a régi stick már nem kompatibilis?
Miért kaptam ebben a hónapban már a második mobil számlát?
Honnan tölthetem le okostelefonomra a Telekom alkalmazást?
Miért kaptam felszólítást, ha a havi számlám szerint nincs tartozásom?
Tartozás miatt korlátozva vannak a mobil előfizetéseim. Időközben befizettem az elmaradásomat, mikor tudok újra hívást indítani azokról?
Mi történik a panaszkivizsgálás során?
Mit jelent a fordulónapos adatforgalom?
Mi szükséges ahhoz, hogy bel- és külföldön is használhassam a 4G hálózatot?
Vásárolhatok meglévő, havi díjas hívószámomhoz új mobiltelefont, ha az előfizetés más nevén van?
Hogyan alakítsam ki a kábelezést a lakótérben?
Mikor vásárolhatok legkorábban új mobiltelefont meglévő havidíjas előfizetésemhez?
Miért nem kaptam meg ebben a hónapban a megszokott e-Pack kedvezményt?
Mi lehet az oka, hogy nem tudok internetezni, pedig van aktív mobilinternet szolgáltatás az előfizetésemen?
Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén?
Hogyan törölhetem le a mobiltelefonom tartalmát biztonságosan?
Meglévő otthoni/mobil előfizetésem is bevonható a Magenta 1 csomagba?
Milyen adatok szükségesek a csoportos beszedési megbízás megadásához?
Nem működik megfelelően a telefonom, mit tehetek?
A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont mobil-vezetékes telefonszámok díjmentesen hívhatják egymást?
A Magenta 1 kedvezménycsomag mellé igénybe vehetek más kiegészítő szolgáltatást is?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 850a digitális elosztó használata esetén?
Mikor köthetek készülékbiztosítást a készülékemre?
Elvesztettem a kapott havi számlát. Megtekinthetem online a legutóbbi számlám végösszegét, hogy befizethessem azt?
Akkor is be tudok lépni a Telekom online ügyfélszolgálatába, ha már korlátozták a mobil szolgáltatást számlatartozás miatt?
Vásárolhatok új készüléket és megtarthatom a számomat, ha ellopták a telefonomat?
Honnan tudhatom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm?
Mit kell tennem, ha a hívószám, amelyet áthordoznék, jelenleg nem az én nevemen van?
Miért lett magasabb a havi számlám összege?
Telefonos vagy e-mailes megkeresés alkalmával a Telekom nevében elkérhetik-e a bankszámla adataimat, egyéb jelszavaimat, illetve kérhetnek-e idegen mobiltelefonszám egyenlegének feltöltésére?
Milyen feltételei vannak az előfizető módosításnak mobil előfizetés esetén?
Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm?
Hogyan intézhetem ügyeimet gyorsan és díjmentesen a Telekom ügyfélszolgálatán?
Mi a teendő, ha az online vásárolt készülék, vagy tartozék meghibásodott?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom, Cisco ISB6030 vevőegység használata esetén?
SIM-kártyámon nem érhető el a mobilszolgáltatás, mit tehetek?
Mit érdemes tudnom az emelt díjas szolgáltatásokról?
Parkolást is indíthatok a Wi-Fi Hanghívással?
Hogyan tudok hívást fogadni a MyKi Touch órával?
Hol kérhetem szolgáltatásaim költöztetését?
Vízálló a nyomkövető?
Hogy olvassam be a QR kódot, ha nincs számítógépem?
Mekkora nyakörvre tudom feltenni a nyomkövetőt?
Mikor lesz működő szolgáltatásom az új helyen?
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, azonos szolgáltatótól?
Milyen alkalmazások futnak az Apple Watchon?
Honnan tudom, hogy sikerült-e az e-SIM aktiválása?
Van-e költsége a szerződés újrakötésének, a régi hívószám visszakapcsolásnak?
Android készülékkel is használhatom az Apple Watchot?
Az Android operációs rendszer mely verzióin fut a Start alkalmazás?
Lesz-e szolgáltatás kiesés?
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, de eltérő szolgáltatóktól?
Milyen készülékre van szükségem a Wi-Fi Hanghívás használatához?
Hol kell igényelni a kedvezményt?
Hány résztvevője lehet egy csoportos chatnek?
Honnan tudom, hogy az eSIM profilomnak mi az azonosítója (ICCID)?
A mellék SIM-ek a technikai hívószámaikon is hívhatják egymást?
Hány párhuzamos lejátszás lehetséges az HBO Max-szal?
Hozzáadhatok másik órát is a MyKi fiókomhoz?
Szeretnék MultiSIM-et használni a Samsung Galaxy S10 készülékemben. Van erre lehetőségem?
A 4G Hang szolgáltatás aktiválása plusz költséggel jár?
Hol találom az eSIM aktiváló kódot?
Hogyan tudok hangüzenetet meghallgatni a MyKi órán?
Szükséges-e internet kapcsolat az eSIM aktiváláshoz?
Külföldön is használhatom a 4G Hangot?
Több háziállatot tartok. Egy mobilon tudom a mozgásukat követni?
El tudom-e fogadtatni a Telekom – T-Systems Gyakornoki Programot kötelező szakmai gyakorlatként a felsőoktatási intézményben, ahol tanulok?
Elég egyszer elvégeznem az adategyeztetést?
Mutatja a készülékem, ha Wi-Fi kapcsolaton keresztül telefonálok?
Mi az a technikai hívószám?
Milyen készülékben használhatok eSIM-et?
Honnan tudom, hogy az eSIM-nek mi a SIM száma (ICCID)?
Hol kérhetek segítséget?
Hogyan fizetek a Wi-Fi Hanghívásért?
Hol látom az alkalmazásban, hogy gyermekem hol tartózkodik?
Mi az EID?
Mennyibe kerül a Wi-Fi Hanghívás használata?
Használhatom-e Telekomos előfizetéssel az Apple Watchot?
A vidéki állásokról a helyi Vezetőnél kérhetek információt, vagy azok is felkerülnek honlapra?
Bármilyen Telekomos otthoni internet csomaggal használható a Telekom WiFi Extra?
Milyen méretű háziállatra tudom feltenni a nyomkövetőt?
Mire jó a Biztonságos zóna?
Elérhető-e VPN-ről a DT RCS szolgáltatás?
A gyakornoki programra jelentkezhet első féléves egyetemi hallgató is?
Milyen mobil-előfizetés szükséges a HD Hanghoz?
A 4G Hanggal ingyen tudok telefonálni?
Milyen SIM kártyát kell tennem a MyKi órába?
Mi az az "Esemény történet"?
Hol találom a lépésszámlálót MyKi órán?
Milyen SIM kártyával működik az óra és milyen mobil hálózatot támogat?
Mennyi az átfutási ideje a szolgáltatásköltöztetésnek? Mennyi idővel a költözés előtt érdemes bejelenteni a költözési igényemet?
Hol találhatok segítséget a vezeték nélküli internet beállításához?
Hol látom a számlán a kedvezményt?
Miért csak bejelentkezett Wi-Fi-vel működik a Wi-Fi Hanghívás?
Mit tegyek, ha nem működik a MultiSIM szolgáltatás?
WiFi hálózatra is rá tud kapcsolódni az óra?
Hogyan tudom használni a riasztás funkciót?
Kell-e különleges műszaki szakértelem a Telekom WiFi Extra beüzemeléshez?
Mi látható a MyKi képernyőjén?
Milyen a 4K videó streamelés minősége az HBO Max-on?
Hány eszköz tud egyszerre csatlakozni a Kaon Mesh-hez?
Honnan tudom meg, mennyi jóváírásom maradt, ami eddig nem érvényesült a számláimban?
Mennyibe kerül szolgáltatásaim költöztetése?
Az HBO GO alkalmazás automatikusan HBO Max-ra frissül?
Hogyan tölthető le az adattörlő alkalmazás?
Csak 2G (Edge) hálózat működik nálunk. A Wi-Fi hálózaton indított hívás a Wi-Fi lefedettségből való kilépés után átvált 2G-re?
Mi a további teendőm, ha beállítottam a Wi-Fi Hanghívást a készülékemen?
Honnan tudom letölteni a Telekom WiFi Extra eszközökhöz tartozó mobilalkalmazást?
Az IPTV-vevőegység is működik a Telekom WiFi Extrával?
Honnan tudom, hogy az adott hívásom 4G-n keresztül megy?
Mennyi ideig bírja töltés nélkül az akkumulátor?
