2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?

Ebben az esetben a túlfizetés összegével automatikusan csökkenteni fogjuk a következő havi számlád összegét, de arra is van lehetőséged, hogy a túlfizetés visszautalását kezdeményezd (ezt abban az esetben javasoljuk, ha nagyobb összegű, egy havi számlát többszörösen meghaladó túlfizetés van az egyenlegeden):

  • e-mailben, a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Túlfizetés visszautalása" kategóriát választva, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
  • 1414-es telefonszámunkon,
  • postai levélben.

  Az írásos kérelemnek tartalmaznia kell:

  • az MT ügyfél-azonosítót,
  • az előfizető nevét,
  • a visszautalandó összeget,
  • a visszautalás módját (postai vagy banki),
  • a bankszámlaszámot/postai címet,
  • kapcsolattartó telefonszámot,
  • és a hiteles, saját kezű aláírást.

Amennyiben a visszautalás bruttó 50 000 Ft vagy azt meghaladó összeg, és az utalást nem a rendszerünkben rögzített lakcímre vagy bankszámlaszámra kéred, akkor a visszautalási igényt kizárólag írásban fogadjuk el.

Utoljára frissítve: 2022. november 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!