GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom elérni Kapcsolat kártyámat?

2017. június 1-jétől megszüntettük a fizikai plasztik Kapcsolat kártyák megrendelési lehetőségét és kiküldését, ezért már nem lehetséges a korábban megszokott plasztikkártya igénylése.

Azonban a virtuális Kapcsolat kártyádat - külön megrendelés vagy igénylés nélkül - automatikusan elérheted a Telekom alkalmazásban iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodon. A virtuális Kapcsolat kártyádat teljes értékűen használhatod partnereinknél.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és legyen nálad mindig a Kapcsolat kártyád:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A jelenleg érvényben lévő fizikai plasztik Kapcsolat kártyák továbbra is érvényben maradnak a rajtuk szereplő lejárati dátumig. 

A Kapcsolat programban kialakított Arany és Platina kedvezményjogosultsági szinteket nem személyenként, hanem pl. hívószámonként határozzuk meg.

Ha több előfizetés is tartozik egy ügyfélhez, akkor az egyes hívószámok esetében külön-külön vizsgáljuk azt, hogy az adott előfizetés mikor szerzi meg a Kapcsolat Program Arany, vagy Platina jogosultsági szintet. Így egy előfizetőhöz akár több különböző Arany-, vagy Platina előfizetés is tartozhat.

További kérdésed esetén javasoljuk, hogy kattints a Kapcsolódó kérdések feliratra.


A Partneri kedvezményekről - vagyis a Kapcsolat kártyával igénybe vehető vásárlási kedvezményekről - ide kattintva olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2019. május 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!