Mire jó a sebességhatár?
Samsung esetén honnan tudom, hogy éppen chat/SMS/MMS formában küldtem az üzenetet?
Több órát is hozzáadhatok a fiókomhoz?
A fizetős Androidos TV applikációk telepítését követően díjmentesen tudom őket használni?
Domino előfizetéshez is kérhetek eSIM-et?
Hány alkalommal használható fel a matrica adattörléshez?
Hány eszköz tud egyszerre csatlakozni a Telekom WiFi Extrához?
Melyik számlában érvényesül a kedvezmény?
Levelező tagozatos hallgatóként jelentkezhetek a gyakornoki programba?
Mit tegyek, ha a készülékembe hagyományos és eSIM-kártya is helyezhető? Melyiket használjam?
Kik kérhetik a Telekom számlát?
Változik az e-Pack kedvezményem, ha Mobil díjcsomagra váltok?
Hol találom meg az eSIM hívószámomat?
Mitől függ, hogy 5GHz-es vagy 2,4GHz-es kapcsolaton működik az eszköz?
Hány MultiSIM kártyát rendelhetek egy előfizetéshez?
Idén vettem Domino SIM-kártyát, akkor is el kell végeznem a Domino adategyeztetést?
Mobilvásárlás szolgáltatások (pl. parkolás, e-matrica vásárlás,mobil lottó.) is elérhető-e a Mellék SIM-ekről?
Kell-e hűséget vállalnom a MultiSIM-re?
Akkor is használhatom a 4G Hangot, ha nem Telekomtól vásároltam a készülékem?
Mekkora a nyomkövető hatótávolsága? Milyen messziről tudom a kis kedvencem mozgását figyelni?
A 4G Hang használata csökkenti az adatforgalmamat?
Minden eszközömön akár egyidejűleg is tudok hívást fogadni?
Az országhatáron kívül is működik a mobilkapcsolat az Apple Watch órámon?
Kérhetem-e az e-Pack kedvezményt Telekom számlámhoz is?
Használhatom a Wi-Fi-t Hanghívás szolgáltatást külföldön is?
Hol találom meg a számlámon, hogy a 4G Hang képesség bekapcsolásra került?
Használhatom-e a Wi-Fi Hanghívást akkor is, ha a számomat elhordozom egy másik szolgáltatóhoz, de támogatott készülékem van és Wi-Fi lefedettségben vagyok?
Miért szükséges analóg telefonról digitálisra váltani?
Használhatom DualSIM-es iPhone készülékem MultiSIM szolgáltatással?
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltatói előfizetéssel Apple Watch órán a mobilhálózati kapcsolatot?
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltató előfizetésével az Apple Watchot Magyarországon?
Tudok párhuzamosan hívást indítani mindegyik MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-et tartalmazó eszközről?
Van-e külön díja a MultiSIM-nek?
Ki számít közeli hozzátartozónak?
Hogyan vehetek fel családtagokat, ismerősöket a gyerekóra névjegyzékébe?
Milyen díjcsomagokhoz rendelhetek MultiSIM szolgáltatást?
Honnan tudom, hogy sikerült-e aktiválni a készülékemet?
A MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-ek kívülről is hívhatók a dedikált (technikai) telefonszámukon?
Titkosíthatom a Telekom WiFi Extra hálózatomat is?
Megtalálhatóak lesznek az HBO Max-ban is a korábbi megtekintési előzmények és a saját lejátszási listák?
A 4G Hang használata 4G lefedettség függő?
EU roaming helyzetben ingyenes a fogadott hívás?
Melyik iPhone típusokkal kompatibilis az Apple Watch?
Hol érhetők el az adattörlő alkalmazás használatával kapcsolatos részletes információk?
A jogosult iskolás gyerek két háztartás között ingázik, mindkét háztartás jogosult így a kedvezményre?
Beléphetek a Telekom Fiókba a MultiSIM szolgáltatásba bevont Mellék SIM-kártyák technikai hívószámával?
Szeretnék MultiSIM-et használni az Apple Watch LTE okosórámban. Van erre lehetőségem?
Több jogosult gyermek van a háztartásban, melyikük azonosítóját használjuk a kedvezményhez?
Hány SmartBox-on tudom nézni a Telekom TV-t?
Hogyan tudok törölni egy chat üzenetet?
Mennyi adatot használ a MyKi óra havonta?
Miért jelez mindig foglaltat az óra, ha fel akarom hívni?
Mikortól próbálhatom ki az informatikai szolgáltatásokat?
Miért nem érhető el a telefonomon a 4G Hang lehetőség?
Pontosan mi HD Hang technológia háttere?
Hogyan állíthatom be a sebességfigyelést?
Hol kell módosítani, kiegészíteni önéletrajzi adataimat?
Céges flottát használok, hogyan tudok az előfizetésemhez MultiSIM-et rendelni?
Milyen szerelési munkák várhatóak az új címen, ha van már kiépített szolgáltatás?
Miért van szükség a Domino adategyeztetésre?
Mit tegyek, ha a sikeres adategyeztetés ellenére sem tudok jelenleg hívást indítani?
Ha időközben nagyobb netcsomagra váltok, arra is igénybe vehetem a kedvezményt?
Elérhetek egy órát több telefonról is?
Honnan tudom, hogy Wi-Fi-n telefonálok?
Mennyi ideig bírja egy töltéssel az óra akkumulátora?
Milyen készülékeken érhető el a 4G Hang?
Használhatom-e Domino szolgáltatással az Apple Watch okosórát?
Hogyan épül ki a hálózat a lakáson belül?
Hogyan tudok kilépni egy csoportos chatből?
Milyen szerelési munkák várhatóak az új címen, ha még nincs kiépített szolgáltatás?
Autóskártya szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
Kérhetem-e fix dátumra a költöztetést?
MultiSIM szolgáltatás esetén külön fogom látni a számlámon a Fő- és Mellék SIM-kártyák forgalmát?
Korábban Wi-Fi Mesh néven hallottam a Telekom WiFi Extráról. Hogy lehet ez?
Milyen díjakkal számoljak?
Mit tegyek, ha a Telekom szolgáltatása nem elérhető az új címen?
A tabletemen is használhatom a DT RCS-t?
A Wi-Fi Hanghívás használatához szükséges-e a Telekom Wi-Fi használata, vagy használhatom-e bármely más szolgáltató Wi-Fi-jével?
Ha hívást indítok, a hívott félnek is használnia kell a Wi-Fi Hanghívást?
Családtagjaim is követni tudják kis kedvencünk mozgását?
Változik-e a szolgáltatás díja, ha analóg telefonról digitálisra váltok?
Hogyan lehet az alkalmazásban képet feltölteni az óra viselőjéről?
Honnan tudom letölteni az alkalmazást? Mit kell csinálnom vele?
Vészhívást is indíthatok a Wi-Fi Hanghívás segítségével?
Duonet szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
Mi a PIN és PUK-kódom eSIM esetén?
Mire való „Az óra keresése” funkció és hogyan kell használni?
Hol találom meg az otthoni számlán a kedvezményeket?
Egyenként is tudom követni a MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-kártyákon bonyolított forgalmat?
A minimális sebességek mindig a rendelkezésemre állnak?
Képes a Telekom WiFi Extra eszköz 4K videót is továbbítani?
Egy MyKi órát kettő, vagy akár több telefonról is elérhetek?
Mit jelent az, hogy GPS nyomkövető és hogyan működik az Alcatel Movetrack?
Működtethető NAS-ként a Telekom WiFi Extra eszköz?
Hogyan tudom beolvasni a készülékemmel az aktiváló kódot?
Hány alkalommal próbálhatom újra a mobilhálózat beállítását az Apple Watch órához?
Mit számlázunk EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
Hogyan tudom feltölteni a MyKi Touch-ot?
Mindig a rendelkezésemre állnak a minimális sebességek?
Mit csináljak, ha elfelejtettem a MyKi jelszavam?
Mire való az SOS gomb?
Egy másik regisztrációval akarom használni a nyomkövetőt. Hogyan tehetem meg?
Érzékelek-e változást a 4G Hang használata mellett, ha az általam hívott fél nem a Telekom előfizetője?
Hogyan tudok képet feltölteni az applikációra a gyermekemről?
Kérhetek-e fix IP címet az otthoni internet csomagomhoz?
SIM kártya nélkül is működik a nyomkövető?
A 2,4Ghz és 5Ghz között mindig nekem kell váltogatnom a telefonom a Telekom WiFi Extra használatakor?
