2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?

Ebben az esetben a túlfizetés összegével automatikusan csökkenteni fogjuk a következő havi számlád összegét, de arra is van lehetőséged, hogy a túlfizetés visszautalását kezdeményezd (ezt abban az esetben javasoljuk, ha nagyobb összegű, egy havi számlát többszörösen meghaladó túlfizetés van az egyenlegeden):

  Az írásos kérelemnek tartalmaznia kell:

  • az MT ügyfél-azonosítót,
  • az előfizető nevét,
  • a visszautalandó összeget,
  • a visszautalás módját (postai vagy banki),
  • a bankszámlaszámot/postai címet,
  • kapcsolattartó telefonszámot,
  • és a hiteles, saját kezű aláírást.

Amennyiben a visszautalás bruttó 50 000 Ft vagy azt meghaladó összeg, és az utalást nem a rendszerünkben rögzített lakcímre vagy bankszámlaszámra kéred, akkor a visszautalási igényt kizárólag írásban fogadjuk el.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!