Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom meg, hogy egy vezetékes vagy mobilszám melyik szolgáltatóhoz tartozik?

Amennyiben megszeretnéd tudni, hogy egy adott hívószám melyik szolgáltatóhoz tartozik hiszen emiatt az indított hívás vagy küldött SMS díja változhat -

  • hívd a díjmentesen hívható 06 80 388 388 -as zöldszámot, majd ezt követően add meg a keresett telefonszám körzetszámát (30), a hívószámot (1234567), majd nyomd meg a # gombot,
  • vagy kérdezd le USSD kóddal: *126*telefonszám# hívásindítás (A telefonszámot 9 számjeggyel kell megadni, körzetszámmal majd a 7 jegyű mobilszámmal: 301234567 formátumban),
  • online, az NMHH honlapján is lekérdezheted.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!