Hogyan változnak a roaming díjak a Brexittel?
Mi az eSIM aktiváló kód?
Hogyan működik az Okos Rezgés funkció?
A feltöltési sebesség maximuma is csak több eszköz egyidejű használatával, vagy az úgynevezett „szuperszámítógép” használatával érhető el?
Adattörlő alkalmazás szempontjából mi történik, ha elállás, jótállás, szavatossági igény esetén visszakerül a készülék?
Magenta 1-ben vagyok, az egész csomagra vonatkozik a kedvezmény?
Milyen hangszolgáltatásokat használhatok, ha csak a Wi-Fi hálózatot használom?
Mit jelent Telekom WiFi Extra esetében az, hogy „menedzselhető Wi-Fi”?
Mit jelent a Telekom számla?
Hogyan tudom meglevő önéletrajzomat feltölteni a karrier-adatbankotokba?
Ha új építésű ingatlanba költözök, mi az, amiről nekem kell gondoskodnom és mi az, amiről Telekomnak? Mi az, ami külön költséget jelenthet számomra a telepítéskor?
Miért nem érkeznek meg a hívások a MultiSIM-es iPad-re?
Mire jó a Wifi Biztonságos zóna funkció?
SOS és családi telefonszámok
Mi a különbség a hagyományos SIM-kártya és az eSIM között?
Hogyan használhatom iOS készülékkel a Telekom WiFi Extra eszközök wireless audió képességét?
A 4G Hang használata hogyan hat az akkumulátorra?
Mit kell tennem a digitális elosztóval/routerrel ha a Telekom WiFi Extrát akarok használni?
Egy társasházban sok Wi-Fi router lehet. Ezek nem zavarják meg a Telekom WiFi Extrát?
Igénybe tudom venni a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatást?
A kertben is működik a Wi-Fi, ha Telekom WiFi Extrát használok?
Hová fordulhatok a 4G Hanggal kapcsolatos észrevételeimmel, panaszaimmal?
Hogyan tudok törölni egy teljes beszélgetésfolyamot?
Üzletben vagy telefonon keresztül is igényelhetem a kedvezményt?
Számítógépemmel vezetéken keresztül csatlakozva milyen követelmények kellenek ahhoz, hogy elérjem az 1000 Mbit/s maximális sebességet?
Hogyan működik a 4G Hang?
Honnan tudom, hogy a készülékem bejelentkezett a VoLTE (4G Hang) hálózatba?
Ha más nevén van az előfizetés, amit a jogosult tanuló/pedagógus használ, szükséges-e igazolni a köztük fennálló jogviszonyt (pl. albérlet, ingatlanbérlet, törvényes képviselet stb.)?
Mit tegyek, ha hosszasan kell várakoznom az ügyintéző kapcsolására?
Kértem egy azonnali jóváírást és most érkezett több helyesbítő számla is. Mi az oka?
Mit jelent, hogy az eszköz Wi-FI6-os?
Mit tegyek, ha a kiköltözés és a beköltözés között hosszabb idő telik el?
Milyen gyakran kell töltenem a nyomkövető akkumulátorát?
Hogyan határozhatok meg, vagy törölhetek egy biztonsági zónát?
Miért szakadt meg a kapcsolat a nyomkövetővel?
Hogyan tudok emlékeztetőt beállítani?
Roaming helyzetben a Start alkalmazás generálhat adatforgalmat?
Mennyi Telekom WiFi Extra eszközt kell venni pl. egy 100 nm-es lakásba?
Milyen tevékenységeket végeznek a gyakornokok a Telekomnál?
Mit tegyek, ha nem működik a Telekom Wi-Fi Extra eszközöm?
Mi a teendőm, ha már van 10 db feltöltőkártyás előfizetésem, de szeretnék egy újabbat?
Miért nem kapok pontos helyinformációt amikor gyermekem egy épületben tartózkodik?
Mennyibe kerül az RCS szolgáltatás?
Mit tegyek, ha az órát víz érte?
Lehetséges újraküldeni egy üzenetet chatben, ha hiba történt?
Record&Go-ra szeretném váltani a meglévő Felvétel opciómat. Mi történik a meglévő felvételeimmel?
Változik-e a számlák fizetési módja a Díjnetre történt átállás után?
Hogyan tudok fizetni a Telekom alkalmazásban?
Miért nem kapok értesítéseket a MyKi alkalmazástól?
Mi a teendőm, ha külföldön elhasználtam a teljes adategyenlegem?
Hova helyezzem el a routert lakáson belül ahhoz, hogy a legjobb internetsebességet érjem el?
Honnan tudhatom, hogy a barátaim elérhetőek RCS-en?
Miért van szükségem Telekom fiókra a Telekom TV-hez?
Hogyan tudok hívást kezdeményezni a MyKi Touch órával?
Milyen módokon jelezhetem a Telekom számla iránti igényemet?
Miért vannak korlátozások a Record&Go-nál?
Nem működik az IPTV-m. Kihez fordulhatok segítségért?
Miért nem kapok értesítéseket?
Melyik MultiSIM szolgáltatást válasszam Gigaerős Net vagy Gigaerős Net+ díjcsomag mellé?
Mikor érdemes törölnöm a karrier oldalról a profilomat?
Mit tegyek, ha nem nyílik meg az Apple Watch aktiváló felület a "Watch" alkalmazásban?
Az Extra Net opciók minden havi díjas csomaghoz kérhetőek?
Sajnos lemaradtam az online oldalon hirdetett kedvezményes készülékakcióról. Megvehetem-e még a korábbi, akciós áron a telefont?
Hol tudom a karrier oldallal kapcsolatos kérdéseimet feltenni?
Hogyan és mikor készítsek mentést az e-mail postafiókom tartalmáról?
Milyen változásokra lehet számítani a hálózat korszerűsítése miatt?
Több jogosult is van a háztartásban, többször is igénybe vehetjük a kedvezményt?
Eltűnt a Kapcsolat program menüpont a Telekom alkalmazásból. Mit tegyek?
Hol rendelhetem meg a MultiSIM-et?
Hová fordulhatok, ha az eszközöket nem tudtam összeállítani?
Minden hívásra vonatkozó adat látszik történeti sorrendben minden MultiSIM-et tartalmazó eszközön?
Mi történik a költözési igény bejelentése után?
Hol kérhetek segítséget a router beállításában?
A SIM kártya behelyezésekor nincs jel és az óra nem kezdi el az adatkommunikációt.
Kit érint a Domino előfizetésekre vonatkozó változás?
Mit kell tennem, ha a kiszeretném kapcsolni a telefonomon a Wi-Fi Hanghívás lehetőségét?
A 4G Hang-képesség bekapcsolása felülírja a jelenlegi hívásbeállításaimat (pl. hívásátirányítást)?
Ha eltávolítom az órámról a MultiSIM szolgáltatást, azzal le is mondom azt?
MultiSIM-el is használható az óra?
Hogyan kapcsolhatom be a 4G Hangot?
Hol tudok virtuális jutalmat küldeni gyermekem számára?
Honnan tudom, hogy a riasztómban feltöltőkártyás SIM-kártya van?
Mi a teendő, ha az óra pozíciója nem frissül?
Más nevén van az előfizetés, de egy háztartásban él vele tanuló/pedagógus, mi a teendő?
eSIM-es, mobilkapcsolatra képes, vagy eSIM nélküli Apple Watchot vegyek?
Hogyan tudom a szöveges üzeneteket elolvasni a MyKi órán?
Telefonom 4G Hang-képes és 4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégis megszakadt a 4G adatkapcsolatom. Mi lehet a gond?
Hogyan válthatok díjcsomagot Domino előfizetésemen?
Új eSIM képes Apple Watch (GPS+Cellular) órát vettem, hogyan tudom a már meglévő MultiSIM szolgáltatásom az új órába áthelyezni?
Hol tudok visszajelzést küldeni, ha problémát tapasztalok a Telekom alkalmazás használata közben?
Új iPhone készülékem van, ezzel is működni fog az Apple Watch-ban a MultiSIM?
Honnan tudom, hogy a riasztómban található SIM-kártya az én nevemen van-e?
Részletfizetéssel szeretnék készüléket választani. A honlapon látott havi részletekben már a havi díj is benne van?
Mi a különbség a "bennefoglalt perc" és a "leforgalmazható havi díj" díjazása között EU Roaming helyzetben?
Lehet az órával SMS üzenetet küldeni?
