2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Feltöltőkártyás vagyok a jelenlegi szolgáltatómnál. A számhordozás során választhatok havi díjas előfizetést is?

Igen.
A számhordozáskor - számod megtartása mellett - szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás - azaz Domino - előfizetést, díjcsomagot szeretnél-e, függetlenül attól, hogy milyen konstrukcióban vagy a jelenlegi szolgáltatódnál. Ha a számhordozásig nem használod fel feltöltőkártyás előfizetésed egyenlegét, akkor még 1 éven belül visszaigényelheted a váltás előtti szolgáltatódtól.

Számhordozási igényedet  üzleteinkben kezdeményezheted. Javasoljuk, hogy a gyors és kényelmes ügyintézés érdekében foglalj időpontot. 


Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. május 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!