Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen feltételei vannak a számhordozásnak?

A mobil számhordozás feltételei az alábbiak:

  • A számhordozási folyamatot kizárólag az átvevő szolgáltatónál indíthatod el, azaz honlapunkon vagy üzleteinkben.
  • Aktív státuszú előfizetéssel kell rendelkezned jelenlegi (átadó) szolgáltatódnál.
  • Az azonosításhoz szükséges dokumentumok bemutatása (személyes ügyintézés esetén) vagy a személyes adatok pontos megadása (online ügyintézéskor).
  • Nem lehet 30 napon túli számlatartozásod.
  • A számhordozást csak az előfizető kérheti.
  • A számhordozási folyamat elindításakor az előfizetőnek és számlafizetőnek személyében azonosnak kell lennie.

30 napon belüli tartozás esetén a számhordozás még megvalósulhat, az elmaradás behajtásától azonban nem tekint el az átadó szolgáltató.

Kérjük, hogy a számhordozási folyamat elindítása előtt vedd fel a kapcsolatot jelenlegi szolgáltatóddal, és érdeklődj kötelezettségeidről (pl. kedvezményes készülékvásárláshoz kapcsolódó kötbérből eredő tartozás). Érvényben lévő hűségszerződés vagy keretmegállapodás esetén ugyan nem utasítható vissza a számhordozási folyamat, az átadó szolgáltató viszont kiterheli az ahhoz tartozó kötbért, azokat egy összegben meg kell fizetni.

Fontos, hogy az előfizető személyes adatainak pontosan meg kell egyeznie az átvevő-, illetve az átadó szolgáltatónál egyaránt. Érdemes figyelembe venni, hogy az átadó szolgáltatónál kötött szerződéskötés óta történt-e cím, név vagy okmányszám változás, ugyanis ezen adatok eltérése a számhordozás elutasítását eredményezheti.

A személyesen kezdeményezett számhordozás az igény bejelentésétől számított 2 munkanap alatt valósul meg. Az online számhordozás hosszabb ideig tarthat.

Amennyiben az átadó szolgáltató a hordozási igényt valamilyen oknál fogva elutasította, 6 munkanapon belül értesítjük a számhordozást kezdeményező személyt. Amint a számhordozást már nem akadályozza semmi, a hordozást újra kell indítanod.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!