Nagyszülő nevén van az előfizetés, de a jogosult tanuló vele él egy háztartásban, igénybe vehető a kedvezmény?
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba, ha elhasználtam a díjcsomagomban foglalt perc/SMS kedvezményt?
Épületen belül is nyomon tudom követni a kutyámat?
Hogyan tudok hangüzenetet küldeni a MyKi Touch óráról a MyKi Watch alkalmazásra?
Kinek kell igényelnie a kedvezményt? Az érintett tanulónak/pedagógusnak, vagy az előfizetőnek?
Még nem használom az online megrendelt szolgáltatást, hogyan tudom azt visszamondani?
Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.
Miért kaptam SMS-t a Telekomtól, nem is vagyok ügyfél?
Lehetséges az, hogy a számlám beérkezési határideje hétvége vagy ünnepnap?
Mit tegyek, ha regisztráltam a karrier oldalra, és nem kapok jelszót?
Nem vagyok ügyfél, miért kaptam e-mailt a Telekomtól?
Mekkora mobil adatforgalmat generál a gyerekóra?
Milyen készüléken tudom használni a Telekom alkalmazást?
Mi az SMTP szerver?
Költségkontroll használata esetén is kérhetek eSIM-et?
Mi az eSIM?
Mi a teendőm, ha nem tudom vagy kitöröltem az SMS kódot?
Hogyan lehet a MyKi 4 Lite órát kikapcsolni?
Leiratkoztam már minden hírlevélről, miért kapok még mindig e-maileket a Telekomtól?
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
Hogyan tudom a MyKi Touch-ot kikapcsolni?
Hogyan tudom megváltoztatni a karrier oldalra vonatkozó jelszót?
Hol és mikor vehetem át a Telefonkönyvet?
Mi a nyereményjáték folyamata és hogyan történik a nyeremény átvétele?
Vannak olyan funkciók, amik a Telekom alkalmazásban nem lesznek elérhetők?
Mi kell tennem, ha a Wi-Fi Hanghívás használatakor a telefonhívás minőségével problémám van (pl. csökkent hívásminőség, hívás megszakadás)?
Mi a MultiSIM?
Már használom az online megrendelt szolgáltatást, de még 14 napon belül vagyok, hogyan tudom ezt visszamondani?
Lecserélhetem a hagyományos SIM-kártyámat eSIM-re?
Még nem kaptam meg a megrendelt eszközt, de már nem is szeretném átvenni. Mi a teendőm?
Mi történik, ha elértem az Egyedi értékhatárt, de nem tájékoztattak róla időben?
Mitől függ az általam elérhető, tényleges internetsebesség?
Hogyan ellenőrizhetem Domino előfizetésem utolsó hívásának adatait?
Honnan tudom a riasztóban található SIM-kártya telefonszámát?
Csak Telekom előfizetéssel érhető el a 4G Hang?
Miért előnyös számomra a Start alkalmazás?
Mik azok a Telekom élmények?
Hogyan aktiválhatom az eSIM képes Apple Watchon a MultiSIM szolgáltatást?
A Mellék SIM-eket tartalmazó eszközről is indíthatok segélyhívást?
Mit kell tennem, ha szolgáltatást és eszközt szeretnék 14 napon belül visszamondani, visszaküldeni?
A weboldal és az üzletek készülék kínálata megegyezik?
Van-e lehetőségem módosításra, ha mégsem kérem a Telekom számlát?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy az új helyen elérhető-e a Telekom szolgáltatása?
Elfelejtettem a jelszavam, de a Telekom alkalmazásban nem találom az új jelszókészítés vagy a jelszó emlékeztető lehetőségét. Mit tehetek ilyenkor?
Telefonom HD Hang-képes és 3G/4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégsem vettem észre változást a telefonbeszélgetés minőségében. Mi lehet a gond?
Milyen feltételekkel kérhetek Telekom számlát?
Mit jelent a karrier oldalon az aktív és inaktív státusz?
Milyen szolgáltatásra vonatkozik a kedvezmény?
Milyen esetekben szűnik meg a Telekom számla szerződés?
Milyen díjszabás érvényes, ha Magyarországról telefonálok az EU-ba és nemzetközi telefonszámot hívok?
Milyen jelszóval tudok az internetre csatlakozni, illetve hogyan módosíthatom az internet szolgáltatásomhoz tartozó, t-online.hu vagy t-email.hu e-mail címem jelszavát?
Milyen visszajelzést kapok arról, hogy elfogadták az igénylésemet?
Hol adhatom meg online ügyintézéshez szükséges telefonszámom és/vagy e-mail címem?
Hol jelezhetem, ha a Díjneten megjelenő számlával kapcsolatban kérdésem, észrevételem van?
A MultiSIM szolgáltatáshoz kérhetek eSIM-et és hagyományos SIM-et is?
Vendég Wi-Fi megoldás is lehetséges a Telekom WiFi Extrával?
Ha valaki MultiSIM szolgáltatással rendelkezik, és olyan eszközről hív, amiben a mellék SIM van, akkor a telefonom fel fogja ismerni a hívó felet?
Elfelejtettem a jelszavam, de a Telekom alkalmazásban nem találom az új jelszókészítés vagy a jelszó emlékeztető lehetőségét. Mit tehetek ilyenkor?
Honnan tudom, hogy a riasztómban van-e SIM-kártya vagy nincs?
Hol és hogyan tudom az adategyeztetést megcsinálni, ha csak külföldön kiállított igazolványom/útlevelem/jogosítványom van?
Android esetén honnan tudom, hogy éppen chat/SMS/MMS formában került elküldésre az üzenet?
Mi a különbség a Duonet és a MultiSIM szolgáltatások között?
Felhasználhatom-e a meglévő net bővítő opcóimat az EU roaming során?
Külföldön is használhatom a MultiSIM szolgáltatást?
Minden eszközömön fogadhatok hívást?
Mitől függ az általam elérhető, tényleges internetsebesség?
A Telekom által jelenleg már nem értékesített, régi típusú mobilkészülékkel rendelkezem. Hogyan végezhetem el a hálózati korlátozás feloldását?
Hogyan tudom magam azonosítani a telefonos vagy személyes ügyintézéskor?
Milyen követelmények kellenek ahhoz, hogy számítógépemmel vezetéken keresztül csatlakozva elérjem az egy eszközzel elérhető maximális sebességet?
Hogyan történik a külföldi előfizetők és/vagy a magyar okmányokkal már nem rendelkező ügyfelek Domino adategyeztetése?
Miért nem módosíthatok utólag a rendelésemben szereplő adatokon?
Hogyan jelennek meg az EU roaming díjak a számlámon?
Már több napja lemondtam a szolgáltatásomat/szolgáltatásaimat, de még mindig működnek. Mit kell tennem ilyenkor?
Mit tegyek, ha a "Watch" applikáción belül nem aktív a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpont?
Mikor aktiválhatom az online megrendelés után az eSIM-et?
Letilthatom-e automatikusan azokat a hívásokat, melyeknél nem látom a hívó fél telefonszámát?
Miért nem látom a Magenta 1 csomagomhoz tartozó összes előfizetést?
Visszacserélhetem az eSIM-et hagyományos SIM-kártyára?
Mire vonatkozik EU roaming helyzetben a méltányos használati feltétel?
Hogyan tudok felhasználói fiókot készíteni, és a MyKi órát regisztrálni?
Mit jelent az, hogy csak 10 db feltöltőkártyás előfizetésem lehet? Mit kell tennem, ha ennél több van?
Hogyan vásárolhatok akciós áron készüléket a mobil díjcsomag-kombinációhoz?
Elfogadható-e a kinyomtatott elektronikus számla hivatalos ügyintézéskor?
Honnan tudom, hogy új eszközt kapok majd?
A telefon automatikusan használja a Wi-Fi hálózatot Wi-Fi hívásra?
Hogyan kell beüzemelni az új eszközt?
Hogyan egyenlíthetem ki a Telekom számlát?
Mely eszközöket/platformokat támogat az HBO Max?
Hogyan működik a helymeghatározás a MyKi Touch-on?
Mi az a roaming tájékoztató oldal? Hogyan érem el és mikor kell ezt használnom?
Korábban havi díjas előfizetést (SIM-kártyát) vásároltam, készülék nélkül. Utólag is vásárolhatok ezen előfizetésemhez akciós áron készüléket?
Hogyan kérhetek igazolást arról, hogy nincs tartozásom?
Meglévő IPTV előfizetésem mellé szeretnék 4K minicsomagot vagy Record&Go opciót. Mivel jár a váltás?
Ha külföldön vagyok és az egyik SIM-em külföldön van és ott használom, a másik pedig otthon, hogyan történik az elszámolás?
Pontosan mi a 4G Hang technológia háttere?
Beüzemelés után mit kell tennem a korábban használt eszközzel?
Bármelyik, a MultiSIM szolgáltatásba bevont. SIM-kártyáról indíthatok hívást?
Meglévő szolgáltatás esetén milyen esetben lehet szükség a digitális elosztó készülék cseréjére?
Hogyan indíthatok el egy új chatet?
Mit jelentenek a chat üzenetbuborékja mellett megjelenő kézbesítési ikonok/értesítések?
Mi az a DT RCS?
Hol fizethetem be személyesen a csekkjeimet?
Hogyan szerkeszthetem TV-készülékemen a csatornalistát (kedvenceket)?
Hol kérdezhetem le díjmentesen Domino egyenlegemet?
Hogyan tehetek panaszt, bejelentést és mennyit kell várnom a válaszra?
Hogyan történik a számlázás ha EU roaming helyzetben hívok magyar előfizetői hívószámot?
Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?
Milyen funkciók érhetők el a Telekom alkalmazásban?
Mit tegyek, ha ellopták vagy eltűnik az eSIM-es készülékem?
Milyen messze kell lennie egymástól a Telekom WiFi Extra eszközöknek?
Beszerezhetek a Telekomtól olyan eszközöket, amivel vezeték nélkül is megközelíthetem az 1000 Mbit/s maximális sebességet?
Létezik olyan eszköz, amivel önmagában, másik eszköz párhuzamos használata nélkül is ki tudom mérni a 2000 Mbit/s maximális sebességet?
Mit jelent pontosan a kellék- és termékszavatossági igény?
Mi történik, ha a Fő SIM-en aktív a nemzetközi kimenő hívás tiltás szolgáltatás?
Mi a Díjnet, és milyen feltételekkel vehetem igénybe szolgáltatását?
Hogyan igényelhetem az új Domino Fix díjcsomagot?
Ha korábban már nyilatkoztam az adataim kezelésének módjáról, akkor van teendőm?
Hogyan érhetem el az RCS-t a weben?
SMS-ben azt a tájékoztatást kaptam, hogy a SIM-lock feloldó kód már nem beszerezhető a készülék gyártójától. Mit jelent ez?
Miért kaptam számlát, ha már megszüntettem az otthoni előfizetésemet?
Hogyan kapom meg az eSIM Aktiváló kód levelemet, ha online rendeltem meg a havi díjas mobil szolgáltatást?
Hol találok segítséget, ha nem értem az otthoni számlán szereplő tételeket?
Hogyan regisztrálhatok a Díjnet szolgáltatására?
Mit kell tennem, hogy külföldről is tudjak a levelező kliensemmel e-mailt küldeni?
Ha elektronikusan kérek Telekom számlát, hol és milyen formátumban tudom azt megnézni?
A maximális feltöltési sebesség is több dolog függvénye, vagy a 1000 Mbit/s mindig a rendelkezésemre áll a Gigaerős Net 1000/1000 díjcsomagnál?
Hogyan kaphatok eSIM-profilt, ha nem a Telekom-tól vásároltam meg az eSIM-es eszközt?
Hogyan tudom igénybe venni a Telekom TV GO szolgáltatást?
Mennyire megbízható a nyomkövető helymeghatározása?
Hogyan értelmezhető a gyakorlatban az egységes európai adatvédelmi rendelet a Telekom vonatkozásában?
Mit tegyek, ha az aktiválás során hibát jelez a készülékem?
A Giga Wi-Fi azt jelenti, hogy vezeték nélkül csatlakozva is gigabit feletti sebességgel tudok netezni, akár egyetlen eszközzel is? Gyorsabb lesz, mint ha kábellel csatlakoznék?
Melyek a lehetséges beállítások chat és SMS/MMS küldésre?
Hogyan tudok belépni a Telekom alkalmazásba?
Milyen kedvezményes mobil díjcsomagot választhatok, ha van már Telekom otthoni szolgáltatásom?
Milyen időközönként változik a dinamikus IP-cím?
Hogyan juthatok hozzá az eSIM-hez?
Számláimat elektronikusan kapom, de más értesítési e-mail címet szeretnék megadni, ezt hol és hogyan módosíthatom?
Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat kezdeményezzenek, vagy adatforgalmat bonyolítsanak a készülékemről?
Kérhetem-e a javítást, ha a meghibásodott készülékem már nem garanciális?
Mi a teendőm, ha nem regisztráltam határidőre, de szeretném megtartani a telefonszámomat?
Hogyan érinti a költözés a hűségszerződésemet?
Hogyan tudok csoportos chat-et létrehozni?
Kell-e fizetnem a Díjneten tárolt számláim után?
Mit kell csinálnom, ha a Domino adategyeztetés során azt a hibaüzenetet kapom, hogy nem megfelelő számot adtam meg?
Hogyan fizethetem be a hóközi számlámat?
Mi az SMS?
Mi tegyek, ha nem sikerült az aktiválás?
Mekkora sebesség érhető el beltérben a Wifi Extra eszközök használatával?
Hogyan működik a helymeghatározás?
Mit tegyek, ha a készülékem SIM-lock feloldását elrontottam és most újabb feloldó kódot kér?
Mit kell tennem, ha akadozik az IPTV-szolgáltatásom?
Érdemes-e karrier hírlevelet kérnem?
Már van Telekom otthoni előfizetésem, de lejárt a hűségidőm. Hol hosszabbíthatom meg?
Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?
Hogyan tudom aktiválni az eSIM-es készülékemet?
Az Apple Watch mobilhálózat beállítása után nem kapcsolódik órám a mobilhálózatra. Mit tegyek?
Milyen kiegészítő hang- és adatopciókat vehetek igénybe Domino előfizetésemhez?
Családi mobil opciót használunk. Ha az EU-ban a családi nyaralás alatt felhívom a családtagomat, ki mennyit fizet a hívásért?
Hogyan indíthatok és fogadhatok hívásokat mobilkészülékemmel?
Chat-ügyintézés során milyen adatokat kell megadnom az ügyintézőnek?
Mit tegyek, ha Telekomos készüléket találtam?
Megtarthatom az e-mail címemet, a webtárhelyemet és a telefonszámomat?
Az azonosítási kötelezettség érinti az olyan előfizetést is, amit nem telefonálásra használok, hanem pl. riasztó működtetésére?
Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt?
Mely esetekben tehetek panaszt?
Hogyan igényelhetek áfás számlát Mobil vásárlásaimról, ha Domino kártyás vagyok?
A készülékem vásárlásától számítva mennyi időn belül kérhetem a SIM-Lock feloldást?
Ezentúl a belföldi adatmennyiségemet is felhasználhatom az EU-ban?
Szeretném elvégezni online a Domino adategyeztetést, de nem tudom kinek a nevére szól a SIM-kártya. Mit tegyek?
Hogyan végezhetem el a Telekomos mobil modemek és/vagy routerek hálózati korlátozásának feloldását?
Az általam kifogásolt havi számla a weboldalon befizetendő tételként látható, pedig korrekciós számlát is kaptam miatta. Mikor fog ez a számla eltűnni?
A Brexit után is tudom használni az HBO GO-t Nagy-Britanniában?
Miért érdemes letöltened és használnod a Telekom alkalmazást?
Mi történik, ha nem egyeztetem az adataimat?
Mit tegyek, ha a riasztómban található SIM-kártyára kapott SMS-t nem tudom megnézni?
Hogyan működik a hívásátirányítás, hívásvárakoztatás és hangposta szolgáltatás a MultiSIM szolgáltatás esetén?
Hogyan tudom beállítani a mobilinternetezéshez szükséges paramétereket?
A maximális 2000 Mbit/s sebesség jól hangzik, de hogyan érhetem el?
Ha a Telekom által telepített Digitális Elosztó (ONT) is Wi-Fi képes, miért van szükség plusz routerre a Gigaerős Net 1000/1000 igénybevételéhez?
Hogyan alakul a számlazárás és a számlafizetési határidő Telekom számla esetén, mire figyeljek?
Számlafizetés a Telekom Alkalmazásban
Hogyan válthatok át Mobil díjcsomag-kombinációkra?
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az Apple Watch aktiváló felületen a "Watch" alkalmazásba?
Mire ügyeljek az internet és/vagy Wi-Fi jelszavam létrehozásakor?
Mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?
Belföldi korlátlan díjcsomag esetén hogyan alakul az EU roaming díj Magyarországra irányuló hívás esetén?
Lejárt a hűségidőm, de nem akarok az új mobil díjcsomag-kombinációra váltani, mit tegyek?
Hogyan kapok értesítést, ha a mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
Novembertől megújul az otthoni, vezetékes, illetve a Telekom (egyszámla) számlánk megjelenése
Külföldön is használható a nyomkövető?
Miért jobb az IPTV, mint a korábbi Kábel TV?
Hol találom meg a Wi-Fi beállításához szükséges jelszót?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el az otthoni havi számláim összegét?
Mi az az RCS?
Miért válasszam a Díjnetet?
A számla nettó végösszege 0 Ft, mégis van befizetendő összegem, ez hogy lehet?
Mitől függ az új szoftverek megjelenése?
4G lefedettségű helyen telefonálva, miért nem tapasztalok minőségi változást?
Hol kapcsolhatom be a Domino Most opciót?
Hogyan beszélhetek korlátlanul az EU-ban?
Mit tehetek, ha nem én kötöttem Domino szerződést, nem én vásároltam eszközt?
Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?
Mi a teendő a Telekomtól vásárolt notebook/táblagép/televízió vagy egyéb eszköz meghibásodása esetén?
Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?
Mobilszámomat szeretném megszüntetni. Honnan tudom, hogy kell-e ilyenkor kötbért fizetnem, és ha igen, mennyit és mikor?
Milyen Apple Watch modelleket lehet mobilhálózathoz kapcsolni?
Miért érdemes online rendelnem?
Mit kell tudnom a mobil előlegről?
Mi az az MMS?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a Telekom számla havi összegét?
Hogyan juthatok hozzá díjmentesen a hálózati korlátozás feloldásához szükséges kódhoz?
Csak Wi-Fi-t használtam, mégis nagyon hamar elfogyott az adatforgalmi egyenlegem. Hogyan lehetséges ez?
Miért kaptam értesítést Domino kártyámra, hogy 300 Ft alá csökkent az egyenlegem, holott alig használtam a telefonom?
Hogyan kérhetem, hogy ne kapjak üzenetet, ha túlléptem a számla fizetési határidejét?
Milyen kedvezményekkel kombinálható a Telekom kedvezmény?
Hogyan védhetem meg mobil készülékemet a külső sérülésektől?
Hogyan mondhatom le a Hangposta szolgáltatást, ha már nincs rá szükségem?
Számlák és fizetés - Kétfaktoros azonosítás bevezetése
Mi a teendőm, ha számlaelmaradásról kaptam értesítést SMS-ben?
Hogyan tudom aktiválni az általatok inaktívra állított önéletrajzomat?
Ismeretlen, külföldi előhívójú számról kerestek / kaptam SMS-t, de a szám felhívásakor nem szólt bele senki. Mi lehet ennek az oka?
Hogyan használhatom újonnan vásárolt Domino feltöltőkártyás készülékemet?
Mi a teendő a MyKi Touch meghibásodása esetén?
SMS-t tudok fogadni, küldeni viszont nem. Mi lehet a probléma?
Mi a teendő a Táska Nyomkövető meghibásodása esetén?
Mi a teendő a Kisállat Nyomkövető meghibásodása esetén?
Hogyan kérdezhetem le a Domino előfizetésemre vonatkozó díjcsomag és számlainformációkat?
Mi változott májustól a nemzetközi hívások díjazásában?
Kik vehetik igénybe a Mobil díjcsomag-kombinációkat?
Hagyományos/nyomógombos mobiltelefonom van. Hogyan végezhetem el rajta a hálózati korlátozás feloldását?
Hogy jelenik meg a számlán a jóváírás?
Minden MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-ről indíthatok és fogadhatok SMS/MMS-t?
Hogyan regisztrálhatok az RCS szolgáltatásra?
Mit tegyek, ha nem szeretnék az adatbankban elérhető lenni, de pályázni szeretnék?
Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?
Csoportos beszedési megbízásom van, de a bankszámlámon éppen nem volt elég pénz a havi mobilszámla díjának levonásához. Mi a teendőm?
Melyik bankszámlaszámra utalhatom el a mobil havi számláim összegét?
Hogyan jelezhetem nevem, lakcímem illetve a személyi igazolvány számom változását?
Mobil előfizetések esetén milyen lehetőségem van az egymás közötti ingyenes beszélgetésre?
Milyen feltételekkel tudok külföldön telefonálni/internetezni Mobil díjcsomagommal?
Mi a teendőm, ha a mobil előfizetésemen túlfizetés van?
Hogyan végezhetem el Android/iOS/Windows operációs rendszerű telefonomon a hálózati korlátozás feloldását?
Az adatkezelési nyilatkozatomat követően a Telekom milyen célból használhatja fel az adataimat?
Kik jogosultak a 30 nap ingyen internetre?
Külföldön vagyok, de nem tudok telefonálni/internetezni. Mit tegyek?
Miért nem tudok az online ügyfélszolgálaton mobil díjcsomagot váltani?
Hogy történik a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont mobil és otthoni szolgáltatások számlázása?
Ha a mobilszolgáltatásra vonatkozó szerződésemet hűségidőn belül felmondom, mennyi kötbérrel kell számolnom?
Mit kell tudnom az otthoni előfizetésemhez igényelt TV-készülékkel, tablettel, laptoppal vagy játékkonzollal kapcsolatban?
Gyanús (adatkérő, számlabefizetésre felszólító) levelet kaptam a Telekomtól. Mi a teendőm ilyenkor?
Nem találom a kapott csekket, hogyan fizessem be a számlámat?
Honnan tudhatom meg a PIN- és PUK-kódomat, ha blokkoltam a SIM-kártyámat, de nem találom a kódot tartalmazó plasztik kártyát?
Már átvettem az eszközt, de 14 napon belül vagyok, visszaadhatom az online rendelt árut, ha meggondoltam magam?
Sikertelen az online Domino adategyeztetésem. Mit tegyek?
Milyen adatok szükségesek a Domino adategyeztetéshez?
Mit kell tennem, ha otthoni előfizetésemen tartozás áll fenn?
Mit kell tudni a Dominos megújuló netről? Hogyan tudom bekapcsolni, lemondani?
Hogyan oldhatom fel a hálózati korlátozást Firefox, Nokia Windows Phone 8, HTC Windows Phone 8, illetve BlackBerry operációs rendszerű okostelefonomon?
Mit kell tennem, ha mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
Mi a teendőm, ha a készülékem meghibásodik?
Telekom készülékkedvezmény információk, igénybevételi feltételek:
Mik azok a megszokott működéstől eltérő működési logikák, amikre érdemes figyelnem MultiSIM használata esetén?
Milyen készülékeken, hogyan érheted el a DT RCS szolgáltatást?
Mit jelent a „Cellular” kifejezés az iPad készülékek típusa mellett?
Ha külföldön történik velem baleset, akkor is térít a biztosító?
Akkor is kérhetem garanciálisan a telefonom javítását, ha azt nem a Magyar Telekomtól vásároltam?
Hogyan telefonálhatok kedvezményesen külföldre az otthoni telefonomról?
Hogyan ellenőrizhetem a mobilon vásárolt autópálya matrica érvényességét?
Melyek a korhatárok az Egészségbiztosítás szolgáltatás szerződéskötésénél?
Az okostelefonom akkumulátorát is meg kell formáznom az első használat előtt?
Mitől függ az új szoftverek megjelenése?
Egészségbiztosítás esetén mikortól indul a biztosító kockázatviselése?
Egészségbiztosításom van. Mire használhatom fel a biztosító által szolgáltatott összeget?
Az Egészségbiztosítás vonatkozik a már meglévő betegségemre is?
Hogyan tudom beállítani, hogy a folyószámlámon szereplő több szám közül csak bizonyos számok kapják meg az értesítést tartozásról?
Dominós előfizetőként is igénybe vehetem a Mobilvásárlás szolgáltatást?
Ideiglenes személyi igazolvánnyal is vásárolhatok készüléket és köthetek előfizetői szerződést?
Új telefonra kötöttem biztosítást. Ha egy régi SIM-kártyával használom a telefont, akkor is érvényes a Készülékbiztosítás?
Anyagi problémáim adódtak. Kérhetek számlámra haladékot, vagy részletfizetést?
Elveszik a garancia, ha saját magam frissítem szoftvert a készülékemen?
Elveszik a meglévő egyenlegem, ha Domino előfizetésről havi díjasra váltok?
Át lehet irányítani az SMS-eimet is másik számra?
Hogyan értesülhetek az új elektronikus számla érkezéséről?
Hogyan tudom meg, hogy egy vezetékes vagy mobilszám melyik szolgáltatóhoz tartozik?
Mi történik a Telekom TV GO szolgáltatással, ha a TV előfizetésem korlátozása, szüneteltetése illetve megszűnése estében?
Nem kaptam visszaigazoló SMS-t az e-matrica, illetve Mobilparkolás szolgáltatás megvásárlását követően. Használhatom így is a szolgáltatást?
Hol kérhetek igazolást, ha rosszul adtam meg a rendszámot autópálya matrica vásárláskor?
Megsérült a készülékem, melyet a Telekom már nem forgalmaz. A készülékbiztosítás keretében milyen cserelehetőségem van?
Családi Balesetbiztosítás esetén milyen esetekben térít a biztosító, és hogyan jelezhetem a kárigényt?
Ha már volt egy javításom készülékbiztosítás alapján, ugyanazt a hibát jelezhetem-e újra?
Egy folyószámlán lévő több mobil díjcsomaghoz is igénybe vehető e-Pack kedvezmény?
Családi Balesetbiztosítás esetén milyen esetekben térít a biztosító, és hogyan jelezhetem a kárigényt?
Miért merül gyorsabban az okostelefonom?
Hogyan kérhetek híváslistát, ha Domino feltöltőkártyát használok?
Hol találok segítséget, ha nem értem a mobilszámlán szereplő tételeket?
A vásárlás után is köthetek készülékbiztosítást?
A vállalt határozott idejű szerződés lejárta után is biztosított mobil előfizetésemen a szolgáltatást?
Hogyan tudom az otthoni díjcsomagom online módosítani?
Hogyan tudom beállítani t-email.hu végződésű e-mail címemet mobil készülékemen?
Mitől más a HD hang, és hogyan kapcsolhatom be?
Hol vehető igénybe a nemzetközi roaming szolgáltatás?
Hogyan módosíthatom a mobil előfizetésemhez tartozó számlaküldési címemet?
Kikapcsolhatom a PIN-kódot SIM-kártyán?
Mi az oka, hogy a Családi mobil opcióba bevont Domino számomról már nem tudok ingyen beszélni a csoporttagokkal?
Online vásárlás során kérhetem a lakóhelyemtől eltérő, másik címre a mobilkészülék kiszállítását?
Igényelhetek híváslistát a még ki nem számlázott időszak forgalmáról?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Átválthatok-e Dominóról Mobil díjcsomag-kombinációkra úgy, hogy új telefont is vásárolok a számom megtartása mellett?
Ha részletfizetéssel vásárolok készüléket, kifizethetek egyszerre több részletet is?
Ha külföldről hazatelefonálok, ki-mennyit fizet a beszélgetésért?
Üzenetet kaptam a Telekomtól, hogy az SMS feladója visszahívást kért tőlem. Ez mit jelent?
Hogyan kérdezhetem le online az aktuális mobil havi hang- és (roaming) adatforgalmamat díjmentesen?
Hogyan érhetem el külföldről a mobil előfizetésemmel az ügyfélszolgálatot?
Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?
Leadhatom a használt készülékemet, illetve régi akkumulátoromat?
Érdemes-e lemondanom az elektronikus számlát?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Ha díjcsomagomhoz igénybe veszem az e-Pack kedvezményt, és átváltok egy másik díjcsomagba, megszűnik a kedvezmény?
Melyek az e-Pack kedvezmény fő előnyei?
Külföldön vagyok. Mennyiért hívhatom a hazai számokat?
Mennyi idő után jelenik meg az egyenlegemen a befizetett összeg?
Miért lehet az, hogy beléptem a Telekom fiókomba, mégsem látom a mobil havi számlámat?
Mennyibe kerül a Mobilvásárlás szolgáltatás?
Mi a különbség a készülékvásárlás és a készülékváltás között?
Használhatom a Telekomnál vásárolt készüléket másik szolgáltató SIM-kártyájával?
Hogyan módosíthatom az online rendelésemet?
Milyen adatforgalom bővítési lehetőségeim vannak mobil havi díjas illetve Domino díjcsomagok esetén?
Egészségbiztosításom van. Mit kell tudnom a kártérítésről?
Mi a teendő, ha elvesztettem vagy ellopták a Kapcsolat plasztikkártyámat?
A mobil havi számlámhoz tartozó részletfizetési értesítésen egy korábbi dátum szerepel, miért van ez?
Hogyan mondhatom le a Készülékbiztosítást?
Nem tudok hívást indítani és fogadni az online vásárlás alkalmával kapott SIM-kártyámmal. Mi a teendőm?
Mobil előfizetésem megszüntetése után hogyan tudom kifizetni az utolsó havi számlámat?
Ha részletfizetéssel rendelek telefont, be kell-e mutatnom közüzemi számlát, bankszámlakivonatot vagy munkáltatói igazolást?
Áthordoztam számomat a Telekomhoz, azonban sem telefonálni, sem SMS-t küldeni nem tudok. Mi ennek az oka?
Hol aktiválhatom a Domino Quick kártyámat?
Miért nem tudom mobiltelefonomról igénybe venni a Mobilvásárlást?
Mi a teendőm, ha a feltöltött összeg nem jelent meg Domino egyenlegemen, ám a bankszámlám egyenlegéből levonták azt?
Milyen esetekben kell mobil előleget fizetnem, és a kifizetett előleget mire használhatom fel?
Mit kell tennem, hogy a mobilszámom megjelenjen a Tudakozóban?
Külföldön vagyok, hogyan követhetem nyomon számláimat, és számlafizetéseimet?
Hogyan rendelhetem meg a Telekom Egészségbiztosítást?
Hogyan cserélhetem le mobil hívószámomat?
Hogyan tudom átállítani a csengetési időt, hogy ne kapcsoljon be olyan hamar a Hangpostám, ha hívásom érkezik?
Hogyan tudok külföldön SMS-t küldeni/fogadni Dominósként?
Mit kell beállítanom, hogy láthassam a hívó fél telefonszámát a mobilkészülékem kijelzőjén?
Átválthatom Domino feltöltőkártyás előfizetésemet havi díjasra?
Mennyi időm van a kár bejelentésére, ha van készülékbiztosításom, és káresemény történt?
Online vásárláskor, illetve fizetéskor a rendszer nem fogadja el a bankkártyámat. Mit tegyek?
Hogyan használhatom a mobilinternetet külföldön?
Hogyan tudok USB Stick-kel internetezni külföldön?
Hol találom meg és hogyan pótolhatom az elveszett szerződéskötési dokumentumokat és a jótállási jegyet?
Mi kell ahhoz, hogy mobiltelefonom segítségével is tudjak termékeket (pl. lottó, autópálya használati jogosultság, parkolás) vásárolni?
Korábban vásárolt tartozékom meghibásodott, ám a vásárlási számla már nem áll rendelkezésemre. Kérhetem enélkül is a tartozék cseréjét vagy javítását?
Még nem vagyok 18 éves. Milyen előfizetést köthetek így a Telekomnál, és milyen dokumentumok szükségesek ehhez?
Internet adatmennyiséget is tartalmazó díjcsomagot használok. Mikor van a havi forgalom, és az internet forgalom lezárása, számlázása?
Vásárolhatok online 0 Ft-ért, illetve kamatmentes részletfizetéssel telefont úgy, hogy még nincs előfizetésem a Telekomnál?
Mi a teendő, ha már befizettem a havi számlámat, de a honlapon a fizetés után sem tűnt el a kérdéses összeg?
Mire jó az Egyéni szűrési terv és hogyan vehetem igénybe?
Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár megérkezik?
Hogyan kaphatok igazolást a havi számlám befizetéséről?
Hangposta üzenetem érkezett, de nem tudom a Hangposta kódomat. Mit tehetek, hogy elérjem az üzeneteket?
Mit kell tennem, ha tartozásról kaptam értesítést SMS-ben, pedig már befizettem a számla összegét?
Milyen költséggel kell számolnom, ha áthordozom a mobilszámomat a Telekomhoz?
Milyen feltételekkel tudom átváltani régi havi díjas csomagomat a Mobil hang + mobilinternet díjcsomag-kombinációk egyikére?
Hosszabb időre külföldre utazom. Hogyan tudom visszatérésemig szüneteltetni a mobil előfizetésem?
Mi a teendőm, ha elfelejtettem az online belépéshez szükséges jelszavam?
Hogyan lehet módosítani az előfizetői adatokat Domino SIM-kártya esetén?
A hűségidőm még nem járt le, de annak elteltével szeretném felmondani az otthoni szolgáltatást. Jelezhetem-e előre megszüntetési szándékomat?
Részletfizetéssel szeretnék készüléket venni mobil/otthoni előfizetésemhez, hogyan alakulnak a részletfizetési feltételek?
Hogyan tilthatom le a készüléket és a SIM-kártyát, lopás vagy eltűnés esetén?
Mi lehet az oka annak, hogy telefonomról csak segélyhívást tudok kezdeményezni?
Mi a teendőm, ha nem kaptam e-mail értesítést az elektronikus számlám elkészültéről?
Hogyan tudom telefonomról feltölteni egy másik hívószám egyenlegét?
Készülékbiztosításom van. Mely esetekben tekinthető jogosnak kárigényem?
Hogyan kérhetem a meglévő mobil hívószámom titkosítását és a titkosítás feloldását?
Mi a "Második Orvosi Vélemény"?
Hogyan egyenlíthetem ki a mobilvásárlások díját?
Szeretném lemondani a havi díjas mobil előfizetésemet, de hívószámomat tovább használnám Domino kártyával. Van-e erre lehetőségem?
Nem tudok telefonálni Domino kártyás telefonommal, mi lehet ennek az oka?
Vezetékes telefonszámom mellé igénybe vett kényelmi szolgáltatásaimat ugyanúgy használhatom, ha díjcsomagot váltok?
Mikortól él a vezetékes telefonomra megrendelt díjcsomag?
Hogyan kérhetem, hogy vezetékes hívószámom ne jelenjen meg a hívott fél készülékének kijelzőjén?
Díjcsomag váltás esetén megmaradnak a Telekom otthoni kedvezményeim?
Hol nézhetem meg az interneten, hogy jelenleg milyen díjcsomagot használok?
Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett panaszom, bejelentésem kivizsgálásának eredményével?
Honnan tudhatom meg a mobil-előfizetésemhez tartozó folyószámlaszámot?
Részletre vásároltam készüléket, de megkaptam az egyösszegű számlát róla. Mit kell tennem?
Online vásárolhatok egyszerre Domino feltöltőkártyás és havidíjas előfizetést is?
Mi történik, ha késve kezdik el a rögzítendő műsor vetítését?
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
Mi alapján válasszak a különböző sávszélességű csomagok közül?
Milyen otthoni ügyeket intézhetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB2001 vevőegység használata esetén?
Hol tudok a gyakornoki programra jelentkezni?
Bármilyen adat, illetve hang díjcsomag-kombinációt választhatok az új mobil előfizetésemhez?
Hogyan tudok tájékozódni a Kapcsolat kártyával igénybe vehető kedvezményekről?
A megbeszélés valamennyi résztvevőjének szüksége van arra a fájlra vagy alkalmazásra, amelyet meg akarok osztani?
Mi történik, ha lejár a költési szintemre vonatkozó hűségidő?
Milyen technikai korlátai vannak az e-mail küldésnek?
Hogyan kell beállítani a routert vagy a digitális elosztót, ha szeretném több gépen megosztani otthoni internet kapcsolatomat?
Hogyan mondhatom le a Telekomnál kötött Családi baleset-biztosítást?
Mit tehetek, ha Inicializálási hiba a kliensben/Nincs jel hibaüzenet jelenik meg az IPTV képernyőjén?
Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?
Hol találok információt a csatornakiosztás-változásról, hálózat korszerűsítésről, valamint az előre tervezett karbantartási munkálatokról?
Hogyan kérhetek számlamásolatot az otthoni szolgáltatásaimról?
Hogyan kérhetem otthoni szolgáltatásaim szüneteltetését?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850a digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Speedtouch digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a telefonom ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
Megmaradhat a telefonszámom, ha másik körzetbe költözök?
A szüneteltetés ideje alatt fogadhatok hívást vagy átirányíthatom a beérkező hívásokat az otthoni telefonomon?
ISDN-vonalam van. Megrendelhetem a Hoppá Plusz díjcsomagot?
Hogyan kölcsönözhetek filmet IPTV-n keresztül?
Mennyi időre kölcsönözhető ki egy film?
Milyen eszközök csatlakoztathatóak a digitális elosztóhoz?
Netezhetek és tévézhetek is egyszerre?
Mi történik, ha betelik az IPTV vevőegység merevlemeze?
Sok mobilszámot hívok - melyik a legmegfelelőbb vezetékes díjcsomag a számomra?
Máshol vásárolt Set Top Box használható a TV-hez?
Jelenleg olyan telefon díjcsomagot használok, ami már nem szerepel az ajánlatok között. Hol tájékozódhatok a havi- és percdíjakról?
A megrendelést követően mennyi időn belül kerül sor az otthoni szolgáltatás kiépítésére?
Hogyan történik az Alap díjcsomag számlázása?
Miben tér el a digitális telefon a hagyományostól?
Hogyan kezdeményezhetem az ingatlanomon lévő telefonoszlop vagy kábel áthelyezését?
Milyen televíziókészülék alkalmas a Telekom TV-szolgáltatás igénybevételére?
Megsérült/elmozdult a parabola antennám. Hol kérhetem a cserét/javítást?
Meglévő szolgáltatásom mellé digitális telefont rendeltem. Mit kell tennem a beüzemeléséhez? Milyen eszközre lesz szükségem?
Elfelejtettem felvenni a kedvenc tv-műsoromat, elérhetem utólag is valahol?
Hogyan tudom lemondani a TV minicsomagot?
Hogyan változtathatom meg/cserélhetem le a otthoni telefonszámomat?
Hogyan hívható fel a telefonos ügyfélszolgálat külföldről?
IPTV esetén hogyan állíthatom be legegyszerűbben a műsorfelvételt?
Hol kell bejelentenem, ha rálógnak a faágak a légkábelre, vagy sérült aknafedelet, elosztó szekrényt látok az utcán?
Mi a különbség az Emelt díjas hang eseménydíjas és percdíjas szolgáltatások között?
Újra kell kábeleznem az otthonomat, ha IPTV-szolgáltatást rendelek?
Önmagában is rendelhetek TV-szolgáltatást, vagy csak más szolgáltatással együtt?
Hol és hogyan jelezhetem kárigényemet az otthoni szolgáltatásoknál?
Hogyan juthatok hozzá a Sat TV vételéhez szükséges vevőegységhez?
Mi a teendő, ha a mobil szolgáltatás előfizetője elhunyt?
Mit kell tudnom a létesítésről, ha optikai hálózaton rendelek szolgáltatásokat?
Hogyan mondhatom vissza online rendelésemet?
Egyszerre több filmet is felvehetek a tévéből?
Kell-e hűségidőt vállalnom, ha számítástechnikai és/vagy szórakoztató elektronikai terméket szeretnék vásárolni?
Kérhetek-e áthelyezést vagy átírást, ha díjtartozásom van?
Milyen eszközök/készülékek kellenek az IPTV szolgáltatás használatához?
Hogyan érhetem el a webtárhelyem?
A havi számlám kivételesen jóval magasabb lett az eddigieknél. Nem tudom online befizetni, mi a teendőm?
Hogyan tudok bizonyos csatornákat, korhatáros filmeket és fizetős szolgáltatásokat zárolni az IPTV-előfizetésemen?
Hogyan kérhetem a Telekom otthoni hívószámom titkosítását vagy a titkosítás feloldását?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem HG 850a digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Pirelli ADB 7200 digitális egység használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedport W724i digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Speedtouch digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Pirelli ADB CIA digitális elosztó használata esetén?
Hogyan tudom másik szolgáltatótól áthordozni a otthoni telefonomat?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Ezüst színű DLINK digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Fekete színű DLINK digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem EPC 3925 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 digitális elosztó használata esetén?
Hogyan igényelhetek hívásrészletezőt/részletes számlát?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 201 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Thomson X301T digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem Pirelli ADB 7200 digitális elosztó használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Cisco ISB2001 vevőegység használata esetén?
Mit tehetek, ha nem működik az internetem ADB DRG digitális elosztó használata esetén?